HTML

Mikor? Melyiket?

"– Hé! Te! Nem ismersz meg? – Nem. – Hát nem emlékszel? Hát együtt lőttük a pártházat! – Mikor? Melyiket? – Mikor melyiket!" /Hofi/

Friss topikok

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Fácse

Címkék

1848 (1) 1956 (9) 4k! (2) adó (1) afrika (3) akkordok (1) alföldi róbert (1) alkotmány (10) amerika (10) angela merkel (1) antiszemita (2) arab (7) asszociáció (3) ázsia (2) bajnai gordon (2) balog zoltán (4) baloldali (7) bartók béla (2) bayer zsolt (1) benjamin netanjahu (1) bicikli (3) bíróság (2) bkv (1) bokros lajos (1) bolsevizmus (1) bosznia (1) brit (2) budapest (40) bűncselekmény (14) ceu (1) cigány (12) civil (2) család (1) cseh tamás (3) dán (2) demokrácia (19) demszky gábor (1) deutsch tamás (2) dk (3) donald trump (3) egyiptom (1) együttélés (24) együtt 2014 (4) emmanuel macron (1) engels (1) erdély (3) esztergom (1) európa (9) európai unió (10) eurovízió (11) eu elnökség (5) facebook (1) felsőoktatás (5) felszabadulás (3) ferencváros (3) fidesz (67) film (17) foci (11) fordítás (3) francia (3) fürjes balázs (1) gazdaság (3) gender (1) görög (1) grúz (1) gulyás gergely (3) gyerek (1) gyöngyöspata (4) gyurcsány ferenc (6) háború (5) hahá (3) hajléktalan (1) halál (2) határon túli (10) hír tv (1) hódmezővásárhely (1) hoffmann rózsa (4) hoffmann tamás (1) holokauszt (5) horthy (8) humor (1) indiai (1) interjú (1) internet (1) ír (1) irodalom (10) iszlám (3) iványi gábor (1) izlandi (1) izrael (12) jeszenszky géza (1) jobbik (39) jog (3) józsefváros (2) józsef attila (4) jútyúb (11) kábítószer (2) kádár (2) karácsony gergely (6) károlyi mihály (2) karsay dorottya (1) katasztrófa (1) kdnp (10) képzőművészet (2) keresztény (1) kettős állampolgárság (4) kft (1) kiscsillag (1) kocsis máté (3) konzervatív (3) korea (2) kormány (20) koronavírus (6) korrupció (1) kósa lajos (1) kossuth lajos (3) kovács zoltán (1) kövér lászló (2) közbiztonság (8) közel-kelet (3) közlekedés (2) közmédia (3) köztársaság (5) köztársasági elnök (1) külpol (12) kultúra (32) kunhalmi ágnes (2) lázár jános (2) lenin (2) lévai katalin (1) liberális (5) líbia (1) liszt ferenc (1) lmbtq (2) lmp (24) lovasi andrás (2) macedón (1) magyar gárda (5) magyar hírlap (1) márki-zay péter (2) marx (2) matolcsy györgy (2) mdf (4) médiatörvény (3) meggyes tamás (1) meleg (9) menekült (2) mesterházy attila (5) migráns (3) milla (3) mindszenty (1) miniszterelnök (3) mi hazánk (1) moldova györgy (2) moma (1) momentum (4) mszp (37) mtk (1) náci (8) nagy feró (1) nagy imre (2) nav (1) német (16) németh szilárd (1) nemzeti együttműködés (8) nemzeti identitás (1) nemzeti színház (2) niedermüller péter (2) női jogok (8) norvég (2) nyilas (2) nyugdíj (4) olasz (2) olimpia (3) önkormányzat (5) orbán viktor (36) orosz (3) országgyűlés (23) összefogás (8) osztrák (2) parlament (11) pénz (2) pintér sándor (2) pm (2) portugál (2) puzsér róbert (1) rajz (1) reklám (2) rendőr (2) román (5) ságvári endre (1) sajtó (1) schiffer andrás (5) schmidt mária (1) schmitt pál (3) simicska lajos (1) soltész miklós (1) sör (1) soros györgy (2) spanyol (1) sport (14) stágel bence (2) szabó ervin (1) szabó tímea (1) szalai annamária (2) szdsz (4) szélsőjobb (5) szex (3) szijjártó péter (2) színház (7) szlovák (6) szocdem (1) szociális (1) szolidaritás (1) szombathely (1) sztrájk (1) tarlós istván (10) teleki pál (1) tétényi éva (2) török (1) történelem (22) tóth gabi (1) trianon (7) trill zsolt (1) trombitás kristóf (1) trump (2) tudomány (3) tüntetés (10) újbuda (1) ukrán (4) ungváry rudolf (1) ungváry tamás (1) ünnep (2) vágó gábor (1) választás (31) vallás (3) városliget (1) videó (17) vona gábor (3) vörös iszap (1) zene (33) zöld (6) zöld baloldal (2) zsidó (18) Címkefelhő

Nemzetközi helyzet

free counters

Karácsony Gergely visszalépésével két miniszterelnök-jelölt-jelölt maradt az ellenzéki előválasztás második fordulójában. Hogy ez az egész előválastás dolgo hogy ment, miben adott felemelő újat és esetleg mi volt a csalódás, azt majd egy másik írásban elemezzük ki. Egyelőre induljunk abból ki, hogy

1.a választópolgár úgyis csak az egyéni képviselőre szavaz, amiből mindenhol megvan az egy közös ellenzéki, a miniszterelnököt majd ők választják meg;

2. nem tudhatjuk, hogy ki mennyire tud tavasszal mozgósítani, és kivel mekkora esély van legyőzni a Fideszt és a NER-t - lehet, hogy mindketten, lehet, hogy egyikük se. Fölösleges azt latolgatni, hogy kinek mennyi esélye van nyerni tavasszal - induljunk ki abból, hogy nem csak jelöltet, hanem sokkal inkább miniszterelnököt keresünk.

Pro Dobrev Klára:

  • Van nemzetközi politikai tapasztalata,
  • meg hazai is, hiszen a férje mellett is rengeteg minden ragadt rá.
  • Alapvetően baloldali-liberális emveket vall, régebb óta és erőteljesebben kiáll a nők, LMBTQ emberek, kisebbségek stb. jogaiért.
  • Habár a DK nem tagja az Európai Szocialisták Pártjának (PES), egyértelműen hozzá kötődnek leginkább, az EP-ben is az ő frakciójukban ülnek. (Ez persze lehet, hogy csak nekem előny.)
  • Ő lehetne Magyarország első női miniszterelnöke.
  • Kontra Dobrev Klára:
  • Amikor 2010-ben a Fidesz készült megnyerni a választást, akkor kérdezgették tőlem, hogy mitől vagyok benne biztos, hogy Orbán Viktor önkényuralmat akar építeni, hiszen még kormányra se került? Én meg erre elmondtam, hogy ha valakinek van egy saját pártja, amit egyszemélyi központúan, piramisszerűen, abszolút vaskézzel irányít, akkor egészen biztos, hogy egy ország vezetésében sem vall más elveket. És most itt a DK,, ami szintén egyetlen ember köré épül, aki egyszemélyi központúan, vaskézzel irányítja a pártját. (Gyurcsány Ferenc már az előválasztás első ötletekor bejelentette, hogy ha lesz a DK-nak miniszterelnök-jelöltje, akkor őt csakis Dobrev Klárának fogják hívni. Vajon honnan tudja, hogy a pártja hogyan fog dönteni? - kérdeztem már akkor is álnaivan.)
  • Ha ehhez hozzáveszem, hogy most az előválasztás alatt is pont ugyanolyan kommunikációs eszközökkel támadták Karácsonyt, vagy ha olvasgatom a DK-fanatikus hívek kommentjeit (egyáltalán a tény, hogy a DK-nak vannak ilyenjei), egyre inkább az az érzésem, hogy ha Dobrev Klára nyer, az se lesz sokkal másabb, mint most. Kétségkívül más lesz és jobb lesz, de nem annyival, mint amit a demokrácia helyreállítása alatt érteni szeretné(n)k.
  • Nem beszélve arról, hogy ahogy 2010-ben is már ismertük régebbről Orbán Viktor kormányzási módszereit, arra is emlékszünk, hogy Gy.F. hogyan nullázta le magát az MSZP-ben. Magához akart ragadni minden hatalmat, ő akart mindent irányítani, kormányzaton és párton belül egyránt. Egyre kevesebbet konzultált másokkal, egyre kevésbé igényelte a mögötte állók egyetértését, amitől végül minden szövetségesét elvesztette, és nem maradt más, mint a távozás, amikor már úgyis mindegy volt. Aztán ugye jött az MSZP-ben a visszatérési kísérlete, majd a DK, amiből számomra nem az derül ki, hogy Gy.F. tanult volna egykori hibájából, sőt. Nagyon remélem, hogy Dobrev Klára más tészta, ugyanis egy széles, hatpárti szövetség hamarabb széteshet alatta, mint annak idején Gy.F. alatt az MSZP. De mivel Dobrev Klára most is a DK jelöltje, ami ugyebár Gy.F. pártja, szerintem joggal gyanakodom. (Meg attól is tartok, hogy ezeknek a konfliktusoknak az lesz a végük, sőt tán céljuk is, hogy a DK bedarálja a szövetségeseit, ahogy annak idején Orbán a kisgazdákat meg a többieket.)
  • Pro Dobrev 2:
  • Bár mind az elmúlt 30 év, mind az elmúlt egy hét tapasztalatai azt mutatják, hogy ha Magyarországon demokraták demokráciát akarnak csinálni, akkor előbb-utóbb saját magukat gáncsolják ki. Lehet, nekünk tényleg egy abszolutista "felvilágosult zsarnokság" lehet a legjobb, amit kaphatunk.
  • Pro Márki-Zay:
  • Ő az, aki nem Dobrev Klára.
  • Lehet, hogy konzervatív elveket vall, de egy hatpárti koalíciót fog vezetni, és ha akarna se tudna föléjük kerekedni. Szóval amit a pártok közösen kihoznak, ő azt hajtaná végre.
  • Kontra Márki-Zay:
  • Nincs kormányzati tapasztalata, a politikában newcomer. (Ez persze nem feltétlen hátrány, ahogy 1990-ben se volt az.)
  • Nem áll mögötte stabil, önálló erő, ami egy koalíciós konfliktushelyzetben hátulról megtámasztaná.
  • Őt amolyan modernkori Medgyessynek látom, aki bátan vállalja szürke eminenciás mivoltát, és kívülállását az Orbán-féle vezérelvűségből (aminek a DK-vonal sokkal inkább ellenpontja) - de aligahnem hasonló véget is érne. Sőt Megyó mögött annak idején legalább ott állt az MSZP, de MZP mögött ki állna? A DK úgy megeszi reggelire az első alkalommal, hogy ihaj. (Szerintem még a tavaszt se várják meg vele.)

 

176 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mikor-melyiket.blog.hu/api/trackback/id/tr516716172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boldeone2 2021.10.18. 11:10:50

Így működik a pártállami tv !

Èrdemes a Szabad Európa cikkèt elolvasni ..Ezek valóban minden aljas módszert bevetnek a győzelem èrdekèben!

www.szabadeuropa.hu/a/szerkesztoi-utasitas-a-koztevenel-ebben-az-intezmenyben-nem-az-ellenzeki-osszefogast-tamogatjak-mtva-fidesz/30940923.html

jozsef_121 2021.10.18. 11:13:01

@sírjatok:

mikor-melyiket.blog.hu/2021/10/16/dobrev_mzp?full_commentlist=1#c40981448

figyi, te mongolFidia agyhalott!

1) Én nyilván nem MZP-re szavaztam, pont azért, mert mégiscsak jobboldali.

2) De ahhoz olyan elmebetegnek kell lenni, mint amilyen te vagy, hogy ne fogd fel azt, hogy MZP például, ha csak a melegeket vesszük, azt mondta, hogy nem támogatja a melegek egyházi házaaságát, de a világihoz joguk van egy toleráns, szekuláris társadalomban. amire ateistaként azt mondom, hogy az, hogy az idióta, keresztény szekták maguk között mit csinálnak, és mit nem, az az ő dolguk.ehhez képest ugye Orbán a melegek polgári házasságát sem engedi, a polgári jogaikat sem adja meg, és még a vélemény-szabadságot sem adja meg nekik egyenlő módon. azaz, ha MZP jobboldali, akkor Orbán szélsőjobb a négyzeten, és természetesen Orbán ezerszer rosszabb. ez tök nyilvánvaló.

3) MZP miniszterlenökként, mivel nincs pártja, legfeljebb 1-2 hülyeséget fog tudni keresztülvinni, nem úgy, mint Orbán, aki ledózerolta az egész országot a diktatúrájával.

értem, hogy neked ezt magyarázni kell, meg még így se fogod fel, mert egy elmebeteg, húgyagyú genetikai selejt hulladék vagy, és ezért vagy mongolFidióta. de ettől igazad nem lesz.

sírjatok 2021.10.18. 11:15:48

@Boldeone2: "Óriási különbsèg van az államilag gerjeszett gyűlöletpropagana , ès az egyènek erre adott termèszetes válaszreakcióiban! A kormányè a felelőssèg!"

csak sikerül megmagyaráznod, hogy az itt is folyamatosan tapasztalható totálisan elszállt mocskolódás a fideszesek felé valahogy Orbán hibája :D

Nem vagytok komplettek, komolyan.

Boldeone2 2021.10.18. 11:17:20

@Ekrü: Meg 600ezer ellenzékitől? A hat pártra?A Fidesz egymaga a dupláját összehozza egy szimpla petícióval. "

1. Egyrèszt , 662 ezer ember , egy hèt alatt , ami nagyon jó erdemèny. Más országok előválasztásain arányosan ennyien nem mennek el, vagyis siker
2. A Fidesz számai önbevalláson alakulnak , nem látta senki az aláírásokat , csak ők maguk, ráadásul , több hete gyűjtik az aláírásokat , nem csak egy hètig - vagyis semmennyire sem releváns !

sírjatok 2021.10.18. 11:17:23

@jozsef_121: készülj, hogy hithű ateistaként szépen bevésd az x-et áprilisban a hétgyerekes, jobboldali, fundamentalista keresztény, tekintélyelvű fehér férfira :D

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.18. 11:17:54

@sírjatok: Te nem vagy komlett. Az hogy itt oda-vissza elszabadulnak az indulatok, meg hogy a kormánysajtóból és a sleppjétől ömlik a gyűlölet az adófizetők pénzén, az egy napon nem említhető.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.10.18. 11:19:03

@sírjatok: Biztos lehetsz benne hogy oda fogja tenni. Még rám is szavazna orbán ellenében.

Boldeone2 2021.10.18. 11:22:35

@sírjatok: Azt nem èrtitek fideszes agymosottak , hogy :

az államnak van állami felelőssège : az állam nem gerjeszthet , terjeszthet állami pènzből gyűlöletpropagandát
Az egyèni felőlőssèg viszont ettől különbözik : nem rendszerszintű , ès büntethető

Nálunk Orbán = állam = Közjogi rendszer= közmèdia

sírjatok 2021.10.18. 11:22:56

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Na de bazmeg ez tényleg ennyi? hogy jaj, csak ne a zorbán? És akkor egy orbán v2.0-ra leszavaztok?

Nekem tökmindegy, mert sokgyerekes keresztény családapaként nyilván MZP értékrendje is kellően közel áll hozzám, de ti mit nyertek vele? Kielégül a "nemorbán" igényetek? :D Rém buta viselkedés, már elnézést.

sírjatok 2021.10.18. 11:24:01

@Boldeone2: "Azt nem èrtitek fideszes agymosottak , hogy"

Pl. itt is orbán kényszerített, hogy így szólíts meg, vagy ezt magadtól csináltad?

Ezek után mennyire hiteles azon sírnod, hogy jaj jaj a közbeszéd, jaj jaj a zorbán gyűlölködik?

sírjatok 2021.10.18. 11:26:46

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: "az egy napon nem említhető."

sőt mindenki, aki az utcára köp, az hivatkozhat rá, hogy vannak szennyező nagyvállalatok is, és az utcára köpés nem büntethető.

Jaja, csak aki az utcára köp, az morálisan kicsit sincsen feljebb, maximum lehetőségeiben.

2021.10.18. 11:29:34

@Boldeone2:
a liberalizmusnak nevezett nyílt államellenesség is gyűlöletpropaganda. az illiberalizmus az ellenpropaganda.

jozsef_121 2021.10.18. 11:32:50

@sírjatok:

amikor a táblapolitikazabalo.blog.hu/2021/10/08/marki-zay_peter_es_az_oket_nem_tamogatok?full_commentlist=1#c40963008

mellett sírsz, akkor nem győztél. én mindig onnan tudom, hogy győztem, hogy visítotok, mint egy kismalac a toron.

egyébként a mai nap termése:

1) Babis megbukott
2) Kurz lemondott.
3) Orbanisztán- Albánia 0:1

sírjatok!

sőt, szerintem akaszd is fel magad, parce, que vous le valez!

szerencsétlen mongolFidióta selejt vagy!

jozsef_121 2021.10.18. 11:37:17

@sírjatok:

elegemvan.blog.hu/2021/09/26/elegem_van_szegeny_viktorbol?full_commentlist=1#c40939324

"mert az "útviszonyokat" hogyan definiálod pontosan? Oszt a kreszben mégis ez van. Azért van a bíró, hogy értelmezze, nem annyira bonyi."

na, a mongolFidióta már megint nem gondolta végig a dolgot. mert ugye a KRESZ-ben vannak sebességhatárok, meg olyan is, hogy "útviszonyoknak megfelelően". csakhogy:

1) amikor a trafipax sebességet mér, akkor azt objektíven méri, és nem mér útviszonyokat

2) ha megengedett sebességgel mentél, de az útviszonyok miatt balesetet okoztál, akkor lehet, hogy bírósági az ügy, de akkor ez komoly eset. és a baleset megint objektív. és objektív az, hogy viszonylag túl gyorsan mentél, mert hát balesetet okoztál.

3) olyan nem nagyon van, hogy mész 120-szal az autópályán, ahol 130-cal lehet menni, és a rendőr elveszi a jogosítványodat, mert szerinte szubjektíven csak 118-cal lett volna szabad az útviszonyok miatt.

ez elég geciség volna.

na, Orbángeci most pontosan ezt csinálja a beteges homofób törvényével. sőt, még ennél is gecibb, mert csak azért büntet, mert szivárványszínű az autód, aminek semmi köze semmiféle balesethez.

felfogod, te kis mongolFidióta, pszichopata selejt?!

Boldeone2 2021.10.18. 11:38:09

@sírjatok: A tènyek azok tènyek: Orbán mint Magyarország teljhatalmú vezetője felelős leginkább a gyűlölködèsèrt , hiszen maga a politikai hitvallása is az állandó harc ( a hatalomèrt ) Neki kellett volna 12 èv alatt leginkább konszolidálódni , de pont az ellenkezője törtènt!

Boldeone2 2021.10.18. 11:42:30

@cvsvrs: az illiberalizmus az ellenpropaganda."

Mindnyájan tudjuk , az" illiberalizmus " is csak egy ócska propaganda szöveg , Fareed Zakaria alkalmazta ezt a kifejezèst először
Minden polgári demokrácia a felvilágosodás ès a liberalizmus alapèrtèkeire èpül
Illiberális demokrácia - oximoron

jozsef_121 2021.10.18. 11:48:09

@sírjatok:
wmarcelblog.blog.hu/2021/08/31/a_nagy_szent_istvan-napi_immun-gala/full_commentlist/1#c40882974

először is igen gyorsan tereltél a koronavírussal kapcsolatos homofóbiás beégéseden. elég kínos részedről.

másodszor, kiválasztottál pár országot úgy, hogy pár évben jobbak voltunk náluk. más években és más országoknál meg nem. és olyan mongolFidióta vagy, hogy azt hiszed, hogy az érv bármire is, holott csak olcsó játék olyan hülye gyerekeknek, mint te.

ti mongolFidióták tényleg kivétel nélkül és minden évben a magyar nép legalja vagytok. a selejt. válogatás nélkül.

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 11:48:34

Fúú, most aztán a hülye kis lippschikék megtalálták a csodafevyert egy volt fideszesben.
Emlékszem, annak idején a hódmezőváráshelyi időközi után is elhitték, hogy nyerhetnek, aztán jött a menetrend szerinti pofára esés áprilisban.:))

2021.10.18. 11:50:13

@Boldeone2:
a demokrácia a demokrácia alapértékeire épül. és abban időnként adódhatnak illiberális átmenetek is. orbán egy antidemokratikus liberalizmussal szemben hirdet illiberális demokráciát.

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 11:55:22

@Etniez:

Márki Zayjal ez az ellenzék egy még töredezettebb, megosztottabb valami lett. Hogy mi történt Karácsonnyal, nem tudom, hisz vele lett volna kimaxolva a győzelmi esély, és egy Fletóék által jóval könnyebben irányítható miniszterelnök lett volna.
Márki Zay nemcsak a Fidesznek, hanem a DK-nak is egy nagy kérdőjel, hogy milyen is lesz majd ez a kormányzás, ha nyernek. Mindenképpen instabilabb, konfliktusosabb, mint Karácsonnyal lett volna.
Gery egyébként szerintem egyszerűen felmérte, hogy sem a miniszterelnökséghez, sem az oda vezető kampányhoz nincs benne elég szufla, és már a főpolgármesterség is túl nagy falat a számára. A saját szempontjából tulajdonképpen bölcsen döntött.

sírjatok 2021.10.18. 11:55:45

@Boldeone2: "A tènyek azok tènyek:"

a tények azok, hogy egy magadon kívülálló erőt hibáztatsz valamiért (jelesül a közbeszéd állapotáért), ami ellen te is tehetnél, akár csak azzal is, hogy nem a "ti fideszes agymosottak" megszólítással kezdesz egy kommentet.

jozsef_121 2021.10.18. 11:58:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

hát, van mit röhögni, te kis szánalom!

Itt lehet megnézni, hogy milyen kis genetikai selejt vagy:

lencsespityu.blog.hu/2013/07/19/kepgyujtemeny_vol_1_kommentar_nelkul

Tele van nyomi fényképekkel, te kis kapafogú selejt!

Továbbá:

1) Vagy feljelentetted már Zöldi Lászlót, de szar se történt. Akkor ebből tanulhatnál, hogy ne fenyegetőzz hiába, te kis selejt!
2) Vagy nem jelentetted fel, akkor meg röhej vagy, hogy most engem fenyegetsz, pedig én nem postoltam ki blogba az e-mail címed, és nem adtam meg a nevem, hogy jól fel tudjál jelenteni. Azonkívül csak a pofád nagy.

Röhej vagy.

sírjatok 2021.10.18. 11:59:26

@jozsef_121: "és objektív az, hogy viszonylag túl gyorsan mentél, mert hát balesetet okoztál."

körkörös érvelés

2021.10.18. 12:02:52

@CSOKKI MÁLNA:
a fidesz kampány lyukra futott. azt mondták, hogy stop karácsony. stop gyurcsány. őket megállították. mzp azonban előrenyomult. és most orbánnak van egy kihívója. ha a fidesz azt mondja, hogy mzp valójában gyurcsány, akkor megint lyukra futhatnak.

elsődlegesen az szdsz örvend közutálatnak az országban és nem 300 ezres rajongó táborral rendelkező gyurcsány. elsődlegesen nem őket kell leváltani. elsődlegesen "eszdéeszedzni" kell és legfeljebb csak mellette "öszödibeszédezni" és "gyurcsányozni".

sírjatok 2021.10.18. 12:03:55

@cvsvrs: "a fidesz kampány lyukra futott. azt mondták, hogy stop karácsony. stop gyurcsány. "

mondjuk mikor a vadász lelövi az őzet, ott se igazán mondhatjuk, hogy az őz meghalt, tehát a vadász lukra futott, nem? :)

jozsef_121 2021.10.18. 12:04:08

@sírjatok:

kismalac.blog.hu/2021/09/13/a_stilus_maga_a_miniszterelnok-jelolt?full_commentlist=1#c40909614

1) tolvajoknak demokráciában is börtönben a helyük
2) Orbán, Mészáros, Tiborcz és tsai tolvajok.
3) ezért börtönben a helyük
4) mivel az ellenzék demokratikus, ezért bíróságok fogják leültetni Orbánékat.

ennyike, kis mongolFidióta selejt! ennyit tudtok. hülyék vagytok, mint a főd.

2021.10.18. 12:07:06

@sírjatok:
na jó, de fletóval és tejbetök karigerivel könnyebb dolga lenne orbánnak, mint mzp-vel. a stop karácsony stop gyurcsány kampány nem vált be. nagyon nem. az ostoba emodzsik kb. 0 fiatalt szólítottak meg.

jozsef_121 2021.10.18. 12:10:22

@sírjatok:
wmarcelblog.blog.hu/2021/08/31/a_nagy_szent_istvan-napi_immun-gala/full_commentlist/1#c40882974

először is igen gyorsan tereltél a koronavírussal kapcsolatos homofóbiás beégéseden. elég kínos részedről.

másodszor, kiválasztottál pár országot úgy, hogy pár évben jobbak voltunk náluk. más években és más országoknál meg nem. és olyan mongolFidióta vagy, hogy azt hiszed, hogy az érv bármire is, holott csak olcsó játék olyan hülye gyerekeknek, mint te.

ti mongolFidióták tényleg kivétel nélkül és minden évben a magyar nép legalja vagytok. a selejt. válogatás nélkül.

2021.10.18. 12:10:59

@sírjatok:
azt kell mondani, hogy "MZP = SZDSZ". őket a körúton kívül utálja szinte mindenki. "öszödibeszédezni" és "rendőrattakozni" lehet. mert a baloldali választók is azt gondolják, hogy az nem volt szép. de gyurcsányozni nem kell legfeljebb csak szordínóban. "eszdéeszezni" na azt most lehet.

sírjatok 2021.10.18. 12:12:17

@jozsef_121: brendelmatyika, maradjunk abban, hogy senki sem egy modell itt, azt hinném, hogy pont te ezt tudod :)

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 12:12:36

@cvsvrs:

Komolyan, olyanok vagytok, mint Hitler a bunkerban '45 tavaszán.:)
Megint csodafegyverekben bíztok, és túlzott jelentőséget tulajdonítotok a listavezetőnek. A helyzet az, hogy, amikor a honpolgár bemegy a szavazófülkébe a szavazólapon nem Márki Zay neve lesz, hanem a DK-Jobbik vörös-barna koala és csatolt részeik.
És akkor még ott van, hogy milyen kormányzás is lenne ez egy esetleges győzelem esetén egy teljesen széttartó párstruktúrával, egy önjáró, önfejű, Karácsonynál sokkal kevésbé irányítható Márki Zayjal, és sértett Klárikával.

Boldeone2 2021.10.18. 12:13:06

@sírjatok: tények azok, hogy egy magadon kívülálló erőt hibáztatsz valamiért (jelesül a közbeszéd állapotáért), ami ellen te is tehetnél"

A közbeszèd állapotáèrt a kormány a felelős leginkább . Ez csak egy blog , aki normálisan kommunikál ,azzal lehet\èrdemes normálisan kommunikálni , aki nem , azzal nem

De, ne tegyünk már egyenlősèget egy milliárdos közpènzből folytatott , államilag szervezett propaganda, ès egy blog megnyilvánulásai között!

sírjatok 2021.10.18. 12:15:00

@cvsvrs: ez teljesen igaz. De nézzük a jó oldalát, ha mzp nyer, akkor az kb. orbán 2 lesz remélhetőleg. Atom lesz, migráns remélhetőleg nem, családi kedvezmény meg igen.

Eleve egy vicc, hogy a baloldali választáson nyert egy jobboldali, és az ellenzékiek még csápolnak is neki hogy hú mekkora siker.

tehát ha beüt nekünk a legrosszabb, akkor az még mindig a lehető legjobb legrosszabb lesz, hogy ezzel a szép képzavarrral éljek.

Boldeone2 2021.10.18. 12:16:41

@CSOKKI MÁLNA: Komolyan, olyanok vagytok, mint Hitler a bunkerban '45 tavaszán. (Cvrs)

Cívisvárosi full kormánypárti ,csak jelzem ! Vissza lehet olvasni az " 1000 leütès blogon hozzászólasait, van vagy 5000 belőle..

Viszont , ő vitaèrdemes partner, mert művelt ès jó stílusban ír

sírjatok 2021.10.18. 12:17:19

@Boldeone2: nem teszek egyenlőséget, felhívom a figyelmet rá, hogy itt nem a hű de gonosz és mosott agyú fideszesek azok, akik idehányják ezeket a trágár és dühös hozzászólásokat, ezek alapján valahogyan ez a gyűlöletpropaganda mégsem annyira hathatott rájuk, az ellenzékre azonban valahogy mégis.

jozsef_121 2021.10.18. 12:20:38

@sírjatok:
wmarcelblog.blog.hu/2021/08/31/a_nagy_szent_istvan-napi_immun-gala/full_commentlist/1#c40882974

először is igen gyorsan tereltél a koronavírussal kapcsolatos homofóbiás beégéseden. elég kínos részedről.

másodszor, kiválasztottál pár országot úgy, hogy pár évben jobbak voltunk náluk. más években és más országoknál meg nem. és olyan mongolFidióta vagy, hogy azt hiszed, hogy az érv bármire is, holott csak olcsó játék olyan hülye gyerekeknek, mint te.

ti mongolFidióták tényleg kivétel nélkül és minden évben a magyar nép legalja vagytok. a selejt. válogatás nélkül.

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 12:22:28

@Boldeone2:

Tudom,tudom..csalódott fideszes, aki most kénytelen a DK-ra behúzni.:(

jozsef_121 2021.10.18. 12:28:45

@sírjatok:

elegemvan.blog.hu/2021/09/26/elegem_van_szegeny_viktorbol?full_commentlist=1#c40939442

a vagyonos elvtársak is a Fideszben vannak.

ld. Csányi.

ld. a többi Fideszes kommunistát.

ertelemblog.wordpress.com/2019/12/12/amikor-a-kommunista-fidesz-kommunistazik/

abba kéne már hagyni a pofátlan hazudozást, és a pofátlan lopást is, mongolFidióta, elmebeteg pszichopaták!

jozsef_121 2021.10.18. 12:34:31

@CSOKKI MÁLNA:

geo1.blog.hu/2021/09/08/orban_le_tudna-e_gyozni_orbant?full_commentlist=1#c40898246

a sportesemények elején, a himnusz alatti térdeplés mozgalma 2016-ban indult az USÁ-ban a feketék elleni kimagaslóan elkövetett rendőri brutalitás, azaz a fehér emberek rasszizmusa ellen.

egy fehér ember ugyanúgy tiltakozhat a fehér rasszizmus ellen, mint egy fekete. egy értelmes ember felfogja, hogy érdekünk az, hogy kiírtsuk magunk között azt az ostoba nácizmust, amiben ti, idióták hisztek.

https://en.wikipedia.org/wiki/U.S._national_anthem_protests_(2016–present)

fingod nincs semmiről, idióta vagy, ahogy az egy mongolFidiótához illik. csaltok, loptok, hazudtok. másra nem is vagytok képesek. ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 12:37:30

Egyébként tényleg jó látni, hogy beszartak egy pillanat alatt az orbán egyház követői.
Mekkora poén lenne, ha még az ellenzéki 2/3-ad is összejönne. Kéjes öröm lenne látni, ahogy összeomlik a NER és mindenki menti, ami menthető.
Amúgy 12 év után most már tényleg ideje lenne.

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 12:38:09

@jozsef_121:

Mi van feltetted a lemezt, Matyika? Továbbra is az a helyzet, hogyha fehérként fehér ellenes néger bűnbadát támogatsz, és néger bakancsokat csókolgatsz, akkor hülye vagy.

jozsef_121 2021.10.18. 12:49:03

@sírjatok:

fejtagito.blog.hu/2021/09/12/miert_nem_lehet_hosszutavon_sikeres_a_magyar_baloldal/full_commentlist/1#c40907460

1) kevered a sezlonyt a faszommal. az, hogy a kereszténység a legagresszívabb, népirtó vallás a világon, az egy tök más kérdés mint az, hogy a keresztény(nek mondott) országok mit értek el. agresszív népirtással is el lehet érni dolgokat. csak kurvára pszichopata, geci dolog, amit nem szeretünk.
2) a kereszténységnek volt szerintetek olyan kétezer éve, az utolsó évszázadok már nem annyira voltak keresztények a kereszténynek mondott országokban. de menjünk sorban:
A) első pár száz év alatt sikerült megbuktatni a Római Birodalmat
B) utána sötét középkor.
C) igazán a 19. században lettek a kereszténynek mondott országok szignifikánsabban erősebbek, nagyok. például ekkor már a Török Birodalmat simán vissza lehetett szorítani, és katonai fölényben voltak vele szemben. ez azomban az a kor, amikor ezek az országok a kereszténységet legyőzték, és a felvilágosodás után elindult az ipari forradalom
D) a 21. század pedig már az ateistáké, buddhistáké, hinduké, muszlimoké.

hát, kereszténybuzikám, feldughatod magadnak a kereszténység dicső, emberséges, nagy évszázadait, mert nem nagyon van ilyen. te egy nagyon műveletlen kis selejt vagy. ezért vagy kereszténybuzi.

jozsef_121 2021.10.18. 12:59:09

@sírjatok:

wmarcelblog.blog.hu/2021/08/31/a_nagy_szent_istvan-napi_immun-gala?full_commentlist=1#c40882460

1) a pride idején még nem volt ilyen esetszám, reprodukciós ráta, pozitív teszt arány, szennvízben magas koronavírus szint.
2) a tűzijátákon egy nagyságrenddel többen voltak
3) egészen más az, ha Orbángeci csap bele a szarba, mint, ha mittudoménki csap bele
4) ha az a kérdés, hogy a járvány bizonyos időszakában szabad-e tüntetni, akkor megsúgom, azt is Orbángeci döntötte el. nála sírjál, te kis húgyagyú!
5) ha Orbán lemond a minielnökségről, akkor egye fene a pride is lemond.

megint csak az derült ki, hogy ti homofób mongolFidióták genetikai selejt hót idióták vagytok.

Ekrü 2021.10.18. 12:59:22

@KiülökADombtetőre: Egyébként tényleg jó látni, hogy beszartak egy pillanat alatt az orbán egyház követői.
Mekkora poén lenne, ha még az ellenzéki 2/3-ad is összejönne."- Édes jó Istenem,de nagy az állatkerted...
Hányadik messiásotok már ez a Marki-Zay? Harmadik? Negyedik? "Atombombát" hoz-e? Úgy mint a Simicska?
Tényleg nem tűnik nektek fel,hogy az első forduló után nem tudtátok növelni a szavazóitok árát? Hogy ez az egész azt mutatta meg,hogy hogyan tudtok szavazni egymás ELLEN?Ráadásul még most is figyelmen kívül hagyjátok a szavazóitok,hisz ezzel az eredménnyel ők azt mutatták meg,hogy nem kérnek a Gyurcsány által vezetett baloldalból. Erre Marki-Zay már a választás estéjén összeborul vele...

Ekrü 2021.10.18. 13:00:11

@Ekrü:
jav: szavazóitok számát

sírjatok 2021.10.18. 13:01:54

@jozsef_121: "igazán a 19. században lettek a kereszténynek mondott országok szignifikánsabban erősebbek, nagyok."

kész csoda, hogy a keresztény európaiak mentek el amerikába meg afrikába, és nem fordítva, hiszen azok pont ugyanannyira voltak fejlettek! :D

sírjatok 2021.10.18. 13:04:36

@jozsef_121: "a 21. század pedig már az ateistáké, buddhistáké, hinduké, muszlimoké."

az ateisták szignifikánsan kevesebb gyereket csinálnak, mint a vallásosak, szóval elég vicces, hogy ateistának lenni evolúciós hátrány :)

De hát ezt te is tudod, hiszen MZP hétgyerekes fundamentalista keresztény, és te rá fogsz voksolni :)

Emmett Brown 2021.10.18. 13:05:31

@jozsef_121: hogy a bánatba lehetne leszavazni az egyes ellenzéki pártokra? Közös lista lesz, amiről egyelőre nem sok mindent lehet tudni, max annyit, hogy szinte biztos MZP lesz az első helyen.

sírjatok 2021.10.18. 13:07:41

@jozsef_121: "a feketék elleni kimagaslóan elkövetett rendőri brutalitás, "

sőt, a rendőri erőszak 99%-a férfiak ellen történik, azaz a rendőrség nyilvánvalóan szexista!

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:11:58

@Ekrü: "Ráadásul még most is figyelmen kívül hagyjátok a szavazóitok,hisz ezzel az eredménnyel ők azt mutatták meg,hogy nem kérnek a Gyurcsány által vezetett baloldalból. Erre Marki-Zay már a választás estéjén összeborul vele...
"

Ezt jól látod. Tényleg nem kérünk Gyurcsányból, de ha Dobrev nyert volna, kurvára kelletlenül, de akkor is behúztam volna az x-et a neve mellé jövőre, mert pontosan tudjuk, hogy Orbán miatt állt elő ez a helyzet, hogy csak így van esély bármin is változtatni. Talán mostanra már minden ellenzéki belátta, hogy nincs más megoldás.
És ha innen nézzük az előválasztáson a lehető legjobb eredmény született. Most először érzem úgy, hogy akár a 2/3 is összejöhet az ellenzéknek.

jozsef_121 2021.10.18. 13:12:20

@sírjatok:

wmarcelblog.blog.hu/2021/08/31/a_nagy_szent_istvan-napi_immun-gala?full_commentlist=1#c40882460

1) a pride idején még nem volt ilyen esetszám, reprodukciós ráta, pozitív teszt arány, szennvízben magas koronavírus szint.
2) a tűzijátákon egy nagyságrenddel többen voltak
3) egészen más az, ha Orbángeci csap bele a szarba, mint, ha mittudoménki csap bele
4) ha az a kérdés, hogy a járvány bizonyos időszakában szabad-e tüntetni, akkor megsúgom, azt is Orbángeci döntötte el. nála sírjál, te kis húgyagyú!
5) ha Orbán lemond a minielnökségről, akkor egye fene a pride is lemond.

megint csak az derült ki, hogy ti homofób mongolFidióták genetikai selejt hót idióták vagytok.

Ekrü 2021.10.18. 13:13:40

@Boldeone2:
"1. Egyrèszt , 662 ezer ember , egy hèt alatt , ami nagyon jó erdemèny. "-Hát persze...Nektek.Mi azért rosszul éreznénk magunkat,ha egy sima petícióval nem érnénk el legalább a dupláját.:))))
Amúgy meg ha jól tudom,csak 655ezer,mert ugye lett valami 7ezer érvénytelen szavazat...
"Más országok előválasztásain arányosan ennyien nem mennek el, vagyis siker"-Hol? Az USA-ban? Vagy a franciáknál? Te most viccelsz.Kétlem,hogy kevesebben mennének el. :))) Máshol meg ugye főleg Európában nem igen van hagyománya...
"2. "A Fidesz számai önbevalláson alakulnak , nem látta senki az aláírásokat , csak ők maguk, ráadásul , több hete gyűjtik az aláírásokat , nem csak egy hètig - vagyis semennyire sem releváns ! "- Ja,áruld már el nekem ,az előválasztás szavazatait ugyan ki látta a baloldali vezető gárdán kívül? Ráadásul össze vissza beszélnek.Szerintük 633ezer(első forduló)+ 218ezer (új szavazó)= 655ezer (harmadik forduló).Hát ez tényleg hiteles...:))))))))))))
Azt már csak halkan jegyzem meg,hogy az előválasztás több hónapja zajlik,hisz ugye előtte ott volt a jelöltek kampánya is.Több hónapos kampánnyal sikerült elérniük a 8 millió szavazóból 665ezret. Hát,tényleg nagy eredmény,büszkék lehettek rá. :))))))))))))

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:14:01

@Emmett Brown: " hogy a bánatba lehetne leszavazni az egyes ellenzéki pártokra? Közös lista lesz, amiről egyelőre nem sok mindent lehet tudni, max annyit, hogy szinte biztos MZP lesz az első helyen."

Sehogy. Ezen már túl vagyunk. Erről szólt az előválasztás. Jó reggelt!

jozsef_121 2021.10.18. 13:17:55

@sírjatok: wmarcelblog.blog.hu/2021/08/31/a_nagy_szent_istvan-napi_immun-gala/full_commentlist/1#c40882974

először is igen gyorsan tereltél a koronavírussal kapcsolatos homofóbiás beégéseden. elég kínos részedről.

másodszor, kiválasztottál pár országot úgy, hogy pár évben jobbak voltunk náluk. más években és más országoknál meg nem. és olyan mongolFidióta vagy, hogy azt hiszed, hogy az érv bármire is, holott csak olcsó játék olyan hülye gyerekeknek, mint te.

ti mongolFidióták tényleg kivétel nélkül és minden évben a magyar nép legalja vagytok. a selejt. válogatás nélkül.

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:18:07

@Ekrü:
"a 8 millió szavazóból 665ezret. Hát,tényleg nagy eredmény,büszkék lehettek rá. :))))))))))))"

Én nem vettem részt benne, de tényleg büszke is vagyok rá, amit összehoztak. Végre volt egy kis demokrácia feeling itthon is. Valódi választás, nem csak olyan blőd kamu, mint a nemzeti inzultáció, meg orbán népszavazási kérdései.
Profi szervezés minimális fennakadással.

Ekrü 2021.10.18. 13:19:08

@KiülökADombtetőre:
"Ezt jól látod. Tényleg nem kérünk Gyurcsányból,"-ehhez képest a DK lesz a vezérfrakció és a Gyurcsi a vezérürü...Ott vigyorom az MZP háta mögött.
" Talán mostanra már minden ellenzéki belátta, hogy nincs más megoldás."-Bocs, de csak az ellenzék azon része látta be amelyik elment szavazni. A többieket láthatóan teljesen hidegen hagyta ez az egész bohózat.Márpedig egy esetleges győzelemhez 2,8-3 milla ember kéne összeszednetek...
"Most először érzem úgy, hogy akár a 2/3 is összejöhet az ellenzéknek. "-Hol is hallottam ilyet?Ja ,persze 2018-ban. Meg ,hogy jön a Simicsek az atombombával...Ti tényleg semmiből sem tanultok?:))))))))

Emmett Brown 2021.10.18. 13:22:01

@KiülökADombtetőre: jó reggelt! idd meg a kávédat, és akkor talán rájössz, hogy mennyire benézted...

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:22:59

@Ekrü:
"Ti tényleg semmiből sem tanultok?:))))))))"
Légyszi akkor mondd már el, hogyan is kéne csinálnunk, hogy tutira nyerjünk. Ezek szerint te tudod. Alig várom, hogy megtudjam.

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:24:21

@Emmett Brown:
" jó reggelt! idd meg a kávédat, és akkor talán rájössz, hogy mennyire benézted..."
Mit is? Nem a jövőbeli képviselőmre szavaztam most? Én azt hittem.

Ekrü 2021.10.18. 13:25:02

@KiülökADombtetőre:
"Én nem vettem részt benne, de tényleg büszke is vagyok rá, amit összehoztak. "-Kívánok neked 2022-ben is pont ilyen büszkeséget mind 665ezer szavazótokhoz.:)))) Csak aztán nem keseredj el,ha ez kevés lesz a nyeréshez.:))))
"Végre volt egy kis demokrácia feeling itthon is. ",már úgy érted,hogy mivel a Fidesz ezen nem vett részt,végre sikerült egymás ellen győznötök.Végül is igazad van, ez is egy sikerélmény, ha már másképp nem megy. Javaslom szervezzetek minden évben,így ha máshol nem is ,de egymás között nyerhettek. :))))))))))))

jozsef_121 2021.10.18. 13:27:13

@Ekrü:

meltanyossag.blog.hu/2021/05/10/konszolidalt-e_magyarorszag?full_commentlist=1#c40631778

"A Fidesz ellentétben a "demokratikus" baloldallal, nem fenyegeti a másként gondolkodókat börtönnel."

A Fidesz két másként gondolkodót vitetett be a rendőrségre. Csak azért, mert másként gondolkodtak. Az ellenzék soha, senkit nem vitetett sehova, és nem is akar sehova vinni azért, mert másként gondolkodik.

Ilyen hazug, kis gecci kis kecsegek vagytok, ti , mongolFidióta selejtek. TI vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt, a pondrók, akik a jó édes kurta anyjukat is letagadják.

hu.euronews.com/2020/05/13/mar-ket-embert-is-elvittek-a-rendorok-facebook-poszt-miatt-a-remhirterjesztesi-torvenyre-h

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:29:23

@Ekrü:
Igen. Nagy szerencse, hogy ezen a fidesz nem vett részt. Sajnos fidesznek hála nekünk most kellett eldöntenünk, hogy melyik képviselőt szeretnénk, mert áprilisban erre nem lett volna módunk.
És igen, voltak viták és komoly odamondogatások sőt harc, de ez már csak ilyen.
Viszont hála neked és a többi hozzád hasonlónak fél év múlva már semmire sem fogunk emlékezni a mostani ellentéteinkre. Köszönjük a hergelést. Nagyon hasznos.

Emmett Brown 2021.10.18. 13:30:27

@KiülökADombtetőre: először is, most a képviselőjelöltre szavaztál (feltéve, ha az általad támogatott jelölt nyert).
Másodszor pedig: listáról volt szó a hozzászólásomban, nem pedig egyéniről.
Legyen dupla ;)

Ekrü 2021.10.18. 13:33:22

@KiülökADombtetőre:
"Én nem vettem részt benne, "
vs.
"Nem a jövőbeli képviselőmre szavaztam most?"
Most akkor melyik is az igaz?Mert ugye a kettő együtt nem megy? :)))))
"Légyszi akkor mondd már el, hogyan is kéne csinálnunk, hogy tutira nyerjünk."- Kérdezzétek meg a Fideszt.Hisz ha minden jól megy most fogjátok megkapni tőlük a negyedik 2/3-ot. :)))))

jozsef_121 2021.10.18. 13:33:58

@Ekrü: Ezeken az előválasztásokon 7-9 százalékos volt a részvétel, ami elmarad a 11 százalékos magyarországitól.

444.hu/2021/10/18/akarhonnan-nezzuk-oriasi-volt-a-reszvetel-az-elovalasztason

a mongolFidióta már megint nem lát ki a gumiszobából.

Ekrü 2021.10.18. 13:37:35

@KiülökADombtetőre:
"Igen. Nagy szerencse, hogy ezen a fidesz nem vett részt."-Szerintem is.Még a végén megnyerte volna az ellenzéki előválasztást is. Na az milyen lenne...:)))))
"Viszont hála neked és a többi hozzád hasonlónak fél év múlva már semmire sem fogunk emlékezni a mostani ellentéteinkre."-Jaj,dehogynem...Fél év múlva már nem lesz összefogás. Még csak most jön a neheze a listás képviselők kijelölésével.Na ott milyen sértődések lesznek.:))))))
"Köszönjük a hergelést."-Szívesen...Számomra is élvezet.

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:38:08

@Ekrü:
"Én nem vettem részt benne, "
Igazad van, nem fogalmaztam pontosan.
Úgy értettem, hogy a szervezésben nem vettem részt.

jozsef_121 2021.10.18. 13:38:33

@Ekrü:

szeka.blog.hu/2021/07/24/olyan_ellensegre_vadaszik_orban_viktor_aki_egyelore_csak_a_gondolataiban_letezik?full_commentlist=1#c40808076

"a Sinopharm-ra nem lesz jó ugyanaz a teszt, mint az összes többire?"

hát persze, a Sinopharm majd a paralimpián indul, ott esetleg még be tud futni. Ezt hívják szar vakcinának, te kis mongolFidióta selejt, amikor nem tud megfelelni ugyanolyan követelményeknek, amelyeknek a hatásos vakcinák igen.

"És mint mondtam, várjuk ki a végét"

már annyi sok végét vártunk ki, te kis elmebeteg selejt. második hullám után kivártuk a harmadikat, kiderült, hogy Orbán még jobban is el tudja baszni.

te olyan vagy, mint a japán katona, aki a hatvanas években is még a lakatlan szigeten várta az amcsikat. elmebeteg mongolFidióta vagy. ennyikeh.

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:40:35

@Ekrü:
"Köszönjük a hergelést."-Szívesen...Számomra is élvezet."
Ez jó hír! Remélem kitartasz áprilisig mert nagy szükség van rátok. Segítségetekkel nagyon hamar elfelejti mindenki, hogy mi is volt a baja a másik jelölttel és csak a cél lebeg a szeme előtt. Nagyon hálás vagyok. Többet értek, mint ezer migráns.

Ekrü 2021.10.18. 13:45:50

@jozsef_121:
"Ezeken az előválasztásokon 7-9 százalékos volt a részvétel, ami elmarad a 11 százalékos magyarországitól.
"- Tanuljatok meg számolni pls. Pont ilyenek miatt tudtok leírni akkora baromságot,hogy 633ezer első fordulós + 218ezer új szavazó= 655ezer második fordulós.
Magyarországon 8 millió szavazópolgár van. Annak a 655ezer az bizony csak a 8%-a.Nem pedig 11.

Szóval ha ez akkora eredmény akkor a Fidesz eredménye a stop Gyurcsánnyal világrekordnak számít. :))))

Ekrü 2021.10.18. 13:47:44

@KiülökADombtetőre:
Ne aggódj én itt leszek.Minél több hazugságot tudok megcáfolni,annál jobb. :))))))

jozsef_121 2021.10.18. 13:47:57

@Ekrü:

elegemvan.blog.hu/2021/09/26/elegem_van_szegeny_viktorbol?full_commentlist=1#c40939108

hát persze, nyuszika, nektek szükségetek van a zsidózásra, mert még vannak ellenzéki emberek, és ezt nem tudjátok lekezelni.

és nem hazudozol, büdös mongolFidióta, a tourette-szindrómás zsidózó náci a ti kommentelőtök:

szeka.blog.hu/2021/07/14/a_fidesz_ezuttal_is_igyekszik_lenyulni_az_ellenzek_legjobb_temait/full_commentlist/1#c40795186

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:48:32

@Ekrü: "Magyarországon 8 millió szavazópolgár van."
Ebbe beleszámoltad a határon túli fidesszavazókat is?

jozsef_121 2021.10.18. 13:51:36

@Ekrü:

zarralszemben.blog.hu/2021/07/03/foci_terdeles_naculas?full_commentlist=1#c40767438

@Ekrü: az olasz csapat letérdelt a belgákkal. valószínűleg a Milan szurkolók nem fütyülték volna ki Lukakut sem. Nyilván az a pár ostoba római fasz az intelligens, akik az elvtáraid, te kis náci fasz, aki még ragozni se bírt megtanulni a kisegítő iskolában: " a gőzt kiengedje szurkolás közbe" (sic!)

jozsef_121 2021.10.18. 13:52:35

@Ekrü: mongolFidióta "számol".

"633ezer első fordulós + 218ezer új szavazó= 655ezer második fordulós."

Rákay Fülöpnek is így jött ki a 2 millió szavazó, meg a 47%-ból így lesz "kétharmad".

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 13:54:16

@Ekrü: "Ne aggódj én itt leszek.Minél több hazugságot tudok megcáfolni,annál jobb. :))))))"

Jól van, nagyon várjuk, hogy leleplezd a hazugságokat.
De ugye csak ellenzéki hazugságokkal foglalkozol? Gondolom kormánypárti hazugságok leleplezése nem fér bele a munkaidődbe, meg aztán nem fizetnek olyan jól és a túlóra sincs benne, ami ezzel járna.

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 14:01:11

Márki Zay épp olyan percemberke, mint Megyó, Bajnai vagy Karácsony. Nincs új a nap alatt..

jozsef_121 2021.10.18. 14:02:20

@Ekrü:

elegemvan.blog.hu/2021/09/26/elegem_van_szegeny_viktorbol?full_commentlist=1#c40938864

a ti oldalatokon szokott a hangnem sokkal durvább lenni. a majmozáshoz képest az, hogy rasszista módon embereket a tengerbe lövetnétek, meg ilyenek, az azért mégis csak komolyabb dolog. meg az is, amikor birca, aki maga vallotta be, hogy elmebeteg, a homoszexuális emberek ellen uszít, hogy betegek, miközben a homoszexualitás nem betegség, de a homofóbia és az autizmus igen. miközben állandóan a homobár programjáról érdeklődik a kis látens buzi. meg az is, amikor egy náci a ti oldalatokon ész nélkül zsidózik olyan embereket, akik de facto nem zsidók, és egyébként semmit nem tud róluk ez a náci, csak egy reflex nála a zsidózás.

és ezt az nácit sem a bloggerek, sem a blog.hu nem akarja kitiltani, pedig BTK alapjáűn feljelenthető ő is, a blogger is, meg a blog.hu is a kommentjei miatt.

úgyhogy magadhoz kapsz, magadba roskadsz, és kussolsz, büdös náci! amit ti itt kaptok, az töredéke ahhoz képest, amit ti csináltok, és ahhoz képest, amit megérdemelnétek!

Magyarország jobban szaporodik! 2021.10.18. 14:03:47

@CSOKKI MÁLNA:

Köszönjük agymosott fideSSes bértroll, takarodhatsz vissza Orbánod seggébe!

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 14:06:56

@Magyarország jobban szaporodik!:

Fáj az igazság lippschiké? Emlékszel még a hódmezővásárhelyi időközire? Ezután is elhittétek, hogy győzhettek, aztán jött a vereség áprilisban, ahogy szokott.:))

Magyarország jobban szaporodik! 2021.10.18. 14:09:32

@Ekrü: "Minél több hazugságot tudok megcáfolni,annál jobb."

Én nagyon élvezem ahogy te itt egész napos szóraloztatással mutatod be saját magadon, hogy hogy néz ki a szarrá vert fidióta tálib harcos, aki miután felrobbantotta magát kijelenti, hogy ö nyert.
Te meg ráadásul azzal a kontraproduktív bolhafingnyi eszeddel nagyobb csapás vagy a Fideszre mint bármelyik ellensége!

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 14:11:54

@CSOKKI MÁLNA:
"Fáj az igazság lippschiké? Emlékszel még a hódmezővásárhelyi időközire? Ezután is elhittétek, hogy győzhettek, aztán jött a vereség áprilisban, ahogy szokott.:))"

Reméljük a többi hozzád hasonló fideszes is így gondolja és nem érzi majd olyan fontosnak, hogy megemelje a seggét áprilisban.

Magyarország jobban szaporodik! 2021.10.18. 14:12:38

@CSOKKI MÁLNA:

Emlékszel 1990,re, 1994-re, 2002-re, 2006-ra fidióta seggdugacs? Az imádott Orbán gazdádat már jónéhányszor elverték a választáson, a legközeölebbire már csask egy fél évet kell várni. Te meg utána jelentkezhetsz be bértrollnak Gyurcsámyhoz, mert különben éhenhalsz.

Boldeone2 2021.10.18. 15:09:00

@Ekrü: Mi azért rosszul éreznénk magunkat,ha egy sima petícióval nem érnénk el legalább a dupláját"

Te elmebeteg! A Fidesz szeptember 1 - óta gyűjtögető az aláírásait, vagyis 1,5 hónapja, az ellenzèki előválasztason viszont 662 ezren szavaztak egy hèt alatt
Masrèszt , a Fidesz aláírasgyűjtèse titokban zajlik , annyit csalnak , amennyit akarnak . Kamu számok
Ez ellenzèki előválasztás ezzel szemben transzparens volt ès ellenőrzött!

Alick 2021.10.18. 15:10:40

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
"Bárki jobb orbánnál, akárki!"

2010-ben ez úgy hangzott, hogy "bárki jobb Gyurcsányéknál" - ebből meg is lett a fidesz kétharmad. Tanult ebből valaki?

Rossz helyzetből bármikor lehet még rosszabbat csinálni. Lásd az USA közel-keleti politikáját...

Boldeone2 2021.10.18. 15:17:52

@Ekrü: Szóval ha ez akkora eredmény akkor a Fidesz eredménye a stop Gyurcsánnyal világrekordnak számít"

1. Sehol a világon nem indít regnáló demokratikus kormány aláírasgyűjtèst az ellenzèk ellen , de mèg diktatúrában sem nagyon van ilyen

2. A Fidesz annyit csak amennyit akar: adatbázisban tárolják rólatok fidesz - birkákról az adatokat , aláírások is vannak , ha kell azt is mellèkelik
Egyèbkènt, a Stop Gyurgcsány egy pótcselekvès , hazug ,manipulatív kormány- narratíva a hozzád hasonló fidesz-birka tábor mobilizálására

Boldeone2 2021.10.18. 15:20:27

@cvsvrs: A korrupt állampárti rendszert kell felszámolni, lèpèsről lèpèsre . Ennyi. A haveri kapitalizmust.

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 15:25:42

@Alick:
"Rossz helyzetből bármikor lehet még rosszabbat csinálni. Lásd az USA közel-keleti politikáját..."

A bukás utáni zavarodott fideszesek téblábolása és jajveszékelése mindenesetre kárpótolni fog akkor is ha rosszabb jön.

miért baj ha telefon vagyok 2021.10.18. 16:08:40

@jozsef_121:
Ha csak egy icipicit is ismernéd OV-t, tudnád, hogy ha nem nyernének jövőre, simán manipulálni fogják az eredményeket.
Így is, úgy is hatalmon maradnak.
Te meg továbbra is csak vinnyoni fogsz, kicsi korcs!!!

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 17:52:49

@miért baj ha telefon vagyok:
Én azt hittem, hogy a látszatra azért adtok.

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 18:48:49

@KiülökADombtetőre:

Nyugi ott leszünk, és negyedszerre is megkapjátok a magatokét. Három a magyar igazság és egy a ráadás..;)

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 18:50:51

@Magyarország jobban szaporodik!:

Aha, persze kisfiam, csak akkor 90%-os médiafölényben voltatok. Ti úgy szerettetek bokszolni, hogy az ellenfél keze hátra van kötve, aztán egyszer valahogy mégiscsak le lettetek fejelve. 11 éve kóvályogtok attól a fejestől.:)

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 19:26:49

@CSOKKI MÁLNA: Tök jó látni, hogy még mindig nem fogtátok fel mi történt. És nem csak ti. A nagytudású vezéretek sem látja.

Alick 2021.10.18. 19:29:55

@KiülökADombtetőre: 2010-ben ez úgy hangzott, hogy "a zavarodott gyurcsányisták téblábolása..." és lőn a kétharmad.
Egyik kutya, másik eb.
Ahogy '90-ban mondtam, most kéne betiltani az összes volt és leendő politikai pártot.

KiülökADombtetőre 2021.10.18. 19:35:37

@Alick: "2010-ben ez úgy hangzott, hogy "a zavarodott gyurcsányisták téblábolása..." és lőn a kétharmad."
Tudod akkor még én is a fideszre szavaztam és marhára örültem a 2/3-nak. Belátom oltári nagy hiba volt. Bocsánatot kérek mindenkitől.

CSOKKI MÁLNA 2021.10.18. 20:06:23

@KiülökADombtetőre:

Tök jó látni, hogy újra és újra és újra bizakodtok, és mindig szopás lesz a vége.:)

GyMasa 2021.10.19. 08:58:03

@cvsvrs:
Már hogyne vált volna be?
A második forduló elejéig az volt a konszenzus, hogy gyurcsányné fog nyerni.
Erre jött egy mzp a semmiböl, és bezsákolta a gyözelmet.
Az érvelésed azért sántít, mert ha a vadász lelövi az özet, akkor ott véget ér a történet, de az összefosásnak mindig lesz egy újabb jelöltje.
süti beállítások módosítása