HTML

Mikor? Melyiket?

"– Hé! Te! Nem ismersz meg? – Nem. – Hát nem emlékszel? Hát együtt lőttük a pártházat! – Mikor? Melyiket? – Mikor melyiket!" /Hofi/

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fácse

Címkék

1848 (1) 1956 (9) 4k! (2) adó (1) afrika (3) akkordok (1) alföldi róbert (1) alkotmány (10) amerika (10) angela merkel (1) antiszemita (2) arab (7) asszociáció (3) ázsia (2) bajnai gordon (2) balog zoltán (4) baloldali (7) bartók béla (2) bayer zsolt (1) benjamin netanjahu (1) bicikli (3) bíróság (2) bkv (1) bokros lajos (1) bolsevizmus (1) bosznia (1) brit (2) budapest (40) bűncselekmény (14) ceu (1) cigány (12) civil (2) család (1) cseh tamás (3) dán (2) demokrácia (19) demszky gábor (1) deutsch tamás (2) dk (3) donald trump (3) egyiptom (1) együttélés (24) együtt 2014 (4) emmanuel macron (1) engels (1) erdély (3) esztergom (1) európa (9) európai unió (10) eurovízió (11) eu elnökség (5) facebook (1) felsőoktatás (5) felszabadulás (3) ferencváros (3) fidesz (67) film (17) foci (11) fordítás (3) francia (3) fürjes balázs (1) gazdaság (3) gender (1) görög (1) grúz (1) gulyás gergely (3) gyerek (1) gyöngyöspata (4) gyurcsány ferenc (6) háború (5) hahá (3) hajléktalan (1) halál (2) határon túli (10) hír tv (1) hódmezővásárhely (1) hoffmann rózsa (4) hoffmann tamás (1) holokauszt (5) horthy (8) humor (1) indiai (1) interjú (1) internet (1) ír (1) irodalom (10) iszlám (3) iványi gábor (1) izlandi (1) izrael (12) jeszenszky géza (1) jobbik (39) jog (3) józsefváros (2) józsef attila (4) jútyúb (11) kábítószer (2) kádár (2) karácsony gergely (6) károlyi mihály (2) karsay dorottya (1) katasztrófa (1) kdnp (10) képzőművészet (2) keresztény (1) kettős állampolgárság (4) kft (1) kiscsillag (1) kocsis máté (3) konzervatív (3) korea (2) kormány (20) koronavírus (6) korrupció (1) kósa lajos (1) kossuth lajos (3) kovács zoltán (1) kövér lászló (2) közbiztonság (8) közel-kelet (3) közlekedés (2) közmédia (3) köztársaság (5) köztársasági elnök (1) külpol (12) kultúra (32) kunhalmi ágnes (2) lázár jános (2) lenin (2) lévai katalin (1) liberális (5) líbia (1) liszt ferenc (1) lmbtq (2) lmp (24) lovasi andrás (2) macedón (1) magyar gárda (5) magyar hírlap (1) márki-zay péter (2) marx (2) matolcsy györgy (2) mdf (4) médiatörvény (3) meggyes tamás (1) meleg (9) menekült (2) mesterházy attila (5) migráns (3) milla (3) mindszenty (1) miniszterelnök (3) mi hazánk (1) moldova györgy (2) moma (1) momentum (4) mszp (37) mtk (1) náci (8) nagy feró (1) nagy imre (2) nav (1) német (16) németh szilárd (1) nemzeti együttműködés (8) nemzeti identitás (1) nemzeti színház (2) niedermüller péter (2) női jogok (8) norvég (2) nyilas (2) nyugdíj (4) olasz (2) olimpia (3) önkormányzat (5) orbán viktor (36) orosz (3) országgyűlés (23) összefogás (8) osztrák (2) parlament (11) pénz (2) pintér sándor (2) pm (2) portugál (2) puzsér róbert (1) rajz (1) reklám (2) rendőr (2) román (5) ságvári endre (1) sajtó (1) schiffer andrás (5) schmidt mária (1) schmitt pál (3) simicska lajos (1) soltész miklós (1) sör (1) soros györgy (2) spanyol (1) sport (14) stágel bence (2) szabó ervin (1) szabó tímea (1) szalai annamária (2) szdsz (4) szélsőjobb (5) szex (3) szijjártó péter (2) színház (7) szlovák (6) szocdem (1) szociális (1) szolidaritás (1) szombathely (1) sztrájk (1) tarlós istván (10) teleki pál (1) tétényi éva (2) török (1) történelem (22) tóth gabi (1) trianon (7) trill zsolt (1) trombitás kristóf (1) trump (2) tudomány (3) tüntetés (10) újbuda (1) ukrán (4) ungváry rudolf (1) ungváry tamás (1) ünnep (2) vágó gábor (1) választás (31) vallás (3) városliget (1) videó (17) vona gábor (3) vörös iszap (1) zene (33) zöld (6) zöld baloldal (2) zsidó (18) Címkefelhő

Nemzetközi helyzet

free counters

Hosszú Katinkából nem kell hőst csinálni. Nem az országban uralkodó ramaty állapotokért állt ki, nem az egészségügyért, nem az oktatásért, nem társadalmi olló szétnyílásáért, de még csak nem is az erdei gezemicék védetté nyilvánításáért - hanem csakis a saját élsportolói jutalmazásáért. Ezzel azonban önmagában több mindenre rámutatott. 

katinka-2.png

Hosszú Katinka nem szerződik.
forrás: nso tv

  

1. A fenti felsorolásban eredetileg a női egyenjogúság is benne lett volna, de Magyarországon (sajnos) az már önmagában is figyelemreméltó, hogy egy nő kilép kamerák elé lép és erélyesen odamond. Nem durván, nem agresszíven, de határozottan, rámutatva  a lényegre. Persze hogy amit egyik vagy másik elmond, abban mi és mennyi az igazság, mi szárazföldi halandók nem tudhatjuk. De ahogy a két fél - Hosszú Katinka és a Magyar Úszószövetség - a nyilvánosság előtt viselkedik (konkrétan az egyik fél lefizetéssel akarja a mundér becsületét védeni, a másik fél meg láthatóan nem korrumpálható), az már segít dönteni a kérdésben.

  

katinka-erem.png
Hosszú Katinka éremtáblázata.
forrás: Wikipédia

2. Régóta hallgatjuk, hogy az új, fedett és fedetlen sportlétesítmények majd megnövelik a tömegek sportolási kedvét, valamint a leendő (és meglévő) élsportolók komfortos felkészülését. Hogy tömegsport helyett csak utánpótlás-képzés létezik, már régóta tudjuk. De most a legilletékesebb helyről megtudtuk, hogy az élsport rendszere ugyanúgy nem működik. (Legalábbis nem minden sportágban. És azon belül se minden focicsapatnál.)

  

3. Hogy Kiss László szövetségi kapitány miért mondott le - vagyis hogy miért pont ő - nem teljesen világos. Az sem, hogy ama bizonyos sajtótájékoztatón Hosszú Katinka miért nem szólt hozzá egy szót sem - de biztosan megvolt rá az oka, amit mi nem tudhatunk. Egyáltalán abba sincs belelátásunk, hogy a paravánok mögött milyen személyes viszonyok és korábbi élmények húzódnak meg. De hogy nem (vagy nem csak) Kiss Lászlónak kellett volna lemondania - vagy legalábbis mélyen magába néznie -, az teljességgel bizonyos. A sportvezetés jól kiáll Kiss László mellett, ami dicséretes - lenne, ha Kiss László lemondását nem arra használnák fel, hogy jól visszatámadjanak Hosszú Katinkára. Az lenne az igazi kiállás Kiss László mellett, ha a helyzet valódi felelősei állnának ki, és közölnék, hogy nem Kiss Lászlónak kell lemondania, hanem nekik. Sőt ennél is hatékonyabb lenne, ha lemondogatás helyett elkezdenének érdemben foglalkozni a Hosszú Katinka által fölvetett problémákkal, és nem úgy viselkednének, mint egy csapat dedós.

  

4. a)  Bár a politikai ellenzék nagyon rámozdult Hosszú Katinkára, és az ő határozott, karakán, jól artikulált kritikai észrevételeire (ha már ők hasonlóra képtelenek), addig a Magyar Úszószövetség elnöke továbbra is az a Gyárfás Tamás, aki a - nem éppen Fidesz-közeliségéről ismert - Nap-Keltét gyártó Nap TV tulajdonosa és riportere volt. Sőt a Gyurcsány-adminisztráció még a 2008-as foci EB-pályázat vezetőjének és reklámemberének is megtette, mérsékelt sikerrel. Szóval igazán nem mondható róla, hogy (csak) a jelenlegi kormány embere volna. Ez csak azért fontos, hogy rámutassunk: a hozzá nem értés és az összevissza beszélés alapvetően továbbra is pártsemleges tulajdonságok.

b) Hosszú Katinka már hónapokkal ezelőtt szóvá tette, hogy a jelenleg uralkodó állapotoknak nem lesz jó végük. Nem tudjuk, hogy előtte próbálta-e valóban szervezeten belül, még a nyilvánosság bevonása előtt elintézni - de hogy nem a januári sajtótájékoztatóval kezdte, az biztos. Valószínűleg egyesek - magukból kiindulva - azt hitték, hogy egy 12 milliós szendvicsemberi szerződéssel ezt is el lehet intézni, ahelyett, hogy tettek volna a kérése érdekében. Szóval őt azzal vádolni, hogy ő szúrta volna hátba a sajátjait, és hogy mennyivel tisztességesebb lett volna ezt fű alatt, aprópénzzel elintézni, nos ez igencsak gumiállagú gerincre vall.

c) Hogy Gyárfás Tamást mit tud, amitől húsz éve folyamatosan úszószövetségi elnök, az legyen azok dolga, akik őt mindig újraválasztják. Nem baj, hogy nincs mögötte sem élsportolói, sem edzői karrier: egy szervezet vezetéséhez nem a hátúszáshoz kell érteni, hanem a pénzosztáshoz. De azért aki szerint egy élsportolói öltöző csak arról szól, hogy ott át lehessen venni az úszódresszt, ezért minden gond nélkül helyettesíthető egy orvosi szobával, az nagyon nem ért ahhoz, aminek elvileg az elnöke (és európai elnökségi tagja).  Hosszú Katinka nem azért kért saját öltözőt, mert zsenáns neki a többiekkel együtt. Máig sem eldönthető, hogy Gyárfás úr azt a kritikus mondatot cinizmusból vagy tényleg komolyan gondolta-e - mindenesetre akármelyik az igaz, az erősen megkérdőjelezi a kompetenciáját - mind szakmailag, mind erkölcsileg.

katinka-1.jpg

Hosszú Katinka a medencében. Jó lesz vele odafönt vigyázni.
forrás: vizipolo.hu 

 

5. Hosszú Katinka "öncélúsága" arra azért biztosíték, hogy ezt csakis a saját ügyeként kezeli, és - az úszósport általános refom felrmján túl - nincs vele semmilyen további felhasználási célja. Eleve olyan emberről van szó, aki tett már le az asztalra, nem feltűnősködéssel akar hírnévre szert tenni, és valóban nem az a kamerák előtt széttépett 12 millió hiányzott a konyhapénzből. Ám ha valami miatt mégis úgy döntene, hogy a karrierjét aprópénzre vagy politizálásra váltaná, akkor azért kicsit mindnyájan csalódnánk, még ha elvileg a szimpatikus oldalon is tenné. Persze ha majd visszavonul, és ott lesz mögötte egy lezárult sportkarrier, mint pl. Egerszegi Krisztina esetében, akkor ezzel semmi gond nem lesz. De hogy addig nem akarja a saját ügyét pártpolitikává tenni, sem fordítva, ez manapság ritka és dicséretes.

Csak így tovább, Katinka!

 

 

Címkék: sport korrupció

57 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mikor-melyiket.blog.hu/api/trackback/id/tr548270708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

high up! 2016.01.14. 15:39:19

Márpedig ez itt igenis két világ összecsapása: a fiatal, világ látott Katinkáé és a Kádár-rendszer kivénhedt mutyi generációjáé.

A fiatal Katinka teljesítményben és erdeményben méri magát.
A kivénhedt Kádár generációsok (a pénzért és hatalomért összeborulöt ősellenség Orbaneszku-Gyárfás meg a sleppjük) meg a mutyizásban, meg a hallgatás megfizetésében.

Vajon meddig marad még ez az erkölcsi degenárió a közélet hajtó motorja?

FOLYTASSUK!

bElannaTorres 2016.01.14. 16:25:06

@high up!: nagyon jól leírtad én is pont ezt látom. És ez a jellemző sok magyar munkahelyen, a fiatal hiába nézné a teljesítményét és várná el a magasabb fizetést sok munkáért, ha még az van hogy ki kinek az urambátyája, ki milyen régen ül ott.
Csak az a baj mire kidöglik ez a mentalitás már nyugdíjba megyünk mi akik egy napot se dolgoztunk az előző rendszerben nem is ismernénk, csak azért ismerjük mégis mert suttyomban itt maradt a munkahelyeken.

bElannaTorres 2016.01.14. 16:27:39

legjobb hogy pont az ő nyugdíjukat termeljük egész életünkben, aztán mire mi oda jutunk nekünk már nem lesz. Úgyhogy kétszeresen is tönkretesznek minket, azok jártak jól akik leléptek az országból.

pamut 2016.01.14. 16:32:31

HK nem csak önmagért állt ki, nem csak maga akarja használni azokat a fejlesztéseket amiket követel, illetve nem csak önmagának akarja elérni hogy tisztább, átláthatóbb, az úszók számára egyértelmű feltételrendszer legyen a sportban. Ha már valaki ír egy témáról, olvasson már utána...

Netuddki. 2016.01.14. 16:45:49

Kádár rendszerből ittragadt közpénzleső banda...

luis5 2016.01.14. 17:11:24

Azért tegyük hozzá : 0 db olimpiai érem. El nem vitatva érdemeit : el kéne dönteni akkor biznisz vagy nem biznisz. Mert ha az akkor vicces gyurot követelni. Mintha Federer Wimbledonban arról tartana sajtotajekoztatot hogy a svájci teniszszövetség nem ad masszort. Mert eddig sokat IS kapott tőlünk adofizetoktol...

élhetetlen 2016.01.14. 17:49:38

„hanem csakis a saját élsportolói jutalmazásáért.”. Te tényleg hülye vagy? Egy ilyen mondat után több ponton keresztül cáfolod magadat! Az meg már hogy, hogy „Persze ha majd visszavonul, és ott lesz mögötte egy lezárult sportkarrier, mint pl. Egerszegi Krisztina esetében, akkor ezzel semmi gond nem lesz”. Ha most dolgozom, és most van probléma, akkor ne szóljak, csak majd, ha nyugdíjas leszek, hogy mi volt a probléma tíz éve? Jól vagy?

Wrex 2016.01.14. 17:59:54

"lefizetéssel akarja a mundér becsületét védeni, a másik fél meg láthatóan nem korrumpálható"
Egyrészt Tusupné épp támogatásért rinyált amit a szerződésben megkapott volna, másrészt pedig általa is elismerten azért nem írta alá a szerződést, mert a magyar úszás reklámarca kellett volna legyen, havonta egyszer. Na ezt utasította vissza tele pofával.

"Kiss László szövetségi kapitány miért mondott le - vagyis hogy miért pont ő - nem teljesen világos."
Navajon. Tusupné hisztizik hogy nincs párbeszéd, erre valaki odamegy párbeszélni és üvöltözve elzavarják. Hát tudod ki a foszom akar ilyen agresszív seggfejekkel párbeszélni, márpedig egy szövetségi kapitánynak muszáj lesz.

Azok a "határozott, karakán, jól artikulált kritikai észrevételek" tele voltak önellentmondásokkal. Pl. "nem a pénzért csinálja" de azért hisztizik hogy nem kapott ilyen-olyan pluszpénzeket, vagy hogy mennyire szereti Magyarországot, de az már derogál neki hogy az arcát adja egy magyar világversenyhez, stb.

"Hosszú Katinka nem azért kért saját öltözőt, mert zsenáns neki a többiekkel együtt."
Hát miért? "Regenerációs szoba", mi? Amikor a szövi küldött masszőrt, nem kellett. Jó volt a saját. És hasonlók. Akkor mi a fisznek adjanak neki egy szobánál többet?

"netűnősködéssel akar hírnévre szert tenni"
Nem hát, ebben egyáltalán nincs semmi #ironlady reklám...

"nem akarja a saját ügyét pártpolitikává tenni, sem fordítva, ez manapság ritka és dicséretes."
Megjegyzem, az úszószövi sem akarta...

dare 2016.01.14. 18:09:56

@bElannaTorres: Egy kicsit félek attól, hogy ez az állandó "urambátyámozás" meg "mocskos komcsik" meg egyebek, ebből a feltörekvő, pénzhajhászó, mindenkit "tisztelő" generációból nem csinál-e pszichopatákat, akiknek a nyugdíjas korú emberek lesz a legnagyobb ellenségük(válogatás nélkül persze)?
Ugye ez nem valósulhat meg?
Csak azért kérdem mert már vannak erre utaló jelek.

Pan Modry 2016.01.14. 18:16:40

@luis5:

O inkabb azt mondta, hogyha a szovetseg nem ad, akkor minek a szovetseg???

es tenyleg, ha a szovetseg nem tud uptodate lenni ezekkel a dolgokkal es nem adja meg szukseges felteteleket az uszoknak, akkor nincs szukseg szovetsegre, es szovetsegi budget-ra sem.

2016.01.14. 18:34:48

@Wrex: "Tusupné épp támogatásért rinyált amit a szerződésben megkapott volna, másrészt pedig általa is elismerten azért nem írta alá a szerződést, mert a magyar úszás reklámarca kellett volna legyen, havonta egyszer. Na ezt utasította vissza tele pofával"

Pofája neked van meg a lónak, és a hozzád hasonlónak, fideszkomcsi fizetett troll csicska.
Katinka azt utasította vissza, hogy az általad jó pénzért kiszolgált, hazaáruló maffiozó rendszer reklámarca legyen.
Van még kérdésed, fideszes csicska?

bekerült 2016.01.14. 18:35:59

Valaki mondja MÁR MEG, HOGY MI A TÖKÖMÖN CIVAKODNAK ?

Szó van itt mindenről, ellenzékről, Gyurcsányról, stb, de, hogy mit is akar a Katinka és mit Gyárfás, azt csak kerülgetik, mint a macska a forró kását !

Így tesz a blogíró is, úgy, hogy elmentek a sunyiba !

bkkzol 2016.01.14. 18:47:30

@bekerült: Igazad van! Valahol van arról információ, hogy mi a francot akar a nemzet Katinkája és mit a szövetség??
Ha a havi 1 nap jelenlétet sokallja a köz javára akkor mondja meg. Az is biztos, hogy a szövetség egy őskövület. Korrupt banda. De egyenlőre Katinkáról is annyit tudunk, hogy kezdő, félprofi zsaroló.

2016.01.14. 18:49:36

@dare: Mondjuk, ha sikerülne egy igazi forradalommal elkergetni a maffiát, az új vezetés kiszűrhetné azokat, akik a nemzetrontó bűnözőkre szavaztak, és végleg törölnék őket a nyugdíjrendszerből.

Unalmas ez a blog 2016.01.14. 18:50:16

Két zsidó marakodik a magyarok pénzén. Ennyiről szól ez, nem többről.

2016.01.14. 18:58:00

@bekerült: Ha az eddig nem értetted meg, hogy miről van szó, akkor ne itt hőbörögj, hanem tanulj tovább, mert gyenge vagy.
Igyekezz sokat olvasni és megérteni a világ dolgait, de mindenek előtt tanulj meg gondolkozni. Így elkerülheted azt, hogy beleszólsz a nagyok dolgába, hogy szénné égesd magad.

@bkkzol: magaddal vitatkozol, Orbán-csicska?

2016.01.14. 19:01:02

@bkkzol: @Unalmas ez a blog: @bekerült: Hány nick-ed van még, nyomorék troll?

Unalmas ez a blog 2016.01.14. 19:07:35

@bkkzol: katika azt szeretné, hogy a világszínvonalú edzéskörülmények költségeit teljes egészében a magyar állam fedezze, gyárfás meg azt, hogy katikáék is szálljanak bele a költségekbe, hamár dollármilliókat keresnek a pénzes versenyeken évente.

Pan Modry 2016.01.14. 19:35:08

@bkkzol:

Miert lenne zsarolas?
Az uszok kozul o fugg a legkevesbe a szovetsegtol ami jsvitja a targyalasi poziciojat, aki ext nem hasznalja ki az egy hulye!

bElannaTorres 2016.01.14. 19:38:33

@dare: bár úgy lenne, de maga az elképzelés is hülyeség sajnos! olvass utána hogy lesz valaki pszichopata
viszont a pénzhajhászók pont nem mi vagyunk, hanem az előző generációból a rendszerváltáskor felkapaszkodott gerinctleen senkik. Mi azok vagyunk akik robotolásért akartak 100 e helyett 120 ezret kersni, hogy kifizessük az albérletet és tudjunk félretenni lakásra - hahaha havi 20ezret.
Na de tudom jól, nem sok az aki ügyeskedéssel elért valamit, a tömeg mindig az aki lent marad, de az a kevés épp elég volt ahhoz, hogy tudással, szorgalommal se lehessen egyről a kettőre jutni a tipikus magyar cégeknél.

Pan Modry 2016.01.14. 19:40:41

@Unalmas ez a blog:
Katinka ezt nem mondta, katinka csupan teljesen jogosan varja el a szovetsegtol hogy atlathato es ertelmes modon koltse el azt a penzt amit az allamtol kap.

Ami szerintem egy jogos elvaras, es halistennek ebben a ferje is segiti aki nem ebben a gusztustalan urambatyam mutyi vilagban szocializalodott.

Pan Modry 2016.01.14. 19:43:54

@bElannaTorres:
Ez is baj, ne ez legyen a celod, a celod legyen az hogy olyan munkahelyed legyen amit szeretsz, ergo nem robotolsz, es komolyabb gond nelkul megelsz.

En a mutyizos vilaggal megcsak nem is kotnek kompromisszumot, mert ha neked az a plusz 20 ezer forint a celod, akkor azon kivul hogy tobbed van egy huszassal, semmi nem valtozott.

micsoda? 2016.01.14. 19:45:01

@high up!: "Márpedig ez itt igenis két világ összecsapása: a fiatal, világ látott Katinkáé és a Kádár-rendszer kivénhedt mutyi generációjáé."

A világlátott Katinka, és társai elég sok pénzt kapnak az adónkból, hogy teljesítsenek. Ennyit a Kádár-rendszer kivénhedteí, annak idején nem kaptak,mégis eredményesebben képviselték az országot.

Kicsit körülnézve a fejlett nyugaton, arányos a korosztály részvétele az irányításban. A civilizáltabb népek tudják, hogy a tapasztalatot diplomával helyettesíteni nem lehet. Van is látszata, nem szlogent gyártanak.

Pan Modry 2016.01.14. 19:46:53

@bkkzol:
Miert is szolgalna az a havi plusz 1 nap a koz javat???
Ha meg nem szolgalja, akkor miert tenne ingyen?

Es te milyen munkat vegzel havonta egyszer ingyen ami a koz javat szolgalja?

Pan Modry 2016.01.14. 19:49:43

@micsoda?:

Milyen alapon mondod hogy eleg sokat kaptak?

Amit te idebofogsz az egy total szubjektiv dolog!

Afrika steht an der Elbe 2016.01.14. 19:53:57

Ha ennyire szeretik a libsik ezt a Hosszú Katinkát, akkor ez a hölgy valami eget verő geciláda lehet.

dare 2016.01.14. 20:05:26

@bElannaTorres: Tőled is nagy ötlet volt kérdezni valamit. Neked nem kell aggódni, az ilyen emberek mint te boldogulni fognak a külföldi tulajdonú cégeknél, ne a magyarnál próbálkozz, az neked nem pálya.

Pan Modry 2016.01.14. 20:09:17

@Afrika steht an der Elbe:
Kik a libsik?
A libsik szeretik Katinkat?

Forrast tudsz adni?

Koszonjuk emese...

Pan Modry 2016.01.14. 20:12:40

@dare:
Nem hinnem hogy barkinek en bloc a nyugdijaskoruak az ellensegei lennenek.

Csupan a primitivebb politikusok szeretnek bizonyos csoportokbol ellensegeket krealni, holott az igazi ellenseg aki nyakig benne van a mutyivilagbsn es erdekelt az urambatyamozas fenntartasaban, aki meg ehhez asszisztal az vagy hulye vagy gyenge.

Unalmas ez a blog 2016.01.14. 20:19:19

@Pan Modry: a habsburgok tömegesen betelepítették őket.

dare 2016.01.14. 20:20:07

Az igazi ellenség ti magatok vagytok csak még ezt se veszitek észre.
Többet árt az a tevékenység amit most tesztek, mintha nem tennétek semmit.
Egy kicsit meg kéne nyugodni.

Pan Modry 2016.01.14. 20:28:27

@Unalmas ez a blog:

De ez hogyan jon ide, ehhez a temahoz?

Miert lenyeges hogy ki zsido es ki nem?

halaloszto 2016.01.14. 20:36:35

@Wrex: a támogatás az nem csak pénz. nem tud a pénzből öltözőt venni magának az uszodába. viszont csak kellene neki valami hely ahol tarthatja a cuccait, hamár napi sok órát ott tölt.

Vajk

gizmo26666 2016.01.14. 20:59:04

ha szült volna már, hiteles lenne a szememben

micsoda? 2016.01.14. 21:01:23

@Pan Modry: Csak a híreket kell olvasni, a jutalmakat milliókban számolják. Miközben ingyen tüzelőről kell dönteni az önkormányzatoknak, ételosztásért hosszú sorok, a hajléktalanok sokaságáról nem is beszélve.

Tudomásom szerint nyugaton, szponzorok támogatásával mennek a versenyek. A sportolót a verseny bevételéből díjazzák.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.01.14. 21:15:48

@Afrika steht an der Elbe: @gizmo26666:

Látom megjöttettek büdös fidesz parasztok. Még lehet hogy buzik is vagytok, hogy mindenhova együttjártok.

Pan Modry 2016.01.14. 21:27:56

@micsoda?:

Akkor kerd hogy az uszoszovetseg koltsegveteset csokkentsek, ne pedig katinkat kostolgasdd.

Halálbüntetést a korrupt kormány politikusokra! 2016.01.14. 21:35:11

@Wrex:

a te imádott mutyi báró úszó szövetséged akkora szakember a Gyárfással az élen, hogy 2014-ben három éven át folytatott adócsalásért 42 milliós büntetést kapott. Szinte semmi károkozás, ugye?

Ennek ellenére is maradt az 1,9 milliárdos bevétel után 180 milliós nyeresége, amiböl biztos kifizették maguknak a vezérek a jó gazdálkodásért járó sok milliós prémiumokat.

Miközben a világ legjobb úszónöjének úgy kell lejmolnía az alapvető eszközökért.

www.musz.hu/sites/default/files/2014%20%C3%A9vi%20Besz%C3%A1mol%C3%B3.pdf

micsoda? 2016.01.14. 22:35:02

@Pan Modry: Költségvetésbe elég sok minden tartozik, kevés részlet látott napvilágot. Ami igen, az utaztatás, tanítási költség Amerikában. Annyi azért a szövetség fenntartásából kiolvasható volt, hogy gazdagok vagyunk, miközben kilóg a fenekünk(mármint a többségnek).

ostvan2 2016.01.15. 00:24:21

A csörte - valószínűleg - a hatalomról szólt-szól. Tusup szeretne több beleszólást a pénzosztásba, ám ehhez be kell kerülni a húsosfazék mellé. És elzavarni a mostaniakat. Vagy fordított sorrendben.
Egyébként miért kellene az államnak közpénzből támogatni a sportolókat? És ha mégis, akkor miért ilyen a pénzosztás? Mert jelenleg nem a sikerek, nem a nézőszám (foci!!!), nem a nemzeti marketing alapján osztanak, hanem a személyes kapcsolatok-hagyományok mentén. Na, ez nekem sem tetszik.

monddazigazatmar 2016.01.15. 01:31:13

@kopasz barmok országa: "Katinka azt utasította vissza, hogy az általad jó pénzért kiszolgált, hazaáruló maffiozó rendszer reklámarca legyen. "

Te vagy a legkopaszabb meg legbarmabb.
Egy úszóvébé baszod nem a renszerről szól

monddazigazatmar 2016.01.15. 01:32:34

@halaloszto: Te most komolyan azt hiszed, hogy eddig a medence szélén öltözött? jézus

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.15. 07:15:15

@high up!: a kivénhedt generáció teljesen sikertelen volt, igazad van!

Ja, nem.

halaloszto 2016.01.15. 08:11:43

@monddazigazatmar: attól hogy öltözőnek hívják, még értelmetlen érv a szón lovagolni. ha én uszodába megyek, akkor viszem a tatyómban a papucsot, törölközőt, amikor végeztem akkor meg hazacipelem. aki naponta ott dolgozik, annak kicsit több a cucca, nem biztos hogy mindennap haza akarja vinni, és jogosan lehet igénye arra hogy legyen egy szoba ahova visszavonulhat, ahol pihenhet, ahol beszélgethet négyszemközt, ahol videót nézhet, ahol gyúrhatják.

vakapad 2016.01.15. 09:08:20

@bekerült:

Az a különbség, hogy Hosszú nem akarja megmondani, hogy mit akar, Gyárfás meg nem tudja kitalálni. Ahogy Hargitay se, meg Kiss sem ugyanis Hosszú nem kommunikál velük, úgy meg nehéz. Már az alapvető információkért könyörögnek, de Hosszúék úgy csuklóztatják őket (a "nép" meg tapsol Katinkának, amennyi esze van), hogy jobban se kell.

Egyébként a legnagyobb valószínűsége annak van, hogy Hosszú (vagy "valaki" a Hosszú csapatból) megsértődött azon, hogy a 2017-es budapesti VB reklámfilmjében való szereplésért nem akartak neki pénzt adni, és most ezért kinyírják a szövetséget. A kinyírás, ahogy látom, derék magyar népünk segedelmével sikeresen folyik.

high up! 2016.01.15. 09:12:25

@micsoda?: "A világlátott Katinka, és társai elég sok pénzt kapnak az adónkból, hogy teljesítsenek."

jaj de szép komcsi nyelvezeted van neked! Egykoron minden disszidenst pont ezkkel a szavakkal járattak le. Mi a nép (vagy az állam vagy kialófasz?) kitaníttattuk, ő meg lelépett az imprilistákhoz!

Téged meg mi taníttatunk ki, oszt csak kidobott pénz volt az egész, elég lett volna a Nyócc osztályt két hétre besüríteni miszerint: Éjjen Kádár, Éjjen Orbaneszku!, oszt ennél több életfunkciód nincs is.

Amúgy ne rendülj meg barátom, de ahogy saccolom, Katinka egy év alatt valszeg több adót fizet be a költségvetésbe, mint te egész életedben.

FOLYTASSUK!

high up! 2016.01.15. 09:20:28

@vakapad: "Az a különbség, hogy Hosszú nem akarja megmondani, hogy mit akar,"

a súlyos dislexiásoknak felesleges lenne 6 ezerszer elmondani.
Hogy csak a legszebbet vegyem: míg Gyárfás azon okoskodik, hogy hát ők megvették a mozgás figyelő kamerákat, oszt hát akkor miről beszél Hosszú, addig Katinka elmondta, hogy ő a kielemző szoftvert kérte, amit meg nem kapott meg.

Ja pesrzse, ennek a kivénhedt Kádari (mutyi) generációnak ilyeket mondani, hogy szoftver meg hasonlók, hát ezt tényleg nem értik. Gyárfás se tudja mi az, Orbaneszku még SMS-t küldeni se tudott 5 éve, az internetet meg bekapcsolni se tudja, hábammeg, ennyi Ramszesz korabeli múmiával csak Albániát lehet utolérni nem Nickelsdorfot.

FOLYTASSUK!

vakapad 2016.01.15. 09:34:36

@high up!:

Ha valaki nem figyeli az eseményeket, vagy nem akarja figyelni, vagy nem ért hozzá (itt valószínűleg erről van szó), annak elmondanám, hogy a mi Katinkánk úgy átverte őtet, hogy jobban se kell.

1./ Egy elemző program működéséhez kellenek adatok, melyek lehetővé teszik, hogy egyáltalán elemezzen valamit. Ezen adatok felvételére szolgál a szoftvernél sokkal drágább kamerarendszer, anélkül a világ legjobb szuperszoftverét is megvehetnék, az se érne semmit.
2./ Gyárfásék már régóta készen állnak arra, hogy megvegyék a szoftvert, ennek egyetlen akadálya van. A mi Katinkánk az istennek se hajlandó megmondani, hogy melyik az a szoftver, amelyiket ő akar. Persze semmi mást se hajlandó megmondani, egyáltalán nem beszél velük immár hónapok óta.

Ez egy nagyon jó taktika, így is ömlik hozzá a támogatás meg a pénz, és kedves népünk leborulva hozsannázik a lábainál.
És hogy neked mennyi eszed van, azt most hagyjuk.

Yobbágy Fery 2016.01.15. 10:23:56

@vakapad: Már ne is haragudj, de a szövetségben nem azért ülnek (állítólag) hozzáértő szakemberek, hogy ne a sportolónak kelljen megmondania, hogy XY szoftver Z verzióját legyenek szívesek megvenni? Mert mondjuk ezek a(z állítólagos) szakemberek dolga lenne figyelemmel kísérni a fejlődést és beszerezni mindent, ami segítheti a sportolóink felkészülését?
Ez egy k*b*szott gittegylet, nem több. Kivénhedt, valaha talán neves szakemberek társasága, akik képtelenek haladni a korral.
Az a szerencsénk, hogy az úszásban lassabb a hanyatlás, mint a fociban.

micsoda? 2016.01.15. 10:46:52

@micsoda?: Már bocsánat, a te nyelvezeted, és gondolkodásod miatt tart ott az ország, ahol. Lassan több magyar él külföldön, mint itthon. Szerinted a komcsik miatt, 25 év után is.

monddazigazatmar 2016.01.15. 11:00:19

@Yobbágy Fery: Úgy elég nehéz venni valamit, hogy a missz drámának semmi sem felel meg, azt meg nem mondja, hogy neki mi kéne.

Annyira jó, hogy a legeredményesebb sportunk vezetői két perc alatt hozzá nem értő faszok lettek, úgy hogy 3 hónapja még tusup szerint is minden oké volt.

high up! 2016.01.15. 12:04:42

@vakapad:

hát barátom, te itt rinyálsz, hogy azt se tudod hogy ki mit akar, most meg már minden résdzletre kiterjedően okoskodsz arról, hogy tényleg a Gyárfás szövetség az amelyik nem csinál semmit.

Majd jön a csúcs:
"A mi Katinkánk az istennek se hajlandó megmondani, hogy melyik az a szoftver, amelyiket ő akar."

Bammeg, írni-olvasni ne tanítsa meg Katinka ezt a kivénhedt Kádár generációt??? Ezt a kivénhedt munkásparaszt mutyi vezetőséget, akik még a szoftver szót sem ismereik?
Bammeg, hányan ülnek ott a szövetségben sok millióért, hány tucat alkalmazott van, akiknek pont az a feladatuk, hogy ők végezzék az adminisztrációt, Katinka meg ússzon?
Te se panaszkodhatsz, hogy beléptél volna akár csak az 1990-es évekbe.

FOLYTASSUK!

Yobbágy Fery 2016.01.15. 12:46:55

@monddazigazatmar: Nem a sportoló dolga megmondani, hogy a sikerhez mi kell. Arra lenne a szakmai apparátus, akik felkutatják, kidolgozzák, alkalmazzák azokat a fejlesztéseket, amiket máshol már sikerrel alkalmaznak, neadjisten maguktól újítanak valamit. A sportoló meg csinálja, ami az ő dolga.
Csak sajnos nálunk a MÚSZ is csak egy kifizetőhely a sok közül, érdemi szakmai munkát nem végeznek, elavult módszerekkel dolgoznak, aztán büszkék rá (meg felveszik a prémiumot), ha valamelyik úszónk eredményes, még ha nekik ahhoz pont annyi közük volt, mint nekem, vagyis semmi.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2016.01.15. 15:07:17

Nem kell ezzel a témával foglalkozni ennyit.

nemszólokmégegyszer 2016.01.15. 16:38:33

@Afrika steht an der Elbe: és te is egy geciláda vagy, te büdös, paraszt buzi, rohadt libsiző náci geci félresikerült emberkezdemény. Az tetszene, ha horogkereszttel a a hátán úszna mi? Hogy gázolna el véletlenül egy úthenger. Kétszer. A gyerekeid szeme láttára. Már, ha egy tetves buzinak, mint te, van gyereke.
süti beállítások módosítása