HTML

Mikor? Melyiket?

"– Hé! Te! Nem ismersz meg? – Nem. – Hát nem emlékszel? Hát együtt lőttük a pártházat! – Mikor? Melyiket? – Mikor melyiket!" /Hofi/

Friss topikok

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Fácse

Címkék

1848 (2) 1956 (9) 4k! (2) adó (2) afrika (4) akkordok (1) alföldi róbert (1) alkotmány (10) amerika (11) angela merkel (3) antifa (1) antiszemita (4) arab (11) asszociáció (3) atv (1) ázsia (2) bajnai gordon (2) balog zoltán (5) baloldali (10) bartók béla (2) bayer zsolt (1) benjamin netanjahu (1) bicikli (3) bíróság (2) bkv (1) bokros lajos (2) bolsevizmus (1) bosznia (1) brit (5) budapest (45) bűncselekmény (18) ceu (1) cigány (13) civil (4) család (1) cseh tamás (3) dán (2) demokrácia (23) demszky gábor (1) deutsch tamás (2) dk (6) donald trump (3) egyiptom (1) együttélés (30) együtt 2014 (8) emmanuel macron (1) engels (1) erdély (3) erőszak (1) esztergom (1) európa (15) európai unió (16) eurovízió (13) eu elnökség (5) facebook (2) felsőoktatás (5) felszabadulás (3) ferencváros (3) fidesz (78) film (23) foci (16) fordítás (6) francia (6) fürjes balázs (1) g.fodor gábor (1) gazdaság (3) gender (1) görög (1) grúz (1) gulyás gergely (3) gyász (2) gyerek (2) gyöngyöspata (4) gyurcsány ferenc (6) háború (8) hahá (3) hajdu lászló (1) hajléktalan (1) halál (4) határon túli (13) hír tv (1) hódmezővásárhely (1) hoffmann rózsa (4) hoffmann tamás (1) holokauszt (10) horthy (9) humor (1) indiai (1) interjú (2) internet (3) ír (2) irodalom (12) iszlám (5) iványi gábor (1) izlandi (1) izrael (19) jeszenszky géza (1) jobbik (43) jog (5) józsefváros (2) józsef attila (4) jútyúb (12) kábítószer (2) kádár (2) karácsony gergely (6) károlyi mihály (2) karsay dorottya (1) katasztrófa (1) kdnp (11) képzőművészet (2) keresztény (1) kettős állampolgárság (5) kft (1) kiscsillag (1) kocsis máté (3) konzervatív (5) korea (2) kormány (25) környezet (1) koronavírus (6) korrupció (2) kósa lajos (1) kossuth lajos (3) kovács zoltán (1) kövér lászló (3) közbiztonság (9) közel-kelet (7) közlekedés (2) közmédia (4) köztársaság (6) köztársasági elnök (2) külpol (25) kultúra (41) kunhalmi ágnes (2) lázár jános (3) lenin (2) lévai katalin (1) liberális (6) líbia (1) liszt ferenc (1) lmbtq (3) lmp (25) lovasi andrás (2) macedón (1) magyar gárda (5) magyar hírlap (1) márki-zay péter (2) marx (2) matolcsy györgy (2) mdf (4) médiatörvény (3) meggyes tamás (1) meleg (10) menekült (3) mesterházy attila (5) migráns (3) milla (3) mindszenty (1) miniszterelnök (5) mi hazánk (1) moldova györgy (2) moma (1) momentum (4) mszp (46) mtk (1) náci (11) nagy feró (1) nagy imre (2) nato (1) nav (1) navracsics tibor (1) német (22) németh szilárd (2) nemzeti együttműködés (9) nemzeti identitás (1) nemzeti színház (2) niedermüller péter (2) női jogok (12) norvég (2) nyilas (2) nyugdíj (4) oktatás (2) olasz (2) olimpia (3) önkormányzat (6) orbán viktor (48) örmény (1) orosz (7) országgyűlés (23) összefogás (10) osztrák (2) parlament (13) pénz (2) pintér sándor (3) pm (2) pócs jános (1) portugál (2) pszichológia (1) puzsér róbert (1) rajz (1) reklám (2) rendőr (4) rétvári bence (1) román (5) ságvári endre (2) sajtó (2) schiffer andrás (6) schmidt mária (1) schmitt pál (3) semjén zsolt (2) simicska lajos (1) skót (2) soltész miklós (1) sör (1) soros györgy (3) spanyol (1) sport (19) stágel bence (2) svéd (2) szabó ervin (1) szabó tímea (1) szalai annamária (2) szanyi tibor (1) szdsz (4) szélsőjobb (8) szex (3) szigetvári viktor (1) szijjártó péter (2) színház (8) szlovák (6) szocdem (1) szociális (1) szolidaritás (1) szombathely (1) sztrájk (1) tarlós istván (10) teleki pál (1) terror (3) tétényi éva (2) tóbiás józsef (1) török (1) történelem (29) tóth gabi (1) trianon (8) trill zsolt (1) trombitás kristóf (1) trump (2) tudomány (3) tüntetés (15) újbuda (1) ukrán (7) ungváry rudolf (1) ungváry tamás (1) ünnep (6) uralkodó (1) vágó gábor (1) választás (42) vallás (3) városliget (2) videó (18) vona gábor (3) vörös iszap (1) zene (37) zöld (7) zöld baloldal (2) zsidó (27) Címkefelhő

Nemzetközi helyzet

free counters

Bravó, született egy döntetlen, amit most majd évekig lehet lobogtatni a hazai foci sikerének bizonyítékaként. Persze ez az eredmény is szép, akkor is, ha tudjuk, hogy a franciák ezt nagyon ellazázták, de ne ünnepeltessük magunkat úgy, mintha a végeredmény 1:0 maradt volna, és azt az ifista szintű gólt nem kapjuk be spontán.

Mint ahogy a portugálok ellen is szép volt, hogy 84 percig 0-0 volt az állás, akkor is ha ugyanezzel a portugál csapattal öt éve 3-3-at játszottunk, és kétszer is vezettünk.

A realitás meg továbbra is az, hogy csoportutolsóként fogunk kiesni, ami ebben a csoportban tényleg nem szégyen, de nem is olyan siker, amit ennyire ünnepelni kéne, mint ahogy most a legnagyobb hazaffyak.

2016-ban én is örültem, mert volt minek, most ezt annyira nem érzem. És ezen az se változtat, ha az objektív tények figyelembe vételétől egyeseknek már (megint) nem vagyok elég jó magyar.

Címkék: sport francia foci európa

199 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mikor-melyiket.blog.hu/api/trackback/id/tr816598750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.06.20. 08:02:52

Ez így van. De azért az eredmény hogy a nagyok körbeverik egymást, mi meg elcsíptünk egy pontot. Legalább nem 6:0-okra kapunk ki.

NadineByrd 2021.06.20. 19:51:36

Baszatlan seggfej vagy ha ennek sem tudsz orulni, inkabb kussolj. Osszes bejegyzesedben csak vered a nyalad es panaszkodsz

Viola68 2021.06.20. 20:10:44

Én köszönettel tartozom! Végleg elment a kedvem bármely blog olvasásától.

2021.06.20. 20:18:33

tulajdonképpen nyertünk (ezen a meccsen is :)

dare 2021.06.20. 20:21:09

Ja, és 5 éve a portugálokkal az utolsó csoportmeccsünk volt 3-3.
Ha a németekkel kezdünk, és portugálok maradtak volna most nekünk az utolsó csoportmeccsre, akkor lehet jobban éreznéd a "realitást".

nemecsekerno_007 2021.06.20. 21:22:26

Ennyi életunt, elbaszott kretént.

Ez a negatív gondolkodás többet árt mint Trianon.

Nem tudom mikorra tudjuk levetkőzni.

Még az ellenfelek is kalapot emeltek.

Ez a Niedermüller imitátoroknak nem sikerült.

Tipikus huszadik századi sors 2021.06.20. 21:29:40

Az a baj h még ilyenkor sem tudtok csendben maradni… Kérlek vedd még elö azt a kártyát is hogy azért nem tudtak a franciák nyerni mert szegényeket kihuhogták a rasszisták, akiket a megalománia miatt telt házra kellett beengedni (ezért siettették az oltást!!!) , úgy hitelesebb / teljesebb lesz a kép.

ulpius66 2021.06.20. 21:38:58

zupasta!

Baszd szájba a jó büdös kurva anyád, azt a sarki kurvát, aki a világra szart!
(... és ekkor még finom voltam!!!!!)

nemecsekerno_007 2021.06.20. 21:58:32

@Tipikus huszadik századi sors: És ezek használják a szivárvány mit motívumot.
Ami valljuk be egy pozitív valami lenne: vidám, színes, élettel teli mint egy virágzó rét tavasszal.

Koszos szürke, némi sárgás húgyfolttal.

Na az jobban passzolna.

kárárámaispj 2021.06.20. 22:21:27

Te annyit fogsz fel az egészből, mint Karácsony.
Az a 22 csávó letapossa a szép méhlegelőt.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.06.20. 23:09:47

jól van csicska gyerek. mar megerte ha te nem tudsz orulni...

mojoking77 2021.06.20. 23:35:46

Nem az a baj, hogy jó magyar vagy e vagy sem.
Egy szaros média kurva vagy, aki most boldog, hogy behúzhat egy csomó hsz-t egy magas labda lecsapásával. Élvezd ki, sokáig nem lesz lehetőséged, ahoz ugyanis valamit tudni is kellene.

Dan da Man 2021.06.20. 23:39:07

Miért engeded ezt a sok primitív parasztot kommentelni? Elképesztő a színvonaltalanságuk.

De nem baj. Örüljetek az 1:1-nek. Kábé ez az a szint, amin az egész életetek mozog. Igaz, hogy a milliárdokból ti is kaphattatok volna, de ti beéritek azzal, hogy van stadion, ahova lehet járogatni.

Szóval focika forever, és csak az a magyar, aki a magyar narancsnak is örülni tud.
Én speciel a blogíróval értek egyet. Keményen küzdöttünk, és ezért járhat az elismerés, de azért ne tegyünk úgy, mint valami kibaszott nárcisztikus, aki a legnagyobb vereséget is képes győzelemnek eladni, csak ne kelljen szembenézi magával.
A kommentelők többsége itt ezen a szinten mozog. Kíváncsi lennék a szocioökonómiai státuszukra. De vannak elképzeléseim. Ennek fényében pedig a billentyűzetet is elvenném tőlük. De hát olyanok, mint az imádott focikájuk: se gondolkodni, se írni nem tudnak - de minden nap hatalmas győzelmeket aratnak a blogoszférában...

mojoking77 2021.06.20. 23:39:14

Amúgy szerintem a legnagyobb pofon a sok kis majomnak az lenne, ha a srácok Münchenben ugyanúgy viselnének valami szivárvány szunűt, pont mert tisztában vagyunk a nemi identitásunkkal

swfla 2021.06.21. 00:31:50

@Dan da Man: "de azért ne tegyünk úgy, mint valami kibaszott nárcisztikus, aki a legnagyobb vereséget is képes győzelemnek eladni, csak ne kelljen szembenézi magával."

Na itt a pont.

Aki meg el van ajulva a nemzetkozi visszhangtol: a sajto eredendoen a hype-ra van kihegyezve. Barmilyen szokatlan dolgot kepes felkapni, hogy novelje az olvasottsagot. Nem mintha ez uj dolog lenne, de egyeseknek ugy tunik, megis.

ui: nemelyik stilusa tenyleg alpari.

rockjano 2021.06.21. 00:44:53

Teljesen egyetértek. Végre egy reális értékelés. A franciáknak nem ment jól és nem is tettek bele 100%-ot. Mi igen és szép is az eredmény magunkhoz képest.

A nagy különbség hogy amikor a franciák passzolgattak akkor jellemzőn egymás lába elé került a labda nálunk meg nem.

Sokkal jobb focisták...ez a realitás. Ja és a németek ellen sincs nagy esélyünk de ezt szerintem mindenki tudja.....

kárárámaispj 2021.06.21. 01:19:23

@Dan da Man: A szocioökonómia...
"Kábé ez az a szint, amin az egész életetek mozog. Igaz, hogy a milliárdokból ti is kaphattatok volna, de ti beéritek azzal, hogy van stadion, ahova lehet járogatni."
Igen, be. Nem ez az állam feladata, te szerencsétlen? Hogy legyen stadion, meg uszoda, meg sípálya? Amit soha az életben nem építene meg senki piaci alapon? A Puskás 170 millárd volt, ha jól emlékszem. Ez 10 millióval számolva 17 ezer forint fejenként. Egészen más lenne az életünk, ugye?
Ha adok neked 17 rugót, akkor befogod a podád, és soha nem kommentelsz semmit?

Ja, egyébként, csak hogy tudd. A világbajnokkal játszottak egy döntetlent. Az életnek melyik területén vagy TE benne a világ legjobb ezrében?

kárárámaispj 2021.06.21. 01:23:42

@mojoking77:
Azt a szivárványos baromságot nem is értem. Igazi baromság.
Szóval hoz a kormány egy törvényt a pedók ellen, ezt egyikőtök sem olvassa el, de ráfogjátok, hogy ratyiellenes. Oké.
Erre a német válogatottnak kivilágítják a stadiont szivárványosra. Minek? A magyar válogatott hozta a törvényt? Egyetértenek vele? Mi közük hozzá?
Most aztán jól megmutatják a németek, hogy mennyire szeretik a homárokat. Tényleg rettenetesen kibasznak velünk.

Ez amolyan karigeris - kibaszok Kínával átnevezek három utcát - mentalitás. Kína azóta is zokog.

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.06.21. 06:52:53

@kárárámaispj: Kína nagyon is zokon vette. Jó ötlet volt Karigeritől. Nekem teccett.

Sir Gombóc 2021.06.21. 07:05:45

@kárárámaispj: ők játszottak, nem te. Te csak egy lúzer kibic vagy.

Andy73 2021.06.21. 07:08:01

Már az is siker, hogy kijutottunk. A románok és a bolgárok nem, Bukarestben így nem a románok játszanak, míg Pesten mi fogadhattuk a világbajnokot, akik ellen helytalltunk. Griezmann most csak pontot mentett. A szpiker elmondta, hogy jobb a mérlegünk, 50-100 éve általában mi nyertünk. Most viszont ők a világbajnokok, akik néhány napja a németeket verték Münchenben.

Namir 2021.06.21. 07:16:48

Valóban a realitás, hogy sokkal jobb a német válogatott. Meg a portugál, és pláne a világbajnok francia.
A portugálok ellen 85 percig bírtuk, a franciák ellen vezettünk, majd x-eltünk. És azok, akik minden pitiáner eredménytelenséget nagyra tartanak és minden f@szságot meg tudnak ünnepelni, igazán értékelhetnék ezt.
Mert ezek valódi teljesítmények és csapateredmények.

De valójában pont ettől félnek, és ezt irigylik: az igazi teljesítményt, a valódi összefogást, a közösséget, és pláne az őszinte gondolatokat, érzelmeket és érzéseket, mert ők sajnos valamiért erre képtelenek: nyelvvizsga, jogosítvány, olcsóbb Lánchíd...sportsikerek öröme...díjnyertes, sikeres beruházások...önálló gondolatok...magyarok érdekeinek előtérbe helyezése...normális élet...

Marad helyette a gyűlőlködés, a köpködés, és a hatalom megszerzéséért a gyáva, sunyi, aljas megalkuvás, miközben egymást is utálják és kicsinálják. És közben a nyugat szolgalelkű s@ggnyalása, hülyeségeinek a másolása. (Miért nem a jót és értelmeset másolják?)

Sajnálni valóak, de hatalmat semmiképp nem kaphatnak, mert megint tönkretennék az országot, minket és még magukat is.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 08:52:47

A realitás az, hogy akik az "EB-nélküled" rigmust bégették, pofára estek.(Másodszor..) :D

Fánkevő Fáncsi 2021.06.21. 09:09:30

@NadineByrd: Mitől lenne már az ? Alapjában véve igaza van. Úgy általában tényleg nem az egy sportcsapat célja, hogy "jaj csak ne kapjunk ki". Tudom, az olimpián is vannak amatőrök, ott volt Eric az angolna, meg vannak még hasonlók, de azért nem kéne feje tetejére állítani a világot. Nagyon szép, hogy helytállnak, meg minden, de az utolsó hely azért nem olyan nagyon jó. Főleg ha tudjuk mennyi sok-sok stadionba fájt, meg erőfeszítésbe, amit mindenki fizetett, az is aki nem lelkesedik ezért a teljesítményért. Mi lenne itt, ha a miniszterelnök meg Csányi nem lenne focibolond ? Egy kicsit tényleg túl van spilázva a happy-érzés. Mondjuk ez az a nép amelyik az EU-ban is az utolsók közöt kavincol, mégis elégedett vele. Minden féle teljesítményt, kudarcot ki lehet magyarázni, hogy nem a mi hibánk, a döntetlen meg egyenesen győzelem tulajdonképp. Merjünk kicsik lenni. Nem mintha Portugália nagyobb lenne, kb. ugyanakkor mint mi.

kárárámaispj 2021.06.21. 09:43:58

@Fánkevő Fáncsi: Rohadt unalmas a stadionozás.
AZ úszóknak uszoda kell, a focinak meg stadion. A grundon nem lehet sportolókat kinevelni.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2021.06.21. 09:44:09

Frady Endre:
Magyarország - Franciaország 1 - 1

Erről most már nyilván van cikk,
Lenéztek minket blőd francik,
S volt bár négy-öt nagy helyzetük,
Bénáztak, mint sánta tetűk.

Fiolának lett nagy mákja,
Villant, mint egy szittya fáklya,
Maga elé tett egy passzt itt,
S jobb alsóba vágott lasztit.

Gallok jöttek s támadgattak,
Nem volt túl komoly az attak,
Ám a bekksor egyszer megállt,
S Grízember gól hozott egált.

Volt még néhány francúz löket,
Amit hős Gulácsi (ő ket-
-tő másik helyett is) fogott.
Mintában nincs tiltott drog ott?

Tekintsük jó WADA jelnek,
Meccs végén már mind vizelnek,
S jóváhagyást 1-1 nyer és
Szerdán jöhet germán verés*.

*A költő ebben nem hisz, de a rím és az olvasók kedvéért odaírta. Ezek után mit lehet tudni? ;-)

„Ha a rég meghalt satnya Julius Caesar le tudta verni a gallokat és a germánokat is, akkor mi júniusban a gallok megharapása után miért ne tudnánk egészben lenyelni a germán hurkákat?! Esetleg elharapni és két félben lenyelni?! A portugálok is rúgtak ellenük négy gólt! Igaz, hogy kettőt a saját kapujukba, de eufória idején kit érdekelnek a részletek, he?! Ria, ria, pálinkás Sangria!” /Nemszomjas Nöhönc, 50%-ban talpon álló italbolti futballszakértő és nyugdíjas történész/

„Tévében szól szakértőke:
Továbbjutásra van esély!
Kész, nincs több bizalmi tőke
S kérdem: Mi fáj, gyere mesélj?!”
/F. Endre költő hozzáfűzni valója, ami az eredeti versből azért maradt ki, mert keresztrímes/

„Nem fáj semmi, költő úr, de muszáj hurráoptimizmust tettetnem, mert különben kivágnak a zsíros közpénztévés szakértői állásomból és mehetek vissza a magyar edzőkeringő balettbe élősdiként ugrálni!” /Faláb Fikusz, egykori másfélszeres magyar válogatott televíziós szakértő/

„Az UEFA doppingellenes csapata átfogó doppingellenőrzést végez az 2020-as UEFA Európa-bajnokság során. A program célja a játékosok, tisztviselők és nézők fizikai, érzelmi és pénzügyi befektetésének védelme a tiszta verseny biztosítása révén. Az antidopping önkéntesek feladata, hogy értesítsék a doppingellenőrzésre kiválasztott játékost, és az értesítés időpontjától kísérjék a doppingvizsgálat befejezéséig. Antidopping önkéntesek felelnek a doppingellenőrzésre kiválasztott játékosok kíséréséért. Az önkéntesek a doppingszobában várnak, amíg a vizsgálat lezárul. A Magyar Antidopping Csoport kötelekéből érkeznek a doppingellenes önkéntes csapat tagjai.” /A Wécébe Adagolt Doppingmintákat Analizálók (WADA) hivatalos nyilatkozata/

„Lobbiszempontból hasznos pofa- ill. tarkóvizitnek bizonyult a miniszterelnök úr előtt ülve vele együtt szurkolni a VIP páholyban, ugyanakkor a feleségem rosszallóan vette tudomásul a hajamban és a nemzetiszín sálamban talált másfél kiló nyálas szotyolahéjat.” /Lobbi Lajos, tárca nélküli szurkolói hangulatügyi államtitkár/

„Ha anyám francia válogatott lett volna, akkor egyrészt simán berúgta volna Benzema száztíz százalékos gólhelyzetét, másrészt viszont nem lett volna az anyám, miáltal én nem születtem volna meg és nem elmélkedhetnék arról, hogy anyám francia válogatottként berúgta volna-e Benzema helyzetét, úgyhogy az egyik szemem sír, a másik pedig vörösen kiguvadva levedzik! Mindezt csak azért mondom, hogy ne kelljen a Frady Endre förmedvényről szót ejtenem, mert akkor a vérnyomásomnak nem csak a szisztolés, hanem a diasztolés értéke is magasan meghaladná az IQ-m értékét, ami nem is lenne nehéz, mert amióta Kritikusok Országos Szövetsége (KOSZ) rám osztotta Frady Endre figyelemmel kísérését, az agyam önvédelemből folyamatosan zsugorodik! /Puzsér Róbert, kritikus/

„Kicsit meglepődtem, amikor láttam, hogy a magyar gólszerző a Túlzott gólöröme közben határozott szándéka ellenére sem tudta szétrúgni a pálya melletti adminisztrátor hölgy asztalát és számítógépét. Én abban a helyzetben úgy vontam volna fel a szemöldökömet, hogy annak hatására az illető hölgy még mindig nem zuhant volna vissza a Földre.” /Chuck Norris/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2021/06/magyarorszag-franciaorszag-1-1.html

dare 2021.06.21. 09:54:47

Még annyit ehhez a csoportutolsós jóslathoz, hogy a németek most amint olvasom nagyon meg szeretnének minket alázni.
Most majd megmutatják nekünk (és a világnak), hogy mennyire nyugati gondolkodásúak is ők, és majd jól megleckéztik ezt a mucsai brigádot viselkedéséből, megmutatják majd hol és milyen fán terem az érzékenyítés gyümölcse.
Szivárványszínű stadion, Neuer majd rábeszéli őket a szivárványszínű karszalagra is, egy kis térdepelés a meccs előtt, és máris ők lesznek az a dicsőséges válogatott, akik majd jól megbüntetik ezt a renitens elmaradott válogatottat, akik nem tudnak jól viselkedni egy nemzetközi sporteseményen.
Több mint valószínű, hogy normál esetben, politikai körítés nélkül, simán legyőznének minket 100-ból akár 99-szer is.
Ha viszont mindenképpen ragaszkodni akarnak majd a nagy alázáshoz, tehát nemcsak a fociban, hanem erkölcsileg is meg akarják majd mutatni, hogy ők mennyivel jobbak, nemesebbek, minden értelemben sokkal többek tőlünk, akkor ez lesz az az 1 alkalom a 100-ból, ami miatt ez nem fog sikerülni nekik.
Mert az életben az ilyen típusú nagy fölényeskedések általában vissza szoktak ütni, és felsülnek rendre az ilyen próbálkozásokkal.
Tehát legyen politikai színezet, mert ezzel a németek esélyt adnak majd maguknak az utolsó helyre, ha viszont kibírják nagyképűsködés nélkül, akkor mi leszünk majd valóban a csoportban az utolsók, amit senki nem fog majd számon kérni a válogatotton, mert egy ilyen csoportban nem szégyen utolsónak lenni.
Ez az Eb nem arról szólt, hogy majd mind a 3 válogatottat bucira verjük, és csoportelsőként továbbjutunk, hanem a szurkolásról, az élményről sokaknak, hogy ezt itthon is megtehették, és nem úgy, hogy 84 percen keresztül lehajtott fejjel ülnek majd a stadionban.
Nem értem, hogy ezen mit nem lehet felfogni sokaknak.

Ghengis Smith 2021.06.21. 10:02:57

ezt a bejegyzést már csak azért is érdemes volt megírni - tartalmától függetlenül -hogy kiderüljön: a sok szánalmas paraszt mennyire nem képes elviselni, ha valakinek más a véleménye. ennyi szánalmas, fröcsögő, alpári tapló, 3 éves gyerek szintjén ajvékoló, vérbuta, rosszindulatú proli hozzászólást ritkán olvashat az ember egy helyen. és mindez azért, mert valaki leírta a véleményét. köszi seggfejek, kiváló jellemzést adtatok magatokról!

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2021.06.21. 10:12:51

@éppnászos: Ja értem.
Viszont, ha döntetlen lesz a német meccs, akkor egy döntetlen és döntetlen között is van difi?

Ez már újbeszél? Orwell is csak csettinteni tudna...

kárárámaispj 2021.06.21. 10:18:16

@molnibalage: Mert nincs különbség döntetlen és döntetlen között?
Mindegy, hogy Tysonnal verekszel vagy egy nagycsoportos ovissal?

kárárámaispj 2021.06.21. 10:18:54

@Ghengis Smith: Ezt most ugye a baloldalnak szántad? :D:D

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2021.06.21. 10:22:57

@kárárámaispj: Balfasz szemlélet. Ameddig 5 iskola mellett eltekerve 4-ben a nyílászárók olyan öreget, hogy talán még Rákosit is látták, addig szerintem nem 170 mrd-os stadion a prioritás.

kárárámaispj 2021.06.21. 10:24:51

@dare: Esélyes, hogy a németek sok gólt akarnak lőni. De nem azért, amit leírtál, hanem azért mert nagyon rezeg a léc, és a legjobb harmadikok juthatnak tovább.

A leírásod inkább egy balos bölcsész mentalitása, nem egy profi sportolóé, aki akárhogy is van tiszteli az ellenfelét. És nehezen hinném, hogy 11 ember azért akarna meggyalázni másik 11et, mert azok esetleg nem szeretik a buzikat. Ja, nem is azok, hanem azoknak a kormánya hozott egy törvényt, amit a 11 nem is olvasott el soha.

Egyébként azért biztos dagadó büszkeség tölti el egy átlagnémet keblét, amikor a nemzeti csapat buzis karszalagban, szivárványstadionban letérdel az amerikai néger áldozatok miatt.

nemecsekerno_007 2021.06.21. 10:24:56

@Ghengis Smith: Ezek is mind vélemények, mint a bloggeré. Csak ők nincsenek felszentelve.

Legalább is szerinted.

kárárámaispj 2021.06.21. 10:26:30

@molnibalage:
Persze, tudom, itt semmi nem kéne, csak oktatás meg kórház. Figyelj, legközelebb ha látlak adok 17 rugót.

Fánkevő Fáncsi 2021.06.21. 10:27:10

@kárárámaispj:"Rohadt unalmas a stadionozás." - én nem említeném egy szóval se, ha nem közpénből menne, ha nem mindenki adójából, csak a fociszeretőkéből. Le kellene állni vele, sokkal fontosabb dolgok vannak a világon mint sok-sok milliárdos stadionok megtelve minden héten egyszer 3...5000 szurkolóval. Ez attól lesz politika, hogy a miniszterelnök hogy így legyen, és az oka is megvan rá, ugyanis valakiknek fel kell építeni ezeket a beruházásokat. Mindenki tudja kik építik őket. Még te is. Viktor pontosan tudja mi a fontos az együgyű népnek. Az, hogy a COVID egy főre jutó halálozási listáját sokáig vezettük (már csak másodikok vagyunk, Peru előzött, de Európában még elsők) az nem nagyon ütött szíven senkit. Stadion kell ide nem kórház. Nem a halálozások első helye a fontos és tragikus, hanem a csoport utolsó helye számít nagy győzelemnek a fociban. Szerintem nem jól van ez így.

nemecsekerno_007 2021.06.21. 10:29:05

@molnibalage: Akkor vegyél ablakot és cseréljétek ki.
Elég lesz a hozzád legközelebbi iskolában.

Joefrey 2021.06.21. 10:31:36

És a kenyér se lett olcsóbb mi, te xarházi!

dare 2021.06.21. 10:34:06

@kárárámaispj: A németek nem a legjobb harmadik helyre hajtanak, hanem a második vagy az első helyre, ami portugál vagy francia győzelem esetén a második, döntetlen esetén az első hely lesz nekik.

Mivel magyaráznád máshogy a szivárványszínű stadiont?

Clyde Sandy 2021.06.21. 10:48:05

@Andy73: A németek saját magukat verték meg egy öngóllal, a franciák nagyon gyengék.

Clyde Sandy 2021.06.21. 10:51:58

@kárárámaispj: Puskás, Bozsik, Hidegkuti, Kocsis a grundon nevelkedve lett a világ legjobbja !!

molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2021.06.21. 10:52:11

@kárárámaispj: Nekem nem a 17 rugó fáj te idióta.
Hanem az a kérdés, hogy ha ma születne gyerekem, akkor ki és hol fogja majd tanítani 10+ év múlva...

@nemecsekerno_007: Meg mi lenne, ha nem hülyeségekre basznál el az adóforintokat?

kárárámaispj 2021.06.21. 11:02:28

@Fánkevő Fáncsi:
"ha nem közpénből menne, ha nem mindenki adójából, csak a fociszeretőkéből."
Oké. Akkor, mivel én soha nem járok Debrecen és Nyíregyháza között az utat dobják össze az ottaniak. Színházba se megyek soha, azokat se támogassa az állam. Megígérem, hogy a Lánchídra sem megyek, akkor azt dobja össze az akinek fontos. Érted, hogy mekkora baromságot beszélsz?

"Le kellene állni vele, sokkal fontosabb dolgok vannak a világon mint sok-sok milliárdos stadionok megtelve minden héten egyszer 3...5000 szurkolóval."
Erre mondom, hogy rohadt unalmas. Volt a stadionprogram, 120 milliárd 6 év alatt - a Puskáson kívül. Ez évi 20. Az eü éves költségvetése évi 2000.

"Ez attól lesz politika, hogy a miniszterelnök hogy így legyen, és az oka is megvan rá, ugyanis valakiknek fel kell építeni ezeket a beruházásokat. Mindenki tudja kik építik őket. Még te is."
Igen. Építőmunkások? Akik hazaviszik a fizetésüket?

" Viktor pontosan tudja mi a fontos az együgyű népnek. Az, hogy a COVID egy főre jutó halálozási listáját sokáig vezettük (már csak másodikok vagyunk, Peru előzött, de Európában még elsők) az nem nagyon ütött szíven senkit. Stadion kell ide nem kórház."
Demagógia a köbön, bravó. Mondd, hány ember halt meg amiatt, mert nem volt hely a kórházban? Tele voltak a kórházak? Ha még van 5-6 üres kórház, akkor kevesebben halnak meg? SŐt, mondd már meg, volt olyan aki az ellátatlanságba halt bele? Tudtommal se gyógymód, se gyógyszer nem volt a covidra, szóval lehet még másik ezer kórház, semmi nem változott volna.

"Nem a halálozások első helye a fontos és tragikus, hanem a csoport utolsó helye számít nagy győzelemnek a fociban. Szerintem nem jól van ez így."
A kettőnek semmi köze egymáshoz.

kárárámaispj 2021.06.21. 11:04:36

@Clyde Sandy: Annyira tudtam, hogy lesz olyan hülye aki ezt idehozza.
Kisgyerek, az 70 éve volt. Nézz meg egy akkori meccset, meg egy mostanit. Az aranycsapatot a mai megye kettő elverné, mint a szart. Minden sport fejlődött.
Weismüller olyan idővel nyert olimpiát amivel most a serdülőből eltanácsolnak.

kárárámaispj 2021.06.21. 11:06:46

@molnibalage: Nézd, látva a fejedet, szerintem ne nagyon aggódj amiatt, hogy gyereked lesz. Esetleg nagyon sánta és lassan futó lányokkal lehet valami.

#szájbergyerek# 2021.06.21. 11:07:05

Összejött egy olyan eredmény, amire az egész világ felfigyelt de te nem érzed úgy, hogy ennek szabad örülni.

Még akkor sem, ha ezt az aktuális világbajnok ellen értük el.
Anyámborogass...

nemecsekerno_007 2021.06.21. 11:08:41

@kárárámaispj: Sose fogják megérteni. Nem akarják.

A költségvetési léptéket meg nem értik.

Az éves nyugdíjkiadás 5000 Mrd. Évente!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.06.21. 11:17:14

@Fánkevő Fáncsi: tudod azért unalmas, mert a Fletóék, segítek a gyurcsány és kurvái kormány PPP autópályái több mint 2000 milliárdba került és még fizetjük pár évig, az ÖSSZES stadion 330 milliárd. ugyhogy kussoljatok...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2021.06.21. 11:18:24

@kárárámaispj: az unokaöcsém most ugrott 1968as vilkágcsúcsot a minap OB-n...

kárárámaispj 2021.06.21. 11:25:10

@FILTOL: De ezt akkor magyarázd már el a sok "grundon majd kineveljük" okosnak.
Keleti Ági 56
www.youtube.com/watch?v=_0a0an_kVjA

Hatvan év múlva a gerenda
www.youtube.com/watch?v=LOFl6dOPJDc

Fánkevő Fáncsi 2021.06.21. 11:58:56

@kárárámaispj: "Színházba se megyek soha,..." - Én ezt elhiszem rólad, és nyugodtam lehet is az a véleményed, hogy nem kellenek színházak. Egyébként a stadionokkal pedig nem az az elvi gond hogy épülnek egyáltalán. A preferenciával van a gond, azzal, hogy mi a fontos és mi nem az embereknek. És a kihasználatlansággal.
"SŐt, mondd már meg, volt olyan aki az ellátatlanságba halt bele? Tudtommal se gyógymód, se gyógyszer nem volt a covidra" - másoknak sem volt több, mégis mi vezettük a COVID halálozási listát és még most is másodikak vagyunk. Viktor mondta, nem én: "...Mi a védekezés sikerességét a halálozások számával mérjük..." Ez is demagógia mi ? De nem is én mondtam :) A egy főre eső GDP hátulról a harmadik az EU-ban, az egy főre eső fogyasztás vásárlóerő paritáson hátulról a második az EU-ban. Mondtam is az előbb, hogy mindent ki lehet magyarázni, és minden kudarcról más tehet nem mi. A csoportban az utolsók leszünk de arra büszkék leszünk, az a mi sikerünk lesz, nem kérünk a fanyalgókból, akiknek semmi sem jó.

Tipikus huszadik századi sors 2021.06.21. 12:18:24

@kárárámaispj: így bizony. Azért más dolog az, hogy meccs után fröccsözgetünk meg szalonnázgatunk, mint az amit most lenyomnak a francia válogatott szint játékosai.

Tipikus huszadik századi sors 2021.06.21. 12:20:09

@nemecsekerno_007: igen, de persze ne legyen politika a pályákon, aha… egyetértek… ne legyen ;)

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 12:31:45

"A realitás meg továbbra is az, hogy csoportutolsóként fogunk kiesni"

De miért "továbbra is"? A legutóbbi EB-n csoportelsőként végeztünk..

Inkvizítor666 2021.06.21. 12:34:12

A Blogger egy nyomorult buzi.

Ghengis Smith 2021.06.21. 12:41:33

@nemecsekerno_007: a megfogalmazás minősít, nem a vélemény. nem csak szerintem.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 12:46:24

A franciák lazán hozták a kötelezőt, engedték, hogy a töpörödöttek megszakadjanak. Nem nagyon görcsöltek. Nekik arra kell gondolni, hogy van még sok meccsük, a végén akarnak felpörögni és tornát nyerni. Nekünk ezeken az utolsó meccseken bele kell adni apait anyait, mert hamarosan vége. Azért megnézném ha kiesésre menne a játék mire mennénk. A belgák bemutatták az előző Eb-n. Egyébként most is lesz alkalom bizonyítani, szerdán a kiesés a tét a németek ellen. Ha nyernek az lesz a szenzáció. Én ötnullás vereséget tippelek. Sajnos Rossi egy zs kategóriás edző. 1-0 állásnál mi a faszomnak támadnak egy világbajnok ellen, ha közben nem tudnak védekezni is! Nem jobb lett volna a győzelem pénteken?

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 12:48:59

@#szájbergyerek#:

Az utóbbi 13 meccsből egyszer kaptunk ki úgy, hogy az ellenfelek között ott voltak a lengyelek, franciák portugálok. Észre kellene venni a fejlődést.

nemecsekerno_007 2021.06.21. 12:49:40

@Ghengis Smith: 12 éve hallgatjuk, meg még előtte 20 évig halgattuk.
Erősen túl vagyunk már a mézeshetek időszakán.

MEDVE1978 2021.06.21. 12:50:17

Szerintem van okunk örülni. A magyar csapat jól, bátran, lelkesen játszott, az edző jó taktikát alkalmazott. Az, hogy ekkora játékerőt képvisel más kérdés.
Magyarországnak soha nem lesz már fociban világverő csapata, ezt el kell fogadni. Egyszerűen a focit legkésőbb a 90-es években utolérte az, hogy szórakoztatóiparrá nőtte ki magát, sport helyett. A játékosokat egy ilyen rendszerben már szinte gyártják (kisgyerek kortól kezdve akadémia, tréning). Egy normál oktatású vagy grundon focizni tanult ember ma már nem viszi semmire, vagy legfeljebb NB2 szintre. A magyar piac pedig egyszerűen túl kicsi ahhoz, hogy eltartson világszínvonalú klubbokat.
Ebből kifolyólag majd lehet, hogy jó esetben megcsípünk 3-6. helyeket nagy tornákon, de ennél feljebb nem fog menni, mert az élvonalban lévő nemzeti csapatok mögött kivétel nélkül gazdag klubbok állnak (angol, német, francia, olasz) vagy óriási kiválasztási (tehetség) pool-al rendelkeznek és hagyományosan népsport a foci, mint az argentinok vagy a brazilok.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 12:54:48

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

Hát nekik kurvára kellett volna ez a három pont a csoport leggyengébb tagja ellen. Így marad a bizonytalanság az utolsó meccsre a portugálok ellen.

Mellesleg mit óbégattál tavaly ilyentájt?

"EB-nélküled."

www.youtube.com/watch?v=QT13kk8HDDo

:D

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 12:55:01

A keretének a görög eb győzelemmel példálóznak, hogy egy kis sápadt is nyerhet. Hát igen. Ég és föld az akkori görög és a mostani magyar csapat között a különbség. Rehhagel és Rossi között is legalább ugyanannyi. A görögök irtózatosan pocsék játékkal 11 emberrel 90 percig védekezve a gólvonalon, egy alkalommal kontrával betalálva nyertek. Ezzel szemben mi néha tetszetős játékkal kapunk hármat, négyet, ötöt. Ezek a keretének nem tudják mikor kell támadni és mikor védekezni. A portugálok ellen 00-nal a 85. percben támadnak. Ugyanez a franciák ellen 1-0 nál. Ha nem mennének esztelenül előre az istenbarmai, most lenne 4 pontunk, és nagy eséllyel már továbbjutók lennénk.

Fánkevő Fáncsi 2021.06.21. 13:24:45

@MEDVE1978: Hát ebben sok igazság van. De azért maradnak megmagyarázhatatlan dolgok is, pl. egyes országok ugyanazokkal vagy akár rosszabb adottságokkal miért sokkal jobbak mint mi ? Horvátország, Chile, Wales, Szenegál... stb ? A másik az, hogy miért 2.5 milla a magyar NBI-esek átlagfizetése ? Ez a nagy átlag, van aki inkább tizes felé jár. Nem mintha irigyelném, de nem tűnik a teljesítménnyel sem a piaccal arányosnak.

padlogaz 2021.06.21. 13:25:37

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: "A franciák lazán hozták a kötelezőt, engedték, hogy a töpörödöttek megszakadjanak. Nem nagyon görcsöltek. Nekik arra kell gondolni, hogy van még sok meccsük, a végén akarnak felpörögni és tornát nyerni." -- hát, nem tudom. szerintem könnyebb lett volna ellenünk bebiztosítani a továbbjutást, mint a portugálok ellen, hiszen, ha a németek megvernek minket (amire azért komoly esély van), akkor minimum döntetlen kell a portugálok ellen, különben csoportharmadikok, ami azért rizikós. ezért nem hiszem, hogy az általad víziónált stratégiát követték, hanem teljes erővel győzni akartak.

Voloka 2021.06.21. 14:11:50

@Fánkevő Fáncsi: Te nagyon szűklátókörű és tudatlan vagy! Nem látsz a "stadion,mint minden rossz okozója" dumánál tovább.
Tornából felmenetett beteges egyed.

Voloka 2021.06.21. 14:14:20

@padlogaz: Aha. Ebből látszik, nem tudsz te semmit a sportról, nem tudsz semmit a fotballról, nem tudsz semmit az EB-ről. Csak hülyeségeket irkálni tudsz!
Ha kicsit beszélgetnél, mondjuk Dechamps-al, akkor jól szájba verne az igazság, ami homlok egyenest az ellenkezője annak, amit írsz.

Voloka 2021.06.21. 14:15:33

@Fánkevő Fáncsi: ???? Te azt sem tudod, miket szedsz Össze!
S arról nem beszélve, hogy a kérdés feltevésedből látsztik, gőzöd nincs a focihoz!

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 14:18:43

@padlogaz: Didie megmondta hogy nekik ez elég volt 35 fokban. Szerintem tudja mit csinál, kicsit jobb edző, mint Rossi. 4 ponttal csoportharmadikként simán továbbjutnak, a németek elleni győzelemmel már kielégültek.

Az apokalipszis lovasa 2021.06.21. 14:24:10

@Fánkevő Fáncsi: "másoknak sem volt több, mégis mi vezettük a COVID halálozási listát"

hihetetlen hogy ehhez a marhasághoz hogy ragaszkodtok

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 14:29:36

@CSOKKI MÁLNA: Nem tudom Tavaly ilyenkor mit óbégattam. Az viszont biztos, hogy Rossi egy végtelenül rossz stratégia. Mindig akkor kavarja a szart amikor nem kéne. Elég csak Wales, a lengyel vagy a portugál meccsekre gondolni. Mindig a végét bassza el az utolsó percekben. Nála szerintem még Egerváry vagy Storck is jobb edző volt. Ebre kijutott? Röhögnöm kell. Nem mi jutottunk ki, hanem megemelték a létszámot, így esélyünk lett. Ha nem emelik a résztvevők számát még mindig alulról szagolnánk az Ibolyát. Majd a vbre is kijutunk egyszer, ha a résztvevők száma 64 lesz.

kontrapunkt 2021.06.21. 14:36:16

@FILTOL: A 330 milliárd nem igaz, inkább 3300 milliárd . Vagy nézz utána, vagy ne hazudozz.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 14:39:59

A németek elleni meccs azért necces, mert ezek a botlábúal a kopasszal a kispadon nem tudnak egyszerre védekezni is meg támadni is. Ha támadnak kapnak ötöt. Ha védekeznek csak, akkor meg vagy 00 vagy kapnak hármat. Feltudják mutatni, hogy megverték a törököket, szerbeket tét nélkül a horvátokat. El ne aléljak már tőle. Ezen az ebn láthatjuk ezek a csapatok milyen szinten vannak. Horvátok, törökök kiesőhelyen ott ahol mi, a szerbek meg sehol. Majd ha egy tőlünk jobb csapatot megverünk megemelem a kalapom Rossi előtt. Addig marad számomra zs kategóriás edző.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 14:42:53

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: Mondjuk kezdhetik szerdán a németek elverésével, utána pedig a vb selejtezőkön jöhetnek az angolok. Mint annak idején Mezey, aki idegenben verte a hollandokat. No ott kezdődik nálam a jó edző.

a nagy hohohorgász 2021.06.21. 14:43:26

Alföldi robika buzulasat nézni 10ezeert a színházban az menő, de kimenni egy magyar franciara a magyarnak szurkolni az gáz..... és akkor miért nevez titeket mindenki hazaarulo buzinak???? Hahaha. Ja és csak szólok ha a "demokrácia " nem találja ki hogy trendi "meleg"nek lenni akkor ti csak rohadt kis köcsög buzik lennétek..... szóval óvatosan az eb létszám emelessel....

a nagy hohohorgász 2021.06.21. 14:46:12

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: te agyament barom... saját magadat szopatod.... szóval a horvát walesi orosz válogatott nem jobb nálunk???? Akkor már most jobbak vagyunk mint az elmúlt 30 év! Ja és Mezey kikapott a ruszkiktol!!!!

kontrapunkt 2021.06.21. 14:48:53

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: Valóban nem egy "sztár" edző, mindenesetre elég jól kiszolgálja a " legfőbb" politikust. Mindenesetre valószínűleg ő tanította meg az "alibikirály" Nagy Ádámnak, hogy hogyan kell kérni a labdát, ha meg akarja játszani is, nemcsak visszapasszolni a feladónak. A gól pedig azért jöhetett létre, mert nem volt a pályán az, akin a legtöbb támadás megakad. Amúgy igazad van, szerintem.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 14:51:28

@padlogaz: Didie azért is tudja a tutit, mert pontazonosság esetén az egymás elleni eredmény számít. Neki csak a nagyokat kell elvernie, így ha a portugálokkal, németekkel azonos pontja lesz eléjük kerül. Nekünk a gólkülönbségünk is szar meg az egymás elleni eredményünk is szar, pontunk meg alig.

a nagy hohohorgász 2021.06.21. 14:55:39

Szerintem meg az a jó hogy a mi családunk együtt nézte a meccset és együtt drukkoltunk. Nem hiszem hogy ebből politikát kéne csinálni. Tudjátok " az élmény megfizethetetlen minden másra ott az eurocard mastercard" .... nem hiszem hogy alföldi vs Friderikusz buzulasa össze tudná rántani a családokat.....

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 15:03:53

@kontrapunkt: Egyetértünk, leírtad, amit én is észrevettem, hogy ha az égimeszelő botladozó nincs a pályán, akkor valamivel gördülékenyebb az előrehaladás. De még akkor is ott a legfőbb gond, hogy ha előrerohanunk esztelenül-meztelenül, nem maradnak hátul elegen(kétszer annyian mint ahányan támadnak) . A fő erényünk abban áll, hogy az ellenfél minden támadó játékosára két embert küldünk, így valamennyire meg tudjuk akasztani az előrenyomulását. A kopasznak inkább azt kéne gyakoroltatni ha eredményes akar lenni mint Rehhagelnel a botlábú görögökkel. A receptje a következő volt: végy 8 védekező Játékost(akik közül egy hosszan tud indítani, adj hozzá két csipet villámgyors kontratámadót, akik be tudják azonosítani, hol a kapu. 90 percig védekezz, a ráadásban meg szöktesd a két nyurgalábút és voalá, kész a bárkit elverő csapat.

Weißkopf 2021.06.21. 15:20:01

A sors időnként törleszt. Ha valaki még emlékszik az 5 év előtti magyar-portugálra, ott 3 gólunk közül 2 úgy született, hogy a magyar játékos (Dzsudzsák? Gera?) lövése irányt változtatott egy portugál védőn, így lett védhetetlen. Ugyanez történt a múlt héten a portugálok első gólja esetében.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 15:20:23

@a nagy hohohorgász: Mi is együtt néztük, és együtt szörnyűlködünk mindig, hogy a nyerő állásokat hogy lehet így elkönnyelműsködni. A portugálok ellen a 0-0-át, a franciák ellen meg az 1-0-át. Mindnek megvolt az előzménye, ha megnézem Még egyszer a meccset észreveszed te is. Mindkét meccsen, a biztos védekezésünket felváltottuk támadásra. Csodálkoztam is, hogy mire fel ez az előrerohanás, amikor nyerő pozícióban vagyunk(titkon egy kicsit meg is lepett a jó játék) . Meg is lett az eredménye a buta taktikának. A portugálok benyestek hármat, a franciák meg egyet. Még szerencse hogy a franciáknak előtte mi is rúgtunk egyet. Ez az amikor sokat akar a szarka és nem bírja a farka. De ugyanez volt a lengyelek ellen is, percek alatt kaptunk kettőt. Jó lenne azért ha a kopasz elemezné a korábbi meccseket és nem követné el folyton ugyanazt a hibát.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 15:31:11

@a nagy hohohorgász: Még néha az is eszembe jut meccs közben, hogy a feljavulásunk oka lehet az is, hogy szándékosan hagynak minket játszani, magukra húznak minket, hogy fellazuljon a betonvédelem. A nagycsapatok simán képesek ilyenekre, hogy szándékosan visszavesznek a tempópól, hogy kinyíljunk hátul. Magyarul csőbe húznak. Aki buta az meg bele is megy a csőbe, előrenyomul, és ezután kap 2-3 gólt. Ezt láthatjuk nálunk sorozatosan. No, a németek ilyenre nem képesek, azok faltörő kosként fognak végig támadni, egy percre nem adják át a területet.

Ghengis Smith 2021.06.21. 15:43:39

@nemecsekerno_007: sajnos nem értem, amit írsz. biztosan van értelme, de mégsem.

bloggerman77 2021.06.21. 16:34:49

Az állami százmillókból felkészülő Kozák Danuta legnagyobb ellenfele az olimpián egy olyan dán csaj lesz, aki szobafestő-mázolókéntdolgozik, és most az olimpiai felkészülésre kapott egy kis szabadaságot a munkahelyéről, meg némi kis pénzt a dán szüvetségtől.
És ha megveri Koozák Danutát, ami valószínű kap annyi pénzt jurtalmul, ami Dániában egy orvos egyhavi fizetése, És ennyi. Utána nincs életjáradék. Megy vissza szobafestőnek...

És ez a normális hozzáállás, nem az ami nálunk van, ami nem más, mint a szovjet kommunista sportpolitika továbbélése mindmáig, hogy pénisznagyobbításra használják a sportsikereket. Állami pénzből.

nemecsekerno_007 2021.06.21. 16:58:51

@kontrapunkt: Kijöhetnél a hazugság buborékból. Nem megy nektek az árja matek :)))))

index.hu/sport/futball/2020/04/29/stadionok_milliardok_orban_csanyi_2010-2020/

De biztos megmagyarázod, hogyan ment el stadionokra 1980 Mrd egy év alatt.

Muhahahahaha :)))))))

nemecsekerno_007 2021.06.21. 17:01:16

@Ghengis Smith: Jaja, ez látszik 10-12 éve, hogy nem értitek.

,,Én nem értem Olga, én nem értem,,

Kéri László (2018 április 8.)

nemecsekerno_007 2021.06.21. 17:04:34

@bloggerman77: Igazad van. Így kéne csinálni a színházakban és a filmgyártásban is. Nem kell állami bohócképző. Emlékszem mennyire támogattátok azt is.

Muhahahahahaha :))))))))))

kárárámaispj 2021.06.21. 17:48:05

@Fánkevő Fáncsi: Annyira szánalmasan kiszámítható vagy :D Úgy tudtam, hogy ráugrasz a színházba se megyek dumára :D:D:
'Mi a fontos az embereknek?'
Talán ne tudjad már te a fánkod mögül, hogy mi a fontos az embereknek. Az egyiknek az opera, a másiknak az út, a harmadiknak meg a sport.

"másoknak sem volt több, mégis mi vezettük a COVID halálozási listát és még most is másodikak vagyunk."
Hát, mivel olyan nincs, hogy Covid halálozási lista, így ilyenről nem nagyon beszélhetünk. Olyan van, hogy elhunyt covid fertőzött. Amibe mindenki beleszámít.
És akkor mi van? Ez vajon kinek a hibája? Azt megbeszéltük, hogy nem a kórházi ágyak számáé, nem az eü dolgozóké.
Ha nem épült volna az elmúlt 10 évben semmi stadion, sőt az elmúlt 100ban, akkor kevesebb halott lenne?

"A egy főre eső GDP hátulról a harmadik az EU-ban"
Ne hazudj. lengyel, lett, horvát, román, bulgár mögöttünk van.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 18:10:02

@MEDVE1978: Saját maga vallotta be a kopasz, hogy elkúrta a portugál meccset. Nem kicsit, nagyon. A franciát már nem merte bevallani, pedig ugyanaz volt: elkezdtünk esztelenül támadni egy vezetés után. A világbajnok ellen. Lehet nem Rossi hatására, de kinek, ha nem neki kéne visszafogni egy vezetés után a csapatot, és tartani az eredményt?

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2021.06.21. 18:12:08

@MEDVE1978:
"A magyar piac pedig egyszerűen túl kicsi ahhoz, hogy eltartson világszínvonalú klubbokat"
A csuti köpcös fasiszta egészen máshogy gondolja.

Clyde Sandy 2021.06.21. 18:15:55

@kárárámaispj: Látod már megérte hogy megszülettél nem hülyének, és egyedül vagy a porondon aki el tud számolni 70-ig. De a hatalmas agyaddal azt is kiszámoltad, hogy pár kalasnyikovval a mohácsi csatát is meg lehetett volna nyerni. Fanyalogva elfogadnál egy Nobel-díjat ? Ökör.....

MAXVAL_birca geci 2021.06.21. 18:19:17

A telibevert büdös kurva anyátokat basszátok szájba a ravatalán ! Mocskos geci faszszopók vagytok mind !

Clyde Sandy 2021.06.21. 18:23:44

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: Bocsi, de nem a magyar csapat volt a jó, hanem a francia a gyatra. Ha nincs az a lepattanó talált gól, megérdemelték volna a vereséget.

maribor_ 2021.06.21. 18:25:49

Mar bocs, de te hulye vagy.

Clyde Sandy 2021.06.21. 18:28:29

@bloggerman77: Lehet, hogy a pénzügyi területen igazad van, és a sport politikai propaganda célú felhasználásában pláne. De Kozák Danuta igen sokat dolgozott a sikerért.

Clyde Sandy 2021.06.21. 18:36:40

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: Bocs, de azt nem a görögök német kapitánya találta fel, hanem Herrera a 60-as években a neve : catenaccio, és ez volt az Inter aranykora.

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2021.06.21. 19:37:33

Mivel a portugálok minket 3-mal vertek, aztán a németektől 4:2-re kaptak ki, ezért mi Münchenben 7:2-re kapunk ki, kiszámoltam!

És igen, inkább az oktatásra és az egészségügyre kellene adni, kivéve persze a posztírót :D

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 19:43:09

@Modor Tibi:

Még mindig jobb, mint szegény brazilok. Ők ugye 1-7-re kaptak ki a káposztáktól, és otthon..

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 19:47:53

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

"A franciák lazán hozták a kötelezőt."

Egy faszt..A kötelező az lett volna, hogy a csoport leggyengébb csapatát verjék, és bezsebeljék a három pontot a Puskásban. Most már biztos továbbjutók lennének.
Ehelyett lehet, hogy a 4 pontjukkal kell majd izgulni, ,hogy a többi harmadik hogy szerepel. Eddig mindössze két rúgott góllal, és +1-es gólkülönbséggel.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 19:56:21

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

Itt a Telex szakértőjének véleménye Rossiról:

telex.hu/sport/2021/06/20/futball-europa-bajnoksag-foci-eb-hrutka-janos-elemzes-magyarorszag-franciaorszag-dontetlen

"Rossi minimum Eb-elődöntős lenne a kapitányok között."

De te biztos jobban értesz hozzá..:D

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 20:19:03

@Fánkevő Fáncsi:

Az megvan, hogy Gyurcsányék utolsó körbe jutott futball EB pályázatában is szerepelt a stadionépítési és stadionrekonstrukciós program? Nem sokkal azután, hogy Furaferi azt mondta Őszödön, hogy "annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy azt mi korábban nem tudtuk volna elképzelni".
De valami különös oknál fogva senki nem kezdett el aláírásokat gyűjtögetni.Különös..:D Csak az ukrán oligarchák kenőpénze mentett meg titeket ettől a szörnyűségtől.:D

Ghengis Smith 2021.06.21. 20:21:51

@nemecsekerno_007: kik azok, akik nem értik 10 - 12 éve? attól, hogy faszságokat írsz, meg idézel egy számomra értelmetlen dolgot, még nem lesz értelme. mivel atomhülyeségeket írsz, szerintem te sem érted, csak a pofád nagy. nem baj, gondold, magad zseninek, attól még hülye maradsz.

pragmatika 2021.06.21. 20:36:29

@MEDVE1978:

"kivétel nélkül gazdag klubbok állnak (angol, német, francia, olasz) vagy óriási kiválasztási (tehetség) pool-al rendelkeznek és hagyományosan népsport a foci, mint az argentinok vagy a brazilok. "

Talán igazad is lehetne, de akkor mi a helyzet a Horvátokkal ? Egy nálunk is kisebb nemzet, aztán a top ligák top csapataiban nyomják.

Ennek ellenére a cikkíróval nem értek egyet. Már hogy kitette ezt a savanyú uborkát közszemlére.
Én is komoly vereségre számítottam. De kellemes meglepetés ért. Örüljünk neki, és kész.
Megvan a becsületpontunk.

pragmatika 2021.06.21. 20:54:23

@kontrapunkt:

"A gól pedig azért jöhetett létre, mert nem volt a pályán az, akin a legtöbb támadás megakad."

Szerintem is.
Elképesztő, hogy még mindig kerettag. Megkapja a labdát, (mert keresik vele rendesen, gondolom ki van adva utasításban) aztán elesik. Csak úgy. Anélkül, hogy bárki hozzáérne.
Az ellenfél meg szép kényelmesen elviszi a labdát.
Megvallom őszintén én kicsit megkönnyebbültem, hogy lejött.
Amúgy bírom a srácot, mert jó a dumája, meg tud örülni a győzelemnek, meg jobbulást kívánok neki, de ennyi.
Voltak sikerei a Német ligában, de egészen más úgy játszani, ha egy jó csapat vesz körül, ahol pontos labdákkal szolgálnak ki, és megint más egy olyan csapatban játszani, ahol mindenkinek vért kell hugyozni, hogy valamilyen eredmény azért legyen. Ott oda kell tenni magát, és ő ezt nem tudja.

a nagy hohohorgász 2021.06.21. 20:56:47

A buzi libsik mindig azért sírnak hogy a lajtatol nyugatra milyen pozitívak az emberek, bezzeg amikor mi örülünk akkor jön az hogy: mi a faszt örülsz rohadt náci magyar.... a kurva anyatokat szaros buziimado okadekok!!!!!

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 21:07:08

@pragmatika: Hagyjuk már ezt. Akkor a logikád szerint Kínának meg Szaud-Arábiábak kellene uralni a világfutballt, ha a lakosságszámot, illetve az anyagi eszközöket vesszük figyelembe. Valamint az USA-nak minden VB-n a négy között lenne a helye és mindig nyerné a Concacaf-kupát zónát.
A horvátok meg simán beleeshetnek abba a helyzetbe, amelybe a szerbek kerültek mostanra. Nem kívánom nekik, mert kedvelem a horvátokat, de ott a szomszédban a negatív példa.

kárárámaispj 2021.06.21. 22:02:19

@bloggerman77: És ugye vagy annyira hülye, hogy ezt te be is veszed.
Egészen elképesztően vagy buta.

@Clyde Sandy: Fingom nincs, hogy mi a bajod, te szerencsétlen. Nem fejlődött minden sport, az elmúlt 50-70 évben? Edzők segédedzők, erőnléti felkészítők, dietetikusok, orvosok, elemzők segítik minden egyes csapat munkáját. Aztán jön a magadfajta hülye, és mér nem a grundon tanulnak meg focizni? Azért bazmeg, mert aki a grundon tanult meg, az jelenleg a megye háromban van, mert annyit tud.

BölcsÉsz 2021.06.21. 22:12:02

@kárárámaispj: Azzal remélem egyetértesz, hogy országútra és hídra legalább ezred akkora szükség van, mint az év 300-350 napján üres stadionra.
És rendben van, nem használod a Debrecen-Nyiregyháza utat, nem mész színházba, de orvoshoz sem? Nem járatod, vagy járattad iskolába a gyerek(ei)d? Bízom benne, hogy járattad.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 22:12:04

@bloggerman77: Dániának hány olimpiai aranya is van, és hány nekünk?

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 22:13:37

@BölcsÉsz: Mert ugye az egész kurva világegyetemben kizárólag a zorbányi Magyarországon épültek stadionok, és ugye mondjuk egy Turku-Tampere meccsen dugig vannak a lelátók és százezrek követik a televízióban.

BölcsÉsz 2021.06.21. 22:33:01

@CSOKKI MÁLNA: És rendben van, nem használod a Debrecen-Nyiregyháza utat, nem mész színházba, de orvoshoz sem? Nem járatod, vagy járattad iskolába a gyerek(ei)d? Bízom benne, hogy járattad.

kárárámaispj 2021.06.21. 22:44:00

@BölcsÉsz: Nem érted, ugye?
Nem lehet xy szempontjából elkezdeni okoskodni, hogy mire van szükség meg mire nincs, és hogy építsenek stadiont annak a pénzéből, akit érdekel a foci. Mert ha az én pénzemből építenek stadiont, mert engem az érdekel, akkor az én pénzemből ne fejlesszenek utat, mert az engem nem érdekel.
Ez egy baromság.

Az orvosos dolgot meg tényleg hagyjuk már a francba. AZ eü költségvetése éves szinten 2000 milliárd, a stadionokra meg ment évente 20. Ki ne találd, hogy az egy százalék annyit változtatna.

kárárámaispj 2021.06.21. 22:58:11

www.origo.hu/sport/focieb/20210621-munchen-labadarugo-eb-stadion-szivarvanyszinek.html

A hálátlan homofóbok :D:D:
Akkor erről ennyit. Buzulás az nuku.

Térdelni lehet a németeknek a szegény négerek keserű sorsa miatt, és eszükbe se jusson az a kis csetepaté amit csináltak pár évtizede. Aki ott szenvedett az rohadjon meg, hiszen többnyire fehér volt.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 23:12:04

@BölcsÉsz: Ez hogy jön ahhoz, amit írtam? Ja hogy sehogy. Ne csináljunk már úgy, mintha a világ számos országában nem szállna be keményen az állam, illetve az önkormányzatok a futball finanszírozásába. Ez a sportok királya.

a nagy hohohorgász 2021.06.21. 23:24:50

@CSOKKI MÁLNA: ja a brittek... ki is a tulajdonos a top klubbokban???? Támogatja quatar airways stb...... hagyjuk már ibolykát....

a nagy hohohorgász 2021.06.21. 23:27:31

@CSOKKI MÁLNA: a nyugati világban nincs korrupció.... lennart johanson, platini, 2010 vb( németek).... olimpia- csigazabáló francia.... persze

birkamenet 2021.06.21. 23:47:47

@kárárámaispj:

Kár hogy orbán csak 1000 milliárdért épitett stadionokat, ezért van csak árva 1 pontja a magyar válogatottnak. Ha 2000 millárdért épitett volna stadiont, akkor legalább 2 pontja lenne a csapatnak és az egész világ a magyar focistákat irigyelné! Így csak a fél világ.

birkamenet 2021.06.21. 23:50:26

@a nagy hohohorgász:

A nyugati világban a korruptakat lecsukjak te tökfej fidessbirka! Orbanisztánban meg ezeket rakják a sötétagyú fidessbirkák elé, hogy ök a nemzetmegmaradás letétesei, a fidessbirkák meg messiásként imádják öket.

birkamenet 2021.06.21. 23:56:33

@kárárámaispj: "Térdelni lehet a németeknek a szegény négerek keserű sorsa miatt"

Magyarázd már meg a fajtiszta náci foci drukker haverjaidnak, hogy ez a csokaifekete NEGRO gyerek mit keres orbán fajtiszta félázsaiai magyar nemzeti válogatottjában???

CSOKKI MÁLNA 2021.06.21. 23:57:45

@a nagy hohohorgász:

Ne feledkezzünk meg az egészségügyi biztos asszonyról, aki miután jó szarul szerződött az EU nevében a nagy nyugati gyógyszergyártókkal, 4 millió euro landolt a számláján.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.22. 00:00:14

@birkamenet:

Legutóbb csoportelsők lettünk, míg az osztrákok csoport utolsóként kullogtak haza. Ez hány száz milliárdnyi stadiont ér?
Hát az osztrákok 2-0-ás elverése utáni három pont?

birkamenet 2021.06.22. 00:04:00

@dare:

te is jó hülye vagy amikor 200 sort szentelsz a saját agybajoddal való elvitatkozáshoz, miszerint Müllerék akár csak egy fél gondolatot is szentelnének orbán diktátor beteg politikájának és ez motiválná öket arra, hogy annyi gólt rúgjanak egy meccsen, amennyit csak tudnak.

a nagy hohohorgász 2021.06.22. 00:05:49

@birkamenet: na te barom Matyi, te bizonyitod be "Nego"val hogy Magyarországon nincs rasszizmus!!! Nyugaton lecsukjak a korrupttakat .. aha!!!!! Csak a focinal maradva platini, johannson, németek 2010ben stb....

birkamenet 2021.06.22. 00:08:03

@CSOKKI MÁLNA:

Oszt menyivel lett töb a havi jövedelmed fidessbirka azzal, hogy 200 éve volt egy gyözelme a magyaroknak az osztrákok ellen? Az az egyetlen egy.

Még ahhoz is töksötét vagy, hogy pont az ilyen kutyafasza hasznára se váló, ötperces örömöket adó 1-2 pontokkal igazolja orbán a magyar birka elött, hogy Mérszaros Lörincnek a következö 4 évben is minimum 1000 milliárdnyi forintot kell zsebre raknia stadion építésre.

Te meg ha kórházba kerülsz, akkor vigyél magaddal budi papírt, mert arra meg nem telik a magyar köccségvetésböl a kisfidernyák jólétére.

birkamenet 2021.06.22. 00:09:42

@a nagy hohohorgász:

Nem te, hülyegyereke a NER-nek, a te mélysötét náci fidesstársaid niggereznek a térdeplések meg BLM ellen mióta csak léteznek ezek a dolgok.

birkamenet 2021.06.22. 00:14:00

@CSOKKI MÁLNA: ", 4 millió euro landolt a számláján. "

mármint orbán ofcsór számláján a 6 millió kínai kamuvakcináért? Hogy van ez a strory a 30 dolláros csapvíz minöségü kínai álvakcinakkal? Ki húzott ezekböl hasznot és mekkorát?

kárárámaispj 2021.06.22. 00:14:33

@birkamenet: "csak 1000 milliárdért épitett stadionokat"
Na, mesélj, hol is vannak ezek? Annyira okos vagy matyi, sorold, melyik mennyibe került.

kárárámaispj 2021.06.22. 00:16:24

@birkamenet:
Az megvan, hogy azért nincs budipapír, mert bizonyos rejtett erőforrások hazavitték? Meg a csaptelepet is?

kárárámaispj 2021.06.22. 00:21:38

@birkamenet: Miért is csapvíz a kínai vakcina? Hülye vagy matyi, nézd meg mi van a pincében

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.22. 00:25:31

A lényeg: jó magyar szereplés van.

Nem véletlen, hogy Soros és emberei tombolva óbégatnak.

a nagy hohohorgász 2021.06.22. 00:31:02

@birkamenet: ezek szerint aki náci ellenes az cionista mind? Írtad hogy aki szerint a blm nem okés az rasszista.... buta vagy Matyi

a nagy hohohorgász 2021.06.22. 00:33:55

@birkamenet: vannak tök értelmes gondolataid, miért engeded hogy a gyűlölet elvigyen rossz irányba???? Mutass példát nekünk kérlek

pincébezuhanási tudományok doktora · http://youtu.be/mymvU1Yydvw?t=640 2021.06.22. 07:20:51

@a nagy hohohorgász: Ezt pont te mondod?

"a nagy hohohorgász 2021.06.14 14:55:44
@várom a levelet: szopjal lovat. A jobboldal nem tilt semmit te szar!!!! De te rettegj tovább:)

a nagy hohohorgász 2021.06.14 12:23:45
@kartoffel: írhattál volna "krumplit" is te fogyatékos...... bár tudom az ciki :))))) érdemi hozzászólásod nulla bmeg. Tudod te is hogy szar van a palacsintában és azért nem szaladtál még ki a demokráciába nyugatra mert bedarálnak mint a szart.... csak a magyar olyan hülye hogy a hazaárulókat nem lövi főbe, ezért baszhatod itt a rezet te "kartoffel"........ örülj neki és reménykedj hogy nem lesz "demokrácia" magyarországon is. Mert a kedvenceid fognak először bedarálni!!!! okádék vagy

a nagy hohohorgász 2021.06.10 23:49:39
Ja és az is egy faszsag hogy Jakab petyat nem vadasszak le!!!! Pedig azt a ficsurt még én is levadasznam.... nekem égő hogy 10 kollégámbol 6 a jakabot hitelesnek tartja... szánalmas... szerintem a fidesz megint eltaktikazza ha meg direkt csinálják akkor nagyobb hazaarulok mint az egész baloldal..."

Clyde Sandy 2021.06.22. 07:32:30

@kárárámaispj: Valóban, amíg meg nem születtél én abban a tévhitben éltem, hogy a sport, az nem képes fejlődni. Hol is írtam ezt ? Mert ha nem tudod idézni, addig tahó parasztgyerek maradsz, de jól van az neked......

birka menet 2021.06.22. 08:27:00

@kárárámaispj: "Az megvan, hogy azért nincs budipapír, mert bizonyos rejtett erőforrások hazavitték?"

Te mint a magyar ember hazavitted. Az egész kórházból. 35 kilós kisfdernyákként kerültél be, 140 kilós terhes kocaként kaptál elbocsátást. Mert a ruhád alatt hazavitted. Minden nap.

birka menet 2021.06.22. 08:28:39

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Mi van bulgár Putyin trollja, hol voltál tegnap egész nap?? Tegnap nem utalt Putyin gazda, nem futotta internet caféra? Már csak minden másnapra elég a troll béred?

birka menet 2021.06.22. 08:36:18

@kárárámaispj: "Miért is csapvíz a kínai vakcina?"

Höhö, hatásfokban pont annyi mint a csapvíz. Csak zon vitatkozhaqtsz, hogy ez 70 vagy 50%. Viszont a csapvíz nem kerül 30 dollárba ampullánként. De majd kérd meg orbánt, hogy álljon világosítson már fel téged, mutassa már be, hogy miféle tudományos igazolás alapján is vásárolta be ezeket a hatástalan lötyiket csillagászati áron. Illetve ha már csapvizet vett ampullákban, akkor van a szerzödésben garanciális vállalás, hogy a hatástalan csapviz árát a Kínai Kommunista Pártod visszaadja a magyar államnak?

Alick 2021.06.22. 08:43:34

Ahhoz képest, hogy nem vagyunk a foci élvonalában, eddig szépen helytálltunk.
Az ellenfelek egy-egy játékosának árfolyama magasabb, mint az egész magyar csapaté.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.22. 09:13:44

@birkamenet: Nem, a ciprusi származású egészségügyi biztos asszony számláján. A helyi lapok utána mentek a dolognak. Persze az itthoni "független-objektívek" nyilván nem foglalkoztak a témával.A júdáspénzt kölcsönnek próbálták álcázni, csakhogy elbaszták, mert már nem is létezik az a hitelintézet.Próbálj kitörni abból a médiabuborékból, amelyben élsz!

BölcsÉsz 2021.06.22. 09:13:52

@Alick: Két meccsből 1 pont (6,67%) nekem nem tűnik soknak.

marosy 2021.06.22. 09:32:37

Szarok erre a blogra.

kárárámaispj 2021.06.22. 10:05:15

@birka menet: ", hatásfokban pont annyi mint a csapvíz. Csak zon vitatkozhaqtsz, hogy ez 70 vagy 50%."
Aham. Tehát a csapvíznek 50% a hatásfoka.
Ahogy látom a meleg nem tett jót az eddig sem túl penge agyadnak.
Na, menj matyi buzulni valahova

kárárámaispj 2021.06.22. 10:07:55

@Clyde Sandy: "én abban a tévhitben éltem, hogy a sport, az nem képes fejlődni."
Ha tisztában vagy vele, akkor miért írsz olyan baromságot, hogy Puskásék a grundon lettek világszínvonalúak?
A grund arra volt elég. Akkor az volt a világszínvonal. Most teljesen máshol van.

birka menet 2021.06.22. 11:19:49

@CSOKKI MÁLNA:

hehe, ki nem szarja le, hogy Cipruson mit csinál egy ciprusi fidernyák? Ciprusiasítsd be magad, aztán menjél oda szavazni, ott hőbörögni a közéleten.

birka menet 2021.06.22. 11:22:44

@kárárámaispj: "Aham. Tehát a csapvíznek 50% a hatásfoka."

Nem te nyóccosztály hiányos, a hatásfok nem ezt jelenti te nagyon szánalmas.
Itt meg senki se fog kiképezni téged az ötödik osztályos gyerekek átlag IQ szintjére. Teccik tudni, ott a számtan órán ennél jóval bonyolultabb feladatokat kell megoldani, különben zuhansz vissza évet ismételni.

BölcsÉsz 2021.06.22. 11:25:28

@kárárámaispj: Többször voltam (sajnos) kórházban. Egyszer volt csak budipapír. és egyetlenegy "rejetett erőforrást" nem láttam.

birka menet 2021.06.22. 11:27:33

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró:

Na mi van, kértél a szomszédtól kölcsön nehány kopeket, csak hogy azt a látszatot keltsd, hogy jönnek Putyin rubeljei, fussa a bulgár internet caféra?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.22. 11:29:39

@birka menet:

Bolgár internet kávézóban nem voltam 20 éve. Szerintem nincs is már ilyesmi.

Clyde Sandy 2021.06.22. 11:53:45

@kárárámaispj: a grundról kiinduló Puskásék világklasszisok lettek,/ napi 10 óra foci / az általad csodált mai stadionokból, foci/ felcsúti akadémiákról nincs egy olyan világsztár se mint Puskás, Pelé, vagy Cruijff. És ha nem jön valamiféle csoda akkor nem is lesz. Akkor mire vagy büszke a sport / foci 70 éves fejlődéséből ?????

kárárámaispj 2021.06.22. 12:38:50

@Clyde Sandy: Szerinted Mbappé, Neymar, CR7 vagy akárki aki válogatott játékos a grundon tanult meg focizni? Vagy pontosan ugyanolyan akadémiákon, meg edzőközpontokban, mint amik most már itthon is vannak?
Puskásék idejében elég volt napi 10 óra grund, hogy aranycsapat legyenek. Ma már nem.

Frankón nem tudom, hogy ennyire sötét vagy, vagy tetteted, és nem tudom, hogy milyen analógiát mondjak, hogy megértsd.
Ha kapsz egy biciklit, akkor nem biztos, hogy megnyered a tour de france-t. De bicikli nélkül egészen biztos, hogy el sem indulsz.

kárárámaispj 2021.06.22. 12:40:15

@birka menet:
"hatásfokban pont annyi mint a csapvíz. Csak zon vitatkozhaqtsz, hogy ez 70 vagy 50%."
Matyi, hülye vagy.

bloggerman77 2021.06.22. 12:56:21

@kárárámaispj:

"És ugye vagy annyira hülye, hogy ezt te be is veszed.
Egészen elképesztően vagy buta."

***

Az edzője nyilatkozott erről az indexen. Aki persze magyar, és a a hazai edzői maffia miatt ment ki nyugatra.
De biztos hazudik.

Arrafelé ez a kajak-kenu egy úri sport. DRÁGA. Nagyon drága megvenni egy hajót, evezőt stb., drága pályát bérelni az edzéshez. Zömmel az "úri" réteg csinálja, hobbiból.

bloggerman77 2021.06.22. 13:07:28

@CSOKKI MÁLNA:

"Dániának hány olimpiai aranya is van, és hány nekünk?"

**

A dánok lesz*rják mennyi olimpiai aranyuk van. Érted?

Amúgy Dániában mennyi az egy főre jutó GDP és mennyi nálunk? No ez a lényeg, nem az olimpiai aranyak száma.

A legendás olimpiai aranyaink 90%-a a kommunizmus alatt született, az állam által a hanyatló nyugat leverése céljából esztelenül öntött sportfinanszírozás miatt. Meg kell nézni az 1896-1936 közti időszakban mennyi olimpiai aranyunk volt. Mert akkor a magyar állam - helyesen - nem foglalkozott ezzel. Úri származású emberek szórakozása volt a sportolás, és ők mentek az olimpiára, mert az oda-visszaút önköltséges volt...

CSOKKI MÁLNA 2021.06.22. 13:36:04

@bloggerman77:

"A dánok lesz*rják mennyi olimpiai aranyuk van. Érted?"

Mi meg nem szarjuk le, érted?
Többek között azért nem jönnek nekik az eredmények, mert nem tesznek bele elég lelkesedést és pénzt.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.22. 13:38:49

@birka menet:

Fidernyák az EU egészségügyi biztosa, aki úgy táncolt, ahogy Pfizerék részéről fütyülve volt, majd jött a négy misi?
Mintha anyád úgy egyezett volna meg a cukrásszal, hogy a karácsonyi bejgli jó lesz akár szilveszter után is.:D

CSOKKI MÁLNA 2021.06.22. 14:32:14

@jancsi_22:

Fidernyák az EU egészségügyi biztosa, aki úgy táncolt, ahogy Pfizerék részéről fütyülve volt, majd jött a négy misi?
Mintha anyád úgy egyezett volna meg a cukrásszal, hogy a karácsonyi bejgli jó lesz akár szilveszter után is.:D

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2021.06.22. 15:31:40

Mai hír: cseh hátvédet igazol (vö.: közpénzért vesz drágán) a Puskás Akadémia.
Na, ez az igazi tragédia! Egy akadémiának nem légiósokat kéne vásárolnia - azaz a lakosság befizetett adóit falábú külföldi ingyenélők eltartására költenie - hanem tehetséges gyerekekből jó felnőtt játékosokat nevelnie, hogy a legjobbakat megvegyék a topligák, a többieket meg a magyar csapatok, hogy egyrészt lehessen egy valóban jó válogatottunk és egy nézhető, színvonalas magyar bajnokságunk. Mi azonban a kemény munkát és valódi szakértelmet igénylő utánpótlásnevelés helyett stadionokra és sehol másutt nem kellő légiósokra herdáljuk az adófizetők pénzét.
Na, ezért nincs (és a jelek szerint nem is lesz) magyar labdarúgás és ezért kell hasraesni egy nagyképűsködő csapat ellen kiharcolt szerencsés döntetlen okán... ;-)

ebella2 2021.06.22. 16:03:29

Ez a szánalmas banda, megint sikert próbál csinálni a szarból.

Az óriás érdeklődés is egymillió százötvenezer volt, ami a magyar lakosság kb. tizenhárom százaléka. Mindenki ezt nézte, Budapest kiürült, meg egyéb hülyeségeket meg százszámra leírják. Patyomkin falu ez az egész NER, a lopást eltakaró kirakatfalu, idiótáknak.

ebella2 2021.06.22. 16:06:38

@ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró: Láthatóan nem is szégyelled, hogy elvtársaid micsoda elfajzott állatok, közben meg prédikálnak. Igaz egy orosznak aki itt nyomul idegenben némi baksisért annál vastagabb a bőre, hogy bármit is szégyelljen.

kárárámaispj 2021.06.22. 17:29:08

@bloggerman77:
"Az edzője nyilatkozott erről az indexen. Aki persze magyar, és a a hazai edzői maffia miatt ment ki nyugatra.
De biztos hazudik."
Áá, dehogy. Ha az index megírta, akkor az így van. Tény.

"Arrafelé ez a kajak-kenu egy úri sport. DRÁGA. Nagyon drága megvenni egy hajót, evezőt stb., drága pályát bérelni az edzéshez. Zömmel az "úri" réteg csinálja, hobbiból."
Ez mintha kissé ellentmondana a festő-mázoló jány sztorinak, nem gondolod?
Megsúgjam neked? A versenysport mindenhol drága. Pont ezért nem igazak az olyan marhaságok, hogy valaki a kert végében kifaragta a hajót aztán olimpiát nyert vele. Meg a munka mellett jutott ideje meg ereje a napi 6 órás edzésekre, vizsgálatokra, felkészülésre, stb. Hülyeség.

kárárámaispj 2021.06.22. 17:30:02

@ebella2:
"Az óriás érdeklődés is egymillió százötvenezer volt, ami a magyar lakosság kb. tizenhárom százaléka. "
Megszámoltad, kis idióta? :D:D:D

Max Cuda 2021.06.22. 18:02:30

@jancsi_24: Ne hari nem tudom elolvasni ezt a sok értelmetlen faszságot csak annyit látok hogy oldalakon keresztül valamit kifosol az agyadból, csak annyit kérdeznék hogy figyelemhiányos faszravágyó kis köcsög vagy aki csak társaságra vágyik és azt reméled valaki felfigyel rád végre és megcsinálja a seggpinádat?

Alick 2021.06.22. 18:04:08

@BölcsÉsz: Végülis az elvárásokhoz képest Portugálisa ellen -21 pont, a franciák ellen +17... -4 pont az egyenleg:

www.eloratings.net/latest

Szalay Miklós 2021.06.22. 18:04:11

Egy nem szokványos elemzés a profi sport társadalmi szerepérõl, pozitívumairól, negatívumairól:

egyvilag.hu/korabbiuzenetek/PT106_2021-02-18.shtml#sport

Alick 2021.06.22. 18:09:37

@jancsi_24: "a 18 év alatti lámnyokat csábítod, az ugyanúgy pedofília"

14-18 évessel egyik sem az.

hu.wikipedia.org/wiki/Beleegyez%C3%A9si_korhat%C3%A1r

CSOKKI MÁLNA 2021.06.22. 18:19:53

@Frady Endre: Mindig az a szerencse. Amikor legutóbb megnyertük az EB csoportunkat, amikor tétmeccsen vertük a horvátokat, amikor 3-3-at játszottunk a lengyelekkel, második helyre kerülve a VB selejtezőcsoportunkban két ponttal lemaradva az angolok mögött.Vertük a bolgárokat, szerbeket.Kiharcoltuk Izlanddal szemben az EB szereplést.Aztán a mostani EB előtt kiesett két legjobb játékosunk Szoboszlai és Kalmár. Mindig csak a szerencse. Sors bona nihil aliud..:D(Mellesleg a '84 percben egy megpattanó lövésből hátrányba kerülni meg pont nem szerencse, inkább pech.)
Kérlek , ne a németeknek szurkolj holnap. Tudom, hogy csábító a gondolat, de ne tedd!

Clyde Sandy 2021.06.22. 19:27:49

@kárárámaispj: Tudod tahóparasztgyerek, a mai hazai, pénzzel kitömött akadémiákból és stadionokból egy világklasszis se jött, és csoda kellene hogy valaha jöjjön. Ez volt az alapkérdés, amit a tahóparasztgyerek agyaddal nem vagy képes felfogni. Egyébként Sebes Gusztáv amikor először meglátta a tizenéves Puskást játszani azt mondta : a világ legjobb játékosa lesz !! A külföldi sztárokkal ne gyere, mert azokat akiket emlegetsz nem tahóparasztgyerekek nevelték, hanem szakemberek de főleg nem politikai propaganda célokra. A mai magyar focimodell a tahóparasztgyerekekből álló B-közép fanatizálását tűzte ki célul, és az láthatóan jól halad. A magyar foci egy ócska szerszám néhány aljas politikus kezében, és semmi köze a sport eszméjéhez. A grundon legalább az meg volt a maga szépségében, és eredményt is hozott, a mai soha nem fog. Hajrá akadémia, hajrá stadion....

nemecsekerno_007 2021.06.22. 19:31:37

@ebella2: A szivárványos tüntetés hány embert érdekelt? Az hány ezreléke is a lakosságnak?

Max Cuda 2021.06.22. 19:32:44

@jancsi_26: Haver csak szólok hogy bármely házttartási üzletben már olcsón hozzájuthatsz sósavhoz amit ha megiszol azzal jól meg tudnád büntetni a Fideszt meg Orbán Viktort meg a szavazóit. Csak próbáld ki.

nemecsekerno_007 2021.06.22. 19:33:40

@Clyde Sandy: És ezek a tahóparasztgyerekek 10 éve szopatnak 2/3-al. Elhiszem, hogy frusztrál.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.22. 20:16:54

@jancsi_24:

Ez van, nem akarjuk, hogy Kaleta barátod oktassa a gyerekeket, pont. Törődj bele.

Alick 2021.06.22. 22:00:20

@jancsi_22: "a homoszexualitást az olyan homofóbok szokták támadni, akik látens homokosok."

Mélyenszántó logika. Akik anno az SS-be beléptek, azok nyilván látens csodarabbik voltak. :) :)

CSOKKI MÁLNA 2021.06.22. 22:19:48

@Clyde Sandy: Az ostobaság és a gonoszság kombinációjánál nincs szórakoztatóbb. Köszi, hogy bemutatod.:D
Nagyon vergődtök. Nehéz feldolgozni, hogy a magyar válogatott már a második EB-re jutott ki a valódi rendszerváltás kezdete óta.
Az megvan, hogy a VB selejtezőcsoportunkban másodikok vagyunk Anglia mögött, te fikakirály? :D

CSOKKI MÁLNA 2021.06.22. 22:26:19

@kárárámaispj: Ezek a hülyék ezt tényleg elhiszik. Annak idején a '90-es években emlékszem valami nagy szakértőre, aki kifejtette, hogy szerinte a jövőben Afrika fogja uralni a világ futballját, mert a megfigyelők majd a kameruni, szenegáli, ghánai grundokról viszik majd a kurva tehetséges feka srácokat nyugatra, ott majd aztán profit faragnak belőlük, és a fekete válogatottak fogják sorra nyerni a VB-ket.Hát nem így lett. A afrikai VB-n a négy között nem volt afrikai csapat.

BölcsÉsz 2021.06.22. 23:02:49

@CSOKKI MÁLNA: Azaz 30 év alatt jutott ki kétszer, átlag 15,5 évente. Igaz, kétszer egymás után.
Egyébként 1966-ban 3:1-re vertük semleges pályán a címvédőt.
A VB selejtezőn úgy vagyunk másodikak, hogy két olyan csapatot vertünk meg, akik 3-3 meccsből 3-3-at elveszítetek. Őket nevezik pofozógépnek.

Sir Gombóc 2021.06.22. 23:34:28

@CSOKKI MÁLNA: mármint te nem szarod le, de én pl. igen, meg sokan mások is, az összes profi sportolót.

kárárámaispj 2021.06.22. 23:50:14

@Sir Gombóc: Aztán az kit érdekel, hogy te mit szarsz le?

Mehetsz az operába, éves állami támogatása a fele annak, mint amennyit a stadion programra költöttek. Vagy mehetsz múzeumba is, tudtommal egy sem zárt be.

külföldrekényszerültem 2021.06.23. 00:42:36

@CSOKKI MÁLNA:

Nehéz attól a ténytől elvonatkoztatni, hogy Magyarország azokra az EB-kre jutott ki, amelyeket új rendszerben rendeztek. Vagyis 16 helyett már 24 csapat vesz részt. F@sza eredmény. Európa legjobb 24 válogatottja között lenni!
Következő tény:
Mindkét esetben pótselejtezőt kellett játszani. Izgalmakkal teli, körömrágós, szerencsés, imádkozós továbbjutás volt ez két eset.
Ha maradt volna 16 csapatos az EB, akkor most nem vernéd itt a nyálad.
Igaz, nem is örülhettünk volna a legutóbbi teljesítménynek, ahogy a mostani játéknak sem...

"Nehéz feldolgozni, hogy a magyar válogatott már a második EB-re jutott ki a valódi rendszerváltás kezdete óta."

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2021.06.23. 06:45:34

@CSOKKI MÁLNA: Hehehe.. a legjobb 24-ben vagyunk 45 országból és csoport tökutolsók leszünk. Hasra ne essek a csodálattól!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.06.23. 10:59:42

@jancsi_2111:

Ne szerénykedj, te Kaleta közeli kollégájaként a téma szaktekintélye vagy.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.23. 19:34:20

@BölcsÉsz: Nem, hanem tíz év alatt, mivel a valódi rendszerváltás 2010-ben volt. Előtte csak módszerváltás volt.

CSOKKI MÁLNA 2021.06.23. 19:35:37

A tótok már 5-0-ra égnek, amely kissé beárnyékolja lippschikék ma esti örömét, amennyiben kikapunk. Mert ugye Szlovákia az etalon mindenben. Lehet, hogy mégse?:D

CSOKKI MÁLNA 2021.06.23. 20:04:35

@Sir Gombóc: Aha, hogyha valóban ennyire népszerűtlen a profi sport, akkor miért nem veszi bele egyetlen párt sem a profi sport leépítését a programjába? Még a momentumos balfasz Fegyőr is ott szurkolt a Puskásban.
süti beállítások módosítása