HTML

Mikor? Melyiket?

"– Hé! Te! Nem ismersz meg? – Nem. – Hát nem emlékszel? Hát együtt lőttük a pártházat! – Mikor? Melyiket? – Mikor melyiket!" /Hofi/

Friss topikok

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fácse

Címkék

1848 (1) 1956 (9) 4k! (2) adó (1) afrika (3) akkordok (1) alföldi róbert (1) alkotmány (10) amerika (10) angela merkel (1) antiszemita (2) arab (7) asszociáció (3) ázsia (2) bajnai gordon (2) balog zoltán (4) baloldali (7) bartók béla (2) bayer zsolt (1) benjamin netanjahu (1) bicikli (3) bíróság (2) bkv (1) bokros lajos (1) bolsevizmus (1) bosznia (1) brit (2) budapest (40) bűncselekmény (14) ceu (1) cigány (12) civil (2) család (1) cseh tamás (3) dán (2) demokrácia (19) demszky gábor (1) deutsch tamás (2) dk (3) donald trump (3) egyiptom (1) együttélés (24) együtt 2014 (4) emmanuel macron (1) engels (1) erdély (3) esztergom (1) európa (9) európai unió (10) eurovízió (11) eu elnökség (5) facebook (1) felsőoktatás (5) felszabadulás (3) ferencváros (3) fidesz (67) film (17) foci (11) fordítás (3) francia (3) fürjes balázs (1) gazdaság (3) gender (1) görög (1) grúz (1) gulyás gergely (3) gyerek (1) gyöngyöspata (4) gyurcsány ferenc (6) háború (5) hahá (3) hajléktalan (1) halál (2) határon túli (10) hír tv (1) hódmezővásárhely (1) hoffmann rózsa (4) hoffmann tamás (1) holokauszt (5) horthy (8) humor (1) indiai (1) interjú (1) internet (1) ír (1) irodalom (10) iszlám (3) iványi gábor (1) izlandi (1) izrael (12) jeszenszky géza (1) jobbik (39) jog (3) józsefváros (2) józsef attila (4) jútyúb (11) kábítószer (2) kádár (2) karácsony gergely (6) károlyi mihály (2) karsay dorottya (1) katasztrófa (1) kdnp (10) képzőművészet (2) keresztény (1) kettős állampolgárság (4) kft (1) kiscsillag (1) kocsis máté (3) konzervatív (3) korea (2) kormány (20) koronavírus (6) korrupció (1) kósa lajos (1) kossuth lajos (3) kovács zoltán (1) kövér lászló (2) közbiztonság (8) közel-kelet (3) közlekedés (2) közmédia (3) köztársaság (5) köztársasági elnök (1) külpol (12) kultúra (32) kunhalmi ágnes (2) lázár jános (2) lenin (2) lévai katalin (1) liberális (5) líbia (1) liszt ferenc (1) lmbtq (2) lmp (24) lovasi andrás (2) macedón (1) magyar gárda (5) magyar hírlap (1) márki-zay péter (2) marx (2) matolcsy györgy (2) mdf (4) médiatörvény (3) meggyes tamás (1) meleg (9) menekült (2) mesterházy attila (5) migráns (3) milla (3) mindszenty (1) miniszterelnök (3) mi hazánk (1) moldova györgy (2) moma (1) momentum (4) mszp (37) mtk (1) náci (8) nagy feró (1) nagy imre (2) nav (1) német (16) németh szilárd (1) nemzeti együttműködés (8) nemzeti identitás (1) nemzeti színház (2) niedermüller péter (2) női jogok (8) norvég (2) nyilas (2) nyugdíj (4) olasz (2) olimpia (3) önkormányzat (5) orbán viktor (36) orosz (3) országgyűlés (23) összefogás (8) osztrák (2) parlament (11) pénz (2) pintér sándor (2) pm (2) portugál (2) puzsér róbert (1) rajz (1) reklám (2) rendőr (2) román (5) ságvári endre (1) sajtó (1) schiffer andrás (5) schmidt mária (1) schmitt pál (3) simicska lajos (1) soltész miklós (1) sör (1) soros györgy (2) spanyol (1) sport (14) stágel bence (2) szabó ervin (1) szabó tímea (1) szalai annamária (2) szdsz (4) szélsőjobb (5) szex (3) szijjártó péter (2) színház (7) szlovák (6) szocdem (1) szociális (1) szolidaritás (1) szombathely (1) sztrájk (1) tarlós istván (10) teleki pál (1) tétényi éva (2) török (1) történelem (22) tóth gabi (1) trianon (7) trill zsolt (1) trombitás kristóf (1) trump (2) tudomány (3) tüntetés (10) újbuda (1) ukrán (4) ungváry rudolf (1) ungváry tamás (1) ünnep (2) vágó gábor (1) választás (31) vallás (3) városliget (1) videó (17) vona gábor (3) vörös iszap (1) zene (33) zöld (6) zöld baloldal (2) zsidó (18) Címkefelhő

Nemzetközi helyzet

free counters

Éjjel egy józsefvárosi buszmegállóban valaki összefirkálta a Vámos Miklós és Koncz Zsuzsa közös  könyvét hirdető plakátot (pontosabban csak az üveget, ami a plakátot fedte, de ez igazából mellékes). Az illető konkrétan Dávid-csillagot rajzolt kettejük arcára, és hát jelen kontextusban nehéz elképzelni, hogy az alkotó a zsidóság jól felismerhető jelképét elismerésnek szánta volna. Persze nem ez az első antiszemita köztéri firka Budapesten, talán már fel se tűnt volna - de ezúttal a plakát egyik szereplője, maga Vámos Miklós osztotta meg Facebook-on az esetet. A türhőség eme emlékművét Camara-Bereczki Ferenc Miklós, helyi szocialista politikus még aznap lemosta, szó szerint és képletesen egyaránt, de attól még az eset él tovább a sajtóban, az interneten, a közösségi megosztásokban, és Vámos Miklós Facebook-profilján, ahol igen érdekes kommentáradat alakult ki.

Az író maga szűkszavúan és lényegre törően fogalmazott. Nem nevesített, nem gyanúsított, ám határozottan jelezte, hogy őt juszt se fogják innen kiszekírozni. Ehhez képest a kommentelők egy jó része - javarészt Vámos Miklós olvasói és tisztelői - már a jelenleg kormányzó-uralkodó politikai kurzust és annak kommunikációját (vagy inkább propagandáját) teszi felelőssé. A hozzászólók egy másik része - alighanem szintén Vámos Miklós olvasói és tisztelői - ezt a vádat a vádlottak nevében is visszautasítja. Sőt némelyek egyenesen ellenzéki provokációt látnak a háttérben, hogy a hatalom jelenlegi birtokosait ezért is jól felelőssé lehessen tenni. Az jó kérdés, hogy ők miért gondolják, hogy ezt az uszító üzenetet valahogy mégis összefüggésbe lehetne hozni azzal a politikai oldallal, amivel ők éppen közösséget vállalnak. De legalább abban mindenki egyetért, hogy ez semmiképpen nem volt helyes cselekedet, akárki is tette. Ezt mindenképpen értékelnünk kell, hiszen ma már a "mi ezzel a baj, miért nem lehet kimondani, szabad véleménynyilvánítás, liberális szellemi terror" gondolatsor is teljesen idevágó lenne.

Nos, hogy az elkövetett képi zsidózásért ki a tettes/felelős, azt mindenki döntse el maga. Mindenesetre egy olyan országban, amit már lassan egy évtizede egy olyan párt irányít, ami tizenhúsz éve egyedül érzelmi alapú politizálást folytat, azt is a magyarok vs. még magyarabbak, haza vs. ellenzék, nemzet vs. rárontók, "európai" "keresztény" "kultúra" vs. idegen betolakodók dimenziók mentén, ott csak idő kérdése, hogy mikor kezd el valaki Dávid-csillagokat rajzolgatni, és nem a dolog pozitív értelmében. A zsidókat ilyenkor valahogy mindig megtalálják, még különösebb antiszemita heccelés sem kell hozzá. Ehhez képest a magyar politikai hatalom ennek is gondosan megágyazott, a Horthy- és Wass-kultusszal, a Holokauszt relativizálásával és tagadásával, vagy éppen a "Stop Soros"-kampánnyal. (Persze ha bármi igaz lenne Soros György világméretű lakosságcsere-összeesküvéséről, akkor is hülyeség lenne ezzel teleplakátolni az országot. De itt ráadásul a párhuzamos mesevilágban sikerült a hétfejű sárkány szerepét hogy, hogy nem, pont egy öreg zsidóra ráosztani. De az orbáni rendszer hétköznapi antiszemitizmusáról bővebben majd egy másik cikk fog szólni.)

Koncz Zsuzsa származási hátterével nem kívánok foglalkozni, meg úgy egyáltalán senkiével sem. Vámos Miklós saját maga megosztotta, amit ebben a témakörben magáról relevánsnak talált, de igazából ez is irreleváns. Hiszen pont ő mondta, talán olyan tizenöt éve, hogy "ahol zsidóznak, ott zsidónak kell lenni, ahol cigányoznak, ott cigánynak, ahol magyaroznak, ott magyarnak, és ahol cseheznek, ott csehnek". Ezt ennél jobban azóta sem tudta senki összefoglalni. Na például ezért került rá ő a plakátra, és nem az, aki csak lemosható, taszító falfirkával tudja magára felhívni a figyelmet, hogy aztán egy vizes szivaccsal visszaküldjék, ahová való: a nagy büdös semmibe.

Címkék: irodalom holokauszt náci zsidó

215 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mikor-melyiket.blog.hu/api/trackback/id/tr3714548836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attilajukkaja 2019.01.10. 19:23:20

@ételizésítő:
" én csak azt akarok kérni"
Ha nem a kalapra gondoltál, ....... akkor mi másra? :o)

ételizésítő 2019.01.10. 19:28:46

@Attilajukkaja:
Momentán, kedves boltos kiasszony? :-)

ami szabad 2019.01.10. 19:33:11

@ételizésítő: Az is egy könyv. Van néhány száz másik, amelyik ennél kicsit árnyaltabban mutatja be az akkori életet, és meg fogsz lepődni: zömmel kézműveskedtek, és kereskedtek is. A keresztények számára egy időben tilos volt kamatra kölcsönadni, ez valóban a bankárkodás felé is terelte őket, de azért bizonyára tanultad, hogy ebben Itália- mint legkeresztényibb ország volt évszázadokig élenjáró, elsősorban Firenzéből származott megannyi bankár.

Attilajukkaja 2019.01.10. 19:44:46

@ételizésítő:
Én itt elvesztem, ... :o))))
Lebuktam, csak a szám volt nagy. Na nem akkora nagy! :o)))

chrisred 2019.01.10. 20:02:24

@balfaszokkal sáncoló: Milyen kontextusban? Obamáról a saját pártja hirdette, hogy az első afroamerikai származású elnök. Orbánt úgy reklámozza a Fidesz, hogy ő az első cigány származású miniszterelnök?

chrisred 2019.01.10. 20:04:29

@ételizésítő: Csak a tények kedvéért: a címszereplő nem Shylock, ugyanis ő nem kereskedő, hanem uzsorás. A címszereplő Antonio, akit abban a filmben Jeremy Irons játszott.

ételizésítő 2019.01.10. 20:06:08

@Attilajukkaja:
Egyszer azért tesztelném, hogy mekkora. :-)P
Majd nyújtok valami cserealapot kölcsöntesztelésre. :-)

ételizésítő 2019.01.10. 20:07:37

@chrisred:
Lehet, hogy igazad van. Rég olvastam és rég láttam már, és Shylockhoz kötöttem a kalmárt. De valóban uzsorás.

ulpius66 2019.01.10. 20:14:05

Akkor most a Vámos Miklós szégyelli, hogy zsidó származású?

Sir Galahad 2019.01.10. 20:14:12

Két eset lehetséges. Vagy tudatosan provokálni/ingyen reklámot generálni akart valaki, vagy egyszerűen tahó volt. Bármelyik is történt, a szerző meglehetősen átlátszó módon politikai célra igyekezett használni a sztorit. Pedig nem Magyarországról menekülnek nagy számban zsidók az őket ért rendszeres bántalmazás miatt.

ulpius66 2019.01.10. 20:18:02

Egyébként a Vámos Miklósnak mi a véleménye az O1G firkálmányról????
(ez rendben van, a Dávid-csillag meg zavar?????......azt megérteném, ha teszem azt Vámos Miklós nem zsidó volna, és zavarná a Dávid-csillag..... mondjuk engem is zavarna.....)

ulpius66 2019.01.10. 20:19:19

Ugye mostmár a Vámos Miklóst nem zavarja, hogy két éve a JOBBIKOS Gyöngyösy Márton listázni akarta a zsidókat????

ételizésítő 2019.01.10. 20:19:26

Ne, ahogy látom, megjött a Fidesz-tahó seggnyalókommandó is.

orbántrollirtó 2019.01.10. 20:27:47

@ulpius66: Te gerinctelen orbántroll. Fogd az összes hazugságodat és takarodj az origora vagy a köztévébe. Ott van a helyed te nyomorult.

ulpius66 2019.01.10. 20:31:07

@orbántrollirtó:

Ha teszem azt a Vámos Miklós német felmenőkkel rendelkezne, akkor az ellen is annyira tiltakozna, mint hogy ő történetesen zsidó származású?
(én pl. sohasem tagadtam, hogy felmenőim német és lengyel származásúak, sőt büszke vagyok rá...)

ulpius66 2019.01.10. 20:33:05

@ételizésítő:

Életizésítő!

Neked mi a véleményed az O1G-ről?
(gondolom ezzel nincs semmi porblémád...)

ulpius66 2019.01.10. 20:34:55

Azt el bírom képzelni, hogy egy nem-zsidó (gój) kiakad azon, hogy a homlokára Dávid-csillagot rajzolnak, de egy zsidó ezen mért akad ki???
(szégyelli????)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.10. 20:38:05

@ami szabad:

Ez csak a nyugat-európai zsidókra igaz.

A galíciai zsidók nem voltak műveltebbek a környező lakosságnál, s polgárosodottabbak se voltak. Talán az volt az előnyük a keresztényekkel szemben, hogy a zsidó férfiak közt 100 %-os volt a olvasni tudás, mert tudni kellett olvasni a Bibliából a zsinagógában.

S ugyanez a szefárd zsidókra. Kinézetre abszolút arabok, s kifejezetten olyan kreolosabb arabok. Bár ez Mo-ot nemigen érinti, Mo-on szefárdok nemigen vannak.

Éhesló 2019.01.10. 20:59:53

Miért vált ki ilyen heveny ellenállást egy zsidóból, ha zsidócsillagot kap a képére?
Szégyelli?
Cikinek tartja?

A zászlójukon is ott díszeleg, a nyakukban is ezt hordják sokan közülük.
Legyen rá büszke, hiszen a kárpótlást kapni, kiválasztottnak lenni, az kóser.

Éhesló 2019.01.10. 21:01:16

@maxval balcán bircaman: talmudot olvasnak, nem bibliát.
Tórát olvasnak, nem bibliát.

kocsisj 2019.01.10. 21:18:08

@ami szabad: Arról nem beszélve, hogy a történelmi szükségszerűséget felfogva nagyon összetartanak. Pont velünk ellenkezően, hiszen valószínűleg mindenki tudja vagy hallott róla, hogy kint is (külhoni magyarok) magyar magyarnak farkasa. Előbb segít egy nyasszaföldi pigmeust, mint egy másik magyart.

kocsisj 2019.01.10. 21:20:57

@ulpius66: Valószínűleg, ha horogkeresztet rajzolnának rá ugyanígy tiltakozna.

ételizésítő 2019.01.10. 21:23:13

@ulpius66:
Látom, tudod, kikről beszélek, faszfej.

orbántrollirtó 2019.01.10. 21:48:28

@ulpius66: Még mindig itt vagy te gazember troll? A hazug orbánista fajtád köztévét akar csinálni a szabad sajtóból is, de nem hagyjuk. Takarodj innen az origóra te nyomorult orbántalpnyaló.

ulpius66 2019.01.10. 21:56:05

@orbántrollirtó:

Troll írtó!

Aztán hogyan működik az irtásod?

Mint a náciké?

ulpius66 2019.01.10. 21:59:16

Trollirtó!

Én kapni kicsike pénzt a Habonytól a trollkodásért.

Téged ki fizet a kiirtásunkért?

ulpius66 2019.01.10. 22:00:55

Trollírtó!

Gondolom a Gőringnek képzeled magad, mely szerint csak az jelenhet meg, amire te rábólintasz!

ulpius66 2019.01.10. 22:02:34

Írtó troll!

Ugye milyen szar dolog a sajtószabadság!!!!!

Megjelenhet más vélemény is, mint a tiedé!

orbántrollirtó 2019.01.10. 22:08:25

@ulpius66: Nem véleményed van hanem a hazug orbánpropagandát tolod. Takarodj innen te rohadék troll az origóra vagy a köztévére. A hazug fajtádnak ott a gyűjtőhelye.

Populista Pista 2019.01.10. 22:14:07

Akik most aktuálpolitikai aprópénzre akarják váltani az ügyet, azoknak szólok, hogy Vámos már a 80-as években is ugyanilyen írásokat eregetett ugyanerröl a témáról az Élet és irodalom hasábjain.

Populista Pista 2019.01.10. 22:31:39

Egy nagyon távoli emlék a '80-as évekből: nem Ribárszyknak hívták véletlenül azt a fickót, aki antiszemita firkákat csinált a belvárosban? Pont mint Vámos Miklós családját ...

Még parlamenti felszólalás is lett az ügyből az akkori MSZMP parlamentben, aztán amikor kinyomozta a rendőrség kiderült hogy a fickó szoci funkcionárius, aki azzal védekezett, hogy csak a fenyegető fasiszta veszélyre akarta felhívni a figyelmet. Kizárták a pártszervezetből, más büntetést (?) nem kapott. Igazából nyilvánvalóan megrendelésre dolgozott azoknak a keményvonalasoknak, akik ellenezték a rendszerváltást a régi kommer jeszóval: antiszemitia veszély.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.01.10. 23:05:39

@MACISAJT1: hat ha nincs zsido maffia akkor a volt egyszer egy amerika c film mirol szol?

élhetetlen 2019.01.10. 23:42:48

@MACISAJT1: Ez azért nehéz kérdés. Te tudod, hogy Kovács Kati egy zsidó összeesküvés áldozata lett. Biztosan Zalatnay is. Hogy látom én, mint „fogyasztó”? Zalatnaynak is volt hangereje, tölcsért csinálok a kezemből, Kovács Katinak is, add már, uram az esőt, Koncznak meg volt egy stílusa, amit egy életen át vitt, és szerencsére egy vele egyező felfogású szerzőtársa, Bródy. Én szívesebben hallgatom meg tízszer a Bordódi Kristóf lovára szállt, vagy a Ha én rózsa volnékot, mint az Add már uramat. Mert amit Koncz énekel, az vagy szép, vagy szép, és mondanivalója is van. El tudod mondani ugyanezt a két elnyomott énekesnőről? Nem érted, miért nem akart Koncz egy színpadra állni Zalatnayval? Na, persze, hogy nem.

élhetetlen 2019.01.11. 00:00:10

@ételizésítő: Szórd magad a levesbe, arra vagy alkalmas. „Mert hogy ilyen szar, hamis hanggal„. Te kis vájt fülű! Koncznak volt egy stílusa, amit egy életen át vitt, és szerencsére egy vele egyező felfogású szerzőtársa, Bródy. Én szívesebben hallgatom meg tízszer a Bordódi Kristóf lovára szállt, vagy a Ha én rózsa volnékot, mint az Add már uram az esőt. Mert amit Koncz énekel, az vagy szép, vagy szép, és mondanivalója is van. Nem gyanús, hogy azokat a lemezeket megvették, és a koncertekre nem ”busszal vitték” a közönséget? Vagy komolyan gondolod, hogy a te ízlésed meghatározó?

ételizésítő 2019.01.11. 00:50:27

@élhetetlen:
Figyelj, én bírlak téged a vitáink ellenére, de ez nem szubjektív dolog, Koncz Zsuzsa iszonyatosan hamisan énekel. Valamilyen szinten zenélek, talán jobban meg tudom ítélni egy átlagembernél.
Ami mondanivalója van - sokkal kevesebb, mint amit belemagyaráztok -, az Bodri Jankó érdeme, nem Konczé.
A közönséget a birkamenetre is busszal viszik. Biztos, hogy ez jó? (Másrészt az átlag magyar botfülű, ami Kodály országban szégyen).
Kovács lemezeit is megvették, sokszoros aranylemezes, de neki legalább hangja is van (vagy legalábbis volt, én vagy 5-6 éve hallottam utoljára a Qualitonsszal az A38-on, egy tanulmány volt az arca, amikor látta, hogy a fiatalok is mennyire oda vannak érte, egyébként emberileg is egy tünemény, volt szerencsém párszor beszélgetni vele, lehet, hogy Koncz is az, vele sosem beszéltem).
Az, hogy neked jobban tetszik ez a Koncz féle tingli-tangli zeneileg, mint a rock, az ízlés kérdése, az Abbának is nagyobb rajongótábora volt a maga idejében, mint a Judas Priestnek, Magyarországon meg sokkal nagyobb, de nem mondanám, hogy az Abba a jobb a kettő közül. (A 3+2 lakodalmas rockzenekar pedig simán verte Konczot meg Kovácsot együtt is, volt olyan lemezük, ami dupla platina lett Magyarországon, ami félmillió eladott lemez volt akkor, azaz kb. minden ötödik háztartásban megvette valaki. Ők is milyen szépen énekelnek már, nem? Meg hát a Csipkés kombinénak azért a mondanivalója is legalább annyira mély, mint az általad emlegetett Bordódi Kristófnak vagy akár a Ha én Róza volnéknak, amibe utólag magyaráztak bele egy csomó mindent, 1990 után, Bodrinak ezek eszébe sem jutottak, amikor megírta.)
Szóval az, hogy valaki hamisan énekel-e vagy sem, nem ízlés kérdése, az teljesen objektív tény.
Mondjuk a mai technikával már iszonyú hamisnak kell lennie valakinek, hogy ez kifelé is hallatsszon, mert 1,5 hang eltérést/melléintonálást még simán kihúz az elektronika. De 10 évvel ezelőttig ez nem volt még így.

Ami Zalatnayt illeti, neki is jobb hangja volt sokkal, mint Koncznak, de annyira nem, mint Kovácsnak, viszont ő inkább a kurválkodásra fektette a hangsúlyt, hogy a megfelelő zenészek ágyába kerüljön, nem az éneklésre. Mára meg egy hang nélküli tehén lett, kb. 3 éve hallottam a Szigeten, még a barátai is menekültek, hogy ez hallgathatatlan.

(Ja, vájtfülű mint jó hallású egybe. A vájt fülű olyan, akinek valamivel kikaparták a fülét.)

élhetetlen 2019.01.11. 01:43:53

@ételizésítő: „ez nem szubjektív dolog, Koncz Zsuzsa iszonyatosan hamisan énekel„ Tévedsz, bármilyen előadóművészet szubjektív dolog. Vagy megérint, vagy nem. Ha nem hat rád, akkor mondhatja bármilyen szakértő, hogy ez remek. „az Bodri Jankó érdeme, nem Konczé.”. Ja. Ahhoz meg semmi köze Koncznak, hogy Bródy vele dolgozott egy életen keresztül, és fordítva, ugye? . Kovács Katinak hangja van, csak a stílusa nem fogott meg. Ez még nem apropó arra, hogy lehúzzál a mulatós zenére bukók szintjére. Rendben, vájtfülű vagy, rosszul írtam, de ez még nem jelenti azt, hogy a te ízlésed a meghatározó bárkire. Felőlem lehetsz szakértő, akkor sem fogom szeretni sem Kovács Kati dalait, sem Zalatnayét, sőt, a négy oktávos Zámbó Jimmy sem fogott meg. A zene, a költészet, az irodalom, dráma, az érzelemfüggő. És magyar zenekarban nekem az Omega a csúcs. És ez független a te szakértői véleményedtől, szerencsére. De szar lenne, ha el kéne fogadnom a te véleményedet, és azt kéne élveznem, amit te megfelelőnek ítélsz.

élhetetlen 2019.01.11. 01:59:57

@ulpius66: Mikor lesz már annyi eszed, hogy megértsd a tényeket? (gondolom, már soha.). „Akkor most a Vámos Miklós szégyelli, hogy zsidó származású?”. Nem, nem szégyelli, az a ciki, hogy ezzel köztéren megjelölik. Nem érted ugye, mert fogyatékos vagy. Az OG1 firkálmányokkal meg törődjön Orbán, mi köze ehhez Vámosnak? Tényleg ennyire sötét vagy? Gondolom, igen.

ételizésítő 2019.01.11. 03:13:09

@élhetetlen:
A zene nem szubjektív, ott a hangok azért eléggé meghatározottak, vagy azt játszod/énekeled, és akkor jó, vagy nem, és akkor hamis.

"Ahhoz meg semmi köze Koncznak, hogy Bródy vele dolgozott egy életen keresztül"
Hát tudom én, hogy hogy szopik Koncz Zsuzsa?
Egyébként az utóbbi kb. 20 évben már nem Bodrival dolgozik (illetve vele már csak hébe-hóba), hanem kb. mindenkivel, aki hajlandó írni neki, Gerendás Pétertől és a KFT-s Bornaitól a lassan 6 éve elhunyt Cipőig.
(Azt mondjuk nem tudom, mekkora szenvedést jelentenek a próbák mondjuk Bornainak, akinek van hallása... valószínűleg nem kicsit.)

Nem húztalak le a mulatós szintjére, csak te említetted példaként, hogy mennyi lemezt adott el KZs, erre írtam, hogy a 3+2 sokkal többet. Ez nem rólad, a hazai zenei ízlésről árul el sokat. A példányszám nem mérvadó, a giccsből mindig több kel, mint a kissé összetettebb zenéből. A magyar Solaris (egyik nagy kedvencem) pl. itthon eladott vagy 70 ezer lemezt, külföldön meg vagy 10 milliót, itthon kis klubokban játszott, külföldön (LA, Rio de J.) meg fesztiválokon fő fellépőként. Instrumentális zene, nem zavarja a külföldit, hogy nem érti a szöveget.

Nem is akarlak rábeszélni, hogy mit szeress, engem sem lehet a free jazz szeretetére. Hiába tartják sokan azt a könnyűzene csúcsának, nekem csak zavarjel az éterben. Hogy melyik jó zene meg melyik nem, az tényleg ízlés kérdése, mondjuk gyerekkoromban még én is szerettem az Omegát (azért inkább csak a 8. lemezéig bezárólag, bár inkább a rockosabb dalokat (Madár, Tűzvihat, A könyvelő álma stb., ezeket még ma is szívesen meghallgatom), amiket koncerten nem is nagyon játszanak, a Petróleumlámpától már akkor is hánytam, viszont Benkő Laci bát imádom, tündérbogár a pali), csak aztán hallottam sokkal jobbakat.
Jimmy engem sem, pedig ismertem személyesen - nem valami közelről, de beszéltünk néhányszor -, hát, emberileg sem igazán voltam a rajongója.
(Mellesleg a 4 oktávja úgy volt meg, hogy a legmagasabb meg a legmélyebb hangja közt ugyan volt ennyi, de a köztes részeken volt vagy 1,5 oktáv, amikor csak meleg levegő jött ki a torkán, énekhang nem.)

Helga Beauty Salon. 2019.01.11. 07:38:00

Ismerve a libsi kulturális mechanizmusokat, Vámos meg fogja kapni a jutalmát ezért a műbalhéért! Eddig minden kormányt szidó, antiszemitázó "művész" hálából megjelenést kapott, tehát hamarosan indul Vámos Miklós beszélgetős műsora az ATV-n!

Attilajukkaja 2019.01.11. 09:53:41

@Sir Galahad:
"Pedig nem Magyarországról menekülnek nagy számban zsidók az őket ért rendszeres bántalmazás miatt."
Hanem honnan? Amúgy van adatod arról, hogy az innen elmenekülő magyaroknak hány százaléka zsidó származású? Mert kíváncsi lennék rá! :o)

@Ad Dio:
"Gondolod?"
Mindenhol akad néhány hülye, a Jobbik sem kivétel ez alól. De úgy tudom, hogy Szávay utólag tagadta a zsidóverést (na persze!), Vona pedig elítélte az egész ügyet.

Ad Dio 2019.01.11. 10:24:42

@Attilajukkaja:

"Vona pedig elítélte az egész ügyet."

Elítélte... tagadta... (nb. nem tagadta, hanem azt mondta, hogy csak viccnek szánta...)...

És ennyi elég is, nincs itt semmi látnivaló, mehet a szép színes koala a parlamentbe?

Hát nem tudom... Ugyan nem gondolom, hogy ma Magyarországon jelentős probléma volna az antiszemitizmus, de azt erősen kétlem, hogy ilyen politikusokkal esetleg a hatalomban a helyzet nem fog romlani...

De ne én legyek aki ítélkezek. Azt azonban nem tudom megtagadni magamtól, hogy a helyzet faramuciságán picit értetlenkedjek...

Attilajukkaja 2019.01.11. 11:00:44

@Ad Dio:
"nincs itt semmi látnivaló, mehet a szép színes koala a parlamentbe?"
Csak azt akartam mondani, hogy az antiszemitizmus már egy jó ideje nincs a Jobbik fókuszában. Ha a Jobbik elhatárolódik Szávaytól, már az is haladás.

"nem gondolom, hogy ma Magyarországon jelentős probléma volna az antiszemitizmus"
Attól függ, mit jelent a jelentős. :o)
Számomra nem az, de amikor a kolléganőm házának kerítésére egy Dávid csillagot festettek, számára megrázó volt. Igaz, a férje politikus, ezért nem általános a jelenség.

"azt erősen kétlem, hogy ilyen politikusokkal esetleg a hatalomban a helyzet nem fog romlani..."
Erre én is NAGYON kíváncsi lennék. De talán nem erre fektetnék - mármint a jobbikosok - továbbra sem a hangsúlyt, mert tudják, hogy ez sokaknak nem jön be.

"nem tudom megtagadni magamtól, hogy a helyzet faramuciságán picit értetlenkedjek..."
Ez érthető! De még a jövő zenéje. :o)

Sir Galahad 2019.01.11. 11:49:54

@Attilajukkaja: Nyugat-Európából, leginkább is Franciaországból. Lásd: 444.hu/2018/07/27/utanam-kopnek-mikor-vegigmegyek-az-utcan-egyre-novekvo-antiszemitizmusrol-beszelnek-a-francia-zsidok "A növekvő antiszemitizmus nemcsak biztonságosabbnak vélt városrészekbe, hanem Izraelbe is űzi a francia zsidókat, 2000 óta ötvenezren vándoroltak ki, azaz dupla annyian, mint 1982 és 2000 között." Magyarországról tudomásom szerint utoljára 2012-ben volt rá példa, hogy valaki az üldöztetésére hivatkozva ment külföldre - ő Mohácsi Viktória cigány politikus volt, akiről nem tudni, hogy izraelita-e. Azóta nem hallottam hasonlóról. Persze, munkát vállalni több pénzért mint itthon sokan mennek külföldre, de ők nem azért menekülnek, mert bárki bántalmazná őket.

Attilajukkaja 2019.01.11. 12:20:11

@Sir Galahad:
Növekednek a feszültségek a kontinensünkön, és - mint egy fentibb hozzászólásomban kifejtettem, - ilyenkor mindig a "másokon" vezetik le ezeket az őslakosok. Ahol zsidókból van több, ott a zsidókon, ahol cigányokból, ott a cigányokon, ahol rohingyákról, ott a rohingjákon (Mianmar).

"Magyarországról tudomásom szerint utoljára 2012-ben volt rá példa, hogy valaki az üldöztetésére hivatkozva ment külföldre"
És vajon hányan voltak olyanok, akik ezt nem posztolták?

"ők nem azért menekülnek, mert bárki bántalmazná őket."
Én is ezt hinném, ha lenne rá adat. De a hit is fontos. Persze. :o)

Sir Galahad 2019.01.11. 12:37:15

@Attilajukkaja: Azt azért érdemes megjegyezni, hogy a franciaországi, meg úgy általában a nyugat-európai antiszemitizmus nem az őslakosoknak tudható be, hanem a bevándorolt muszlimoknak. Magyarország ettől szerencsére mentes.

"És vajon hányan voltak olyanok, akik ezt nem posztolták?" Ezt honnan kéne tudnom? Ami nem kerül nyilvánosságra, arról pont a dolog természete miatt nem lehet tudni. Az biztos, hogy Franciaországból 2000 óta 50 ezer zsidó menekült el, Magyarországról meg nem tudni menekülőkről.

"ők nem azért menekülnek, mert bárki bántalmazná őket."
Én is ezt hinném, ha lenne rá adat. De a hit is fontos. Persze. :o)" - A magyarországi kivándorlás okairól (ha rájuk gondolsz, bár én őket nem tekintem menekültnek abban az értelemben, mint az életüket, testi épségüket féltő franciaországi zsidókat) több felmérés készült. Itt van például az egyik: hellomagyarok.hu/offtopic/kiderult-hogy-mi-az-ot-legfontosabb-oka-a-magyar-kivandorlasnak . Én még nem találkoztam olyan felméréssel, amiben bárki azt jelölte volna meg indokként, hogy bántalmazták, üldöztetéstől tart, de ha van ilyen, mutasd, szívesen fogadom.

Attilajukkaja 2019.01.11. 12:58:03

@Sir Galahad:
"a franciaországi, meg úgy általában a nyugat-európai antiszemitizmus nem az őslakosoknak tudható be, hanem a bevándorolt muszlimoknak."
Ebben sok az igazság. De amikor elkezdődött az antiszemitizmus, ez nem így volt.

"Ezt honnan kéne tudnom? Ami nem kerül nyilvánosságra, arról pont a dolog természete miatt nem lehet tudni."
Pontosan!!!! És mi kerül nyilvánosságra? Főleg Magyarországon? Pedig a tények is fontosak lennének, nem csak a propaganda szintű média hírei.

"biztos, hogy Franciaországból 2000 óta 50 ezer zsidó menekült el, Magyarországról meg nem tudni menekülőkről."
Van linked a francia adatokra?

"még nem találkoztam olyan felméréssel, amiben bárki azt jelölte volna meg indokként, hogy bántalmazták"
Pedig biztosan volt ilyen kérdés is az íveken. Ja nem!
Ennek ellenére én sem hiszem, hogy valaki zsidóüldöztetés miatt távozott volna az országból. De - mint írtam - a hit szép dolog.

"de ha van ilyen, mutasd, szívesen fogadom."
Nincsenek erre vonatkozó adatok.

ételizésítő 2019.01.11. 14:11:58

@Attilajukkaja:
Mondjuk ez a zsidóverés érdekes kérdés, beléd köt valaki, netán megtámad, és nem ütheted meg, mert utána előáll a zsidóveréssel?
(Legalábbis gondolom,nem úgy kezdődött, hogy a kipát vagy pajeszt meglátva odament, és szó nélkül hasba rúgta. Néhányat nekem is lett volna már kedvem megverni, pl. amikor a Dohány utcában úgy parkolt le az ortodox faszkalap, hogy a 74-es troli nem tudott közlekedni miatta fél óráig, mert (izraeli) őzsidóságának dolga volt valamelyik boltban. Mondjuk szerencséje volt, hogy a trolimegállóban lévők nem lincselték meg a kis családjával együtt. És nem a zsidósága, hanem a tahósága miatt, de ha megverik - jogosan -, akkor ez is zsidóverési ügy lett volna.)
Kissé átestek néhányan a zab üzemanyagú mezőgazdasági erőgép túloldalára. Pont mint Amerikában a négerekkel. Valahol az egészséges középutat kellene megtalálni.

Attilajukkaja 2019.01.11. 14:33:31

@ételizésítő:
"Mondjuk ez a zsidóverés érdekes kérdés, beléd köt valaki, netán megtámad, és nem ütheted meg, mert utána előáll a zsidóveréssel?"
Tényleg nehéz kérdés, főleg azután, hogy Szávay utólag letagadta a saját sztoriját. De akkor sem tartom ízlésesnek beverni egy nő orrát.

"gondolom,nem úgy kezdődött, hogy a kipát vagy pajeszt meglátva odament, és szó nélkül hasba rúgta."
Szávay pontosan elmondta a saját verzióját, miszerint a nő lenácizta őt egy nyilvános helyen. Ezért ütötte meg ököllel arcon, ezért törte el a kampós heftéjét.
Vagy így volt, vagy nem. ?

"Néhányat nekem is lett volna már kedvem megverni, pl. amikor a Dohány utcában úgy parkolt le az ortodox faszkalap, hogy a 74-es troli nem tudott közlekedni miatta fél óráig"
Ez jogos. De azt ugye tudod, hogy ilyen bunkósságot sok nem zsidó származású magyar is megtesz?

"mert (izraeli) őzsidóságának dolga volt valamelyik boltban."
Na itt kezdődik az antiszemitizmus. Azt gondolod, hogy nem azért volt bunkó, mint egy átlagmagyar, hanem mert a nagymamája zsidó eredetű volt.

"ha megverik - jogosan -, akkor ez is zsidóverési ügy lett volna."
Az lehet! :o))))))
Amúgy meg mi lett volna?

"Valahol az egészséges középutat kellene megtalálni."
Hajrá! Én drukkolok neked!

Sir Galahad 2019.01.11. 15:10:39

@Attilajukkaja: Vannak olyan felmérések, ahol van úgynevezett nyílt kérdés, tehát a megadottakon túl is írhat a kérdezett indokot. Soha, egyetlen kutatásban nem találkoztam olyan adattal, hogy bárki azt mondta volna, azért jött el Magyarországról, mert atrocitás érte a hovatartozása miatt. Ebből arra következtetek, hogy ilyen nincs. De még egyszer mondom, szívesen veszem a cáfolatot.

ételizésítő 2019.01.11. 15:35:05

@Attilajukkaja:
Jó, mondjuk nőt megütni eleve gáz, hacsak nem ő üt először. Nem ismerem az ügyet.

Nem tudom, hogy bárkije magyar volt-e, de ő nem beszélt magyarul, angolul is csak törve, héberül (ivritül) beszélgettek. És nem antiszemitizmus, mert még neki állt feljebb, amikor a buszmegálló közönség elküldte a kurva anyjába, több nyelven. Kb. a zsidó felsőbbrendűségi tudattal az arcán.

Attilajukkaja 2019.01.11. 15:50:47

@Sir Galahad:
"arra következtetek, hogy ilyen nincs. De még egyszer mondom, szívesen veszem a cáfolatot."
Nem tudlak megcáfolni, ... de nem is nagyon akarlak, mert szerintem sincs nálunk zsidóüldözés. De ezt már írtam. :o)

@ételizésítő:
"Nem ismerem az ügyet."
Csak néhány sort olvassál el abból, amit Szávay erről az ügyről büszkén mesélt el egy riporternek (utólag pedig letagadta):
www.blikk.hu/aktualis/politika/lemond-a-jobbikos-szavay-istvan-aki-zsido-no-megvereserol-beszelt/4l7psqn
www.youtube.com/watch?v=uXGeYDDieeg

Attilajukkaja 2019.01.11. 16:16:40

@balfaszokkal sáncoló:
" a hazai liberáltak tudtommal nem nagyon szeretik a "cigány" kifejezést, hanem inkább a "roma" az elfogadott"
Én liberális vagyok, és úgy tudom, hogy a cigányok között van ilyen széthúzás. Vannak, akik inkább romának tekintik magukat, míg mások cigánynak. Attól függ, hogy milyen származásúak.

"Mondjuk ha egy amerikai kommentelő réti niggernek nevezte Obamát az sem rasszizmus?"
A nigger a rabszolgatartók kifejezése, becsmérlő elnevezése volt. Innen már döntsd el te magad, hogy illik-e így nevezni Obamáékat vagy sem.

ételizésítő 2019.01.11. 16:28:04

@Attilajukkaja:
Jaja, tavaly beszélgettem egy 77 éves cigány öregemberrel egy borsodi falusi kocsmában, ő mondta, hogy ebben a faluban ő meg a rokonsága, az "őslakosok" a cigányok, a többiek, az újonnan betelepültek meg a romák.
A helyi magyarokkal beszélgetve meg az derült ki, hogy a régóta (több generáció óta) ott lakó cigányokkal nincs baj, a falusiak jól elvannak velük, de az újonnan betelepültekkel rengeteg, agresszívak, kötekedősek, lopnak, sőt, betörnek és rabolnak falun belül stb. (a rendőrség meg nem tesz semmit).

Attilajukkaja 2019.01.11. 16:33:24

@ételizésítő:
Hát igen. Nem egyszerű kérdés. Kár, hogy senki nem keresi rá a megoldást. Fakas Flórián pedig tudjuk, hová való!

Éhesló 2019.01.11. 19:25:25

@maxval balcán bircaman: tehat nem a biblia, hanem a tóra.

Éhesló 2019.01.12. 09:08:02

@maxval balcán bircaman: te magad írtad le miért nem az.
A zsidóknak a biblia nem része a vallásuknak.
Nem is volt soha.
A keresztényeknek pedig a zsidó tóra és talmud nem a bibliájuk.
Nem is volt soha.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.12. 09:16:53

@Éhesló:

Nem igaz.

A Tóra a keresztény Biblia része.

Eretnekség azt hirdetni, hogy a zsidó szentírások nem részei a keresztény szentírásoknak, csak szólok...

A Talmud viszont csak zsidó irat, a kereszténységhez nincs köze. A Talmud a Biblia zsidó szempontú magyarázata.

Jakab.gipsz 2019.01.12. 09:45:18

@maxval balcán bircaman: "A Talmud viszont csak zsidó irat, a kereszténységhez nincs köze. A Talmud a Biblia zsidó szempontú magyarázata."

Helyes észrevétel ámde Mózes könyveiről se feledkezz meg.

Számunkra keresztények számára ez utóbbi azért érdekes, mert korántsem véletlenül volt szükség "Újszövetségre", ugyanis ezt Mózes kőtáblája bizonyítja, minden kétséget kizáróan és egyértelműen.

Éspedig az első kőbevésett tábla, amelyet Mózes (az egyiptomi főpap) összetört és nem-adott-oda, az "aranybornyú" körül táncoló zsidóknak.

Attilajukkaja 2019.01.12. 11:40:09

@balfaszokkal sáncoló:
"Szted egyes ellenzéki kommenttársaid, Orbán cigány származását illető megjegyzései nem rasszista jellegűek?"
De. És szerintem Orbán nem is cigány származású, de ez mellékes. A legtöbb magyar genetikai háttere nagyon vegyes.

"önmagában nem rasszizmus az, hogyha valakivel kapcsolatban folyamatosan felemlegetik cigány származását? Milyen szándék húzódik nem emögött."
A szándék a kulcsszó. Kár lenne letagadni, hogy pl. Obama néger, Farkas Flórián pedig cigány, vagy hogy Soros zsidó származású. De csak emiatt elítélni őket meg azt, amit tesznek, már nem elfogadható.

ételizésítő 2019.01.12. 16:49:22

@balfaszokkal sáncoló:
Ciki neked nácinak, hogy cigányszart kell nyalnod mindennap, bár ma már azt mondják rá neked, hogy second hand Gundel-palacsinta?
A családnak már azt mondod, hogy a Gundelből étkezel?

Éhesló 2019.01.12. 18:06:23

@maxval balcán bircaman: ne oktass.
Azt írtad:
"zsidó férfiak közt 100 %-os volt a olvasni tudás, mert tudni kellett olvasni a Bibliából a zsinagógában."

Zsidó nem olvas bibliát.
Tórát olvas, de inkább talmudot.

Helga Beauty Salon. 2019.01.12. 18:09:28

@Éhesló: Zsidó nem olvas bibliát.
Tórát olvas, de inkább talmudot.

Inkább pénzt.

Attilajukkaja 2019.01.12. 18:20:00

@Helga Beauty Salon:
"Inkább pénzt."
Tényleg? Nem is tudtam, hogy Matolcsy meg Orbán zsidók.
Köszi az infót!

Jakab.gipsz 2019.01.12. 19:28:54

@kocsisj: Azt állítod, amit Kertész Ákos :", hogy a magyar társadalom mindmáig nem volt hajlandó feldolgozni és elvállalni a felelősségét a II. világháború előtt és alatt történtekért."

Semmiféle felelősség nem terheli a magyar társadalmat főleg nem a második világháború borzalmaiért, Kertész Ákos csak bűnbakot keres és a kollektív bűntudatra apellál.

Egy frászt a Kertészeinknek! Gondolkozzunk egy kicsit !

1, Marx karcsika agyrémei nélkül, nincs kommunista elmélet, erre a fasizmus és a nemzeti szocializmus, csak egy rossz immunválasz volt. Tehát semmi nemű felelősség nem terheli a magyarokat, nem mi találtuk ki.

2, SŐT, "Isten fogalmát", sem pedig a kereszténységet, sem a megátalkodottan konok szittya, az egykori nomád magyarok találták ki.

3, A logikus gondolkodást és a matematikai fogalmakat sem mi találtuk ki.

Tehát miért is kellene a magyaroknak a gyarmatosítás, a rabszolga kereskedelem, a népirtások bűneiért a nyugati szomszédaink, barbárságai miatt felelősséget vállalni?

Egy valamiért viszont igen a hidrogén bomba miatt érezhetünk lelkiismeret furdalást, mert azt egy magyar-anyanyelvű zsidó agyalta ki.

kocsisj 2019.01.12. 19:53:48

Látom ugyanaz írja a szövegeid alapját, aki az Ormánynak. Félrebeszélés. Arról a kiváló magyarokról beszélünk, akik xezer embert belelőttek a Dunába, arról az xtízezerről, akik a Dunába lőtteket meg a táborba szállítottakat feljelentgették. De ugyanezek az emberek az Általad Marx Károly-i időben ugyanúgy szállították a becsukni vagy kitelepíteni valókat. Ha nem inged ne vedd Magadra. De reménykedjünk benne, hátha lesz olyan, akinek inge és elszégyelli magát.

kocsisj 2019.01.12. 20:00:23

@maxval balcán bircaman: Ebből is látszik, hogy tényleg birka vagy. A Biblia Ótestamentuma komplett a zsidóktól lett átvéve. (Ami nem is csoda, hisz Jézus és minden apostol zsidó).

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.01.12. 20:08:09

@kocsisj:

S ki mondta, hogy az Ószövetség nem zsidó szentírás, legalábbis egy része? Én nem.

Igen, minden apostol zsidó volt, sőt az Újszövetség minden szerzője is, Lukács kivételével.

Éhesló 2019.01.13. 06:37:00

@kocsisj: eszemben nincs "elszégyellni magamat".
Nem hurcibáltam zsidót, nem is lőttem.
Nem hurcinaltam svábot, magyart sem, nem is lőttem.
Ellenben mitterand megtette. Petain idején.
A pofátok pedig kussolt.
Ahogy az ávósok, főkomcsik, vérbírák és a fattyaik esetében is kussoltatok.

Ezért nincs miért "elszégyellnem magamat", hacsak nem azért, amiért még ma ks az adóimból tolják a zsidókárpótlást 73 évvel a nagy háború után.

No ez a szégyen, meg az állandó ajvékolásotok.

chrisred 2019.01.13. 07:53:31

"Ahogy az ávósok, főkomcsik, vérbírák és a fattyaik esetében is kussoltatok."

Hazudsz, vagy nem hallottál 56-ról, esetleg igyekszel gyorsan elfeledkezni róla, most, hogy újra az oroszok a legjobb cimboráitok.

Éhesló 2019.01.13. 08:37:24

@chrisred: a legjobb cimboráink a németek, osztrákok.
Ha lenne eszed - nincs - akkor elég lenne a turizmus és a külkereskedelem, tőkebefektetések adatait megkukkolnod.
A jó cimboráink a nato és az eu tagjai.
A nem jó cimboránk az oroszok - ellenük embargó is érvényben van, nem is szólva a havonta kétszeri eu.-nato állásfogalásokról, elítélő nyilatkozatokról, melyeket rendre megszavazunk.

Arról adj már linket kérlek, hogy a kommunista zsidók által magyarok ellen elkövetett bűnöket miként torolta meg a gengszterváltó elit, no ha ez megvolt, akkor a végtelen holocirkuszhoz hasonlóan intenzív karpótlás/vezeklés/emlekezés kombót ki, mikor nyomja a nemzetiszocialistákhoz hasonlóan megnevezett, felakasztott, bebörtönzött, internált kommunista/zsidó patkányokra és fattyaikra emlékezve.
Ha ez megvolt, akkor elemezhetjük a kommunizmus áldozatainak kifizetett karpótlásokat, összevetve a zsókkal, év/év, HUF/fő és teljes érték alapján is.
Előre is köszönöm.

chrisred 2019.01.13. 09:13:59

@Éhesló: Az osztrák meg német polgári társadalom nem cimborátok, csak belőlük éltek. A Kremlben csücsülő urakhoz meg ideológiaileg vonzódtok, mint korábban, csak azért a pénz mégis nyugatról érkezik.

Miért torolta volna meg a rendszerváltó elit a komcsik bűneit, amikor belőlük állnak. Még mindig felszisszennek, ha az ügynöktörvény szóba kerül - MSZP és a Fidesz egy szólamban.

Helga Beauty Salon. 2019.01.13. 09:39:59

@chrisred: "Hazudsz, vagy nem hallottál 56-ról, esetleg igyekszel gyorsan elfeledkezni róla, most, hogy újra az oroszok a legjobb cimboráitok."

Jó duma! Kereskedelmi kapcsolatban állunk velük semmi több. Éppen úgy mint a Németek, akiknek a fél országát évtizedekig megszállva tartották! Ja, nem! A Németek még szorosabb kapcsolatban vannak velük! :D
Apropó, barátok, meg Németek! Merkelt nem is olyan régen nem az oroszok hallgatták le ha jól tudom. Óvatosan a barát ellenség kategóriákkal, gondolj a szarba esett veréb esetére!

Éhesló 2019.01.13. 10:38:53

@chrisred: neked a tényekkel van vitád, nem velem.
A pufajkás szabadon volt választható, a körmös baurer fattya pedig a demokracia oktatója, a többi zsidó/kommunista patkány, meg a fattyaik pedig köszönik jól vannak.

Ezt a halom szart miért kérnéd számon orbánon és miért nem a demokratikus chartát gründolókon, kaserolókon és azokon, akik kevesebb, mint 28%-nyi listás szavazattal 74%-hoz juttatták őket a parlamentben, vagy azon a sólymon, aki a láthatatlan alkotmányával akadályozta meg a reprivatizációt és a lightos felelősségrevonást (zétényi/takács)?
Nekik ajvekolj két holoszeánsz között 28 évvel a gengszterváltás után!

kocsisj 2019.01.13. 10:42:53

@Éhesló: Na látod, pont Rólad írt a Kertész és milyen igaza volt. A franciák elszámoltak magukkal, ezzel ne gyere.

Éhesló 2019.01.13. 12:01:11

Alaposan elszámoltak.
Így lett petain egyik vezető csinovnyikjából közt.elnök.
Nekik szabad volt zsidótlanítaniuk 1940-től, ezért is nincs tele Parizs holokiltiszjelyekkel

Kertészt pedig leszarom, a hozzá hasonlókkal együtt. Közöm nincs a nyomorukhoz, nem is volt soha.
Nekik annál több a mai nyomorunkhoz.

Jakab.gipsz 2019.01.13. 13:55:10

@Éhesló: @kocsisj:

Nyugi, hagyjuk az érzelmeket, ami történt az meg történt. Egyenlőre csak annyit kell tudnotok Magyarország nem egy következmények nélküli ország.

Mindent szépen elrendezünk.

chrisred 2019.01.14. 05:33:08

@Éhesló: "Ezt a halom szart miért kérnéd számon orbánon"

Mert ő ült le velük egyezkedni, hogy a hatalom közelébe kerülhessen. És most ő akadályozza a parlamenti többségével az ügynöklista nyilvánosságra hozását. Egyik kutya, a másik eb...

Éhesló 2019.01.14. 06:44:55

@chrisred: még viccből sem tennék egy mszmp kb tag pufajkás, d209, a kisz kb. utolsó főtitkára és buktör közé egyenlősegjelet.

Különösen nem antall és boros ordas bukása után nem, amit a patkannyal kötött sunyi alku és sólyom segítségével hoztak össze.

A fidesz és buktor 1989-1998-as lehetőségeit és helyzetét pedig hiba a maival összekeverni.

chrisred 2019.01.15. 05:32:53

@Éhesló: Ebben különbözünk, te különbséget akarsz tenni a felsoroltak között, nekem meg ugyanaz a bagázs.

Éhesló 2019.01.15. 06:53:09

@chrisred: ismét a tényekkel van vitád, nem velem.
De ez legyen a te gondod.
Én jól szórakozok:
www.kozvelemenykutaok.hu

Helga Beauty Salon. 2019.01.15. 11:26:04

VÁMOS DÁVID CSILLAGA! :DDDDDDDD

chrisred 2019.01.16. 05:42:34

@balfaszokkal sáncoló: Igen, azokat, akik zsaroltak, és akiket zsaroltak valamilyen módon. Hogy ez a láncolat megszakadjon, és ne lehessen tovább zsarolni senkit a múlt tényeivel.

chrisred 2019.01.16. 05:43:39

@Éhesló: Veled nem lehet vitám, hiszen immár se tényeid nincsenek, se véleményed. :)

Éhesló 2019.01.16. 05:56:40

@chrisred: van mindkettő.
Olvashatod a kommentjeimben.
De miért hazudsz ennyire primitíven?

chrisred 2019.01.16. 06:42:28

@Éhesló: Ja, valósággal hemzsegnek a tények, főleg ebben:

"Éhesló 2019.01.15. 06:53:09
@chrisred: ismét a tényekkel van vitád, nem velem.
De ez legyen a te gondod."

Primitív hazudozás terén nem áll szándékomban versenyre kelni veled, a műfaj koronázatlan királyával.

Éhesló 2019.01.16. 07:22:22

@chrisred: felsoroltam nem kevés tényt.
Az a te meg az ápolóid gondja, hogy ezt hazudozva ignorálod.
Leszarom.
Veled meg a magadfajta agyhalottakkal együtt.

chrisred 2019.01.17. 05:49:07

@Éhesló: Nálad egyedül a mocskos szöveged a tény, az összes többi homályos handabanda.

Éhesló 2019.01.17. 06:42:28

@chrisred: miért hazudotol ilyen primitíven te szerencsétlen hülye?

"Éhesló 2019.01.13. 08:37:24

@chrisred: a legjobb cimboráink a németek, osztrákok.
Ha lenne eszed - nincs - akkor elég lenne a turizmus és a külkereskedelem, tőkebefektetések adatait megkukkolnod.
A jó cimboráink a nato és az eu tagjai.
A nem jó cimboránk az oroszok - ellenük embargó is érvényben van, nem is szólva a havonta kétszeri eu.-nato állásfogalásokról, elítélő nyilatkozatokról, melyeket rendre megszavazunk.

Arról adj már linket kérlek, hogy a kommunista zsidók által magyarok ellen elkövetett bűnöket miként torolta meg a gengszterváltó elit, no ha ez megvolt, akkor a végtelen holocirkuszhoz hasonlóan intenzív karpótlás/vezeklés/emlekezés kombót ki, mikor nyomja a nemzetiszocialistákhoz hasonlóan megnevezett, felakasztott, bebörtönzött, internált kommunista/zsidó patkányokra és fattyaikra emlékezve.
Ha ez megvolt, akkor elemezhetjük a kommunizmus áldozatainak kifizetett karpótlásokat, összevetve a zsidókkal, év/év, HUF/fő és teljes érték alapján is.
Előre is köszönöm."

Meg valami: elmehetsz a kurva anyádba!

chrisred 2019.01.18. 05:29:44

@Éhesló: Na, a frappáns válaszok királya újra megjelent... Szóval nálad az a tényállítás, hogy másoktól kérsz linkeket? A többi meg baromság, már korábban leírtam.

"Az osztrák meg német polgári társadalom nem cimborátok, csak belőlük éltek. A Kremlben csücsülő urakhoz meg ideológiaileg vonzódtok, mint korábban, csak azért a pénz mégis nyugatról érkezik."

A NATO olyan jó cimbora, hogy ki akarnak onnan tenni, mert nem teljesítjük a csatlakozáskor vállalt kötelezettségeket. Meg az uniós jó cimborák: Macron meg Merkel, hogy a két legnagyobb népességű országot vegyük.

Éhesló 2019.01.18. 06:17:29

@chrisred: nem.
Nálam ez a tényállítás:
"Ha lenne eszed - nincs - akkor elég lenne a turizmus és a külkereskedelem, tőkebefektetések adatait megkukkolnod.
A jó cimboráink a nato és az eu tagjai.
A nem jó cimboránk az oroszok - ellenük embargó is érvényben van, nem is szólva a havonta kétszeri eu.-nato állásfogalásokról, elítélő nyilatkozatokról, melyeket rendre megszavazunk."

A nato-ból soha senki nem "akart kitenni".
Most se akar.
Mürkül nem a barátunk, de bátran leszarhatjuk mert mürkül német bábosai betegre keresik magukat a vslünk való üzletelelesen és hamarabb zavarták el a magtalan vén lottyadt ribancot, mint orbánt.
Micront pedig a sajátjai is megvetik, hadjárata orban ellen pedig belefulladt a könnygázba, amit a saját népére zúdít, így most nemzeti konzultaciót lopva orbántól örül, ha túléli a tiltakozásokat.
Tehát orbánt nem a brüsszeli és nyugaterurópai komisszárjaitok váltjak le majd (ahogy eddig se tudtak sorososról), hanem a magyar emberek.
Azok meg még nem akarják:
www.kozvelemenykutatok.hu

Erre írtam: neked a tényekkel van vitád, nem velem.
Hazudozhatsz bármit.
Is.
No takarodj a kurva anyádba te hazug barom!

chrisred 2019.01.21. 05:45:39

@Éhesló: Ezt már egyszer cáfoltam. Nézd csak meg, hol fektetnek be és hova utaznak turistáskodni a nyugati országokból - ha azt gondolod, hogy ezek mind a cimboráik, még annál is kevesebb közöd van a létező világ eseményeihez, mint gondoltam.

Trump akarja kitenni a NATO-ból azokat, akik nem teljesítik a vállalt kötelezettségeiket, vagy pedig az USA-t léptei ki onnan, ami tulajdonképpen ugyanazt jelenti.

Az álmodozásaid dacára Merkel és Macron vezeti az EU két legbefolyásosabb országát. És ha szerinted csak Orbán két szeméért megbuktatják őket, akkor tényleg alapvető problémáid vannak a világban való eligazodásban. Azért is próbálod a klasszikus kettős mércével megnyugtatni a lelkivilágodat: Macron 2017-ben meggyőző fölénnyel alakított kormányt, most párezren tüntetnek ellene, tehát örülhet, ha túléli. Orbán 2018-ban meggyőző fölénnyel alakított kormányt, most párezren tüntetnek ellene, tehát a magyar emberek nem akarják eltávolítani.

Előfordul, hogy egyes tényekkel szemben más tényeket állítok, tehát vitatkozok velük. Neked viszont még lövésed sincs a tényekről az álomvilágodban.

Éhesló 2019.01.21. 07:09:53

@chrisred: mindezt nehéz lenne "cáfolnod":
www.itthon.ma/magyarorszag-vilagon-hetedik-legkedveltebb-befektetesi-celpont/
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=International_trade_in_goods/hu
www.sonline.hu/gazdasag/hazai-gazdasag/dobbenetesen-novekszik-az-idegenforgalom-magyarorszagon-1049357/
Nos ők a cimboráink, velük vagyunk egy szövetségben, velük kereskedünk, ők látogatnak hozzánk.

Hazudoznod persze lehet elképesztő marhaságokat, amint itt a boog alatt is olvasható.

Trump senkit nem "akar kitenni a natoból".
Nem is tudna, mert a nato most épp felvenni akar fingabbnál fingabb államokat, amiket 20 éve még szarrá bombázott.
Vannak vágyai trumpnak ès a héjáinak arról, hogy miként emeljük soxorosára a védelmi kiadásainkat, amit illedelmes bábként orbánék el is kezdtek - de mivel az usa obamatól megörökölt mélyállama nem túl baráti, ezért európai (német) fegyvereket vasárol garmadával.

Nem álmodozok, tényekről írok.
Mürkül és micron is béna kacsa.
Előbbi megbukott és utóvédharcait vívja, egy bábja csekély többseggel lett pártelnök és bukja el az idei szavazásokat is.

Micron pedig előbb rekord alacsonyra erodalta a tamogatottságát, elvesztette a minisztereit és a beszálédíróját. Majd tovább zuhanva a népyzerűtlensegbe, lazán könnygázba fullasztotta az europaiegyesültállamok oldalán meghirdetett hadjáratát és azon küzd, miként élje túl a tavaszt egy orbántól lopott ötlettel - immár ő is nemzetikonzultál.

Soros van talpon az isiászos főkomisszárral meg a drágán fizetett bábjaival az eu. imlotens szerveiben, ahol a szócséplésen túl nem tehetnek semmit.

A fajtád meg magaból csinál bohócot hétről hétre, hipergigamega szrtájkokkal,tüntetesekkel, trágar hülyepicsákkal, meg beszarni készülő lukaszoknis mandátumtolvajokkal.
www.kozvelemenykutatok.hu
süti beállítások módosítása