HTML

Mikor? Melyiket?

"– Hé! Te! Nem ismersz meg? – Nem. – Hát nem emlékszel? Hát együtt lőttük a pártházat! – Mikor? Melyiket? – Mikor melyiket!" /Hofi/

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fácse

Címkék

1848 (1) 1956 (9) 4k! (2) adó (1) afrika (3) akkordok (1) alföldi róbert (1) alkotmány (10) amerika (10) angela merkel (1) antiszemita (2) arab (7) asszociáció (3) ázsia (2) bajnai gordon (2) balog zoltán (4) baloldali (7) bartók béla (2) bayer zsolt (1) benjamin netanjahu (1) bicikli (3) bíróság (2) bkv (1) bokros lajos (1) bolsevizmus (1) bosznia (1) brit (2) budapest (40) bűncselekmény (14) ceu (1) cigány (12) civil (2) család (1) cseh tamás (3) dán (2) demokrácia (19) demszky gábor (1) deutsch tamás (2) dk (3) donald trump (3) egyiptom (1) együttélés (24) együtt 2014 (4) emmanuel macron (1) engels (1) erdély (3) esztergom (1) európa (9) európai unió (10) eurovízió (11) eu elnökség (5) facebook (1) felsőoktatás (5) felszabadulás (3) ferencváros (3) fidesz (67) film (17) foci (11) fordítás (3) francia (3) fürjes balázs (1) gazdaság (3) gender (1) görög (1) grúz (1) gulyás gergely (3) gyerek (1) gyöngyöspata (4) gyurcsány ferenc (6) háború (5) hahá (3) hajléktalan (1) halál (2) határon túli (10) hír tv (1) hódmezővásárhely (1) hoffmann rózsa (4) hoffmann tamás (1) holokauszt (5) horthy (8) humor (1) indiai (1) interjú (1) internet (1) ír (1) irodalom (10) iszlám (3) iványi gábor (1) izlandi (1) izrael (12) jeszenszky géza (1) jobbik (39) jog (3) józsefváros (2) józsef attila (4) jútyúb (11) kábítószer (2) kádár (2) karácsony gergely (6) károlyi mihály (2) karsay dorottya (1) katasztrófa (1) kdnp (10) képzőművészet (2) keresztény (1) kettős állampolgárság (4) kft (1) kiscsillag (1) kocsis máté (3) konzervatív (3) korea (2) kormány (20) koronavírus (6) korrupció (1) kósa lajos (1) kossuth lajos (3) kovács zoltán (1) kövér lászló (2) közbiztonság (8) közel-kelet (3) közlekedés (2) közmédia (3) köztársaság (5) köztársasági elnök (1) külpol (12) kultúra (32) kunhalmi ágnes (2) lázár jános (2) lenin (2) lévai katalin (1) liberális (5) líbia (1) liszt ferenc (1) lmbtq (2) lmp (24) lovasi andrás (2) macedón (1) magyar gárda (5) magyar hírlap (1) márki-zay péter (2) marx (2) matolcsy györgy (2) mdf (4) médiatörvény (3) meggyes tamás (1) meleg (9) menekült (2) mesterházy attila (5) migráns (3) milla (3) mindszenty (1) miniszterelnök (3) mi hazánk (1) moldova györgy (2) moma (1) momentum (4) mszp (37) mtk (1) náci (8) nagy feró (1) nagy imre (2) nav (1) német (16) németh szilárd (1) nemzeti együttműködés (8) nemzeti identitás (1) nemzeti színház (2) niedermüller péter (2) női jogok (8) norvég (2) nyilas (2) nyugdíj (4) olasz (2) olimpia (3) önkormányzat (5) orbán viktor (36) orosz (3) országgyűlés (23) összefogás (8) osztrák (2) parlament (11) pénz (2) pintér sándor (2) pm (2) portugál (2) puzsér róbert (1) rajz (1) reklám (2) rendőr (2) román (5) ságvári endre (1) sajtó (1) schiffer andrás (5) schmidt mária (1) schmitt pál (3) simicska lajos (1) soltész miklós (1) sör (1) soros györgy (2) spanyol (1) sport (14) stágel bence (2) szabó ervin (1) szabó tímea (1) szalai annamária (2) szdsz (4) szélsőjobb (5) szex (3) szijjártó péter (2) színház (7) szlovák (6) szocdem (1) szociális (1) szolidaritás (1) szombathely (1) sztrájk (1) tarlós istván (10) teleki pál (1) tétényi éva (2) török (1) történelem (22) tóth gabi (1) trianon (7) trill zsolt (1) trombitás kristóf (1) trump (2) tudomány (3) tüntetés (10) újbuda (1) ukrán (4) ungváry rudolf (1) ungváry tamás (1) ünnep (2) vágó gábor (1) választás (31) vallás (3) városliget (1) videó (17) vona gábor (3) vörös iszap (1) zene (33) zöld (6) zöld baloldal (2) zsidó (18) Címkefelhő

Nemzetközi helyzet

free counters

Lázár János már arra sem veszi a fáradságot, hogy hihetően hazudjon. Elmesél mindenféle elborzasztó történetet arról, hogy milyen szörnyű is az élet Bécsben: szemét, rendezetlenség, elszegényedés... (Bár e legutóbbira a megoldás aligha az, hogy nem szabad migránsokat beengedni, de ugyebár aki szegény, az annyit is ér.) Mindeközben végig ott volt a kezében a kamerás mobil, szóval ha igaz lenne bármi is abból, amit ő előadott, akkor azt pár vágóképpel is könnyen alátámaszthatta volna. De a videón csak a borongós, zsúfolt, de rendezett Mariahilferstrasse látszik, rajta sok ember, akik közül páran fejkendőt vagy turbánt viselnek. És láss csodát, remekül megférnek egymással, az osztrák néppel és az osztrák állammal, sőt még németül is beszélnek. Kár, hogy a videón azt sem látjuk, ahogy - az önéletrajza alapján amúgy középfokú nyelvvizsgával rendelkező - Lázár János németül próbál kommunikálni a bécsi bevándorlókkal. Egész biztosan jót röhögnénk. 

Ich bin ein Lázárjános is Wien. Az eredeti videó itt nézhető meg.
Aki meg nem tudja, Kern András hangja honnan került ide, annak itt a megfejtés.

Mert bizony erről szól az olyannyira megvédendő európai kultúra: élni és élni hagyni. Továbbá mindenki szabadsága addig terjed, amíg a másikét nem sérti, és ebbe bizony a vallásszabadság is beletartozik. Az egyetlen, aki Bécsben idegen, az maga Lázár János. Aki szörnyülködve, elítélően tekint mindenre, ami az ő provinciális, disznószaros gumicsizmás kis életétől eltér. Aki 2018-ban is a Rákosi-korszak mantráit terjeszti a mocsokban és bűnözésben elsüllyedő, dekadens nyugatról - amivel az akkori hatalom (is) a saját mocskáról és bűnözéséről akarta elterelni a figyelmet. (Bár akkoriban még a "verik a négereket" toposz elé senki nem gondolta oda, hogy "de legalább".) A valódi idegen az, aki szerint a multikulturalizmus szitokszó, és majd a magasfeszültségű kerítéssel nyomatékosított bezárkózás fogja elhozni a fényes jövőt. Nem csoda hát, ha a Fidesznek feltett szándéka a magyar társadalomból egy végletekig lebutított, anyagi és szellemi nyomorban tartott, minden kritikai szemlélettől mentes, könnyen manipulálható és irányítható tömeg létrehozása. Egy homogén massza, ami bemondásra elhiszi, hogy Berlinben, Rómában vagy Párizsban valóban borzasztó élni, hiszen  nem csak az országhatárokon túli, de a saját pár méteres körzetén kívüli világról sincs semmi fogalma. Lehetőleg még az országon belüli különbségekről se tudjon: aki még viszonylagos jólétben él, ne lássa a nyomort, aki meg nyomorban, az higgye azt, hogy az a normális (vagy hogy a Fidesz nélkül még annál is rosszabb lenne). Ezért zülleszti le a hatalom szándékosan az oktatást, ezért nehezíti meg a diplomaszerzést (különösen a jogot és a közgázt, nyilván), ezért nyomatja a nemzetközi piacon versenyképtelen szakképzéseket, ezért irtja mindenhol a sajtó- és médiapluralizmust, ezért költ százmilliárdokat a mindenhonnan hazugságot és gyűlöletet harsogó kormánypropagandára, és a választási reklámok tévéből való kitiltásával ezért szüntette be gyakorlatilag a választási kampányt.

Arról már ebben a blogban is sok szó esett, hogy a demokratikus ellenzéknek sokkal határozottabban kellett volna beleállnia a Fidesz elleni harcba, például a menekültválság témájában. Teljesen érthető, ha valaki az ellenzéki pártoktól nem azt kapta, amit várt volna. (A pártpreferencia nem is azt jelenti, hogy valakinek egy adott formációval mindenben száz százalékig egyet kell értenie. Ha valaki mégis ezt venné magán észre, az sürgősen kutassa elő az önálló gondolatait.) De az a Lázár-videóból is nagyon jól látható, hogy Magyarország merre tart, pontosabban hogy a lázárjánosok hatalma merrefelé viszi ezt az országot. (És ne gondoljuk, hogy ettől a vonagáborok iránya bármennyit is eltérne.) Így április 8. felé haladva tartsuk ezt is szem előtt.

 

Címkék: fidesz lázár jános osztrák migráns

241 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mikor-melyiket.blog.hu/api/trackback/id/tr6513722986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teéjesenmindegy 2018.03.08. 23:52:43

@ember100: Akkor nyilván nem esik nehezedre, hogy megnevezd, hogy mik voltak azok a hírhedt bécsi területek, ahol veszélyes volt átmenni 90ben.

teéjesenmindegy 2018.03.08. 23:55:37

@ember100:
"És akik ide jönnek azok a határon kérnek belépési , letelepedési engedélyt csak a Nagy Vezetőnk nem akarja még csak elbírálni sem "
Ahhoz képest csak sikerült elbírálni és oltalmazotti státuszt adni 1300 embernek...
Ja, a pénzes bevándorlót mindenhol szívesen fogadják, furcsa mi? Igaz, azok nem is gyilkolásznak.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2018.03.09. 00:09:25

@maxval bircaman szereclőci szürke proletár: ne hisztériázzál már itt te fasszopó a kurva anyádat bazd picsán

ember100 2018.03.09. 00:12:54

@teéjesenmindegy:
Helló !

27 év annyira azért nem emlékszem mindenre de azért gáz volt betévedni oda , prostik , négerek , fűszag....

Akkor ezek szerint a Nagy Vezető megcsinálta a Soros tervet , vagy behódolt Brüsszel Bélának vagy vagy....
Breivik vajon mit csinált ? vagy néger zsidó migráns volt vagy ?????

NBarbieReloaded 2018.03.09. 00:26:09

@Tarlós elvtárs kutyaszaros városa: Latom felszakadt a kultura prolikam. Vagy ideges vagy, mert elfogyott a kannasbor?
Majd te megmondod, hogy ki mit olvashat, mihez szolhat hozza stb.? Aha.
Szeretek rohogni a rozsaszin libsi alomvilagon, amin akarhany pofont kapnak a valosagtol, akkor se valtoztatnak. :)
A te szellemi szintednek meg marad az anyazas. Na eriggy' kolduld ossze a kovetkezo kanna bor arat, a gondolkodast meg hagyd meg annak, aki veled ellentetben meg nem itta el az eszet.

ember100 2018.03.09. 00:37:31

Helló !

Csak hogy lézer korrekt legyek :)
"Kisfiával ment késelni egy féltékeny magyar nő Bécsben"
Akkor mos féljek Bécsbe menni a magyaroktól vagy ments meg uram minket a magyarok nyilaitól , bocsi késeitől ?????
Lézerjani SEGÍTSÉG hogy is van ez ?

ember100 2018.03.09. 00:50:47

Helló !

Fijjuk mi a gond a porosárpi nem küldte el a direktívát ? Így nem kaptok fizut :(

MIx 2018.03.09. 01:00:44

Már látom az osztrák tömegeket, ahogy Bécsből Budapestre emigrálnak!

Kunhalmi Ágicát megdugnám de nem szavaznék rá 2018.03.09. 01:14:10

A valosag megint paroslabbal rugta pofan a libbantakat. Mikozben meg teljes erobol probaltak letagadni a tenyeket, es gunyoltak Lazart. Kozben az egyik altaluk nagyra tartott illegalis agysebesz, de lehet hogy fizikus volt, 4 embert keselt meg Becsben alakakbarozva.
Csodalatos hely Ausztria, mindenki ugy szeretne ott lakni.

2018.03.09. 02:01:08

Most késelt meg ott egy afgán 3 embert. Állítólag csecseneket. Ez ám a multikulti!
Bécs nyilván gazdagabb, mint Budapest, de emiatt jobban vonzza a harmadik világ szemetét is, akik babzsáknak öltöztetik a nőket.

Első élményem arról, hogy Ausztria már nem a fehérek ember országa:
10 éve a schwechati reptéren várakoztam a járatomra, éjjel érkeztem, mert hajnalban indult a gépem. Volt jópár órám a hajnali gépig, gondoltam kibekkekem ott egy könyvet olvasva. Arra lettem figyelmes, hogy egy dél ázsiai sötétbőrű (talán valami dél-indiai vagy bangladesi söpredék) taxis nyomul tört angolsággal egy törékeny alkatú, sötétbarna hajú kiscsajra, aki láthatóan kétségbeesetten menekül előle. Odamentem, kopaszra nyírt, kisportolt testű fehér férfiként. Angolul odaszóltam a lánynak, hogy meddig várjak még rá, akkor most jön vagy sem. A csaj gyorsan kapcsolt, ismerősként üdvözölt és együtt elsétáltunk. A harmadikvilágbeli taxis agya majd szérrobbant a dühtől.
Leültünk a csajjal, elmondta, hogy Párizsba tart, ahol egyetemre jár, amúgy román, Jászvásárból (Iasi) jött. Annyira magyar embernek még sose örült, mint akkor nekem.
A migri taxis egy italra akarta meghívni a lányt, egy éjszakai reptéren, ahol semmi se volt nyitva, de nemleges választ nem fogadott el. Ragaszkodott hozzá, hogy a csaj beüljön az autójába és vele töltse az estét, ha értitek hogy mondom... ki akarta csalni a lányt a reptérről, ahol ezer kamera figyeli a történéseket. Szóval egy szexuális zaklatást, lehetséges nemi erőszakot vágtam ott el. Persze ha ez az utcán történik, akkor kaptam volna egy kést a bordáim közé a taxistól és a társaitól, de szerencsére a reptéren voltunk, ami ugye elvileg a világ legbiztonságosabb helye.

2018.03.09. 02:08:35

@ungabunga: Bécs mindig is balos volt. Ezért is gyűlik ott a világ mocska. A kölyjeik ott felnőve szavazni fognak és nyilván balra fognak szavazni. A balos pártok meg szorgalmasan készítik elő a terepet az iszlámistáknak.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.09. 07:00:56

@VáradiJános: Sokat ittál és összekeversz bircával, aki kannás bort adott neked a szopásért.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.09. 07:02:34

@teéjesenmindegy: Neked is rengeteg eszed van. Arról hogy mi van ott nem tehet az egyén, a gyerek meg főképp. Te eszednél vagy egyáltalán? Vagy csak simán egy náci féreg vagy?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.09. 07:11:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Így udvarol szegény és nem bírja hogy újra és újra kikosarazom. Most erre mit mondjak? Nyíltan leírja homoszexuális vágyait, többszöri elutasítás ellenére.

"Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.02.11. 15:04:21
@VáradiJános: Leplezed hogy udvarolsz nekem.
Válasz erre
VáradiJános 2018.02.11. 17:46:54
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: dehogy leplezem, kúrnálak szívesen"

Ј.László 2018.03.09. 07:19:34

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Undorító egy buzi. Miért nem egy gay oldalon csinálja?

Ј.László 2018.03.09. 07:21:43

@karandash: Ezt bármelyik nációról el lehet mondani. Ilyen állat mindenütt előfordul. Sajnos ebben a muszlim hordában sokkal több, hiszen úgy nevelkedtek, hogy a nő nekik nem ember. Ezért nem is szabad őket befogadnunk.

]{udarauszkasz 2018.03.09. 07:22:58

@karandash: ez a sztori igy ok, unokahugomra is nyomultak mar ra migransfiuk (11 eves!) de azert egy nemzetkozi repteren evidens,hogy mindenfele szines nepek megfordulnak. Ehhez hasonlo dolgok pedig Magyarorszagon is szep szammal elofordulnak, es Ausztriaban se csak kulfoldiek galibaznak. Az ilyeneket a te modszereddel lehet jol lerendezni,borszintol fuggetlenul.

midnightcoder2 2018.03.09. 07:46:02

Ez itt most pont olyan, mint 2006-ban a rosszabbul élünk kampány. Akkor is volt egy készülő katasztrófa, Fletóék elkúrták nem kicsit de nagyon, de Orbánék hülyén kommunikálták. Most ugyanez a helyzet. Lehet, hogy Bécs sokkal szarabb hely mint mondjuk 30 éve volt, és ennek bizony a betelepült migrik az oka, de innen nézve még mindig vonzó. Kb. ugyanaz a helyzet mint egész Nyugat-Európával: a folyamatok régen nem jó irányba vezetnek, de még mindig fényévekkel jobb ott a helyzet mint itt, mivel ők nagyon-nagyon magas bázisról indultak, mi pedig a béka segge alól.

Ezzel együtt, a demográfusok szerint 2050-re az afrikaiak létszáma duplázódni fog, és a közel-keletiek sem fogynak. Ez azt jelenti, hogy Európának igencsak komoly migrációs nyomással kell majd szembenéznie, nagyságrendekkel nagyobbal mint ma. 1.3 milliárddal több afrikai ott, ahol már most sem igazán tud megélni az aktuális létszám, és ahonnan már most is tömegesen jönnek a migrik. Tíz év múlva jó eséllyel már csak az a néger marad odaát, aki nem tud úszni. És Európa rohadtul nem fog tudni mihez kezdeni velük. Lelőni nem fogja őket a határon, integrálni ennyi embert lehetetlen, ráadásul addigra Európának amúgy is meglesz a maga baja. Na, ez az igazi gond, nem az hogy szegény osztrákoknál már majdnem olyan szar mint itt.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.03.09. 08:48:18

@midnightcoder2:

Már boccs de ez baromság. Aki meg akarja állítnai az inváziót az megállítja.
Aki meg nem az meg nem állítja meg.

Mi megállítjuk, és soha nem engedünk olyan ballib tetveket kormányra jutni akik beengednék őket.
Az osztrákok meg majd eldöntik, bár úgy látom egy év óta ez az irány győzedelmeskedik már ott is. Lehet nekik már késő.
Nekünk nem.

De a Soros féle faszokat, és EP-ben ülő általa listázott 224 darab tetvet, akik ránk erőszakolnák őket, azok csak megvetést érdemelnek.

VáradiJános 2018.03.09. 09:31:41

@Ј.László: “Undorító egy buzi. Miért nem egy gay oldalon csinálja?”

Mert kurtot csak itt és az innocentangels és hasonló oldalakon lehet elérni, de oda nem megyek mèg a kedvéért sem, inkább itt “kúrogaton”

Fеjesrob 2018.03.09. 09:48:52

index.hu/gazdasag/2018/03/09/rezsicsokkentes_teli_hideg_12_ezer_forint_orban_viktor_gazszamla/

"Mégis mínuszban a gázfogyasztók
És pont ebben áll a rezsicsökkentés nagy trükkje: az állami gázcégek ugyanis azért tudtak nyereséget termelni, mert az elmúlt években a földgáz világpiaci ára és a hatósági ár közt különbözet keletkezett, mégpedig a világpiaci ár javára. Ugyanez a villamosenergia-piacra is igaz, a jelenséget jól szemlélteti, hogy idén már akadt olyan piaci cég, amely a rezsicsökkentettnél olcsóbban kínálta az áramot, amire a fideszes rezsibiztos igen hevesen reagált. "

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.09. 09:51:35

@VáradiJános: Már megmondtam nem vagyok rád vevő.

"Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.02.11. 15:04:21
@VáradiJános: Leplezed hogy udvarolsz nekem.
Válasz erre
VáradiJános 2018.02.11. 17:46:54
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: dehogy leplezem, kúrnálak szívesen"

2018.03.09. 09:56:52

@]{udarauszkasz: nem kétlem, hogy minden nációban előfordul perverz zaklató, de engem ott kicsit felbaszott, hogy éjjel a reptéren is vadásznak nőkre a migriből lett taxisok. Mondom, ha ez egy bécsi utcán történik, akkor kaptam volna kést a bordáim közé, nincs kétségem felőle.

langesz 2018.03.09. 10:01:49

Aki nem ma született bárányka és járt 15-20 éve is Bécsben az látja az erős romlást.
Aki mostanában járt ott először, annak ez a mai állapot a természetes.

arabok balrol 2018.03.09. 10:02:06

Valamikor, majd ha Orban megunja, Lazar lesz a miniszterelnok, szoval jobb ha hozzaszoktok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:09:04

"Kár, hogy a videón azt sem látjuk, ahogy - az önéletrajza alapján amúgy középfokú nyelvvizsgával rendelkező - Lázár János németül próbál kommunikálni a bécsi bevándorlókkal. Egész biztosan jót röhögnénk. "

Talán azért, mert a bevándorlók nem tudnak németül, nem? Ami az integrációra való hajlandóságuk abszolút hiányát jelzi.

Valóban röhejes. Csak nem Lázár, hanem azok, akik még mindig a "menekültek" integrációjáról papolnak, hazudoznak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:11:04

@ember100:

"De a külföldön dolgozó magyarok is MIND agysebészek meg orvosok , mérnökök és csak passzióból takarítanak mosogatnak.. kint külföldön ."

De legalább dolgoznak, nem segélyből éélnek. És legálisan mennek ki dolgozni, nem betörnek a határon.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.09. 10:15:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem tudnak németül? Gondolom akkor a németül nem tudó gyerekeket még a Földközi tengeren lelövetnéd.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:22:58

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Azok is emberek. Amikor egy szülő menekül a gyerekével a nyomorból, akkor elég embertelen a reakciód."

Igen, emberek. Ahogy mi is azok vagyunk. és élvezni akarjuk a több évszázados munkánk gyümölcsét.

Afrikából százmilliók fognak hamarosan útra kelni Európa felé. Mind a nyomorból fognak menekülni, és maguk után akarják hozni a gyerekeiket is. Ekkora tömeget fegyverek nélkül nem lehet megállítani.

Avagy engedjük a százmilliókat is Európába? Ezek sáskaként tarolnák le Európát, a gazdaságunkat, a kultúránkat. Nem is feltétlenül rossz szándékkal, hanem már a puszta létszámukkal. Nyomorba döntenék Európát is, mert munka nem lesz nekik, a segélyezésük meg bedönti a szociális rendszereket. Nem ők fognak Európához hasonulni, hanem Európa fog lesüllyedni az ő szintjükre.

Nagyon szép a filantróp szöveged, de gondolkozz reálisan, miként lehet megállítani százmilliókat? CSAKIS fegyverrel, mégpedig éles lőszerrel töltött és használt fegyverrel. Lehet, hogy eleinte meghal pár ezer gazdasági "menekült", de cserében megmenekül Európa a tönkremenetelrtől.

Nos, nekem fontosabb Európa népeinek, lakosságának megmaradása, mint akárhány migráns élete, akik okollá tették a saját hazjukat a mértéktelen szaporodásukkal és a kíméletlen, primitív belháborúikkal, a vallási fanatizmusukkal.

Tudom, náci vagyok, ne is mondd, már többször megírtad nekem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:23:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Nem szégyelled magad ezért a strawman argumentért?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:26:31

Egyébként az index "minisorozata" szerint a líbiai parti őrség már EU-s pénzből vett éles lőszerrel (nyilván eddig nem volt nekik, csak vaktöltényük) lövik a "menekülteket", az EU biztatására.

Na mármost, eddig mindig rajongtatok az EU emberbarát, migránsbarát intézkedéseiért. Akkor rajta, ezen sem kell fintorogni. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:33:30

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

"Amikor egy szülő menekül a gyerekével a nyomorból, akkor elég embertelen a reakciód."

És amikor százmillió szülő menekül a nyomor elől a gyerekeivel Európába - ami a gyerekekkel együtt közelíti az egymilliárdot?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:34:36

@VáradiJános:

Vagyis tőrőlmetszett liberális. :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:46:24

@midnightcoder2:

"És Európa rohadtul nem fog tudni mihez kezdeni velük. Lelőni nem fogja őket a határon, integrálni ennyi embert lehetetlen..."

Pedig rá fog kényszerülni arra, hogy lelője azokat, akik be akarnak törni Európába. Európa nem lesz képes egymilliárd embert befogadni. Már csak azért sem, mert akkor a nyomukban jönni fog további 3 milliárd.

Tetszik vagy nem, előbb-utóbb Európa rá fog kényszerülni a migráció fegyveres megállítására. Persze akkor már nem a mostani migrisimogatók lesznek hatalmon, és addigra Soros is rég elrohadt a sírjában - a fiát meg szerencsére láthatóan csak a vagyona gyarapítása érdekli, az ópenszoszájeti nem annyira.

Az egyetlen, de annál nagyobb veszély sajnos az, hogy mire Európa elhatározn magát a milliérdos nagyságrendű migráció fegyveres megállítására, már annyi migri lesz itt, hogy vére polgárháboró fogja ezt megakadályozni. Az elpuhult európaiak meg mind elhullanak a harcedzett arabok és négerek támadásaitól.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 10:50:30

"a fiát meg szerencsére láthatóan csak a vagyona gyarapítása érdekli"

Bár kérdés, mire megy majd a vagyonával, amikor az arabok és négerek elindítják a hajtóvadászatot a zsidók után és Oświęcimben beizzítják a gázkamrákat és a krematóriumokat. Izraelt pedig annak minden katonai fölénye ellenére pusztán a létszámbeli fölényükkel eltörlik a Föld felszínéről.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 11:03:52

@Rettegek mert ballib vagyok:

"Már boccs de ez baromság. Aki meg akarja állítnai az inváziót az megállítja. Aki meg nem az meg nem állítja meg. Mi megállítjuk, és soha nem engedünk olyan ballib tetveket kormányra jutni akik beengednék őket."

Ez sajnos nem ilyen egyszerű. A kerítés a mostani körülmények között kiválóan megfelel, de egy tíz- vagy százmilliós tömeget nem állítana meg.

Ekkora tömeget csak fegyverrel lehet megállítani, de ha ezzel egyedül próbálkoznánk, harapófogóba kerülnénk, mert az EU teljes erejével megtámadna bennünket és az egész országból egy óriási menekülttábort csinálna.

Nincs más választásunk, ki kell várni, amíg legalább Németországban és Franciaországban olyan erők kerülnek katalomra, amelyek nem lesznek restek MINDEN lehetséges erővel megakadályozni Európa megszállását, meghódítását. Sok idő már nincs, max. 2-3 évtized, de ha elfogadják a "felső korlát nélküli" betelepítést és az ENSZ emberi alapjoggá nyilvánítja a migrációt, akkor még annyi idő sincs.

teéjesenmindegy 2018.03.09. 11:16:14

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Arról hogy mi van ott nem tehet az egyén, a gyerek meg főképp."
Na figyelj te vén troll! Akkor ki a kurva anyád tehet arról, ha valahol egy élhetetlen szar helyet csinálnak? TE? Az anyád aki világraszart, vagy az ott lakók?
Vajon Svájc azért rendezett, mert valaki más rendet rak ott?
A németek elfutottak valahova, vagy építettek maguknak egy országot?

]{udarauszkasz 2018.03.09. 11:17:33

@karandash: elhiszem,hogy Becsben nem megy minden frankon,de az a helyzet,hogy egy nagyvaros se leanyalom. Budapest meg plane nem az. Joggal pipa az osztrak,ha a sajat fovarosat fikazzak,annak minden hibaja es erenye ellenere olyanok,akik azelott soha nem jartak a becsi belvarosban,es az osztrak dialektusok 80%at nem ertik.
Magyarkent mit szolnal,ha idejonne valami kecskepasztor mondjuk Ploiesti kulkeruletebol,es a nyockerbol videozgatva nekiallna fikazni egesz Pestet? Es itt ebbol indult ki az egesz. Lehet,hogy tre a nyocker, meg zuzos a Praterstern,es az 11. Bezirk kornyeke (negernegyednek is hivtak) de nem egy kulfoldi miniszter dolga megitelni,mi a helyzet egy masik orszag fovarosaban. Ha egy proli troll csinal ilyeneket,az egy dolog,de egy magas tisztseget betolto politikusnak nem kene idaig lesullyedni. Engem,es sok mas itt elo magyart is lejarat ezzel,talan ez is a celja vele. Ugy gondolom,hogy az itteni,es magyar szelsosegesek,(akik kormanyon vannak mindket orszagban) mar elore lekottaztak az egesz muzsikat,aminek a zaroakkordja egy franko vasuggony lesz Hegyesnel, az osztrak cegek Magyarorszagra telepulnek majd,dolgoztatjak az exvendegmunkasokat Magyarorszagon ehberert, itt marad a magas munkanelkuliseg, Magyarorszagon meg a nyomor. Evek ota ezt ugatom mar,es senki se hiszi el,pedig a vak is latja,hogy erre megy ki az egesz.

teéjesenmindegy 2018.03.09. 11:48:00

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Na jó, de hát a többség még mindig nem az...
Ha meg az 51% terrorista lenne, akkor még mindig ott van, hogy a fele azért rendes ember, meg főleg gyerek, tehát nehogymá ne jöhessenek ide.

Teljesen meddő vita. Ezek a buzik azért imádják a migriket, hogy ellentmondjanak a patásnak. Ha itt is wilkommenkultur lett volna, akkor most ezek rettegnének a legjobban.
A legjobb példa erre, hogy a letelepedési kötvényes gazdag kínaiak következetesen "bűnözők" a ballib kommentekben. Annak ellenére, hogy átvilágították őket, erkölcsivel rendelkeznek, legálisan jöttek. Bezzeg a röszkei útlevélgyűjtő megafonos fasz az családjáért rettegő gondos apa - nyilván orvos is.

konrada 2018.03.09. 11:51:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem lehet megállítani őket.

A történelem meg fogja ismételni önmagát:
Európa megint ott tart, mint az 5. évszázadban:
túl elkényelmesedtek lakói, egyszerübb polgárságot adni a barbároknak, mint harcolni ellenük.

...így azoknak könnyű lesz megint elfoglalniuk azt a birodalmat, melyet már nem tart fent az összetartozás, hanem a pénz és a kiskirályaik hatalomvágya fogjai, akiknek mindegy milyen sereg segíti be a császári székbe...

...nekünk meg már csak arra van reményünk, hogy nem éljük azt meg.... (és legfeljebb annyit tehetünk, hogy meghosszabbítjuk az agóniát, hátha gyerekeink még élhetnek európai polgárként...)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 12:20:45

@teéjesenmindegy:

Hát igen, a síró kisgyerek képével mindent el lehet adni. Arra meg senki nem gondol, hogy a kisgyerek 10-20 év múlva radikalizálódik, sőt 10 újabb, majd szintén radikalizálódó kisgyereket csinál.

@konrada:

"és legfeljebb annyit tehetünk, hogy meghosszabbítjuk az agóniát, hátha gyerekeink még élhetnek európai polgárként"

Talán. Vagy addigra az EU ránk kényszeríti a korlátlan befogadást.

Ha szerencsénk lesz, akkor Nyugat-Európában (is) lesz egy jobboldali földindulás, csak sajnos annak is megvannak a veszélyei, mert a polgári demokráciáról sem szívesen mondanék le.

2018.03.09. 12:40:09

@]{udarauszkasz: "Magyarkent mit szolnal,ha idejonne valami kecskepasztor mondjuk Ploiesti kulkeruletebol,es a nyockerbol videozgatva nekiallna fikazni egesz Pestet?"

Volt határontúli magyar ismerősöm, aki mindent fikázott Magyarországon. Az nagyon fel tudott idegesíteni. Aztán külföldre költöztem, lett egy kis távolságom Magyarországtól és látom, hogy részben igaza volt. Első reakció mindig a felháborodás, hogy milyen jogon ugatnak bele abba idegenek, hogy valami szar Magyarországon. De egy idegen vagy Magyarországon csak ritkán megforduló ember esetleg jobban látja a lassú változásokat, trendeket, mint aki ott él.

A kritikát meg kell fontolni, építeni kell rá, de azért nem szabad térdelve szopni se a kritizálónak.

$pi$ 2018.03.09. 12:47:27

@]{udarauszkasz: "Magyarkent mit szolnal,ha idejonne valami kecskepasztor mondjuk Ploiesti kulkeruletebol,es a nyockerbol videozgatva nekiallna fikazni egesz Pestet?"

Ide se jönnek és folyamatosan fikáznak. Hetenta hat cikk jelenik meg arról, hogy mennyire is sz.r dolog magyarország, úgyhogy szerintem ezen ne élcelődj.

$pi$ 2018.03.09. 12:49:00

@]{udarauszkasz: "Ha egy proli troll csinal ilyeneket,az egy dolog,de egy magas tisztseget betolto politikusnak nem kene idaig lesullyedni. "

Nem mi? Csak arról siránkozik, hogy magyarországon diktatúra van meg nácikok. Ja, azon lehet, csak azon nem, hogy mi van az utcán?

teéjesenmindegy 2018.03.09. 13:04:22

@konrada: "Nem lehet megállítani őket."
Már bocs, ez hülyeség. Nehogy már a Föld legfejlettebb régiója, a legkomolyabb katonai szövetsége képtelen legyen megállítani egy rakat mezítlábas vadembert.
Simán meg lehet állítani őket. Csak nem akarják a széplelkek.

konrada 2018.03.09. 13:48:52

@teéjesenmindegy:
...nem véletlen írtam a történelmi párhuzamot.
Ha csak egy rakat volna, talán meg lehetne állítani.
...de túl sokan vannak, túl sokba kerülne őket visszatartani, s akinél a pénz van, azok úgy gondolják, inkább integrálni kéne.
...ahogyan azt a IV-V. századi elődjeik is gondolták.
...csak aztán pont azok, akiket beengedtek integrálódni, akadályozták meg azt, hogy egységes birodalomként lépjenek fel, így az akkori Föld legfejlettebb régiója, legkomolyabb katonai ereje kevés lett.
...a történelem meg szokta ismételni magát, mert nem tanulunk belőle...

]{udarauszkasz 2018.03.09. 13:54:04

@$pi$: azert egy orszagot,ahol orszagos szinten nyomor es szegenyseg van, es ezt az epp regnalo oligarcha csapat (jobbos,balos, tokmindegy) meg ki is hasznalja a sajat hasznara... ezt nem lehet egy lapon emliteni egy joleti allam egy lepukkant keruletevel. Mas szemeben a szalkat sajatjaban az oles bikacsokot...stb.
Mellesleg en se rajongok azert,hogy mindenfele menekultek arasszak el a kontinenst. De ennek nem az a modja,hogy lefikazom a masik fovarosat,hanem az,hogy osszebeszelek vele,hogy lehetne a kulso hatarokat megvedeni. Ha Magyarorszagon demokracia lenne,es hajlando lenne ezen a teren egyuttmukodni a nemettel,osztrakkal, talan ugrana egymasnak mindenki a kornyeken. Szerintem sikeresebb vilag lenne,es senkinek se kene azon parazni,hogy megkeselik a csaladjat.

arabok balrol 2018.03.09. 14:07:27

@teéjesenmindegy: dehogynem akarjak

sot fizetnek is erte h a libiai hadurak, torokok lojjenek a migrikre, ezt a nemetek fizeti foleg

keritesre viszont nem adnak mer az tul brutalis

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.09. 14:39:38

@teéjesenmindegy: Mi van cuncimókus? Ideges vagy? Kibukott belőletek a náci és rajtakaptalak titeket? :-))

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 16:00:18

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Attól, hogy egy vérliberális troll (te) lezániz engem, még nem fogom szégyellni magam. Tudod, a nácikártya már annyira lejáratott lemez, hogy arra üt vissza, aki alkalmazza.

"Attól rendben lesz a gyerekek lelövése?"

Ezt neked kell tudnod, te hoztad fel a gyerekek lelövését, nem én.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 16:10:08

@]{udarauszkasz:

"Ha Magyarorszagon demokracia lenne,es hajlando lenne ezen a teren egyuttmukodni a nemettel,osztrakkal"

Azzal a némettel, aki a Willkommenskulturt nyomja meg hogy "wir schaffen das schon", meg azzal az osztrákkal, aki lenácizza Orbánt (Faymann), de Türle mit Seitenteilen-t épít? Azzal a némettel, aki kb. félmillió illegális migráns hollétéről semmit nem tud? Aki nem képes kitoloncolni őket, mert a hollétükrők halovány fingja sincs? Azzal a némettel, aki a saját népének elesettjeit kilakoltatja a Sozialwohnungokból, hogy Nofingerprint Alikat és Born on January 1st Ahmedeket költöztessen be?

Azzal a némettel, aki 2 és fél évnyi tagadás után a napokban ismerte csak el, hogy igenis vannak Németországban no-go zónák?

Ugye viccelsz? Ha az egységes EU-fellépésre vártunk volna, akkor mára egymilliós migránstömeg pusztítana Magyarországon, mert nekünk kellett volna elbírálnunk az iratok nélküli, magukat gyermekkorúnak hazudó szakállas és már kopaszodó migránsok kérelmeit, miközben az EU habzó szájú liberálisai vicsorogva ordibálnák, nehogy eszünkbe jusson bezárni őket a táborokba az elbírálás idejére.

Stb.

teéjesenmindegy 2018.03.09. 16:32:29

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Miért lennék ideges, te szerencsétlen fasz? A világ legnagyobb nyugalmával küldelek el a tetves kurva anyádba.
Szeretném úgy leélni az életemet, hogy nincsenek néger meg arab hordák a szomszédomban. Ha ettől náci vagyok, akkor az vagyok leszarom. Az egész magyar történelem tele van ezek szerint nácikkal kezdve Hunyadival meg Dobóval.

teéjesenmindegy 2018.03.09. 16:37:31

@konrada: Nem kerül olyan sokba visszatartani, csak el kéne kezdeni. Simán nem kihúzni senkit a vízből, akkor el sem indulnának.
Ha meg partot érnek, akkor vissza a start mezőre.
Kerítést is lehet komolyat építeni, mint amit a törökök csinálnak, nem olyan rohadt nagy kiadás az.

A rómaiak fejlettsége meg a mostani azért nem összehasonlítható. Mit ne mondjak, akkor nem volt aknazár, hogy védjék a limeseket.
Nem akarják. Persze mi a faszt várjunk, ha ilyen ENSZ főmuftik valahogy soha nem szőke svédek..

teéjesenmindegy 2018.03.09. 16:40:47

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Te, egyébként mesélj, otthon a barlangodba bárki bemehet ottaludni? Persze, a kislányokon kívül.
Szóval hozzád bárki betelepedhet? Mert ha nem, akkor ezt úgy éred el, hogy agyonlősz mindenkit aki arra jár?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.09. 16:56:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én egy tény írtam le, nem foglaltam állást. Te voltál aki helyeselted a gyerekek lelövését.
@teéjesenmindegy: De látom nagyon ideges vagy? Nem én tehetek róla hogy nyomasztó számodra a szellemi fölényem.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.09. 16:57:09

@teéjesenmindegy: Ne apukádból indulj ki, aki megszeretgetett téged a barlangotokban!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 18:41:27

@teéjesenmindegy:

"Szeretném úgy leélni az életemet, hogy nincsenek néger meg arab hordák a szomszédomban. Ha ettől náci vagyok, akkor az vagyok leszarom. Az egész magyar történelem tele van ezek szerint nácikkal kezdve Hunyadival meg Dobóval."

Tökéletes válasz! Talált, süllyedt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 18:43:48

@teéjesenmindegy:

Ha nem haragszol, majd én is fogom ezt az érvet alkalmazni. Jogdíjat hová küldjem?

Épüljön stadion a CEU helyére 2018.03.09. 18:47:33

ORULET !
Vona Gabor szerint serto a Lazar video, de az nem serto, ha egy arab alahk akbart uvoltve lemeszarol 4 embert, mert azt EL KELL FOGADNUNK, ES MEG KELL ERTENUNK.

NEM NORMALISAK EZEK A LIBSIK !!!

$pi$ 2018.03.09. 19:28:23

@]{udarauszkasz: "ennek nem az a modja,hogy lefikazom a masik fovarosat"

Tehát azt mondod, hogy nem szabad bírálni Bécset, nem szabad rosszat mondani róla? Vagy csak a magyaroknak nem szabad rosszat mondaniuk?

Milyen világot eredményez az, ha az egyik ország nyilvánosan nácizhatja, diktátorozhatja, maffiázhatja a másik ország kormányát, de a másik ország kormánya annyit sem mondhat, hogy romlott náluk a közbiztonság?

És tulajdonképpen még kikről nem szabad rosszat mondanunk? Mindenkiről, akik jobban élnek nálunk?

De várjunk csak, akkor a szírek nem mondhatnak rólunk rosszat? Merthogy ott nagyobb a nyomor, nem?

]{udarauszkasz 2018.03.09. 20:21:19

@$pi$: azt,hogy romlott Becsben a kozbiztonsag,nem tagadja az osztrak sem. De ez az osztrak dolga,nem pedig Lazare. Az viszont,hogy Magyarorszagon szervezett bunozok iranyitjak a politikat,az teny. Ausztriaban a szervezett bunozes nem oltott olyan mereteket,hogy millioknak kelljen nyomorogni emiatt, Magyarorszagon igen. Egy olyan orszagban,ahol nyugdijpenztarakat dugnak zsebre, modszeresen tonkreteszik az egeszsegugyet, ha nacikrol nem is,de maffiarol simanblehet beszelni. Latom,a sajat szememmel,mi megy kulfoldon,es latom mit mond a magyar kormanymedia.(mas media nem is nagyon van mar.) Es a ketto kozott akkora a kontraszt,hogy utoljara ilyet akkor lattam,mikor Anyu 89ben csaladostol lelepett innen.

$pi$ 2018.03.09. 21:55:40

@]{udarauszkasz: "Ausztriaban a szervezett bunozes nem oltott olyan mereteket,hogy millioknak kelljen nyomorogni emiatt"

Tehát azért nem szabad lázárnak ilyeneket mondania, mert nincs igaza. Értem. És mi van akkor, ha a lázár meg azt mondja, hogy neked nincs igazad?

"Latom,a sajat szememmel,mi megy kulfoldon,es latom mit mond a magyar kormanymedia."

Az osztrákok többsége szerint lázárnak van igaza. Akkor most neked nem szabad beszélni?

"Es a ketto kozott akkora a kontraszt,hogy utoljara ilyet akkor lattam,mikor Anyu 89ben csaladostol lelepett innen."

Én egyelőre nem azt akarnám eldönteni, hogy kinek van igaza, hanem azt, hogy kinek engedélyezzük azt, hogy elmondhassa a véleményét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.09. 23:08:56

Az alábbi kommentet eredetileg ide:

arabisztika.blog.hu/2018/03/09/a_keresztenyseg_muszlim_szemmel

akartam elküldeni, de már eleve ki vagyok tiltva onnan, noha még soha nem kommentem oda. Hiába no, a toleráns iszlám nem tűri az ellenvéleményt:

Föl kellene végre fogni, hogy a magyarok túlnyomó többsége NEM AKAR muzulmánokkal (és négerekkel) együtt élni. Schluß. Ez a mi szuvernén döntésünk, és senkinek nem tartozunk magyarázattal azért, miért nem akarunk velük együtt élni.

Tudod, kedves posztoló, ha egy nő visszautasít egy férfit, a nő sem tartozik magyarázattal, miért nem akar elmenni vele. A NEM az NEM és kész. Ugyanígy dörömbölhettek a határainkon, a válaszunk NEM lesz.

teéjesenmindegy 2018.03.10. 17:24:41

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
A szellemi fölényed annyi, hogy nácizol meg buzizol? Komoly vagy. Na, szóval, válaszolsz a két egyszerű kérdésre?

Hozzád bárki bemehet? Ha nem, akkor ezt azzal éred el, hogy mindenkit lelősz?

teéjesenmindegy 2018.03.10. 17:25:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Á, csak ide a lendvai utcába a szomszéd szobában vagyok. :D

teéjesenmindegy 2018.03.10. 17:33:17

@]{udarauszkasz:
Te valami hülye vagy?
"azt,hogy romlott Becsben a kozbiztonsag,nem tagadja az osztrak sem. De ez az osztrak dolga,nem pedig Lazare."

És akkor Lázár nem mondhat semmit? Miért?
Ha meg ráadásul igaza van, akkor miért ne mondhatná?

Ne keverd ide azt, hogy ki nyomorog, vagy ki nem, pont nem ez a téma.
Marha egyszerű a dolog. Ahol a migrik vannak, ott szarabb lesz az élet, koszosabb lesz, kevésbé biztonságos. A hely a korábbi állapotához képest romlik. Tehát, teljesen lényegtelen, hogy milyen színvonalú volt, magához képest rosszabb lesz. Innentől kezdve nem érvelés, hogy "még mindig jobb mint itt", mert ha Bécs romlott, akkor Bp is romlani fog. Azt meg nem akarjuk.

Petitprince 2018.03.12. 13:07:15

@Alick: Mért, velünk lehet kezdeni valamit? Mi a vége annak a pilóta játéknak amelyet éppen űzünk? Megmondom: egy megzavarodott éghajlatú kibillent ökológiai egyensúlyú ózonlyukas légkörű bolygón egy túlnépesedett globális méretű droid társadalom melyet a jelenlegi eszközeinkkel és főleg jelenlegi szemléleteinkkel kezelhetetlen válságba és egy nyilvánvalóan fenntarthatatlan álfejlődésbe sodródott maga elől menekülő lényegi kérdéseket feltenni nem merő magában nem bízó ember "épít" szolgai buzgalommal a rendszerkonformitás jelszavait harsogva. Ne legyünk már annyira büszkék magunkra!

Gandosz 2018.03.12. 15:19:09

@teéjesenmindegy: ha nem is romolna a közbiztonság, az utcakép romlik attól, hogy nemeurópaiak sétálnak az utcán

Alick 2018.03.12. 19:26:22

@Petitprince: Öko-spiritualista nézőpontból mindez jogos, de ezzel együtt Afrikában és a Közel-Keleten sokkal nyersebb társadalmak működnek, amelyek nem a jogban, tudásban, szervezeti együmműködésben és a méltányosságban hisznek, hanem a nyers erő közvetlen alkalmazásában. Vajon melyik rúgja szét gyorsabbam a Maslow-piramis alját..?
És ez nem bőrszín, hanem kultúra kérdése. :)
www.youtube.com/watch?v=wXj--f1bzpU

Alick 2018.03.12. 19:30:21

Lázár azért nagy lúzer... sokkal ütősebb lett volna bekamerázni egy ortodox rabbit, ahogy beül egy arabokkal teli kávéházba.
Ha (várhatóan) atrocitások érik, nyugodtan lehet kommentálni hogy Hitler 80 évvel ezelőtti bevonulása után a koránnáciknak köszönhetően újra megjelent a zsidóüldözés Bécsben!
:)

Petitprince 2018.03.12. 21:48:29

@Alick: Vigyázz nagyon a nyers erő jelenségeivel, mert azok elég nagy részben pont a civilizált világ "beavatkozásainak" köszönhetőek. A civilizált világ vitt be a Közel-keleti és az afrikai népek életébe, kultúrájába olyan hatásokat, amelyek e kultúrák természetes érési, fejlődési folyamatának teljesen keresztbe tettek. Nekünk a kőbalta és a kalasnyikov között évezredek teltek el, volt időnk egy kicsit kitanulni magunkat közben, nekik szélsőséges esetben egy-két emberöltőnyi idő jutott ugyanerre. És ez csak egy dolog, miközben mellé lehetne tenni ezer másikat. Nagyon könnyű azzal elintézni, hogy ők a világ vadjai, mi pedig a világ angyalai vagyunk, de sajnos ez a szereposztás egy pillanat alatt meg is cserélhető. Becsületesebb kimondani, hogy azok a durva beavatkozások, amelyek sok millió indián kiirtásával kezdődtek, és most folytatódnak a neokolonizmus kicsit humánusabbnak tűnő, de a lényeg tekintetében attól kevéssé különböző módszereivel, döntenek, borítanak mindent. Ha ezekben az emberekben nem az olcsón kiaknázható munkaerőt láttuk volna, ha a földjük nem az olaj miatt lett volna értékes számunkra, ha hagytuk volna őket békén, ha felfogtuk volna, hogy az ő világlátásuk talán kevésbé hatékony az ipari termelés szempontjából, de a kultúrájuk ettől még egy picivel sem értéktelenebb, sőt, szóval ha teljesen más szemlélettel közeledtünk volna hozzájuk, akkor nem gyűlölne minket a világ másik fele népességének egy jó nagy része teljes joggal. Hosszú, lehetne sokat írni róla, de merül az aksi...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.12. 22:47:53

@Petitprince:

OK, ne részletezd: tudjuk, hogy mindenért a fehér ember felelős. Még a napfolttevékenységért is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.12. 22:49:43

@Alick:

Komolyan elhiszed, hogy egy ilyen videó megjelenhetett volna pl. a faszbukon? Még gyorsabban törölték volna, és véglegesen.

Alick 2018.03.12. 23:18:33

@Petitprince: Teljesen jogosan bírálod a nyugati civilizációt... mindazonáltal ha a favágó szépen rendbentartott otthonából elmegy fák tömegeit kitermelni és közben szétveri más állatok életterét, akkor nem az a megoldás, hogy majd hazaviszi az otthontalanná vált állatkákat, mert ez se az állaoknak, se az a favágó otthonának nem fog jót tenni.
Az lenne az ésszerű megoldás, hogy gazdálkodni kell az erdővel és nem tarra vágni... vagyis élni és élni hagyni... kinek-kinek a maga életterében.

Alick 2018.03.12. 23:25:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Rengeteg más helyre fel lehet tenni. Ha pedig a FB makacskodik, kényelmesen ki lehet nyilatkoztatni a világnak, hogy a zsidóellenesség szőnyeg alá söprésével de facto a fasizálódást támogatják.
Különben is, hová lett a multikulturális tolerancia, a másság elfogadása? :)
www.youtube.com/watch?v=lKDeyuM0-Og

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.12. 23:41:49

@Alick:

Nagyon jó, és sajnos igaz a videó.

"Well, no one could have foreseen that..."

Petitprince 2018.03.13. 06:11:26

@Alick: Igen, pont az élni és élni hagyni elvet, vagyos azt az elvet, amelyet tele szájjal hirdetünk, pont azt nem gyakoroltuk soha. És most csodálkozunk, hogy az általunk felborított egyensúlyok áldozzatai nem tudnak mit kezdeni magukkal és mi sem velük, sőt mi magunk is áldozatokká válunk. Nem tudom, minek kell jönnie ahhoz, hogy ezt megértsük végre...

Petitprince 2018.03.13. 06:33:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ne haragudj, de ez nem egy komoly hozzászólás a Részedről. A fehér ember létrehozott egy csomó nagyszerű dolgot, de a ugyanakkor a szemléleteit súlyos ellentmondások terhelik. És amikor fehér emberről beszélek, mindenkire gondolok, aki itt, ebben az Európa epicentrumú földrengésben nőtt fel, vagyis magamra is. Én sem vagyok kivétel, az említett ellentmondások hordozója és tovább generálója vagyok én is, mint mindenki. És ezzel nem azt akarom mondani, hogy a fehér emberen kívül mindenki ártatlan bárányka, hanem csak azt, hogy a dolgok mostani állása szerint egyetlen más kultúra sem okolható a bolygónk mostani állapotáért annyira, mint a mienk. Egyébként lassan nem is lesz más kultúra a Földön mert ez a fene demokratikus rendszer az összes többit nagy erőkkel éppen most darálja be. Vegyük ezeket a dolgokat észre még akkor is, ha nem nevelt fel bennünk senki ilyen érzékenységeket. Ha nem tette meg más, tegyük meg mi magunk, és ne csak szolga módjára harsogjuk a hivatalos álláspontokat. Mert az könnyű ugyan, de nem méltó hozzánk, emberekhez...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.13. 08:34:04

@Petitprince:

"Ne haragudj, de ez nem egy komoly hozzászólás a Részedről."

Pedig az. A főleg balliberális értelmiség dekadens önmarcangolására utal, amelynek jegyében önként és dalolva átengedi hazáját idegen, ellenséges kultúrájú népeknek, sőt mindent megtesz azért, hogy néhány évtizeden belül kisebbségbe kerüljön a saját hazájában. A svédek már a legjobb úton vannak efelé.

"a dolgok mostani állása szerint egyetlen más kultúra sem okolható a bolygónk mostani állapotáért annyira, mint a mienk. "

Először is témát váltasz, ami nem fair egy korrekt vitában. A migrációról beszéltünk, nem való ide a környezetszennyezés és -pusztítás, ui. ahonnan jönnek a migránsok, ott nem a fehér ember pusztítja a környezetet. Hiszen még az sem állapítható meg pontosan, milyen arányban felelős az emberi tevékenység a sivatagosodásért, vízhiányért. Felelős, persze, na de mennyire?

Amúgy tévedés ez is. Afrikában és Dél-Amerikában nem a fehér ember miatt pusztítanak el naponta többezer hektár őserdőt vagy egyéb természetes vegetációt. A fehér embernek módja sem lenne beavatkozni szuverén államokban folytó gazdasági tevékenységekbe. Persze megint előjön belőled a fehér embert mindenért hibáztató balliberális attitűd, szóval...

"ne csak szolga módjára harsogjuk a hivatalos álláspontokat. Mert az könnyű ugyan, de nem méltó hozzánk, emberekhez..."

Mi a hivatalos álláspont? A nyugati világban az a hivatalos álláspont, hogy a 3. világ nyomoráért a fehér ember tehet, mert gyarmatosítás, globalizáció, satöbbi. NE harsogjad szolga módra te is, inkább használd az eszedet és gondolkozz.

Petitprince 2018.03.13. 10:02:31

A dél-amerikai őslakósok nem maguktól kezdték el írtani az őserdőket, és ha békén hagytuk volna őket, ha fejlődhettek volna a saját tempójukban, a saját egyensúlyaikban, akkor ma ez a probléma nem létezne. Nem a harmadik világ nyomoráról beszélek, mert a harmadik világ megnevezés már magában is egy puszta fikció, a mi nyomorunkról beszélek, arról, amit mi csináltunk, és amellyel kapcsolatos álláspont sajnos még nagyon messze van a hivatalossá válástól. Így aztán tényleg csak dekadens önmarcangolásra futja, meg menekülésre minden magunkkal való lényegi szembesülés elől, vagyis egy olyan bénázásra, amely a meghasonlottságunkból "táplálkozik", és amely ebben a meghasonlottságban borzalmasabbnál borzalmasabb dolgokat művel, hosszabb távon pedig mindent feléget maga körül. És ne hidd, hogy a menekült kérdést erről le lehet választani, ne hidd, hogy az önmagában tárgyalható. A világ jelenségei összefüggnek, ezt előbb-utóbb mindenki meg fogja tanulni, a kérdés csak az, hogy addig hány ember fog meghalni, más szóval hány embernek kell adnia az életét pont e felismerés megszületéséért.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.13. 10:18:10

@Petitprince:

"A dél-amerikai őslakósok nem maguktól kezdték el írtani az őserdőket"

Nem bizony, a fehér ember kényszerítette őket.

"A világ jelenségei összefüggnek"

A kérdés csupán az, ebben mekkora a fehér ember szerepe. Tudom, szerinted/szerintetek 100%-os. :)

Van egy javaslatom. Ha te bűnösnek érzed magad azért, amit a fehér ember a világ számos népe ellen elkövetett, úgy vond le a végső következtetést és kövess el harakirit. Irtsd ki a hibás génjeidet az emberiség génállományából.

Majd a dél-amerikai, afrikai stb. őslakosok, visszatérve a természettel összhangban élt életformájukhoz rendbe hozzák a Földet és az anyatermészetet.

Csak aztán nehogy még több őserdőt irtsanak ki azért, hogy primitív eszközeikkel meg tudják termelni a betevő falatot...

Valóban petit prince vagy, jó a nickválasztásod. Mais ton naïveté est extraordinaire.

Petitprince 2018.03.13. 10:49:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nekem van jobb ötletem is, mint a harakiri. Például leválni azokról az előítéletekről, amelyek alapján emberek bizonyos dolgokat kökemény realitásnak, más dolgokat különleges naivitásnak tartanak. Például elindulni a személyiségfejlődés rögös útján, hogy az ember megkeresse magában azokat a potenciálokat, amelyeket eddig még nem mozgatott meg, és azokat a válaszokat a helyzeteire, amelyek nem a tömény hazugság és a színtiszta önbecsapás nevű kategóriákba tartoznak. Hogy emberi kvalitásait használva elkezdjen kinőni abból a mocsárból, amelyben eddig nevelkedett, és amelyben másokat is nevelt a mocsár létre. Szóval az a "baj", hogy van alternatíva, csak írtózunk tőle, mert az alternatíva kivezet minket azokból a köreinkből, amelyeket már megismertünk, sőt amelyekbe már jól bevackoltuk magunkat. Valami gyökeresen újat kéne megismernünk, leginkább igazi önmagunkat annak a pojácának az ellenében, akinek eddig képzeltük magunkat. Veszedelmes egy vállalkozás...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.13. 11:14:31

@Petitprince:

Nagyon szép és fennkölt dolgokat írsz, egyet is tudnék érteni veled, ha közben ezt a gyökeresen újat nem a rég leszerepelt pártokban és lejárt szavatosságú embereikben keresnéd.

Félreértés ne essék, a látszólag új pártok sem újak. A maszop hasadványai semmiképpen. A Jobbik mára lefeküdt Simicskának, a múlt oligarchájának, az LMP alig titkoltan a szadesz utódja, a Momentum meg a Fidesz-gyerkőcök kisded játéka.

Bármelyiket választod, a múltat választod, azt a szart, ami eddig is volt és most is van. Legföljebb kicsit más az állaga és a színe, de a szar szar marad.

Sőt te sem vagy más, mint a múlt embere, hiszen ezekben a pártokban véled megtalálni a változást, javulást. Papolhatsz emberi kvalitásainkról, meg nem mozgatott potenciálokról, de a szavazófülkében pártokra és azok jelöltjeire kell szavazni, nem potenciálokra és kvalitásokra.

Réveillez, mon ami!

Petitprince 2018.03.13. 11:37:07

Egyetlen párt nevét sem ejtettem ki a számon, és nem is fogom soha. Azért mert ez a rendszer, illetve a rendszernek benyaló polgárak millió csak pártvonalon tudnak, illetve hajlandóak gondolkodni, vagyis egy olyan struktúrában, amely nyilvánvalóan használhatatlan bármilyen körön kívül kerülésre, egy olyan struktúrában, amelynek esélye sincs agyhalottnál éberebb reflexiók megalkotására, egy olyan struktúrába képezik le magukat és egymást, amelyik úgy, ahogy van tökéletesen élet- és létidegen, még nem kell feltétlenül minden más utat elfelejteni. Pont ezek azok a realitásoknak kinevezett előítéletek, amelyek miatt színtiszta helyben járásnál többre nem vagyunk képesek, és amelyek miatt Számodra is naivité extraorinair-nek tűnik minden nem szigorúan cenzúrázott tartalom.

Petitprince 2018.03.13. 11:40:12

Réveille-toi! Maintenant c'est mon tour de te le dire!

Petitprince 2018.03.13. 11:47:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Réveille-toi! Maintenant c'est mon tour de te le dire..

Petitprince 2018.03.13. 11:48:19

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egyetlen párt nevét sem ejtettem ki a számon, és nem is fogom soha. Azért mert ez a rendszer, illetve a rendszernek benyaló polgárak millió csak pártvonalon tudnak, illetve hajlandóak gondolkodni, vagyis egy olyan struktúrában, amely nyilvánvalóan használhatatlan bármilyen körön kívül kerülésre, egy olyan struktúrában, amelynek esélye sincs agyhalottnál éberebb reflexiók megalkotására, egy olyan struktúrába képezik le magukat és egymást, amelyik úgy, ahogy van tökéletesen élet- és létidegen, még nem kell feltétlenül minden más utat elfelejteni. Pont ezek azok a realitásoknak kinevezett előítéletek, amelyek miatt színtiszta helyben járásnál többre nem vagyunk képesek, és amelyek miatt Számodra is naivité extraorinair-nek tűnik minden nem szigorúan cenzúrázott tartalom.

Petitprince 2018.03.13. 12:00:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Aki varrótűvel szeretne beverni egy szöget, az gyakorlatilag kudarcra van ítélve. Aki elhiszi, hogy a varrótű az egyetlen eszköz, hiszen születése óta ezt a munkahipotézist szuggerálta belé mindenki, és ezért aztán meg se fordul a fejében a gondolat, hogy talán kéne keresni egy kalapácsot is, az egész életében sírni fog, hogy nem boldogul a feladatával. Megteheti, hogy ezért mást okol, de attól semmivel sem lesz előrébb sem ő, sem az a világ, amelyen neki is lendítenie kéne valamennyit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.13. 12:29:19

A varrótű vs. kalapácsos példád ott sántít, hogy a kalapács már évezredek óta létező eszköz, míg az általad a mai pártrendszer helyett vizionált valami nem létezik. Sőt még az alapvető ismérveit sem tudtad leírni.

Fikázni könnyű, alkotni nehéz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.13. 12:43:42

És igen, réveillez-vous lenne helyesen, mentségemre szolgáljon, hogy nem Google Translate-tel írtam, hanem sok-sok évvel ezelőtti francia tanulmányaim maradéka alapján. Pedig a franciát is nagyon szerettem, csak sajnos időközben elhunyt a tanárnőm, Isten nyugosztalja, nagyon szerettem őt. A gimnáziumban meg az angol lett helyette.

Fizika szakosként még mindig jobban jártam, mint a kémia szakosok, akik latint tanultak. És nem, nem varrótűvel, hanem kőtörő kalapáccsal verték a fejükbe a konjugációt és a deklinációt.

Petitprince 2018.03.13. 14:32:09

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Igen, alkotni nehéz, én is ezt mondom. De azt is, hogy alkotni kell mégis, mert az ember egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy elindul nagyon új dolgok, olyan dolgok megértése felé, amelyek még ismeretlenek számára, amelyek tudását még csak magként, esélyként, kibontatlanul hordozza a szívében! Ha nem ezt tette volna az elmúlt évezredek során, nem történt volna vele semmi lényeges. Nem fikázok senkit, isten őrízzen attól, de úgy érzem, hogy ebben a folyamatban most egy kicsit-nagyon megakadtunk, egy kicsit elfelejtettük, hogy kik is vagyunk valójában. Mindenkit bátorítok, hogy ne elégedjen meg azzal, amiről üvölt, hogy elégtelen csak azért, mert trendi. Meg azért, mert sokan állítják róla, hogy nincsen más. Kolombusz idejében kevesen hittek abban, hogy a Föld gömbölyű, ahogy ma is kevesen hisznek abban, hogy az előítéleteink meghaladhatóak. Az előítéleteink meghaladhatósága ugyanis nagyon gyakran csak azon múlik, hogy merünk-e hinni benne, más szóval azon, hogy merünk-e hinni magunkban. Az anyagi világot elég jól értjük már, az emberről, magunkról viszont nagyon kevés fogalmunk van csak. Bizonyos területeken elképesztő haladást produkáltunk, más területeken legalább annyira elképesztő visszafejlődést. Ideje változtatni ezen! Cap au large! Nem vagyok nagy franciás én se, de ez a mondás megfogott. Ha Kolombusz francia lett volna, minden bizonnyal ezzel indult volna útra az Új Világ felé...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.13. 20:36:56

@Petitprince:

"Kolombusz idejében kevesen hittek abban, hogy a Föld gömbölyű"

Ez egy széles körben elterjedt tévhit.

Petitprince 2018.03.13. 20:47:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem ez a lényeg, mondhattam volna ezer más példát is. Az embernek lételeme a felfedezés és nem csak az anyagi világ, sőt első sorban nem az anyagi világ, hanem inkább saját maga felfedezése. Mert az anyagi világ felfedezésében is saját maga megismerésének a vágya hajtja. Ez sokszor még az életösztönnél is erősebb vágy,cdak mostanában ilyeneket már nem merünk mondani...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.03.13. 20:53:27

@Petitprince:

Ne is haragudj, de nem lehet, hogy túl sok New Age-es cuccot olvastál?

Petitprince 2018.03.13. 20:55:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mert félünk rettenetesen és inkább választjuk a biztonságos és veszélytelen politizálást, mint azt a nagy kalandot, amely kiteregetne minket.

Petitprince 2018.03.13. 20:57:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egyetlen egyet se :-)))! Viszont igyekszem nyitva tartani a szemem...
süti beállítások módosítása