HTML

Mikor? Melyiket?

"– Hé! Te! Nem ismersz meg? – Nem. – Hát nem emlékszel? Hát együtt lőttük a pártházat! – Mikor? Melyiket? – Mikor melyiket!" /Hofi/

Friss topikok

Naptár

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Fácse

Címkék

1848 (2) 1956 (9) 4k! (2) adó (2) afrika (4) akkordok (1) alföldi róbert (1) alkotmány (10) amerika (11) angela merkel (3) antifa (1) antiszemita (4) arab (11) asszociáció (3) atv (1) ázsia (2) bajnai gordon (2) balog zoltán (5) baloldali (10) bartók béla (2) bayer zsolt (1) benjamin netanjahu (1) bicikli (3) bíróság (2) bkv (1) bokros lajos (2) bolsevizmus (1) bosznia (1) brit (5) budapest (45) bűncselekmény (18) ceu (1) cigány (13) civil (4) család (1) cseh tamás (3) dán (2) demokrácia (23) demszky gábor (1) deutsch tamás (2) dk (6) donald trump (3) egyiptom (1) együttélés (30) együtt 2014 (8) emmanuel macron (1) engels (1) erdély (3) erőszak (1) esztergom (1) európa (15) európai unió (16) eurovízió (13) eu elnökség (5) facebook (2) felsőoktatás (5) felszabadulás (3) ferencváros (3) fidesz (78) film (23) foci (16) fordítás (6) francia (6) fürjes balázs (1) g.fodor gábor (1) gazdaság (3) gender (1) görög (1) grúz (1) gulyás gergely (3) gyász (2) gyerek (2) gyöngyöspata (4) gyurcsány ferenc (6) háború (8) hahá (3) hajdu lászló (1) hajléktalan (1) halál (4) határon túli (13) hír tv (1) hódmezővásárhely (1) hoffmann rózsa (4) hoffmann tamás (1) holokauszt (10) horthy (9) humor (1) indiai (1) interjú (2) internet (3) ír (2) irodalom (12) iszlám (5) iványi gábor (1) izlandi (1) izrael (19) jeszenszky géza (1) jobbik (43) jog (5) józsefváros (2) józsef attila (4) jútyúb (12) kábítószer (2) kádár (2) karácsony gergely (6) károlyi mihály (2) karsay dorottya (1) katasztrófa (1) kdnp (11) képzőművészet (2) keresztény (1) kettős állampolgárság (5) kft (1) kiscsillag (1) kocsis máté (3) konzervatív (5) korea (2) kormány (25) környezet (1) koronavírus (6) korrupció (2) kósa lajos (1) kossuth lajos (3) kovács zoltán (1) kövér lászló (3) közbiztonság (9) közel-kelet (7) közlekedés (2) közmédia (4) köztársaság (6) köztársasági elnök (2) külpol (25) kultúra (41) kunhalmi ágnes (2) lázár jános (3) lenin (2) lévai katalin (1) liberális (6) líbia (1) liszt ferenc (1) lmbtq (3) lmp (25) lovasi andrás (2) macedón (1) magyar gárda (5) magyar hírlap (1) márki-zay péter (2) marx (2) matolcsy györgy (2) mdf (4) médiatörvény (3) meggyes tamás (1) meleg (10) menekült (3) mesterházy attila (5) migráns (3) milla (3) mindszenty (1) miniszterelnök (5) mi hazánk (1) moldova györgy (2) moma (1) momentum (4) mszp (46) mtk (1) náci (11) nagy feró (1) nagy imre (2) nato (1) nav (1) navracsics tibor (1) német (22) németh szilárd (2) nemzeti együttműködés (9) nemzeti identitás (1) nemzeti színház (2) niedermüller péter (2) női jogok (12) norvég (2) nyilas (2) nyugdíj (4) oktatás (2) olasz (2) olimpia (3) önkormányzat (6) orbán viktor (48) örmény (1) orosz (7) országgyűlés (23) összefogás (10) osztrák (2) parlament (13) pénz (2) pintér sándor (3) pm (2) pócs jános (1) portugál (2) pszichológia (1) puzsér róbert (1) rajz (1) reklám (2) rendőr (4) rétvári bence (1) román (5) ságvári endre (2) sajtó (2) schiffer andrás (6) schmidt mária (1) schmitt pál (3) semjén zsolt (2) simicska lajos (1) skót (2) soltész miklós (1) sör (1) soros györgy (3) spanyol (1) sport (19) stágel bence (2) svéd (2) szabó ervin (1) szabó tímea (1) szalai annamária (2) szanyi tibor (1) szdsz (4) szélsőjobb (8) szex (3) szigetvári viktor (1) szijjártó péter (2) színház (8) szlovák (6) szocdem (1) szociális (1) szolidaritás (1) szombathely (1) sztrájk (1) tarlós istván (10) teleki pál (1) terror (3) tétényi éva (2) tóbiás józsef (1) török (1) történelem (29) tóth gabi (1) trianon (8) trill zsolt (1) trombitás kristóf (1) trump (2) tudomány (3) tüntetés (15) újbuda (1) ukrán (7) ungváry rudolf (1) ungváry tamás (1) ünnep (6) uralkodó (1) vágó gábor (1) választás (42) vallás (3) városliget (2) videó (18) vona gábor (3) vörös iszap (1) zene (37) zöld (7) zöld baloldal (2) zsidó (27) Címkefelhő

Nemzetközi helyzet

free counters

petry1.jpg
Petry Zsolt
Forrás: Weltfussball.de,
nekik meg bizonyára a Hertha.

Az egykori Magyar Nemzet nevét viselő sajtótermékben megjelent egy interjú Petry Zsolt volt válogatott focistával, a berlini Hertha BSC (ma már szintén csak volt) kapusedzőjével. Az interjú nagyobbik, közepesen érdektelen részében a magyar labdarúgásról van szó, majd az utolsó előtti kérdésnél a beszélgetés bizarr fordulatot vesz: szóba kerül Gulácsi Péter, a magyar válogatott jelenlegi kapusa, aki februárban szót emelt a szivárványcsaládok és LMBTQ emberek érdekében. Petry Zsolt először látszólag még meg is dicséri Gulácsit, hogy kiállt az elvei mellett, és előadja, hogy ő, mármint Petry, az ő "nemzeti oldalával" együtt mennyire tiszteli mások véleményét - majd egy száznyolcvan fokos fordulattal mégis inkább ellenzi, merthogy a magyar lakosság többsége ezzel úgysem ért egyet, meg egy sportoló az sportoljon, végezze el a munkáját, és ne nyilvánítgasson itt társadalmi-közéleti véleményeket. Majd a legutolsó alákérdezés után ("Társadalompolitikai kérdésekben van véleménye?") valahogy megváltozik a hozzáállása: ahelyett, hogy következetesen visszautasítaná, hogy sportemberként közéleti kérdésekben megnyilvánuljon, levág egy olyan rasszista és kirekesztő monológot, hogy ihaj. Mindez olyan jól sikerült, hogy a Hertha azonnali hatállyal meg is vált Petry Zsolttól.

Petry Zsolt az utolsó kérdés után rögtön a bevándorlásról kezd el beszélni, az egész jelenséget egy az egyben a bűnözéssel azonosítva. Ezt lehet úgy is értelmezni, hogy en bloc lebűnözőz mindenkit, aki más országból vagy kontinensről érkezett Európába - illetve úgy is, hogy a bűnözők miatt büntetne kollektíven mindenkit, aki nálunk szeretne élni. Egyik lehetőség sem jobb a másiknál. Majd folytatja valamiféle "nemzeti értékekkel", meg azzal, hogy "Európa keresztény földrész" - szanzsén kirekesztve Európa legalább egyharmadnyi nem keresztény polgárát. Nem csak a bevándorlókat, hanem például a több száz éve itt élő muszlim közösségeket és népeket, a zsidóságot, az önként más vallást választókat, vagy éppen az ateistákat. Az általa elképzelt vallási homogenitás elvesztését pedig "erkölcsi leépülésnek" és "morális mélyre süllyedésnek" nevezi - miközben egy bekezdéssel korábban még ő aggódott "a véleménynyilvánítás színvonaláért". Petry Zsolt az egész bevándorlás kérdését faji-vallási-származási alapokra helyezi, és hirdet valamiféle avíttas inkvizicionizmust, aminek - mivel tökéletesen ellentmond Isten sokszínűre teremtett világának - abszolúte semmi köze nincs a kereszténységhez, és talán még ennél is kevesebb a konzervativizmushoz (amire szintén hivatkozik).

Azon a bizonyos "nemzeti oldalon" természetesen menetrendszerűen elkezdődött a véleménydiktatúrázás, és hogy a dekadens nyugaton az ember nem mondhatja el, amit gondol, bezzeg nálunk... Akik éjjel-nappal a kirekesztést hirdetik, következésképpen semmilyen toleranciát nem is lehet rajtuk számon kérni, azok szokás szerint a toleránsoktól várják el, hogy tolerálják az ő intoleranciájukat. Pedig Petry Zsolttal a Hertha a végletekig toleráns volt. Nyilván ismerték Petry Zsolt politikai preferenciáit: egy munkahelyen az ilyesmi nem nagyon maradhat titokban, főleg, amikor a külföldön élő magyart kérdezgetik, hogy mi is van ezzel az Orbán nevű figurával? Petry Zsolttól a Hertha csak akkor vált meg, amikor a klub egyik dolgozójaként, a Hertha-család tagjaként tett a klub - és általában a német társadalom - részéről elfogadhatatlan kijelentéseket. Megadták Petry Zsoltnak az esélyt, amit minden migránsnak: illeszkedjen be, sajátítsa el az ország és a munkahelye értékeit, vagy ha ez nem sikerül, legalább nyilvánosan ne szarjon arra az asztalra, ahonnan eszik. Petry Zsoltnak ez több év integrációs folyamat után sem sikerült, sőt ország-világ előtt mondott olyanokat, amikkel szégyent hozott a melegítőre, amit viselt, és a városra, ahol élt.

Egyébként ha Petry Zsolt nem Németországban, hanem mondjuk Oroszországban, vagy valami harmadik világbeli diktatúrában dolgozik, és úgy mondja el a véleményét az ottani borzalmas közállapotokról és az "erkölcsi leépülésről", akkor az onnan való kirúgása is teljesen érthető lenne. Akinek vállalhatatlan egy rendszer, nem megy oda - de ha már odament, akkor egyszerűen nem beszél így arról a helyről, ahol őt befogadták. Ha már "morális mélyre süllyedésről" beszélünk, akkor ennek a megszegése mindenképpen az.

Hogy itt a jobboldal részéről pedig valójában nem a tolerancia és a szólásszabadság melletti kiállásról van szó, azt mi sem bizonyítja jobban, hogy Magyarországon két embert is kirúgtak, mert Gulácsi Péter nyilatkozatát akár csak egy lájkkal is megtámogatta - ezt valahogy mégsem kísérte a "nemzethy oldal" felháborodása. Itt arról van szó, hogy a totalitarizmus azt gondolja, hogy a liberális demokráciát a saját fegyverével fogja legyőzni: a toleránsok majd az intoleranciát is elkezdik tolerálni, és ezzel a rendszert sikeresen szét lehet bomlasztani belülről. Viszont stabil demokráciákban létezik a rendszernek saját önvédelmi mechanizmusa is - Petry Zsoltnál pont ezt láthattuk működés közben.

A tolerancia ugyanis nem mindennek a végtelenségig való akceptálását jelenti. Van a liberális demokráciának az az alapelve, ami minden XXI. századi, civilizált társadalom alapja: mindenki szabadsága addig terjed, amíg másét nem sérti. Ha valaki tehát kiáll hátrányosan megkülönböztetett emberekért, hogy valóban mindenki joga addig terjedhessen, az teljesen belefér - ha viszont valaki beletapos mások jogaiba, akár azzal is, hogy azt hirdeti, hogy mások jogainak a páros lábbal tiprása teljesen jogos és kívánatos, sőt mi több: éppen az jelenti az erkölcsi magasabbrendűséget, az már nem fér bele. Ezt lehet kettős mércének hívni, és valahol joggal: az időt se mérjük kilóra, a távolságot se Celsiusra, a kirekesztést pedig valóban nem mérjük a demokrácia mércéjével, mert nem ugyanaz a kategória. A rablógyilkosság sem fér bele a békés együttélésbe, de mégse mondjuk a börtönökre, hogy szegény elkövetőket korlátozzák az alkotmányban rögzített személyi szabadságukban. Petry Zsolt nem rablógyilkos, senki nem is akarja börtönbe küldeni - de tény, hogy olyat tett, ami nem fér bele egy modern, nyugat-európai, nyílt, befogadó társadalom normarendszerébe, ezért pedig, teljesen természetesen, megkapta a maga szankcióját. Ennyi történt, nem több.

Címkék: sport sajtó foci német migráns lmbtq

79 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mikor-melyiket.blog.hu/api/trackback/id/tr216492592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lobaszopiatej 2021.04.07. 14:44:53

Ki az a Petri Zsolt?
Olyasmi, mint a Berki Krisztián?

midnight coder 2021.04.07. 14:51:47

Ami ma az USA-ban és a csatlós Európában zajlik, az a liberalizmus gyors és határozott felszámolása. Ma kb. ugyanott tartunk, mint a szocializmusban a 70-es évek végén: a fekete autó már (illetve még) nem jön, de a karrierednek annyi lehet ha rosszat szólsz, és igazán nyíltan beszélni csak a szûk családban lehet, de a gyerek elõtt ott sem.

Sir Galahad 2021.04.07. 14:59:53

Nekem a sztoriban az tetszett a legjobban, hogy arra hivatkoztak a kirúgáskor, hogy Petry aláírt egy nyilatkozatot. Ez a nyilatkozat arról szól, hogy a munkavállalónak csak egyféle véleménye lehet és ezt a nyilatkozatot úgy nevezik, hogy Sokszínűségi Charta. Nem tudom, Orwell vagy a Monty Python csoport látna-e ebben nagyobb fantáziát?

törppicur 2021.04.07. 15:07:29

@lobaszopiatej: gugli a barátod, ha már nem ismered a válogatott labdarugókat
Petriként nem fogod megtalálni

törppicur 2021.04.07. 15:10:26

T. PoszterT
ettől hosszabb változatod is van az elítélendő szövegből, vagy ennyi az egész. Ha csak ennyi, akkor abban semmi elítélendő nincs. Különösen a nyíltság és véleményszabadság földjén
„Nem is értem, hogy Európa hogyan képes morálisan ilyen mélyre süllyedni, mint ahol most van. A bevándorláspolitika nálam az erkölcsi leépülés megnyilvánulása. Olyan nemzeti értékek mentén folytassuk az életünket Európában, amelyeket hosszú évek alatt megtanultunk. Európa keresztény földrész, én nem szívesen nézem végig azt az erkölcsi leépülést, ami végigsöpör a kontinensen. A liberálisok felnagyítják az ellenvéleményeket: ha te nem tartod jónak a migrációt, mert rettentő sok bűnöző lepte el Európát, akkor máris rád sütik, hogy rasszista vagy. Ez nem engedhető meg, a másik ember véleményét ritkábban tolerálják, főleg akkor, ha az illető konzervatív álláspontot képvisel.”

törppicur 2021.04.07. 15:12:43

...de tény, hogy olyat tett, ami nem fér bele egy modern, nyugat-európai, nyílt, befogadó társadalom normarendszerébe, ezért pedig, teljesen természetesen, megkapta a maga szankcióját.

Ezt te komolyan gondolod, hogy NYÍLT és BEFOGADÓ?

Ugye cseppet sem vagy kirekesztő?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.07. 17:41:13

Én azon csodálkoztam volna, ne nem rúgják ki. A mai fejlett liberális demokráciákban a szólásszabadság szintje kb. mint a SZU-ban volt: azaz szabad egyetérteni a Párttal.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.07. 17:43:41

"mindenki szabadsága addig terjed, amíg másét nem sérti"

Tehát pl. a homokosoknak kuss, mert álláspontjuk nem tetszuik a többségnek, sérti a többséget?

Nem, ebben az esetben a libbantak a "kisebbség jogaira" hivatkoznak.

Mindig arra, ami az adott helyzetben éppen jó nekik.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.07. 17:45:57

@törppicur:

Nyíltan befogadják azt, ami tetszik nekik. Ami pedig nem tetszik, az eleve fasizmus, s azzal szemben zérótolerancia van. Érted?

Fikalnyik Eugén 2021.04.07. 18:00:10

@zupasta:
"Petry Zsolt nem rablógyilkos, senki nem is akarja börtönbe küldeni - de tény, hogy olyat tett, ami nem fér bele egy modern, nyugat-európai, nyílt, befogadó társadalom normarendszerébe, ezért pedig, teljesen természetesen, megkapta a maga szankcióját. Ennyi történt, nem több."

Olyat tett? Mármint mondott vagy gondolt valamit? Ami neked nem tetszik?
Azt írod, Petry Zsolt migráns.
Valóban.
Csak éppen ő odament, keményen dolgozott, beilleszkedett, elfogadta a kultúrát (nem volt nehéz, mert ősei ugyanezt tették 1000 éve) és ezzel példát mutatott a többi migránsnak. Azok viszont többségében nem így viselkednek, és ezért joggal kritizálja a hozzá hasonlókat.
Te is tedd ezt. Sajátítsd el a liberális önkritikát, kritizált és jobbítsd inkább a saját fajtádat.
Petry Zsolt pedig megtanulta, hogy legközelebb a Hertha helyett a Lazioba megy dolgozni...

a nagy hohohorgász 2021.04.07. 18:18:06

én eddig azt hittem a külföldre szakadt magyarok azért nem szidják a rendszert mert kinn a bab is hus... aztán kiderül hogy elmenekültek a diktaturából a kánaánba és még a véleményük miatt is kibasszák őket !!!! hahaha
A nagy Dárdai aki igazmondó emberként van feltüntve és annyira büszke a székelységére, most látszik mennyire kis csicska! Ha székely lenne akkor már rég a Pécs csapatát edzené (persze NER támogatással )

a nagy hohohorgász 2021.04.07. 18:22:48

@a nagy hohohorgász: na közben megírta a szőrös Szőllösy segnnyaló NSO hogy macinaci Gábornak már van is helye a Hertha edzőstábjában....
Amúgy most nyer igazán értelmet hogy Matheus miért szeret annyira magyarországon lenni(kormánytól független) és miért utálják németországban "mert összeveszik mindenkivel"

zupasta · http://mikor-melyiket.blog.hu/ 2021.04.07. 19:00:19

@MAXVAL birсaman közíró: Ha felnőtt, önálló akarattal és beleegyezési képességgel rendelkező emberek szeretnének úgy élni, ahogy nekik tetszik, az hol sérti a többség (vagy bárki más) szabadságát ahhoz, hogy szintén úgy éljenek, ahogy őnekik tetszik?

a nagy hohohorgász 2021.04.07. 23:13:43

@lobaszopiatej: róla nevezték el a petri csészét :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.08. 07:07:27

@zupasta:

Ha ezek az emberek meg akarják váltiztatni a térsadalmi szabályokat, a znem sérti a többséget?

midnight coder 2021.04.08. 07:18:59

@zupasta: Pl. úgy ha fog egy kamiont és belerohan a járókelõk közé ahol épp te sétálsz a családoddal. Mert hite szerint így a mennyországba kerül, és 77 huri fogja õt mindörökké kényeztetni. De ha ennyire nem is szélsõséges az illetõ, akkor is kerül Európába egy rakás olyan ember akinek sem végzettsége, sem nyelvtudása, viszont a kultúrája, értékrendje évszázadokra van tõlünk, és olyan vallása ami nem arra motiválja hogy beilleszkedjen. Na most, amígy 10, 100, 1000 ilyen ember van, addig nincs nagy gond. Ha több 10 millió, az azért már látható, de még kezelhetõ. De több 100 millió már nem. És ahonnan ezek jönnek, ott van még, és fõleg lesz.

HaCS 2021.04.08. 11:54:58

Ne próbáld védeni a védhetetlent!

Vannak emberek, csoportok, akik úgy érzik ők az egyetlen megkérdőjelezhetetlen igazság letéteményesei, és ennek az igazságnak az egyszerű megkérdőjelezésével, egy véleménnyel szemben aránytalan eszközök vagy cselekedetek is megengedhetőek.

Őket közös halmazban radikálisoknak hívjuk, és közük nincs a liberalizmushoz.

Sem Berlinben, sem Budapesten.

Rodney_2 2021.04.08. 14:36:36

Jelenleg ti vagytok a nyugati világ nácijai: liberálnácik. Ez lett a szabad madarakból. Legyetek átkozottak!

a nagy hohohorgász 2021.04.08. 18:04:26

@Rodney_2: szegény kovács Pisti ha felfogna mi Kuncze mackó bácsi álmából..... jól emlékszem hogy Berlin az a város ahol 40 évig tűrték a falat illetve ahol pár éve valami rejtett eroforras elkotott egy kamiont gyilkossaggal és szépen belerongyolt az adventi unnepsegbe????

Rodney_2 2021.04.08. 20:07:43

@a nagy hohohorgász: Berlinben 2 méterenként láthatsz csókolódzó szőrös bőrszerkós férfiakat közpénzből fizetett plakátokon, minden reklámban kötelező szinesbörű szerepeltetése, stb. Teljesen elment az eszük. Pont ugyanaz mint a Hitleráj idején, csak most az ellenkező irányba.

Hórukk 2021.04.10. 00:00:23

@MAXVAL birсaman közíró: A "nem tetszik", "nem értek vele egyet" nem indok a másik elhalgattatására vagy kirekesztésére, de amint téged akar s.ggbetoszni, akkor jogosan háborodsz fel. Ennyi, szerintem érthető a dolog, nyilván te is érted. A kétséges esetekben a pontos határokat a jogszabályoknak kell kijelölniük. Egyébként ne mi magyarok osszuk már az észtet, ahol egy eü dolgozó nem nyilatkozhat, egy pedagógus sem nyilatkozhat, ha iskolaigazgató, akkor sem nyilatkozhat, ha az illető kórházigazgató és mégis nyilatkozik akkor meg kapásból hazug.

Ekrü 2021.04.10. 00:03:00

"Petry Zsolttól a Hertha csak akkor vált meg, amikor a klub egyik dolgozójaként, a Hertha-család tagjaként tett a klub - és általában a német társadalom - részéről elfogadhatatlan kijelentéseket."-Ezek szerint ha ma Magyarországon valaki egy konzervatív vállalkozás tagjaként a vállalkozás és a magyar társadalom részéről elfogadhatatlan kijelentéseket tesz pld. migráns és gender ügyben, akkor az teljesen elfogadható ha kirúgják?Mert ha igen,akkor elég sok baloldali liberális emberke mehet az utcára á lá Petry Zsolt....
"Megadták Petry Zsoltnak az esélyt, amit minden migránsnak: "-Petry Zsolt épp annyira migráns,mint a nálunk a Mercedes gyárban dolgozó és emiatt Kecskeméten élő német Hansi.Mert ugye Petryt, mint EU-s állampolgárt, éppúgy megilleti az a jog,hogy az EU területén bárhol munkát vállaljon ,mint a német Hansit.
Viszont az árkon-bokron papírok nélkül átcsörtető Ahmednek ilyen joga nincs,hisz ő nem EU-s állampolgár.Ezért Ahmed (gazdasági) migráns,Petry Zsolt és a német Hansi nem.
De ugye ehhez ész kell,hogy valaki felfogja...

Ekrü 2021.04.10. 00:15:47

@Hórukk:
"A "nem tetszik", "nem értek vele egyet" nem indok a másik elhalgattatására vagy kirekesztésére,"-Jelen ,helyzetben Petry Zsolt az akit az állítólagos "hűdetoleráns" Hertha elhallgattatott.És bizony igazad van,az,hogy a Herthának "nem tetszik" és "nem ért vele egyet" az nem indok Petry kirúgására.
"de amint téged akar s.ggbetoszni, akkor jogosan háborodsz fel. "-Senki nem állította,hogy a migránsok vagy a homoszexuálisok nem háborodhatnak fel.Még akár tüncékézhetnek is,ha épp ahhoz van kedvük.De attól még Petry Zsoltnak joga van elmondani a véleményét és egy jogállamban elvárható,hogy a véleménye miatt ne rúgják ki az állásából.

Ekrü 2021.04.10. 00:18:54

@jancsi_32:
"Továbbá Petry bevándorlóként él Németországban, de a bevándorlók ellen uszít. "-Egy EU-s állampolgár mégis hogyan lehet bevándorló az EU-ban?
Kíváncsian várom válaszod....

birka menet 2021.04.10. 00:35:42

@midnight coder: @Ekrü:

Mielött bérösszefossátok már megint magatokat a liberalizmustól, meséljétek már el te ti index észlényei, hogy Magyarországon foglalkoztatna-e titeket akár csak egy megyei 3-as focicsapat, ha kritizálni mernétek egy lapban orbánt vagy a NER-t?

birka menet 2021.04.10. 00:38:51

@törppicur:

hehe, Petry felmondta a NER-t, erre a Hertha aszonta, hogy na akkor takaroggyál vissza abba a kultúrába, te migri f.szkalap.

MINDENKI JÓL JÁRT, mi is a baj?
Petry megkapta, hogy visszajöhet orbánnak helyben felnyalni és nem kell többé betartania a német törvényeket. A Hertha is jól járt, mert megszabadult egy orbán-mutánstól.

birka menet 2021.04.10. 00:48:01

@Fikalnyik Eugén:

Fidess szócső, Petry pont most bizonyította, hogy ő a német társadalom kultúrájába integrálhatatlan, egy egyszemélyes parallel társadalmban élő migráncs, aki sose fog tudni beilleszkedni. Példát meg csak a szinten barbár "kultúrájú" orbán-, SZARvini mutánsoknak mutat. Elrettentőt.

Szíriai Jusuf pedig 2015 óta már letette a különbözeti vizsgáit, dolgozik, a nyáron meg mint már középosztálybeli neo-német jön a Balatonra. Ahol majd Petry pincérként fog rohangálni, hogy Jusuf rendeléseit teljesítse. Ha jól ugrabugrál Jusuf füttyszavára, meg borravalót is kaphat majd.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.10. 07:20:28

@Hórukk:

Akkor miért rekesztik ki azokat, akik nem értenek egyet a liberális elvekkel?

Serény Vélemény 2021.04.10. 07:37:35

Fasisztoid megfélemlítés. Bármi lehet a véleményed, csak konzervatív, normális nem.

Ekrü 2021.04.10. 08:40:16

@jancsi_32:
"Mivel Magyarország és Németország két különböző ország, ezért Petry Zsolt Németországban bevándolró (volt). Ezen az EU nem változtat. AZ EU nem ország."-Magyarország és Németország az Európai Unió tagjai és mint olyanok mindkettőjükre vonatkoznak az Unió jogszabályai:
"A tagállami állampolgárnak külföldi munkavállalóként joga van bármely álláshirdetésre jelentkezni, és a kiválasztás folyamatában az adott állam állampolgáraival egyenlő feltételekkel versenyez az állásért, egyenlő bánásmódban részesülni."
"Az Európai Unión belül az (uniós állampolgár) külföldi munkavállalóknak joga van külön munkavállalási engedély beszerzése nélkül bármely tagállamban dolgozni."
"Az Európai Uniós tagország állampolgárát megilleti a jog, hogy más tagállamban tartózkodjon. "
Minden uniós polgárnak joga van abban az EU-országban élni, ahol alkalmazottként, önálló vállalkozóként vagy kiküldött munkavállalóként dolgozik."
"Kinn tartózkodása alatt a külföldi munkavállalót az elhelyezkedés, a bérezés, a munkavállalást segítő juttatások, az iskolai beiratkozás stb. tekintetében ugyanolyan elbánás illeti meg, mint az adott ország állampolgárait."
kulfoldremennek.hu/munka/140-a-kulfoldi-munkavallalok-10-alapveto-joga-az-europai-unioban
Ezek egy EU-állampolgár jogai.
Ezen jogok a papír nélküli Ahmedet NEM illetik meg.Ezért papír nélküli Ahmed migráns,Petry és a Magyarországon dolgozó Hansi pedig nem.

white999 2021.04.10. 08:46:15

@Sir Galahad: Petry egy olyan migráncs aki amigráncsokat ekézte és ezek a migráncsok akár lehetnek a saját csapatának tagjai. A szinesbőrű migráncsok. Biztos van egész német országban egy olyan csapa ahol tiszta fajú áriák rúgják a labdát és keresztények. Na ott akár klubelnök is lehetne. Nem biztos, hogy a csapategység érdekében egy könnyen pótolható kapusedző poszton levő ember megtartásán gondolkodnak. Rúgtak ki már ettől kevesebbért is embert a foci világában. Amúgy a Gulácsi ekézésében még beveti azt is, hogy ezt egy olyan kapus nyilatkozza aki nem Európa klasszis. Gulácsi a bundesliga egyik legjobb kapusa és angol olasz élcsapatok figyelik szerződtetésre. Petry én jó kapusnak tartottam de Ő azért messze volt ettől a szinttől, így nyilatkozata is a kapus minőségről érdekes. Aki ezeket nem fogja fel az vagy kretén vagy jobboldali náci foci drukker. Persze nyilván nem Petry gondolatait láttuk szárba szökkeni hanem a miniszterelnök úrét a bértollnokok által, csak hát Petry a focista agyával ezt nem vette észre. Tanulópénz mindenkinek, hogy a magyar bajnokságban mindig lesz hely ha kiállnak doktor miniszterelnök mellett, de aki külföldi karriert tervez annak nem biztos, hogy ebben részt kell venni.

white999 2021.04.10. 08:47:43

@törppicur: Abba nem fér bele, hogy néger játékosokkal együtt dolgozzon egy klubnál.

Ekrü 2021.04.10. 08:48:39

@birka menet:
"hehe, Petry felmondta a NER-t, erre a Hertha aszonta, hogy na akkor takaroggyál vissza abba a kultúrába, te migri f.szkalap."-Ez kétélű fegyver.Mert ugye ha a Hertha kirúghatja Petryt a véleménye miatt,akkor a német Hansit vagy akár téged szintén kirúghat a főnököd az idióta megnyilvánulásaid miatt.
Bolond az aki annak örül,ha csorbul a véleménynyilvánítási jog....

white999 2021.04.10. 08:52:43

@MAXVAL birсaman közíró: Társadalmi szabályok mindig változnak, ha nem így lenne még mindig nagy becs lenne japánban hogy egy szamuráj bemegy egy random házba odaszarik a szoba közepére és ezt megtiszteltetésnek érzi a házigazda. Szerintem nem így van és fejlődött a társadalmi szabály és nem visszafelé ment.

Ekrü 2021.04.10. 08:52:55

@white999:
"Petry egy olyan migráncs aki amigráncsokat ekézte "-Mielőtt Petryt "migráncsozod" ajánlom neked is a figyelmedbe:
kulfoldremennek.hu/munka/140-a-kulfoldi-munkavallalok-10-alapveto-joga-az-europai-unioban
Bár az is igaz,hogy ennek megértéséhez némi ész is kéne....

Semper Fidelis 2021.04.10. 08:54:55

@jancsi_32: Tudom, hogy galambbal sakkozok, de szerintem a hozzászólók között csak 1 elmebeteg van. Nem nehéz kitalálni, hogy ki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.10. 08:56:49

@white999:

Nyilván változnak a társadalmi szabályok, de ki döntse el hogyan változzanak? A társadalom vagy pár deviáns?

white999 2021.04.10. 09:09:56

@Ekrü: Ami neked nincs, mert nem érted, hogy ez nem munkajogi kérdés és ezt még Orbán is tudja pedig Ő is kretén mint te.

24.hu/belfold/2021/04/09/petry-zsolt-hertha-orban-viktor-futball/

miért baj ha telefon vagyok 2021.04.10. 10:03:16

@jancsi_32:
Ugass csak kicsi korcs, most ugass míg megteheted!
Már nem sokáig....

Rodney_2 2021.04.10. 10:05:17

@jancsi_32: Te jó példa vagy arra hogy minden ballibsi fogalmatlan idióta. Amikor Petry a "bevándorlók" ellen beszél akkor nem a kultúrált és jó pénzért értékes munkát végző bevándorlókról beszél, hanem a "menekültnek" álcázott megélhetési migránsokról akik "shoppingolnak" nyugateurópában hogy melyik degenerált Darwin díjas népnél kapnak nagyobb segély pekidzset. Emlékszel 2015-re amikor Ausztriából Németországba menekültek, aztán egy részük Németországból Svédországba menekült. Ha nem lenne zero agya a ballibsi csőcseléknek, akkor ezeket kivágták volna mint macskát szarni. Ehelyett progresszíven adóztatják a dolgozó középosztályt és abból zabáltatják az ingyenélő majom csőcseléket. Semmi baj azzal ha valaki úgy migrál, hogy kifejezetten oda hívják, mert tud valamit amire ott szükség van (lásd pl ausztrál bevándorláspolitika). Az EU ma már egy halálraitélt Darvin díjas társulat, ezt mindenki látja aki nem teljesen idióta. Olvasd el pl a The Economist Aprilis 3-i számában közölt elemzéseit az EU járványkezeléséről. What went wrong címmel...
Arról meg hogy ki milyen sötét, csak annyit hogy én 51 éves koromban abbahagytam a munkát mert már eleget kerestem az eszemmel külföldön a versenyszférában, te meg még most is dolgozol és az a hobbid hogy idiótaságokkal árasztod el a blogszférát, hogy végre vegyen már észre valaki. Szánalmas...

Etniez 2021.04.10. 10:22:56

@Ekrü: Magyarországon 11 éve mindenkit kirúgnak, aki nyilvánosan kritizálja a Fideszt. Ha meg nem tudják, akkor másnap lekaraktergyilkolják az Origon, M1-eb, stb.

Azr kaptatok visdza, amit 11 éve csináltok és egyből ekkora vergődése lesz.

Itt Petry az áldozat, biztos nem magától akart nyilatkozni, hanem keresetek egy beszélő fejet. Az ő karrierjének itt a, vége.

Egyébként, egy migráns ne migránsozzon, nem túl elegáns.

törppicur 2021.04.10. 10:38:47

@Hórukk: Akiket említettél köztisztviselők, vagy közalkalmazottak.
A köztisztviselői törvényben szabályozva van (nem Orbán által) hogy milyen szerpelései lehetnek, mennyire illik/kell szolidárisnak lenni.

törppicur 2021.04.10. 10:54:17

@jancsi_32: te vérhülye seggarc
Az általad linkelt
szeka.blog.hu/2020/03/25/nagy_arat_fizetunk_orban_viktor_hibaiert?full_commentlist=1#comments
blogból az eredeti, de már akkor is erősaen zakkant énedet, tudu a math0-t ki szégyellte annyira, hogy kitörölte?
A frédi biztos nem, mert ő egy cseooet sem válogatós.

dumdum 2021.04.10. 12:20:16

Petry természetesen az illegális bevándorlás kezelésével kapcsolatos politikáról beszélt, nem úgy általában a bevándorlásról és bevándoroltakról. Ami egyébként rettenetesen megosztotta a német társadalmat is. 40% gondolja úgy, hogy hibás volt az öt évvel ezelőtt meghirdetett merkeli elképzelés mindenki befogadásáról és az illegálisan érkezők EU-ban történő szétosztásáról. Az elképzelés egyébként végül nem valósult meg, de az illegális bevándorlók már az országban maradtak és elég sok problémát okoznak.

birka menet 2021.04.10. 12:24:53

@Ekrü:

A legszebb az a törtébetben te féleszű náci, ahogy Dárdai megszégyenítette Petryt: a migráncs Petrynek be kellett mennie a halom migráncsból álló csapathoz és fel kellett neki mondania, hogy hogyan gyalázta a migráncsokat.

Ennél nagyobb megszégyenítést még elképzlni se lehet. Ahogy Matyi itt titeket fidess trollokat napi kétezerszer szégyenít meg, az kismiska a Petry megszégyenítéséhez.

miért baj ha telefon vagyok 2021.04.10. 13:28:57

@jancsi_32:
Vau-vau!
Vigyázz kicsi korcs, hamarosan megyünk érted!
Mi vagyunk a Zorbán Habony-droid hadserege!
Összeszedünk, jól megkínzunk, majd a beleidnél fogva fellógatunk egy lámpavasra a Parlament előtt! :)

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.10. 13:30:49

Pedó Matyi ímélekkel bombáz. Szerintem belémesett.

Rossz hírem van számodra, Matyi, már van párom, s egyébként is a felnőtt nőket kedvelem.

miért baj ha telefon vagyok 2021.04.10. 13:59:49

@jancsi_32:
Gyere kicsi korcs, állj át a sötét oldalra!
Hidd el, itt sokkal szebb az élet! :)

birka menet 2021.04.10. 17:00:53

@miért baj ha telefon vagyok:

Mi van bulgárbirka? Titkos másodnicket alapítottál, hogy magadat megduplázva, kétszeres elmebeteként vedd fel a net harcot?

Vagy már a munkanélküli segélyt se kapod többé a bulgár jóléti államodtól és az éhségtől ömlenek belőled a tudathasadt látomásaid?

Gyere vissza Orbánisztánba, itt lehetsz fasza közmunkás, a havi 60 ezer garantálva van.

miért baj ha telefon vagyok 2021.04.10. 17:18:08

@birka menet:
Lebuktam basszus!
Úgy vág az eszed mint egy liberális fénykard!
Sőt, pallos!
Ha ilyen géniuszok alkotják az ellenzéki összefogást, jövőre a Fidesz még a Parlamentbe sem fog bejutni!
:D :D :D

Vombat20 2021.04.10. 18:43:48

@jancsi_32: "fociklubb" így, 2 b-vel, jaj!!! Tanulj meg magyarul, barátom, vagy németül, az se rossz! Aztán írhatsz véleményt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.10. 19:19:23

@birka menet:

Habony adott nekünk plusz 20-20 nikket személyenként. Ugyanis Zorbán retteg a választási vereségtől. Márpedig közismert: minden a blog.hu kommentmezőin dől el.

Közlekedő tömegközlekedő 2021.04.10. 20:00:29

@jancsi_33: Megérkeztél ide is RatykóMatykó?
Ma este sincs aki segbbe szeressen, te geciputtony? Minek rontod mindenhol a levegőt?
Haljál meg

Közlekedő tömegközlekedő 2021.04.10. 20:04:20

@MAXVAL birсaman közíró: Ne személyeskedj SzarJancsi_motsépp harminchárommal. Nem érdemli meg. Így, vazelin nélkül...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.10. 20:08:29

@Közlekedő tömegközlekedő:

Ő nem személy, hanem makákó. Így legfeljebb makákóskodni tudnék vele.

Közlekedő tömegközlekedő 2021.04.10. 20:35:28

@MAXVAL birсaman közíró: Ne nézd le. A mikropénisz orvosilag ismert tünet, nem tehet róla.

frikazojd · http://kocs.ma 2021.04.10. 23:10:58

egyszer csak megtanulják már hogy munkahelyen nem kéne náculni.

Rodney_2 2021.04.11. 00:52:18

@jancsi_33: Már legalább százszor bebizonyítottad, hogy szellemi fogyatékos vagy. Ezért a jövőben nem beszélgetek veled, mert normális ember nem beszélget egy darab szarral.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2021.04.11. 06:56:36

@andras_21:

Voltál éjszakai seggtáncon?

Téged már rég kirúgtak, mi ez a feltételes mód?

Zionnépe 2021.04.11. 07:37:47

Tekintve, hogy nálunk több eset is volt amikor kormányt kritizáló embereket rúgtak ki (lásd pl ügyészt FB posztért, ami nyilvános sem volt!) pláne meg is van tiltva a nyilatkozat az állam pénzéből élőknek - holott ugye ez mindenki adóforintjából van fizetve, járhatna a tájékoztatás nemcsak a kozmetikázott "hivatalos" közleményekből - lapítania kéne a kormánynak, mint szar a fűben !
Nem mellesleg első látásra és többedik olvasásra is az merült fel, hogy képes volt a Ner propagandát gyorsan ledarálni seggnyalásként Petry... Kérdés, hogy zsírosabb állás reményében vagy eleve már felajálották neki és ez volt a feltétel hozzá?!
Kizárt, hogy ne tudta volna, hogy ezért a nyilatkozatért bizony kivágják.
Ha a Felcsúti Akadémiából bárki tenne nyilvános "ellenzéki hűségesküt" azt is kivágnák azonnal.

ProF! 2021.04.11. 08:54:30

@jancsi_32: A stílusoddal kapcsolatban most nem tennék észrevételt.
A tartalommal kapcsolatban megjegyezném, hogy Petry EU alapvető jog alapján jogszerűen dolgozott abban az országban, azaz EU belföldiként.
A bevándorlók minden egyes elemének jogszerűsége nem volt vizsgált mikor áterőszakolták magukat az EU küldő határán, és beerőszakolták magukat azokba az országokba ahol a csodát képzelték maguknak. A német hozzáállás mint ezzel a cselekménysorozattal kapcsolatban mint tudjuk nem tükrözte az EU minden szereplőjének a hozzáállását, ezért nem tartom azt korrektnek. A történtek után kezdték a bekapott problémakör megoldását keresni, nem sok sikerrel.

Kelly és a szexi dög 2021.04.11. 09:13:27

Mindig is úgy volt, hogy kirúgták azt, akinek nem tetszett a véleménye - nincs ebben semmi rendkívüli...

vackor1 2021.04.11. 20:20:06

@white999:@Etniez: @birka menet: @Zionnépe:

Szerintem hagyjátok ezeket, az összes jól ismert nick - és némelyik azoknak is legalja, bár néhány mocskosszájú még nincs itt közülük -, akik vagy valóban ennyire sötét, primitív iióák vagy vmi jól felfogott érdekből hangoztatják ( nem is tudom melyik a szánalmasabb )szinte az összes blogon ugyanazokat a könnyen cáfolható hazugságokat, amik teljesen véletlenül szóra pontosan megegyeznek egymással és legfőképp a hivatalos, bagázsi kinyilatkoztatásokkal. Érveik nincsenek, személyeskedni tudnak, ott tartanak, hogy "annak van igaza, aki hangosabb". Mellesleg ha az egyértelműen Gulácsi cselekedetének szimpatikus megjelölése miatt eltávolított - kirúgott - Hrutka és a másik srác miatt nem hörögtek ugyanígy ( nem néztem végig a hsz-eiket, de szerintem mély kussban voltak a kirúgásukkal kapcsolatban ), az véleményem szerint mindent IS elmond ezekről a bárgyú jószágokról. Van az az intellektus, aki/ami nem áll szóba egy bizonyos szint alatti lényekkel. Vámos Miklós ezt így fogalmazta meg a napokban : " Akit említettél, az egy nagyon ostoba ember, borzasztó hülyeségeket írt. Ráadásul egy kis nyikhaj, aki nem emlékszik arra, hogy Soros Györgynek óriási szerepe van abban, hogy itt nincs szocializmus. (...) Támogatott mindenkit, élen a Fidesz igen tisztelt politikusaival.

A sorosozás szerinte egyfelől nevetséges, másfelől a Göbbels-féle propagandaelvek mintáján zajlik. „Erre én arrogánsan reagálok, csak éppen a mondott személyre nem fogok többet, mert ő nincs azon a szinten, hogy én vele vitába szálljak”. "

Amúgy - hogy a témához is hozzászóljak - ez a történet szimplán csak erről szól - ti értitek, ők vagy tényleg nem vagy nem "akarják" ... : egyszerűen megosztotta volna a csapatot a további jelenléte - ahol nagy számban játszanak külföldi játékosok - és ezt nem engedte a vezetés. Nem is engedhetné egyik munkahelyi vezető sem ezt, a Hertha meg pláne a mostani kiesés közeli helyzetben, amikor maximálisan a focira ( a munkájukra) kellene mindenkinek koncentrálnia, pláne nem engedheti. Biztos vagyok benne, hogy a véleményét bármikor elmondhatja bármiről - legyen bármilyen is az a vélemény- , kivéve ha az bármilyen hatással lehet a játékosok teljesítményére. Petry ezt tette , ezért szakmai okból küldték el és nem a nyilatkozata politikai tartalma miatt..

white999 2021.04.11. 21:18:05

@vackor1: Nyilván igazad van de nem is azért csinálja az ember, mert bármi esélyét látom, hogy megvilágosodnak észérvek hatására. Bár párszor észérv hiányában eltakarodtak inkább a blogról mint a vert sereg és nem inkább nem válaszoltak. Valójában csak csak a felgyülemlett feszültséget vezeti le az ember. Amikor nem szórakoztat akkor nem foglalkozom velük. Értelmesen beszélgetni máshova járok de ott Ők nem találhatóak meg. Talán nem véletlenül.

Rodney_2 2021.04.11. 23:54:42

@andras_212: Brendelszar, nézegessél pszichopata ostoba genetikai hulladékot:

www.facebook.com/matthias.brendel

Rodney_2 2021.04.11. 23:57:33

@andras_212: Brendelszar, nézegessél pszichopata ostoba genetikai hulladékot:

www.facebook.com/matthias.brendel
süti beállítások módosítása