HTML

Mikor? Melyiket?

"– Hé! Te! Nem ismersz meg? – Nem. – Hát nem emlékszel? Hát együtt lőttük a pártházat! – Mikor? Melyiket? – Mikor melyiket!" /Hofi/

Friss topikok

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Fácse

Címkék

1848 (2) 1956 (9) 4k! (2) adó (2) afrika (4) akkordok (1) alföldi róbert (1) alkotmány (10) amerika (11) angela merkel (3) antifa (1) antiszemita (4) arab (11) asszociáció (3) atv (1) ázsia (2) bajnai gordon (2) balog zoltán (5) baloldali (10) bartók béla (2) bayer zsolt (1) benjamin netanjahu (1) bicikli (3) bíróság (2) bkv (1) bokros lajos (2) bolsevizmus (1) bosznia (1) brit (5) budapest (45) bűncselekmény (18) ceu (1) cigány (13) civil (4) család (1) cseh tamás (3) dán (2) demokrácia (23) demszky gábor (1) deutsch tamás (2) dk (6) donald trump (3) egyiptom (1) együttélés (30) együtt 2014 (8) emmanuel macron (1) engels (1) erdély (3) erőszak (1) esztergom (1) európa (15) európai unió (16) eurovízió (13) eu elnökség (5) facebook (2) felsőoktatás (5) felszabadulás (3) ferencváros (3) fidesz (78) film (23) foci (16) fordítás (6) francia (6) fürjes balázs (1) g.fodor gábor (1) gazdaság (3) gender (1) görög (1) grúz (1) gulyás gergely (3) gyász (2) gyerek (2) gyöngyöspata (4) gyurcsány ferenc (6) háború (8) hahá (3) hajdu lászló (1) hajléktalan (1) halál (4) határon túli (13) hír tv (1) hódmezővásárhely (1) hoffmann rózsa (4) hoffmann tamás (1) holokauszt (10) horthy (9) humor (1) indiai (1) interjú (2) internet (3) ír (2) irodalom (12) iszlám (5) iványi gábor (1) izlandi (1) izrael (19) jeszenszky géza (1) jobbik (43) jog (5) józsefváros (2) józsef attila (4) jútyúb (12) kábítószer (2) kádár (2) karácsony gergely (6) károlyi mihály (2) karsay dorottya (1) katasztrófa (1) kdnp (11) képzőművészet (2) keresztény (1) kettős állampolgárság (5) kft (1) kiscsillag (1) kocsis máté (3) konzervatív (5) korea (2) kormány (25) környezet (1) koronavírus (6) korrupció (2) kósa lajos (1) kossuth lajos (3) kovács zoltán (1) kövér lászló (3) közbiztonság (9) közel-kelet (7) közlekedés (2) közmédia (4) köztársaság (6) köztársasági elnök (2) külpol (25) kultúra (41) kunhalmi ágnes (2) lázár jános (3) lenin (2) lévai katalin (1) liberális (6) líbia (1) liszt ferenc (1) lmbtq (3) lmp (25) lovasi andrás (2) macedón (1) magyar gárda (5) magyar hírlap (1) márki-zay péter (2) marx (2) matolcsy györgy (2) mdf (4) médiatörvény (3) meggyes tamás (1) meleg (10) menekült (3) mesterházy attila (5) migráns (3) milla (3) mindszenty (1) miniszterelnök (5) mi hazánk (1) moldova györgy (2) moma (1) momentum (4) mszp (46) mtk (1) náci (11) nagy feró (1) nagy imre (2) nato (1) nav (1) navracsics tibor (1) német (22) németh szilárd (2) nemzeti együttműködés (9) nemzeti identitás (1) nemzeti színház (2) niedermüller péter (2) női jogok (12) norvég (2) nyilas (2) nyugdíj (4) oktatás (2) olasz (2) olimpia (3) önkormányzat (6) orbán viktor (48) örmény (1) orosz (7) országgyűlés (23) összefogás (10) osztrák (2) parlament (13) pénz (2) pintér sándor (3) pm (2) pócs jános (1) portugál (2) pszichológia (1) puzsér róbert (1) rajz (1) reklám (2) rendőr (4) rétvári bence (1) román (5) ságvári endre (2) sajtó (2) schiffer andrás (6) schmidt mária (1) schmitt pál (3) semjén zsolt (2) simicska lajos (1) skót (2) soltész miklós (1) sör (1) soros györgy (3) spanyol (1) sport (19) stágel bence (2) svéd (2) szabó ervin (1) szabó tímea (1) szalai annamária (2) szanyi tibor (1) szdsz (4) szélsőjobb (8) szex (3) szigetvári viktor (1) szijjártó péter (2) színház (8) szlovák (6) szocdem (1) szociális (1) szolidaritás (1) szombathely (1) sztrájk (1) tarlós istván (10) teleki pál (1) terror (3) tétényi éva (2) tóbiás józsef (1) török (1) történelem (29) tóth gabi (1) trianon (8) trill zsolt (1) trombitás kristóf (1) trump (2) tudomány (3) tüntetés (15) újbuda (1) ukrán (7) ungváry rudolf (1) ungváry tamás (1) ünnep (6) uralkodó (1) vágó gábor (1) választás (42) vallás (3) városliget (2) videó (18) vona gábor (3) vörös iszap (1) zene (37) zöld (7) zöld baloldal (2) zsidó (27) Címkefelhő

Nemzetközi helyzet

free counters

Magyarországon 2011-ben ismét megvalósult a pogrom fogalma: egy terület bizonyos etnikai hovatartozású tagjait kitelepítik, elüldözik, "cigánytalanítják" Gyöngyöspatát. Igaz, ezt most nem az államhatalom végzi, de hogy hol van ilyenkor az állami közbiztonság, ami ezt megakadályozhatná, az már nagy fehér folt. A Fidesz "erős állam"-víziója csak a magánszféra határainak lerombolására vonatkozott, de az állam normális, minimális feladatainak ellátására már láthatóan nem. Mint ahogy a Szebb Jövőért Polgárőr Egyesület márciusi megszállásakor sem lépett (le) a belügyminiszter. Hogy az gyengeség volt-e, vagy éppen gesztus a szélsőjobbnak és a lakosság cigányellenes hányadának, máig nem tudni. De az biztos, hogy az a kormányzat és főleg az a belügyminiszter, amelynek regnálása alatt ilyesmi megtörténhet, alkalmatlan a feladata elvégzésére. Ha pedig direkt vonul ki, és önként engedi át az ország tetszőleges területeit milíciák és félhadseregek - jelenleg a Véderő nevű terepruhás szervezet - ellenőrzésének, akkor azzal aktívan hozzájárul az államrend és a demokrácia lebontásához. A kormány különben is az 1944 előtti, horthysta államrendet tekinti legitim elődjének. Most az 1919-es fehérterror és az ahhoz járuló kormányzói jóváhagyás ismét megvalósulni látszik. Igaz, tömegkivégzésekre még nem került sor, de ne legyenek illúzióink: nem azért bújik valaki egyenruhába és nem azért alapít kiképzőtábort, hogy aztán az ott használt fegyverrel csak agyaggalambot lőjön. Főleg, hogy most a fegyvertartási szabályozás is enyhülni fog, így az efféle "cigányvadászok" már akár éles lőfegyverrel is szabadon felszerelkezhetnek.

Gyöngyöspatai lakosok már márciusban aláírásgyűjtésbe kezdtek, hogy maradjanak a Szebb Jövőért Polgári Egyesület néven tömörült ex-gárdisták, és őket is meg lehet érteni. Hiszen amazok hiába félemlítettek meg egy egész közösséget, asszonyokat, gyerekeket: az a néhány bűnöző, aki a falu lakosságára veszélyt jelentett, ugyanúgy visszahúzódott az odújába, és addig a lakosság maradék, nemcigány többségének valóban nem volt félnivalója. Nekem is be kell vallanom: ha a cigány-magyar együttélés problémakörében személyesen érintett lennék, netán érzelmileg involvált, valószínűleg nekem se lenne türelmem toleránsnak lenni. Talán a bosszúvágy is elöntené az agyamat, előjönnének agresszív hajlamaim, és vérgőzös tekintettel menetelnék én is a fekete lajbimban. Ám mivel nem élek Gyöngyöspatán, de eleget informálódtam, és valamennyire ismerem a téma szakmai és történeti oldalát is, megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy objektív legyek.

Szijjártó Péter (aki a miniszterelnök szóvivője, tehát mondandóját nyugodtan tekinthetjük Orbán Viktor személyes véleményének) nevezetes kijelentésének sem az volt a célja, hogy bárki elhiggye, hogy itt nem kimenekítés történt, hanem csak egy menetrend szerinti húsvéti üdülés. Ez egyszerűen csak az a pszichológiai kísérlet, amikor két vonalat, egy hosszabbat és egy rövidebbet felrajzolnak a táblára, és a rövidebbről kijelentik, hogy az a hosszabb. A jelenlévő tíz ember közül kilenc beépített, ők erre készséggel bólogatnak - a maradék egy pedig eldöntheti: (1) kritika nélkül magáévá teszi a hivatalos álláspontot és tényleg elhiszi a nyilvánvaló tény ellentétét; (2) kiáll a saját igaza mellett és vállalja a szankciókat, mint a megvetés, hülyének nézés, kiközösítés; vagy (3) tudatában van a valóságnak, mégis a többséggel együtt bólogat, mert tudja: ha nem fogadja el a hatalom által kijelölt helyes véleményt, könnyen megütheti a bokáját. (Mondani sem kell, hogy az eredeti kísérletnél az utolsó csoporthoz csatlakoztak a legtöbben.)

A való életben a bólogatók hadáról nem lehet tudni, hogy valójában ki a beépített, ki az őszinte hívő és ki az, aki csak nem mer kiállni az nyilvánvaló igazság mellett - vagy éppen az igazság zavarja, ezért próbál mindent elkövetni a tények elferdítéséért. Ám az üdültetéses variáció addig is gerjeszti az "ezeket bezzeg még nyaraltatják is, fene a pofájukat" és hasonló szólamokat és indulatokat. A kormányzati politika célja már az első pillanattól kezdve a feszültségek szítása volt, de olyan amatőr módon, mintha ennek ellenkezőjének még a látszatát sem akarná kelteni. Hiszen a szavazók egy jelentős része szomorú is lenne, ha tényleg csak családii kirándulásról lenne szó, és nem örülhetnének a Véderő sikeres tisztogató munkájának. Míg egy éjszakára a rendőrség protokollból őrizetbe vette a Véderő tagjait is, hogy senki ne vesse a szemére, hogy semmit nem csinál. Persze hogy a hatályos törvényeknek és a párizsi békeszerződésnek megfelelően feloszlassák, ahogy van, az egyenruhájuk viselését betiltsák, a tagjait és támogatóit pedig büntetőjogi felelősségre vonják (ahogy ezt annak idején a Magyar Gárdával is kellett volna), ez ma már csak utópia.

A kormányzat tehát jól láthatóan kezdettől fogva a konfliktus elmélyítésén fáradozott. A Fidesz 1998 és 2002 közötti kormányzásához hasonlóan most is kielégíti a szélsőjobb választók  - azóta megnövekedett - igényeit, és továbbgerjeszti ezt az amúgy is súlyos problémát, hogy addig se kelljen olyan ügyekkel foglalkozni, amelyek mentén az egész ország egyszerre fordulna a hatalom ellen. Mert amíg csak a baloldaliak, liberálisok, zöldek és más demokraták szerveznek tüntetéseket, addig nincs baj. De ha a Jobbik szavazói és a még tőle is jobbra lévő csoportok az utcára mennek, akkor újra beköszönt 2006 ősze, amit jómagam sem kívánok, egyikünknek se.

A sikeres kormányzati politikának köszönhetően már vér is folyt, sebesültek is vannak már. Úgy látszik, az alaptörvény aláírását nem követte akkora össznépi eufória, mint várták, ezért most újra minden adott, hogy Gyöngyöspata kerüljön a középpontba. Ha valaki mégis Budapestre figyelne, akkor az első, amit az arcába nyomnak, az a tervezett új utcanevek körüli mizéria. A lényeg, hogy az indokolatlan iskolabezárásokra vagy a nemzetgazdaság tovább rombolására - vagy éppen a csődöt mondott koncepció megváltoztatására és a hibák kényszerű beismerésére - minél kevesebb figyelem jusson. Mi pedig vagy balgán felülünk az elterelő hadműveletnek, vagy pedig csendben hagyjuk, hogy Gyöngyöspata után az egész magyar vidék lángba boruljon.

Címkék: budapest fidesz demokrácia cigány orbán viktor jobbik alkotmány horthy szijjártó péter közbiztonság együttélés bűncselekmény magyar gárda pintér sándor gyöngyöspata

157 komment · 10 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://mikor-melyiket.blog.hu/api/trackback/id/tr82847367

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Cigánybűnözők és a fasiszta hordák 2011.04.28. 09:36:44

 Az egész média a gyöngyöspatai események lázában ég. Lesz-e polgárháború, vajon meddig tűri a kormány a fasiszta csőcselék/cigánybűnözők (pártállás szerint választható) terrorját? Persze tudom én, hogy ezek nagyon fontos kérdések, mint ahogy az i...

Trackback: Nácizni vagy cigányozni az igazi? Egy biztos: mindig a másik a hülye 2011.04.28. 08:51:49

Nincs mit tagadni, januárban nagyon megdöbbentett az a rengeteg, tartalmát és hangnemét tekintve meglehetősen durva hozzászólás, ami a West Balkános tragédiát követő cigányozással kapcsolatban írt szövegemre érkezett. Akkor 95:5 arányában a cigányokkal...

Trackback: Rendkívüli állapot - cui prodest? 2011.04.28. 00:25:48

Miért nem cselekszik időben egy titkosszolgálatokat is irányító belügyminisztérium, amikor etnikai zavargások közelébe kerül egy település vagy egy régió? Pedig ujjgyakorlat volna Pintérnek a gyöngyöspatai ügy elintézése.Az mondjuk igaz, hogy az apadó ...

Trackback: A kisebbségi ombudsman jelentéséből 2011.04.28. 00:20:59

 "Gyöngyöspatán 2010-ben összesen 49 regisztrált bűncselekmény történt, 2011 első két hónapjában – tehát a járőrözés megkezdése előtt – pedig 5. Ez utóbbiak között kiemelt, súlyos bűncselekmény nem volt, három kisebb ért...

Trackback: MILLA 2011.04.27. 21:57:35

A Kormány 600+110+32 milliót fizet kommunikációs tanácsadó cégeknek, hogy szerethető viselkedésre tanítsák őket. Az Egymillióan a Magyar Sajtószabadságért facebook csoportnak nem kellene senkinek sem fizetni, csak legalább az ilyen akciókat, mint az ...

Trackback: Vizeléssel indult a verekedés Gyöngyöspatán 2011.04.27. 21:55:00

Egy véderős vizeletvitéz szabadította el az indulatokat. Videó....

Trackback: Vizeléssel indult a verekedés Gyöngyöspatán 2011.04.27. 21:54:59

Egy véderős vizeletvitéz szabadította el az indulatokat. Videó....

Trackback: Tömegverekedés, vagy lincselés? 2011.04.27. 21:38:10

 Ha 80-100 Véderős verne agyon lapátnyelekkel 4 Romát az is "Tömegverekedésnek" lenne aposztrofálva, vagy arra lehetne használni a lincselés jelzőt?Mindenhol atrocitásnak, tömegverekedésnek, összecsapásnak hívják azt ami tegnap történt, ...

Trackback: Akármilyen Gárda: Csak megy és megy és megy 2011.04.27. 21:17:34

A magyar törvények jelentős részéről közismert, hogy csak annyira érvényesek, amennyire a népesség jámborabb hányada betartani hajlandó őket. Bár lértejöttéért, és sikeréért szurkolunk, ezért is fejeztük ki korábban kételyeinket, hogy egy szigorú dohán...

Trackback: Íme az igazság: Gyöngyöspata elcsatolva! 2011.04.27. 21:11:32

Kedd este összeverekedtek a Gyöngyöspatára visszaszivárgó Véderő szimpatizánsai és a helyi romák. Utóbbiak állításai szerint a szélsőjobboldali egyenruhások egész nap provokálták őket, majd meg is ütöttek valakit. A Véderő parancsnoka azt mondta: 100&n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KaPé 2011.04.27. 20:57:47

Ez okozat, ugyebár. Az okokon kellene elgondolkodni.

Bert Sels 2011.04.27. 21:02:14

a térfigyelő kamera felvétele alapján egy 40-50 fős, kéziszerszámokkal felszerelt tömeg verekedett össze 4 férfivel

ez mindent elmond

kicsijuti 2011.04.27. 21:02:28

"A sikeres kormányzati politikának köszönhetően már vér is folyt, sebesültek is vannak már."

ja a véderősök vére meg egy helyi asszonyé akit megpüföltek egy kicsit mikor visszajöttek a "kimenekítés" után.

Ez a gyöngyös patai történet már a kezdetek óta bűzlik. 8 ember megfélemlít 400at? 4 véderős rátámad egy 40 fős csoportra akik az egyik véderősnek levágják az ujját? A cígányokat valaki szerint kitelepítik de a vöröskereszt meg a kormány szerint nem.

2011.04.27. 21:05:55

a cikkíró bérrettegő és úgy védi a cigányokat hogy az életben még egyet sem látott

torró 2011.04.27. 21:07:10

Fehérterror!Jó kis csalogató, emlékeztet a rikkancsokra akik hasonló módon adták el az újságot.Mondja csak kedves uram! Hol volt amikor ebben a faluban az ellenkező terror működött? Vér is folyt! Kik vertek meg kit.Azt miért nem tetszett ide kanyaríntani. Ma, amikor annyi híradás van,mondja mi értelme van az ilyen féligazság propagálásának. És miért akarnak bennünket hülyének nézni??

torró 2011.04.27. 21:11:16

Szóval:elmegy Ön a jó büdös francba a hasonló karakterű írástudókkal együtt!
Ezt kifelejtettem.

büünös 2011.04.27. 21:15:03

Az a baj, hogy több évszázad kulturális evolúciójának divergálása a mai körülmények között ezt eredményezte.
Sajnos egy fejletlen, szinte csak csoporttudattal rendelkező etnikai közösséghez tartozókkal egy végtelenségig frusztrált és kiszolgáltatott, elkeseredett másik csoport kerül egyre élesebben szembe.
Néhány "nagyon" civilizált ország (USA, Kanada, Németország, stb.)befogadhatna pár száz bajkeverőt és családját. Sajnos nem fogják ezt megtenni. Ők is tudják, miért.

Chicano 2011.04.27. 21:16:25

Megint egy hülyeblog az index címlapon.

kicsijuti 2011.04.27. 21:17:11

ugyanez volt amikor a mortimer leszúrta azt a srácot, akkor is szörnyű fasiszta terror dúlt az országben annak ellenére hogy az a szegény srác meg a mortimer gyerek is cigány volt.

Steppenwolf 2011.04.27. 21:24:19

Fehérterror, mi? Amikor eddig csak romák ragadtatták magukat erőszakra, a "kitelepítésnek" nevezett ingyen nyaralást pedig az egyik drága SZDSZ utóízű ellenzéki párt mögött álló pénzember finanszírozta, természetesen mindenféle politikai hátsó szándék nélkül.
Na elmész te is a jó édes lábbalhajtós anyukádba.

Reggie 2011.04.27. 21:26:00

Rmelem a kovetkezo egyenruha az oltony lesz, es a politikusokat is elviszik majd...

Anti Anyag (törölt) 2011.04.27. 21:27:37

Valójában Gyöngyöspatának volt 3 jó hete, amikor nem kértek vámot a hídnál a cigányok, nem vegzálták az asszonyokat.

Amúgy a cigányokat nem telepítette ki senki, a falvédők "játszanak" velük, de nekik a cigányok csak eszköz.

harcsabajuszos 2011.04.27. 21:28:42

Magyar Értelmező Kéziszótár szócikke a fogalmak tisztázása érdekében:
lincs - Bosszúvágytól és gyűlölettől feltüzelt tömeg önbíráskodása, népítélete, amelynek során valakit megtorlásul vagy (mint az észak-amerikai négerek esetében gyakran) megfélemlítés okából bírósági ítélet nélkül megkínoznak, agyonvernek, megölnek.

4 negyven ellenében nem verekedés, hanem lincselés.

Most kezdene bomlani az államrend is? Érdekes, szerintem már akkor megkezdődött, amikor egy jól körülírható etnikai csoport szabad kezet kapott a többségi társadalom terrorizálására, az erőforrások korlátlan pusztítására, felélésre, s úgy alapvetően az többségi társadalom elfogadott normáinak tagadására.
Ez az etnikai csoport egyre gátlástalanabb, s nem értem pontosan, mire játszik az állam.
Ebből nem fog jól kijönni a jelenlegi politikájával.

Anti Anyag (törölt) 2011.04.27. 21:31:50

@Chicano: Az Index csípi az ilyen blogokat, mert sok lesz a hozzászólás.

Nem néztem végig az itteni posztokat, de sejtem, hogy száz másik faluról, ahol a cigányok tartják rettegésben a helyi lakosságot, tuti nincs és nem is volt poszt.

Az valahogy nem éri el a liberális ingerküszöböt, pedig elég nagy probléma, emberjogilag is.

bucbuc 2011.04.27. 21:38:42

Azt se érdemled meg blogíró, hogy lekurvaanyázzalak, szánalmas, cinikus vagy egyszerűen csak hülye vagy. nem tudom melyika rosszabb, mindenesetre az index címlapon hoz.
Ez geci szomorú.

acidx 2011.04.27. 21:41:33

tiszta szívből remélem, hogy a cikkíró sem gondolja komolyan,amit írt. ha igen, akkor tessék kiköltözni közéjük.

2011.04.27. 21:41:38

pogrom, fehérterrorXDDD
nem olvastam végig a cikket, de a rendszeres index címlap mellett a 16 követő beszél helyettem is:D

toi 2011.04.27. 21:46:39

gyurcsány is gyűjt, ill. adakozik az "evakuáláshoz"
de persze a fidesz tehet erről is, mint mindenről.

TASZtalan 2011.04.27. 21:46:53

Csak így tovább posztíró, meglesz az a gyakornoki állás a Népszabinál...

Asszem 2011.04.27. 21:47:46

Ubazzeg, mindig van lejjebb, komolyan, voroskereszt.hu, hivatalos nyilatkozat arrol h elore szervezett udultetes volt,

Tobbet artanak az iilyen liberalis szobajogvedok a romak megitelesenek, mint a garda es a vedero egyuttveve

gabesz7004 2011.04.27. 21:49:06

Elfelejti a cikkíró, hogy a fehérterrornak nevezett rendcsinálás válasz volt a zsidók vörösterrorjára! A Szebb Jövőért és a Véderő a válasz arra, hogy lehet-e rendet tenni ha a Rendőrség nem tud vagy nem akar. Igen lehet!ÉS KELL IS!

atomarc 2011.04.27. 21:49:54

Ja. A FIDESZ a szélsőjobbal van. Ezért tervezik az egyenruhásmasírozás 3 éves büntetését. Sajnos a helyzet még rosszabb, a FIDESZ csak tehetetlen fasz, te meg posztoló egyszerűen csak szánalmas hülye, vagy béna provokátor vagy. Melyik a rosszabb?

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.04.27. 21:51:52

Ez a Belügyminisztérium előtti tüntetés/ellentüntetés videó is eléggé "Gáz", ha valaki figyelmesen végignézi (jobbik bűnözés skandálás, SZDSZ-es volt politikusok stb), de mondjuk én már kiléptem az EMS-ből és egyre többen lépnek ki.

picasaweb.google.com/elisabethkalman/SzolidaritasGyongyospataval?feat=directlink#

Paralelepipedon 2011.04.27. 21:52:46

"De ha a Jobbik szavazói és a még tőle is jobbra lévő csoportok az utcára mennek, akkor újra beköszönt 2006 ősze, amit jómagam sem kívánok, egyikünknek se."
Hát azt ne is kívánd. Mert tudod az a helyzet, hogy - ha már pszichológiáai kísérletről beszéltél - hiába osztódtatok kékre és zöldre, mindenki felismer benneteket.

"(1) kritika nélkül magáévá teszi a hivatalos álláspontot és tényleg elhiszi a nyilvánvaló tény ellentétét; (2) kiáll a saját igaza mellett és vállalja a szankciókat, mint a megvetés, hülyének nézés, kiközösítés; vagy (3) tudatában van a valóságnak, mégis a többséggel együtt bólogat, mert tudja: ha nem fogadja el a hatalom által kijelölt helyes véleményt, könnyen megütheti a bokáját."
(4) tudatában van a valóságnak: tudja, hogy él közöttünk egy olyan réteg, amely abban érdekelt, hogy feszültséget, ellentéteket szítson, és egymás ellen uszítsa az embereket. Mert kevesen vannak, így a megosztás, elaprózás az egyetlen esélyük a győzelemre.

Mikrobi 2011.04.27. 21:56:19

Az első mondatot elolvasva elkezdtem sajnálni a liberálisokat, hogy ilyen hülyék tolják a szekerüket. És még csodálkoznak, hogy ennyi a szélsőséges...

De legalább nem olvastam tovább.

Ussz 2011.04.27. 21:58:20

Ekkora faszságot már rég olvastam.

Mouth Hero 2011.04.27. 21:59:19

"egy terület bizonyos etnikai hovatartozású tagjait kitelepítik, elüldözik"

Eddig is megvolt ez. Csak éppen a magyar ember hagyta el a rendszeresen kirabolt telkét, házát, a mások által leszüretelt gyümölcsösét. Jó esetben áron alul eladva, rosszabb esetben rövidebb-hosszabb távollét esetén szétlopva, elbontva.

Akkor bezzeg kuss volt, nyilván az gyerekcsíny.

Seregbontó 2011.04.27. 22:02:21

Kedves posztoló!

Hogy egy klasszikust idézzek: El lehet menni, kéremszépen, itt lehet hagyni minket! Nem kötelező ebben mocsok fasiszta közegben élned. És vigyél magaddal még néhány tucat kitelepített svédet is, biztosan jól megleszel velük odakint.

2011.04.27. 22:04:00

"megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy objektív legyek."

Ajjajaj...szívjál még egy kicsit, akkor nagyobb hülyeségeket is el fogsz képzelni magadról.

Sárga Király 2011.04.27. 22:04:14

Három tény a posztolónak:

1. Terror az utóbbi 15-20 évben Gyöngyöspatán volt, többek között. És nem fehér.

2. A helyi cigányság szerdán önszántából, külső támogatással hagyta el a települést, gondolván, hogy az USA-ban pont rájuk lesz szükség.

3. Az utóbbi pár napban - nyilván félelmükben és kétségbeesésükben - összevertek egy ötven körüli nőt, majd később négy férfit. Utána pedig kalap-kabát, itt hagyják ezt a rasszista országot.

eMJe 2011.04.27. 22:08:55

Hirtelen de sokan benyalnak melegig a fekete mosatlan seggbe. Mennyit kaptok ezért?

Sárga Király 2011.04.27. 22:14:23

"Mert amíg csak a baloldaliak, liberálisok, zöldek és más demokraták szerveznek tüntetéseket, addig nincs baj. De ha a Jobbik szavazói és a még tőle is jobbra lévő csoportok az utcára mennek, akkor újra beköszönt 2006 ősze, amit jómagam sem kívánok, egyikünknek se."

Ez pedig a liberális gondolkodásmód csúcsfoka. Nekünk, Demokratáknak lehet - ti meg ott a jobb oldalon kussoljatok, mert ha nem, jönnek a rohamrendőrök.

Mohamed 2011.04.27. 22:19:56

A cigányok együttélésre képtelen kötekedő munkakerülő higiéniára nem adó kultúra nélküli hazátlan senkiházi alantas nép nem méltóak az imént elmondottak alapján hogy hazánkban éljenek miért van az hogy ha kiutalnak az egyik emberszabású családnak egy tiszta rendezett önkormányzati lakást/házat akkor az egy héten belül lelakják öszemocskolják leamortizáljás szinte lebontják ez azthiszem minden elmond ezekről ha az iskolában meg kérdezi a tanár hogy mikor volt a hattini csata akkor a válasz:basszad szájba a kurva anyád aki ílyet mond egy tanárnak az az életre nem méltó miért élet cél hogy a börtönben keménykedjenk megerőszakolják és felgyújtsák lányainkat halálra verjék tanárainkat leszúrják a nálunk játszó külföldi kézilabdásokat ezek mem méltóak az életre remélem hogy nem csak gyöngyöspatán hanem mindenhol lesz pogrom kikéne telepíteni ezeket az usa-ba a brazil őserdőbe vagy a szaharába szóvaL MESSZE INNÉT.

jozicsenko 2011.04.27. 22:21:31

-a megvert nyugdíjas öregasszony biztosan csúnya fekete bakancsot viselt, ugye?
-a fehérterror elött meg ugye volt egy komplett idióta banda, akik kijelentették, hogy az válik ki az országból, aki akar (igen, a komancsok akkori alkotmányában benne volt hogy szabadon alakítható tagköztársaság: a kivülrekedt magyarok persze le voltak sz.rva...)
-a cikkíró szimpla idióta: a felvételeket kellene megnézni, nem hangulatot kelteni, elvtárs

(az a három madár meg már szépen elszállt cimbora, itt lenne az ideje hogy utánuk röpülj..)

csi szi 2011.04.27. 22:22:25

Szerintem ezeket a bloggereket fizetik, hogy provokáljanak. Maguktól nem lehetnek ilyen hülyék.
Azaz dehogynem, találkoztam már hasonlóval, sajnos. Szemellenzősök, a szemükben a cigányok csak áldozatok lehetnek (ahogy liberális sajtóban is a "rettegő roma" irónia nélkül bevett szókapcsolat lett).

Kösz a halakat! 2011.04.27. 22:26:41

Nos nem szokásom reagálni az ehhez hasonló szemétségekre, de így, hogy ezt a undormányt
kirakták az index címlapra nem hagyhatom magamba zárva a véleményem.

Pár mondatot kiemeltem ebből a fermedvényből:

"A kormány különben is az 1944 előtti, horthysta államrendet tekinti legitim elődjének"
"Most az 1919-es fehérterror és az ahhoz járuló kormányzói jóváhagyás ismét megvalósulni látszik"
- te (mármint ennek hányadéknak a szerzője) egy beteg állat vagy, erre a kijelentésedre nincs elfogadhatóbb megállapításom. Egyszerűen nem tértem magamhoz ezen mondatok után

"de eleget informálódtam, és valamennyire ismerem a téma szakmai és történeti oldalát is,megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy objektív legyek."
- egy mondatban ennyit lódítani ennyire arrogánsan - nagy tehetségre vall. Szerintem közöd nincs ehhez a témához azok után, amiket itt össze hordasz

"A kormányzati politika célja már az első pillanattól kezdve a feszültségek szítása volt,de olyan amatőr módon, mintha ennek ellenkezőjének még a látszatát sem akarná kelteni."
"A kormányzat tehát jól láthatóan kezdettől fogva a konfliktus elmélyítésén fáradozott."
- benne van a pakliban. Ámbár a balliberális oldal kezét a dologban nagyvonalúan kihagytad,nem mintha meglepne, hisz a kettős mérce a te poltikai blokkodban nem csak nyomokban található

"Persze hogy a hatályos törvényeknek és a párizsi békeszerződésnek megfelelően feloszlassák"
- cikkelyszámot, paragrafusszámot, bekezdést megadhatnál a párizsi békeszerződés becikkelyezéséből, hogy mindenki el tudja olvasni a vonatkozó részt, bár el sem hiszem, hogy erre a békeszerződésre
mersz hivatkozni

"A lényeg, hogy az indokolatlan iskolabezárásokra vagy a nemzetgazdaság tovább rombolására
- vagy éppen a csődöt mondott koncepció megváltoztatására és a hibák kényszerű beismerésére - minél kevesebb figyelem jusson."
- ne haragudj, de te hol éltél az elmúlt húsz évben, vagy akár ha betelepülő vagy akkor az elmúlt pár évben?
Nézz már légyszíves utána Magyar Bálint, Kóka János nevének és ha már a hibák kényszerű beismerésének eltussolásáról beszélünk akkor Gyurcsány Ferencnek.

Igazából az egész szenny-cikk minden mondatát szét lehetne elemezni-oltani-kommentelni,
de annyira undorító teljes olvasatban, hogy kihányok tőle a gangról.
Remélem kaptál egy kis pénzt ezért és nem önszorgalomból írtad, akkor lenne csak igazán szomorú a dolog.

nadiposzata 2011.04.27. 22:32:37

@imperial: ezt próbáltam én is valahogy emgfogalmazni

@szudajev: és ezzel a dologos cigány is egyetért.

nadiposzata 2011.04.27. 22:34:00

ÁÁÁÁ! Meg van: "de eleget informálódtam, és valamennyire ismerem a téma szakmai és történeti oldalát is,megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy objektív legyek."

Nem engedheted meg!

toi 2011.04.27. 22:34:32

mekkora szégyen ez a cikk!

csak az oktalan sárdobálás megy. a kormány a felelős, a fidesz a felelős, a rendőrség a felelős, de a cigányok, azok nem. akikkel képtelenség együtt élni, de a sok majom budai liberális pöcs, az tudja, hogy ez mind nem igaz, és aki erre mást mond, azt lenácizzák.
takarodj ki éjjel a 7,8,9 kerületbe egy kis sétára, és miután kirabolnak, kibeleznek, másnap is cikkezzél. vagy gyere le vidékre, észak-keletre, dél-alföldre, kérdezősködj, tájékozódj, és akkor objektív lehetsz, miután szétbaszták a fejedet baltával 200 ft-ért.

méghogy szakmai háttér. pffff

Advanced Flight 2011.04.27. 22:36:47

Adatlapja szerint zupasta (fenti förmedvény szerzője) = Tucker Dávid

Sapienti sat.

Antifaszok Réme 2011.04.27. 22:37:50

„Életszerű színdarab

I. szín

Helyszín: Kiskunköcsöge cigányok által lakott része, a Kolompár család otthona
Személyek: cigány apa, cigány gyermekei, pályakezdő szocjológus kisasszony

Apa jő, fia a konyhában ül.

Apa: Dikmá tyerek, segícs mám mekemelni a Audit! Megin alászorult ety nyugdíjas.

Fia: Mindjárt metyek apám, csak széjjelbontom ezt a kutyát. Mostan hosztam a dökkútból!

Apa: Ety pofont aszé le ne passzak neked, jössz! Letéptyem a D&G nyákláncod?

Fia: Jao fan ná! Csak átveszem á nátrákom! Az ármáni öltönyöt dzsák ne koszoljammán ösze!

Vezetékes telefon csöng, a cigány apa felkapja. Fia el.

Apa: Halló, Golombár lakás!

Pályakezdő szocjológus kisasszony: Puszcsii, sziaa! Burgundy-Kiss Evelin vagyo-ok! Felmérést és kimutatást készítcsizek a kormány megbízásából a vidéki romá-ák helyzetéről! Puszcsyka mesélj kérlek, hogy vagytok?

Apa: Ó more nátyon szárúl vátyung! Mákácska a mekfáltó úrjészus grizduzs! Tököjjek mek ha nem éhezünk iten! Máj mek buzdulung anyira seming zsindzsen!

P.sz.k.: Hát az nagyo-on szomorú! Miért nincs pénzetek csocsifiú?

Apa: Nindzs munga kisazony! Tókosznánk mink, dehát nem atnak mungát! Lópni kel hógy ne haljunk éhen!

P.sz.k.: Jaj az nagy szívás nektek, miért nem adnak munkát?

Apa: Aszé me cikányok vatyunk! Há rászista iten mindenki! Tiszenhárom éve etyszer jelendkeztem egy álásra, de elkültek mer nindzs mek a nyauc álltalánosom. Na ezt haszutták, mer csak azé nem vetek fől mer cikány vatyók!

P.sz.k.: Felháborító! Rögtön intézkedem bogaram, megírom a képviselő uraknak a sanyarú sorsotok történetét.

Az apa leteszi a telefont és kimegy az udvarra, ahol már várja családja a fémkupacok, és Audi típusú gépjárművek között.

II. szín

Helyszín: Kiskunköcsöge, Szabó család otthona
Személyek: apa, fia, pályakezdő szocjulógus kisasszony

Apa ül a konyhaasztalnál, pénzüket számolja.

Fia jő, leül mellé.

Apa: Ennyi.

Fia: Majd nem fűtűnk annyit.

Apa: Igen fiam, majd spórolunk ahol tudunk.

Fia: Én is nem sokára kapok fizetést, tán elég lesz valamire.

Telefon hangja hallatszik. Apa odamegy a készülékhez, és felveszi.

Apa: Szabó lakás, tessék!

Pályakezdő szocjológis kisasszony: Szia puszii, hallom hogy utáljátok a cigányokat!
Milyen szemét egy népek vagytok ti? Csak azért mert ők roma származásúak és szegények?

Apa: Tisztelt hölgyem! Mi nem--

P.sz.k.: Ne hazudozz nekem te csacsi! Szegény romák próbálnak dolgozni, ti meg nem hagyjátok nekik. Csak azért mert ők roma származású-úak, azt híresztelitek róluk, hogy lopnak te kis gonosz! Szerinted milyen érzés lehet nélkülözni és egyik napról a másikra élni?

Apa: Higyje el tudjunk mi azt--

P.sz.k.: Dehogy tudjátok! Nektek van állásotok, szegény romák csak segélyekből tengődnek! Ellepi őket a kosz és a saját mocskuk, csak azért mert ti kirekesztitek, rasszizmáljátok őket! Elegem van belőletek! Undorító népség vagytok amiért ezt teszitek szerencsétlek romcsikkal. Olyan jelentést írok erről a poltikus srácoknak, hogy csak na! Remélem jól megadóztatnak titeket és odaadják a pénzeteket majd a cigányoknak!

Apa: Az egyetemen úgy nagyjából felkészítették a mai magyar állapotokra?

P.sz.k.: Persze, mondták hogy kérdezősködni kell, meg ilyenek!

Apa: Kedvesem, maga látott már cigányt?

P.sz.k.: Pf, miért láttam volna?

Apa: Kimozdult már Budapestről?

P.sz.k.: Menjél már, miért mozdulnék?

Apa: Akkor kérem adja át üdvözletét a jó kurva édes anyjának meg a sok fasszopónak ott a Parlamentben. Hagyjanak minket békén és tán nézzenek kicsit a "szegény" cigányok körmére. Csókolom.

Apa lebassza a telefont. Mind elmennek.

Függöny”

/naczivadasz.com/

-Musashi- 2011.04.27. 22:39:28

Na ezért kell egy rendes médiatörvény,hogy az ilyen észlények vállalják a felelősséget azért amit összefirkálnak. Ez nem más mint szándékos pánikkeltés. Azt állitani hogy egy népet üldöznek,közben nem,ugyanolyan bűnnek kellene lennie mint a holokauszt tagadás.

Hilts 2011.04.27. 22:43:22

Üzenném a posztírónak: Takarodj lefelé a cigánysorra, és éljél ott, vagy fogadj be magadhoz néhány orkot pér hétre, ha ennyire aggódsz értük. Vagy Izralbe is lehet nagyon gyorsan utazni... bőröndöt minden esetben adunk.

toi 2011.04.27. 22:44:20

mikor lesz rá már ráuszítva egy vagyonosodási vizsgálat az audival, bmw-vel járó, villákban lakó, fukszos kancigányoknál?
jaa, hogy azt nem merik? vagy nem lehet, mert jönnek a jogvédők, hogy már megint a romákat bántják, szegények!

Thomas Simon 2011.04.27. 22:45:26

Szeretnék látni egy blogbejegyzést 1x az életben, ami a romákról szól és úgy kezdődik, hogy "nekem is voltak tapasztalataim a romákkal és...." . Hihetetlen mértékű tudatlanság lengi be a témáról cikkezőket.

Tita nick 2011.04.27. 22:45:50

Kedves blogíró:

o
|\o_
_|/|_

Ezt csináld a cigányaiddal. Hazug libsee.

Asszem 2011.04.27. 22:46:59

@-Musashi-: Remhirkeltes, igy van, ezert elsosorban az amerikai faszfejt kellene elovenni aki elkezdte evakualasnak hivni a voroskeresztes udulest, utana pedig azokat a lapokat, akik kritika nelkul lekozoltek

Tita nick 2011.04.27. 22:50:06

"Ám mivel nem élek Gyöngyöspatán, de eleget informálódtam, és valamennyire ismerem a téma szakmai és történeti oldalát is, megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy objektív legyek."

Én meg megengedhetem magamnak, mert ismerem a liberális fajtád, hogy azt mondjam, ne itt rontsd a levegőt.

toi 2011.04.27. 22:52:54

@Asszem: plusz gyurcsányt, aki adakozik és pénzt gyűjt erre.

Zsombor78 2011.04.27. 22:56:13

Tisztelt cikk iro!En cigany vagyok es angliaban elek,de amit maga ir az hazaarulas!

Exploiter 2011.04.27. 22:56:22

N+1. okos post ma.

Azért kibaszott szomorú, hogy nekem, mint kikúrt értelmiséginek mindenféle katonásdit játszó seggfej mellé kell állnom, mert a tanult kollégák nem tudják kihúzni a seggükből a fejüket.

Mesélj te is, hülyegyerek, jön az orbán és megfegyelmezi a gaz nácikat, utána mi lesz? Béke és boldogság, európa, meg progresszió?

Francokat. Ugyanúgy agyonvert nyugdíjasok, letarolt földek, szétrombolt közösségek és települések közt örülhetsz a hülye fejeddel, hogy a cigányoknak már nem kell félniük.

Állítsák meg a szélsőjobbot! Igen.
MIUTÁN elrendezték a cigánykérdést. Addig kuss van, összeszorított farpofákkal, tetszőleges sarokban. A felelősség ugyanis EGYES-EGYEDÜL a hozzád hasonlóké.

Asszem 2011.04.27. 22:56:49

Origo mai cikke, meg a kameras felvetel elott, megszolaltat egy roma szemtanut: "Hónapokig tűrtünk, tegnap elszakadt a cérna" - mondta az [origo]-nak egy fiatal férfi, aki a többiekhez hasonlóan azt állította, hogy a piros sapkások fegyverekkel támadtak rájuk."

Szoval igaz, hogy a reszeg provokalta a romakat, de nem igaz, h fegyverekkel tamadt rajuk. Tovabba az egesz cikk ugy allitotta be a tomegverekedesnek nevezett lincselest, mintha emiatt akarnanak kimenekulni az orszagbol a romak.....

Tehat a valosag az, hogy ha az utcadba vizelnek, akkor politilai menedekjogot kersz az USA-ba....

Videokamerat mindenhova. Barcsak lennenek meg fiatalok, vagy dokumentaristak ezekben a falvakban, akik filmre veszik es felrakjak a youtubera ezen helyekmhetkoznapjait is, hogy ne csak az egyik oldal szenvedeset lassuk

toi 2011.04.27. 23:01:01

@Asszem: nem engedik a liberálisok a kamerákat. se buszra, se közterekre. hőbörögnek miatta, hogy sérülnek a jogid/ik.
vagy sok bűncselekmény egyértelműbb lenne? nem lehetne belemagyarázni gaz náci dolgokat?

h4z4rd 2011.04.27. 23:06:19

Magadat objektívnak beállítani arcátlanság, a belső kényszer, ami a folyamatos csúsztatáskora kényszerít, etnikailag jól behatárolható, fakult hírértékkel bír, cserébe a tudatlanságod, félműveltséged átütő.

A jó provokatőrök szükségszerűen jól képzett emberek közül kerülnek ki, már csak az áhított hatásfok érdekében is. Szóval ez nem a te szakmád.

Nem írok elemzést, mert nem látom a nevelésedben a perspektívát, -ehhez elég lett volna elolvasnom az első sort. Tudtad, hogy a pogrom nem kitelepítést jelent?

Öntelt wannabe fasz. Olyan, csak kisebb.

Vkat118 2011.04.27. 23:07:16

Ne itt tenyésztsetek cigányt, köszönöm!

Ellem az elmúlt 15 évben elkövetett 6 bűncselekmény minden elkövetője cigány...

Nézzétek meg a Tököli börtönről szóló dokumentum filmet a youtubeon. 95% cigány (egy fehér embert talált a filmes csapat a dutyiban, pedig gondolom igyekeztek)

A rendőrség tehetetlen, egy rablással egybekötött súlyos testi sértésnél, nem hajlandók felvenni a személyleírásba, hogy cigány az elkövető. (Pedig ha esetleg meg akarnák keresni, tizedére csökkentené a lehetséges elkövetők számát)

Nem tudom, mi van Budán, de a kisvárosokban falukban tényleg olyan lelki állapotban van a nép, hogy kész fegyvert ragadni és az első 5-6 keze ügyébe akadó cigányt agyonlőni. Egyértelmű, hogy előbb-utóbb polgárháború lesz ebből és ott nem fog válogatni senki ki a bűnöző és ki nem. De ezt a cigók és az őket babusgató hatóság főzte magának.

3 év egyenruhaviselésért? Vicc. Ameddig ott a gárda és a véderő legalább rend van.(miközben senkit nem bántanak) Ki kéne tüntetni ezeket az embereket. Az én szememben és sokak szemében ők hősök.

Ti sötétben nem rezzentek össze egy 5-6 fős suhanc kinézetű cigánytársaságtól? Nem kelt bennetek félelmet? Azért miért nem adnak 3 évet?

Link Elek 2011.04.27. 23:07:22

nem feherterror, hanem fekete terror.
a jobbikosok jobban szeretik a halal szinet magukon. vajon miert?

Asszem 2011.04.27. 23:07:52

@toi: Ez igaz, de most nem a liberalisok kezeben a hatalom, a fidesz epp most unnepli magat es az alkotmanyat, nyugodtan beleirhattak volna, hogy a kozbiztonsaghoz valo jog elorebb valo a szemelyisegi jognal.

Szal most a fidesznel a labda.

petbecks 2011.04.27. 23:08:33

azért ez durva, hogy ez a csúsztatásokkal teli, szar írás kikerül a címlapra...

a megszokott színvonal az indexen..:D

frikazojd · http://kocs.ma 2011.04.27. 23:09:36

Fehérterror?? A kolléga színvak? :D

A pogrom is majdnem jó, csak ugye magyarokkal van tele a kórház.

zupasta milyen híreket olvas vajon?

lolperec 2011.04.27. 23:25:47

nehéz lesz ez így, félek tőle, hogy durvábban fognak alakulni a dolgok, mint ahogy azt a liberálmédia kiszámolta. Mondjuk annak fognak még csak igazán örülni.
az tuti, hogy az elsősoros mozizás helyett egyirányú repülésre fizetek be.
Amit Viktorék most szétgányolnak tuti nem lehet egyhamar renberakni, nekem meg nincs mégegyszer 8-10 évem hallgatni az elmúlthányévezést, sorry.

peca1000 2011.04.27. 23:28:50

Gyerekek hát nem veszitek észre?

Az Indexen csak liberális uszító bérenc rettegő blogírók vannak, akiknek feladatuk, hogy mosdassák a cigányokat !!!

Még akkor is ezt tennék ha rájuk törne egy cigányhorda!

zupasta · http://mikor-melyiket.blog.hu/ 2011.04.27. 23:29:56

Köszönöm szépen az újfent nagyszámú hozzáfűzést! Ajánlom a nagyérdemű figyelmébe a blog korábbi két, hasonló témájú bejegyzését, azokban sok itteni álláspontot már előre megválaszoltam:
mikor-melyiket.blog.hu/2011/03/14/terror_a_ciganysoron
mikor-melyiket.blog.hu/2011/03/16/valasz_a_terrorra

A két sablonvéleményre azért válaszolok itt is röviden:

1. "eddig a cigányok terrorizáltak" - Nos, erre itt is kitértem, csak ugye ha az ember agyát a téma hallatára elönti a vérgőz, hajlamos átsiklani afölött, amit éppen kérdezni akar. Nos, ha bűncselekmény történik, akkor az elkövetőket felelősségre kell vonni. Mondom az elkövetőket. Nem azokat, akikre valaki rámutat, hogy azok is cigányok, akkor lehet őket büntetni. (Aki hisz a kollektív bűnösség elvében, annak a Beneš-dekrétumokhoz sem lehet egy rossz szava.)

Hogy én is ilyen primitív módon gondolkodnék, miszerint ha nincs cigányterror, akkor következésképp magyarterror van, ezt kikérem magamnak. Itt a Véderő tagsága követett el bűncselekményt, hiába voltak csak nyolcan, a puska az ő kezükben volt, és ők provokálták szándékosan a gyöngyöspatai cigányságot. Majd amikor elcsattant az első pofon, akkor rögtön ők lettek a magyar nemzet- és fajvédelem legújabb mártírjai. Persze az is elképzelhető, hogy a Véderő csak békésen lövöldözgetett, a cigányok pedig megverték szegényeket, és a biztonság kedvéért még saját magukat is - de azért gondolom, ezt azért senki nem hiszi.

Mint ahogy azt sem, hogy utólag kiderült, hogy a Vöröskeresztnek pont a gyöngyöspatai cigány gyerekeket és édesanyjaikat jutott eszébe táboroztatni, és pont akkor, amikor a Véderő is arra járt? Sokkal inkább valószínű, hogy a Vöröskereszt vezetője megértette az új idők szavát és csatlakozott a megalkuvók csoportjához. Vagy csak kormány bácsi szépen megkérte őket, hogy helyezzék már el ezt a nyilatkozatot, mert ugyebár nekik sincs az a kis pénz, ami ne jönne jól.

2. "éljél közöttük" - Nem meséltem általános iskolai éveimről, sem pedig cigánytelepi látogatásaimról - ellenben a leghangosabban cigányterrorozókat kérdezném meg, hogy ők jártak-e már ott? Ja hogy ők anélkül is remekül látják, mi folyik az országban?
Ha vigasztal: én is ugyanazokat a sztorikat hallom és ugyanazt a bűnügyi híreket nézem, mint bárki más, csak éppen kicsit más következtetést vonok le róla. És mivel itt is csak ugyanazokat az önmagukba visszamutató sablonszövegeket és sztereotip mondatokat olvasom vissza, abból is csak a saját igazamat tudom levonni. Pedig én örülnék a legjobban, ha olyan hozzászólást kapnék, amit én is tovább tudnék gondolni és kicsit alakítana az én nézőpontomon is.

A kérdéses bekezdést, bevallom, azt hittem, kitöröltem, mert egyébként teljesen különáll a bejegyzés többi részétől. De valahová oda akartam kilyukadni, hogy a problémát egy szakképzett, a problémát kívülről és objektíven látó rétegnek, valamint a helyben élő, a problémát közvetlen közelről, mindennaposan érzékelő csoportnak közösen kell megoldania. De amíg ők ennyire kerülik egymást, addig csak leshetjük a pozitív végkifejletet.

Egyébként pedig felvállalom magam, csak meg kell találni a megfelelő két gombot, vagy vissza kell nézni az archívumban. Sok sikert hozzá! :)

SAJNOS KIOPERÁLTÁK AZ AGYAMAT,EZÉRT TÜNTETNI JÁROK 2011.04.27. 23:31:44

Akinek nem tetszik költözzön közéjük,oda való,egyenlő velük.Sok sikert.

zupasta · http://mikor-melyiket.blog.hu/ 2011.04.27. 23:32:54

@Vkat118: Ha a bűnözők többsége cigány is (már ha erre lennének statisztikai adatok, de fogadjuk el csak a társadalmi tapasztalatot), abból még nem következik, hogy a cigányok többsége is bűnöző. Egyszerű matematikai logika. De erről is már írtam régebben.

eleve lehetetlen 2011.04.27. 23:34:26

Ha ez paródia akar lenni (márpedig gondolom nem véletlenül szerepel legfelül a Hofi idézet), akkor kurva jól sikerült!

"párizsi békeszerződésnek megfelelően feloszlassák"

Itt tényleg majdnem behugyoztam.

Stand up-pal próbálkoztál már? Keresd meg a Fábryt, az ő szövegírói úgyis eléggé kipukkadtak mostanra.

peca1000 2011.04.27. 23:34:31

Csak akkor fognak pofára esni a megélhetési jog és fajvédő szervezetek, politikusok, ha a feldühödött nép nem csak a cigányokat fogja kivégezni, hanem Viktor bácsival és a bajuszhuszár Pintér Sanyival őket is elragadja a népharag.

Dr. Morcz · http://drmorcz.blog.hu 2011.04.27. 23:35:41

Kedves posztíró,

Úgy néz ki a kommentekből, hogy a hasonló doktriner írásoknak bealkonyult. Esetleg megpróbálkozhatna az önálló véleményalkotással.

lolperec 2011.04.27. 23:37:45

@zupasta: arra vigyázz, hogy ha magyarázod, az már gyanús. :)
aki lát kettőig, az tudja ki hogyan miért mozgatja a szálakat.
az a mák, hogy ez egy nagyon vékony réteg és vagy még Magyarországon tartózkodik, vagy már nem.
felőlem talicskázhatja az ilyen rendelt balhék hátterében az állami vagyont a fidesz, éheztek most 8 évig.
de én egy forint jövedelemadót nem fizetek ennek az országnak, leszek inkább dokkmunkás bárhol de itt semmi, lediplomázok és byebye,
remélem nyáron még kiengednek/beengednek Bécsbe.

Vkat118 2011.04.27. 23:40:41

@zupasta: Nem kérdőjelezi meg ezt senki, egy statisztikát viszont szívesen látnék.

Mellesleg egy normális életvitelű cigánnyal sem találkoztam még. Egyről hittem, hogy az de csak lopott tőlem végül..

szgy 2011.04.27. 23:40:49

azt hittem ezzel az evakuálásnak beállított üdülés-témával kellőképpen lejáratta magát az LMP és társai, de úgy látszik még nem volt elég. mit lehet még elérni egy hazugság tovább cséplésével? tovább szítani a feszültséget? majd ha el merek menni néhány napra nyaralni remélem ide is jön a "sajtó" és fényképeznek amint sírva indulok el a cigánysor mellől.

canissa · http://www.canissa.com 2011.04.27. 23:45:29

"ha a cigány-magyar együttélés problémakörében személyesen érintett lennék, netán érzelmileg involvált, valószínűleg nekem se lenne türelmem toleránsnak lenni."

"Ám mivel nem élek Gyöngyöspatán, de eleget informálódtam, és valamennyire ismerem a téma szakmai és történeti oldalát is, megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy objektív legyek."

Meg a jó anyádat azt te nyomorék.

Meloka 2011.04.27. 23:47:45

Tényleg és ki ír a többi falubeliről, akik a cigányok rablásai, verekedései, lopásai miatt nem tudnak nyugodtan élni??? Róluk elfeledkezett a sajtó!!!

szgy 2011.04.27. 23:51:19

ja, igen, egy újabb példája annak hogy itt magyarországon (és külföldön) van egy réteg akik állandóan a holokausztot és minden más szokásosan emlegetett dolgot (nácizmus, fasizmus, rasszizmus, nyilasok, stb.) látnak mindenben, bármi történik.

közben meg csak egyszerűen elegünk van az elszabadult bűnözőkből akiknek lassan már több lesz a joga mint az áldozatoknak.

xanax · http://bennyhillifier.com/?id=CVTFxYMhwiA 2011.04.27. 23:51:52

Ha megnyerném az ötöslottót, magyarokkal fertőzött falvak rettegő cigányai között sorsolnék ki újlipótvárosi öröklakásokat.

Vkat118 2011.04.27. 23:53:49

Egy időben én is felbasztam magam az ilyen írásokon és magamból kikelve reagáltam. Semmi értelme, mindenki látja a csúsztatásokat és a valóságot maga körül, minden romkocsmatöltelék firkászt leköpéséhez pedig nincs elegendő nyálmennyiség a világon.

Ma Baker 2011.04.28. 00:01:47

"De ha a Jobbik szavazói és a még tőle is jobbra lévő csoportok az utcára mennek, akkor újra beköszönt 2006 ősze, amit jómagam sem kívánok, egyikünknek se."

2006 ősze nem kicsit más tészta, semmilyen szempontból sincs köze a mostani helyzethez.
Esetleg ha Orbán felajánlana egymisit a cigóknak, mint azt Kurcsány tette, felpezsdülhetnének az indulatok.

Akinek pedig mint írtad, semmi gyakorlati tapasztalata nincs cigányokkal, az 1.: nem lehet objektív a témában 2.: minek ír ilyen cikket 3.: szobatudós fejében romantikus kép él a romákról Shakira "Gipsy" című számának klipjéből

Whis 2011.04.28. 00:21:24

bocsi, de nem 40-50 cigány vert 4 nem cigányt?

Thomas Simon 2011.04.28. 00:23:47

"Nem meséltem általános iskolai éveimről, sem pedig cigánytelepi látogatásaimról"

Valóban, lehet azért mert ilyen nem is létezett (nem az általános iskolás évekre gondolok)?

"Ha vigasztal: én is ugyanazokat a sztorikat hallom és ugyanazt a bűnügyi híreket nézem, mint bárki más, csak éppen kicsit más következtetést vonok le róla."

Attól hogy más következtetést vonsz le, mint a többiek, abból még nem következik, hogy az igaz.

"És mivel itt is csak ugyanazokat az önmagukba visszamutató sablonszövegeket és sztereotip mondatokat olvasom vissza, abból is csak a saját igazamat tudom levonni. "

Ha egy szöveg "sablon", akkor abból azt a következtetést vonod le, hogy nem igaz/neked van igazad?

A logikád teljességgel érthetetlen.

pg2 2011.04.28. 00:30:52

@Ma Baker: Tanulni kéne a nyelvet: a "nem vagyok személyesen érintett és érzelmileg involvált" kicsit mást jelent, nem azt, hogy gőzöm sincs a dologról.
Egyébként meg 2006 öszének éppenséggel nagyon is sok köze van a mostani tavaszhoz: egy győztes politikai erő látszatcselekvésekkel szimbolikus politizálással és terminológiai vitákkal igyekszik eltakarni impotenciáját, inkopetenciáját, tehetetlenségét és felkészületlenségét. Elődjükhöz hasonlóan (amit leginkább csak azért gyűlöltek, mert náluk volt a kormányrúd) fogalmuk sincs, hogy lehetne itt "rendet" rakni. Kedvező politiaki klíma néhány agyament ultrának...

HgGina 2011.04.28. 00:32:40

A kitelepítettekhez hasonlóan Gyöngyöspata körzetét egy kicsit tágítanám. Lehetőleg az államhatárig, és azon kívülre telepíteném ezt a sok rétinégert.
Különösen tudom hozzá célterületnek javasolni a megszállt Palesztínát. Azután lehet majd ajvékolni a tel-avivi zsinagógában.
Esetleg Fukushima körzetét is be lehet célozni, ott úgyis ritkult mostanában a populáció.

Átvitel honvéd 2011.04.28. 00:33:10

Megnyugtató, hogy itt, az Index berkein belül, túlnyomó többségben ballib beállítottságú olvasókat feltételezve sem találni a fenti, régi SZDSZ-MSZP hősidőket idéző, minősíthetetlen ocsmánysággal azonosuló kommentet, egyet sem. ...Van remény, hogy valaha normális viszonyok legyenek ebben az országban. Köszönöm.

pg2 2011.04.28. 00:34:25

Ja, és Gyöngyöspata honlapját megnézte már valaki? Igen tanulságos...

csi szi 2011.04.28. 00:34:35

Amúgy elég ott jobbra fent a kék szalagra egy pillantást vetni, hogy tudjuk, hogy egy Gyurcsány-nyaló idióta blogjáról van szó.

megint 2011.04.28. 00:38:58

A cikk írója simán elférne a megélhetési jogvédők között a demagóg hülyeségeivel, amit persze könnyen mond egy laptop elől. "a párizsi békeszerződésnek megfelelően", tudod ugye, hogy az előző kormány alatt is működtek hasonló "csoportok".Mit csináltak? Kiküldték az utcára az értelmiségüknek tekintett ordibálókat, az sem volt baj ha az elkövető is roma volt(T.G.M, Mohácsi V. kirohanásai), a lényeg, hogy lehessen egyet fasisztázni, nagyrészt ennek a politikának a következménye az, hogy a jobbik meg tudott erősödni. A fidesz szítja folyamatosan szerinted ezt a feszültséget? Politológusnak is gyenge lennél, de nagyon. Pont, hogy a fidesznek nem hiányzik ez, ellenben a jobbiknak és a bal-zöld oldalnak.

megint 2011.04.28. 00:43:18

A cikk íróját is arra biztatnám amit a német nagy demokrata újságírók megtettek, és pofára is estek, hiszen ők fasiszta magyarországról akartak írni, erre kiderült, hogy az érintettek nagyon is jól érzik magukat.

HgGina 2011.04.28. 00:44:05

Kezdem érteni, miért van egyre nagyobb igény az ilyen metszettpöcsű zugfirkászok lincselésére.

thinker_ 2011.04.28. 00:59:24

objektív? hehe, rég röhögtem ekkorát....

Thomas Simon 2011.04.28. 01:04:53

Még záró gondolatként szeretnék bemásolni 1-2 idézetet Csíkszentmihályi Mihálytól (Chicagói Egyetem Pszichológiai Karának magyar származású, elismert professzora)

"Pszichológiai szinten parazitának tekintjük a másik ember pszichikus energiáját kiszipolyozó egyéneket. Ez nem közvetlen irányítással történik, hanem a másik gyengeségének vagy figyelmetlenségének a kihasználásával."

"A parazita egy nála - legalábbis bizonyos szempontból - hatalmasabb egyén(esetleg közösség) energiáját szívja el."

"Az élősködők nem mindig tudatosan okoznak kárt az előnyösebb helyzetben lévőknek. Gyakran gondolkodás nélkül teszik saját fennmaradásuk és kényelmük biztosítása érdekében[...]. Ennek egyik jellemző példája a némelyek számára megkülönböztetett szaporodási lehetőségeket biztosító megtévesztő stratégia[..]. A gyermek felnevelésének felelősségét vállalni nem képes anyák és apák a társadalom többi tagjának a pszichikus energiáit zsákmányolják ki saját génjeiknek a következő nemzedékbe történő átörökítése érdekében.[..] Nem csupán együgyű szokás volt, hogy elvárták a férjezetlen nők szüzességét, vagy a menyasszony nagy hozományát ahhoz, hogy férjet találjon[..]. Ezek a közösség nagyon is hatékony eszközei voltak arra, hogy a gyermekvállalás és gyermeknevelés nehéz és energiaigényes feladata csak az arra anyagi és más szempontból is alkalmas fiatalokra háruljon. "

A fentiek természetesen nem csak a cigányságra jellemzőek..
Mindenki döntse el maga, hogy mit jelentenek a fenti sorok, és hogyan értelmezi különböző helyzetekben.

Mohamed 2011.04.28. 02:08:35

Zupasta
egy korábbi indexes riport és több más újságcikk tanúsága szerint a cigányok egy településen belül tudják hogy maguk közül ki vagy kik azok az emberek családok akik bűnözésből élnek akik képtelenek rendbentartani a portájukat beilleszkedni de csak igen ritkán de inkább soha nem jelzik ki vagy kik azok
hogy is írta Babits? Vétkesek közt cinkos aki hallgat na ezzel szerintem megvan magyarázva a cigányság kollektív bűnössége.
Én valóban jártam egy iskolába cigányokkal és nem volt leányálom a tanárral úgy beszélt mint egy szarevő senkivel pedig csak mrgkérdezte valamelyiktől a leuktrai csata évszámát összeköpködték az osztály termet a nap végére a táskádat padodat nem mertük elhagyni a vaságyastól 20kg-os gyereket kényszerítették hogy lopjon a szüleitől késsel járkáltak a zsbükben és kérkedtek azzal hogy majd börtönbe mennek és ott maffiás keménycsávók lesznek diák munla során is volt alkalmam dolgozni velük meg ismerni a munka "moráljukat" és bizony hamar kihullottak nem bírták sokáig az ott meghatározott nem túl feszes munkatempót.
erre válaszolj kérlek.

Archenemy 2011.04.28. 02:35:43

@zupasta: "Ha a bűnözők többsége cigány is (...), abból még nem következik, hogy a cigányok többsége is bűnöző."

az nem, csak az, hogy nagyobb részük bűnöző, mint a nemcigányoknak

tehát mondjuk nem 1% (fehér bűnözési ráta), hanem 5-10%

tehát az dönt jól, aki a cigányokat elkerüli, mert így ritkábban érintkezik bűnözőkkel

persze nyilván jobban döntene, ha eleve a bűnözőket kerülné el bőrszínfüggetlenül, de a bűnözőség sajnos nem látszik kívülről, a cigányság meg igen, tehát az alapján lehet dönteni, előítélni

ha ezt gonoszságnak tartod, gondolj arra, hogy a életbiztosítók is végeznek kockázatelemzést, pedig biztos volt már olyan ember, aki tökkövér volt, ivott, dohányzott, mégis száz évig élt

na így van ez itt is

hiába látjuk be, hogy az előítéleteink néha csapdába vezetnek, ha cserébe meg sokkal gyakrabban igazak

és persze ha előítélünk egy cigányt, pl. átmegyünk az utca másik oldalára, és ez a cigány mégsem bűnöző, akkor nem történt semmi, nem lett bajunk, míg ha nem ítélünk elő egy bűnözőt, akkor sokkal rosszabbul járhatunk; ez is arra sarkall, hogy "a biztonság kedvéért" inkább előítéljünk ilyen helyzetben

Archenemy 2011.04.28. 02:59:44

"hiába látjuk be, hogy az előítéleteink néha csapdába vezetnek, ha cserébe meg sokkal gyakrabban igazak"

ezt rosszul írtam, valójában nem lesz feltétlen objektíve gyakran igazunk, csak gyakrabban, mintha nem lennének előítéleteink

pl. képzelj el két zsákot, az egyikben 100 fehér golyóra jut 1 vörös, a másikban 100 fehér golyóra jut 10 vörös

ha nincsenek előítéleteink, és véletlenszerűen húzunk vagy az egyik, vagy a másik zsákból, akkor valamivel gyakrabban fogunk vöröset húzni, mintha lennének előítéleteink, és csak az első zsákból lennénk hajlandóak húzni

ebből látható, hogy előítéletesnek lenni hasznos, logikus és megéri, feltéve, hogy az előítélet tárgya igaz

Thomas Simon 2011.04.28. 03:17:35

Archenemy: a magyar szóhasználatban az előítélet szerintem negatív töltéssel bír, ha valakire azt mondjuk, hogy előítéletei vannak, vagy hogy előítéletes, akkor többnyire ez alatt azt értjük, hogy a véleménye nem helytálló, hamis,rossz következtetések alapján meghozott. Mondhatni ha az előítélet logikus és igaz, akkor már nem előítélet. Ez persze szőrözés a szavak jelentésével, de legalább mókás :)

Thomas Simon 2011.04.28. 03:19:13

Hmm habár nem feltétlen, ha azt mondom, hogy "előítéleteim" vannak a dologgal kapcsolatban, akkor mindjárt másként adja magát, asszem inkább elmegyek aludni :)

Mohamed 2011.04.28. 04:14:46

Zupasta
te azt állítod hogy ha a bűnözők közt sok a cigány az nem jeletnti azt hogy a cigányok többsége bűnöző ez már önmagában paradox
pl svábok bunyevácok(horvátok)görögök ruszinok stb.miért nincsenek jelen ekkora arányban a bűnözők közt (már mint arányaiban mert még azzal jönnél hogy a cigányok többen vannak mint az imént említettek)velük kapcsolatban miért nem terjedt el az általad sztereotípiaként definiált negatív közvélekedés mint a cigányokkal kapcsolatban ez is érdekes.
másrészt nem csak magyarországon hanem európa szerte negatív a közvélemény a cigányokkal kapcsolatban németországban franciaországban nagy-britanniában olaszországban spanyolországban is a társadalom többsége nem szereti nem fogadja el és bűnözésre leg inkább hajlamosnak tartja a cigányságot sőt több politikus is negatívan vélekedik róluk tehát akkor a te terminológiád szerint egész európa nagytöbbsége hülye és beszűkült tudatú mert te a négy fal között megalkottad az általad bombabiztosnak vélt alátámasztásaidat melyekkel igazolni kívánod az állításaidat.
te azt állítod vannak cigányteleppel kapcsolatos élményeid képzeld nekem is pl. Kassa Enying Erdőtelek Besenyőtelek és alaposan ki ismerhettem az ott élőket csak az a külömbség hogy te a jogokat védelmező az igazág liberális fényes lovagjaként jelentél meg gondolom valami felmérést készítő jogvédő csoporttal nekem pedig a kocsim robbant le ott és hidd el félelmetes amikor a forró hűtő kattogása mellett a végtelen csendben csak az ordítozásaikat hallod hgy né má ide tévedt egy rohadék gádzsó hátha van valamije, valamint lakik barátom gyöngyöspatán unokatesóm olaszliszkán akikhez ha tehetem elmegyek látogatóba és szóba kerül a cigányság is elmesélik hogy ottani lakosként mit tapasztalnak hogy élik meg a cigánság garázdálkodásait ,mindegyik esetben megtapasztalhattam hogy ha oda jönnek valakik pl. rendőrök vagy riporterek akkora cigányok adják az elesett ártatlan szegényt mert tudják ott a riporter esetleg kamera meg arendőr felveszik a legszakadtabb cucaikat és cak siránkoznak mert tudod ők sem hülyék ám csak ilyenkor azt mutatják hogy azok hogy a nagyérdeműt megyőzzék ők egy legyet se tudnának bántani amikor pedig el húzza a csíkot mindenki folytatják ott ahol abba hagyták.

Mohamed 2011.04.28. 04:38:26

végezetül az általad követelt statisztika:
Magyar oszágon 1975 és 79 közt 10000 lakosra jutó bűn elkövetők száma nem cigányoknál 69,7 a cigányoknál 133,3 fő volt fiatal korú nem cigánynál ez 118,3 a kiskorú cigány nál 342,7 fő volt az elkövetőknél átlagban 2,2 ser fiatal korúaknál 3,3 szor nagyobbak ezek a mutatók ez önmagáért beszél
75és79 között 5,1% ról 5,6%ra nőtt a cigány elkövetők aránya az összes gyanusítottan belül a fiatalkorúak araánya kétszer magasabb a cigány gyanusítottak körében
75 és 86 között az összes gyanusított száma 20% al a cigány gyanúsítottak aránya 70%al növekedett és ez még a "boldog békés szocializmusban" volt gondolod ez azóta változott pozitív irányba?
Forrás: Wikipédia ami a Magyar Rendőrség irataiból dokumentumaiból valamint különböző riportokból és az oszágos kriminológiai intézet kimutatásaiból merített.

Szalahadin 2011.04.28. 05:51:17

A fehérterrort jelentős, százezres nagyságrendű emigrálási hullám szokta kísérni. Ebben mikor reménykedhetünk a cikkíró szerint?

stratez 2011.04.28. 05:52:13

Sütögessétek csak a cigánypecsenyéteket egészen addig, amíg mutatóban sem maradtok a parlamentben, te drága, úgynevezett baloldal. Mert a jó magyar nép lehet, hogy fogyis, hiszen még Gyurcsányból is miniszterelnököt fabrikált, de annyira azért nem, hogy ne a saját szemének higgyen, hanem a tietekének. Amelyik szerint nem a vascsővel agyonvert az áldozat, hanem az, aki a vascsővel agyonver.

myrealworld 2011.04.28. 06:05:19

Sajnos túlélte a fasiszta csűrhe az attack-ot. Ha nem lép fel a náci egyenruhások és a jobbik ellen a legnagyobb szigorral a hatalom,a romák a kezükbe veszik az események irányítását,és jól is teszik. Ha nem védi meg őket az állam,megvédik majd saját magukat. Remélem,hogy az elsők között lesz vona,akit felkötnek egy lámpavasra..

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.04.28. 06:46:26

(Ima azÚrhoz)
Mennyei Atyám!

Miután az elmúlt esztendőkben kedvenc zenészemet, Michael Jacksont,

Kedvenc színészemet, Patrick Swayzet,

Kedvenc színésznőmet, Farrah Fawcettet és

Kedvenc írómat, Mario Benedettit magadhoz vetted,

Szeretném tudatni Veled, hogy kedvenc politikusaim: ORBÁN VIKTOR és SEMJÉN ZSOLT!!!

És már április van!!!

Dr.Traktor 2011.04.28. 06:57:07

"A kormányzat tehát jól láthatóan kezdettől fogva a konfliktus elmélyítésén fáradozott."

"kielégíti a szélsőjobb választók - azóta megnövekedett - igényeit"

Hja, és ezt olyan furmányos módon csinálják, hogy az egész inkább úgy tűnik, mintha igazi liberálmajomként, az elmúlt évtizedek szőnyegalásöprős vonulatának szellemében tuszkolnának a partvonal mellé mindenkit aki nem tűri a romák túlkapásait.
Ez egyben maga amegoldás is a romakérdésre. Opárdon olyan nincs is.

A szélsőjobb választók (lol) megnövekedett igénye tehát, hogy polgárőröket (szélsőjobbos provokátorokat) tartóztassanak le magánterületen garázdaság vádjával mert egyenruhának tűnő holmi van rajtuk. :)

Azértazért...

McDobbent 2011.04.28. 07:14:15

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe:
Figyu boci. Majdnem mindenhol latom a beteges hozzaszolasaidat. Nos, pont az ilyenek miatt kell az uj media torveny. Remelem, a hozzad hasonlokat lassan kiszurik a netrol.

Most komolyan. Szeretnek segiteni. Javaslom, hogy keress fel egy szakembert, mert lehet, hogy meg esetleg mentheto vagy.

Meg ha fizetnek is ezeker a hozzaszolasaidert, akkor is betegesek, amik lassan az elmeallapotodra is kihatnak. Biztosan van anonim elmebetegek forrodrotja vagy valam ilyesmi.

stratez 2011.04.28. 07:21:03

A nagy baloldali népkonyhán csak úgy rotyognak az üstök, készül ám a finom cigánypecsenye. S bár a jó magyar népnek már annyiszor és annyira elcsapta a hasát, hogy egy falatot sem hajlandó lenyelni belőle, ezért aztán nem is nekik szánják, hanem a külföldi fogyasztóknak. A földjeiken szorgalmasan dolgozó cigányokat vascsővel verik agyon a rasszista magyarok, jönnek majd a tárgyilagos beszámolók Gyöngyöspatáról a világsajtóban. A Népszabadság-Népszava-ATV, a balmédia bermuda háromszöge pedig hosszasan idéz majd belőlük. Abszurdisztánban csak a szokásos ügymenet zajlik. Business as usual.

Murderface 2011.04.28. 07:24:30

"Ám mivel nem élek Gyöngyöspatán, de eleget informálódtam, és valamennyire ismerem a téma szakmai és történeti oldalát is, megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy objektív legyek."

Ja, megengedheted, csak nem sikerült :D

különvélemény 2011.04.28. 07:25:51

Íme drága posztoló, nézegesd cigány barátaidat:

www.youtube.com/watch?v=5VUb3Xe3TG8

Főleg 2:10-nél, ahol illedelmesen felsegítik az idős nénit a villamosra.

kormányzó 2011.04.28. 07:26:20

A "pogrom" egy egészem picit, qrva erős volt!Ez szinte fájt. Egy PR.kirándulás volt,és pont. A poszt lényege az utolsó bekezdésben rejlik. A politikának szüksége van üveggolyókra,amivel elvakítja a barom választók szemét.Nyilvánvaló,amíg a szemük káprázik, a lényeget nem fogják látni.Ez megy most is! Bedobták a cigány-problémát és amíg ezzel hergeli magát a NÉP,a JOGFOSZTÁSOKAT már észre sem veszi! Amíg a tisztelt Választó ilyen marha,a cigánykérdés üveggolyó marad!

szgy 2011.04.28. 07:27:14

ez a szemét hazudozás még mindig címlapon van? az index ilyenekkel járatja le magát...

golyóstroll 2011.04.28. 07:29:48

az egész net teli van ilyen idióta fotelbölcsészek butábbnál butább cikkeivel.
mifolyikitt?
az index ennyire liberális szar lett?

szgy 2011.04.28. 07:29:57

@myrealworld: remélem legalább annyira fogják büntetni őket mint azokat a magyarokat akik próbálják megvédeni magukat.

kormányzó 2011.04.28. 07:30:48

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: Orbán és Semjén nevű művészeket nem ismerek.Kérésével forduljon az ÖRDÖGHÖZ! Az Úr.

szgy 2011.04.28. 07:32:28

@myrealworld:
Ha nem lép fel a cigánybűnözés ellen a legnagyobb szigorral a hatalom,a magyarok a kezükbe veszik az események irányítását,és jól is teszik. Ha nem védi meg őket az állam,megvédik majd saját magukat.

Martian (törölt) 2011.04.28. 07:35:44

@kormányzó: a cigányok több éve zaklatják és fosztogatják a nemcigány lakosságot, az a pogrom... csak hát a sajtóban nem az a hír, ami mindennap előfordul, pl. hogy a kutya megharapta a postást... hanem amikor a postás kirúg a rávicsorított fogak felé.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.28. 07:36:54

@szgy:

A magántulajdon és az élethez való jog, alapjog!

Minden embernek a földön, joga van ahhoz, hogy a jogai megvédése érdekében jogvédő és érdekvédő munkát folytasson, vagy képviseletet alakítson, netán megbízzon vele másokat!

Sőt, még abban sem lehet őket korlátozni, hogy önszántából mások jogai mellett kiálljon!

Névtelen Senkiházi 2011.04.28. 07:42:15

Legalabb utananezhettel volna a szotarban hogy mi az a pogrom, mielott hulyesegeket irsz.

Dr. simonmondja. · http://off.blog.hirszerzo.hu/ 2011.04.28. 07:44:46

@poszt.
Kösz, hogy szóltál pár szót az iskolabezárásokról.

Vagyis inkább középiskola-bezárásokról.

Pár hete volt, hogy bejelentették a 18 évről 15-re csökkentett tankötelezettséget.
Én akkor szóltam, hogy bezárják majd az állami középiskolákat és

fizetős lesz a középiskola.

Hát már éppen zárják is befelé.
A zindex meg patázik ezerrel...

Húsleves 2011.04.28. 07:56:41

@zupasta:
"Nos, ha bűncselekmény történik, akkor az elkövetőket felelősségre kell vonni. Mondom az elkövetőket. Nem azokat, akikre valaki rámutat, hogy azok is cigányok, akkor lehet őket büntetni."
És hol tapasztaltál ilyet, hogy valaki cigányra mutatott, és azt megbüntették? Az ilyenekből látszik, hogy mennyire "objektív" vagy. Az ilyen uszító hazugságaitokból van elege minden normális értékrendű embernek.

szgy 2011.04.28. 07:58:27

@Con Storm: persze. csak hát most (a múlt héten) hoztak törvényt azok ellen akik védenék a rendet. nem egyenruhás masírozók ellen, hanem azok ellen akik közterületen akár csak rendfenntartás látszatát keltik. micsoda agyrém ez? most ha bejelentek egy bűnesetet vagy elkapok egy betörőt engem fognak megbüntetni?

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.04.28. 07:59:32

A jelenlegi helyzet durvaságát figyelembe véve a kormánynak valóban nem szabadna visszariadnia a fasiszta módszerektől sem.

midnight coder 2011.04.28. 07:59:56

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: Az én kedvenc trollom pedig az Ezt elkúrtad Gonosz Törpe.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.28. 08:01:33

@szgy: :) Igen és ez nekünk jó! Valószínű 20-40 évet fognak kapni nemzetközi bíróságon, mert az alapjogokat korlátozzák!

Majd viszek nekik tortába sütött reszelőt!

kormányzó 2011.04.28. 08:02:22

@Martian: A cigány-probléma sajnos közelről érint,nem újságokból szerzem a tapasztalatot.Csupán arról beszélek,a politikának nem érdeke megoldani a kérdést,mert ez mindig ADU,ha parasztvakításra van szüksége.Most sem fog semmi érdemleges történni!Viszont amíg ezzel foglalkoztatod Magad,csendben,fű alatt JOGFOSZTOTT rabszolgát csinálnak Belőled is /! Itt van a kutya elhantolva!

Húsleves 2011.04.28. 08:06:05

@zupasta:
A legtöbb embernek tökéletesen megfelelő lenne az, ha mindenkit egyenlő mércével mérnek, csak ti dolgoztok egyfolytában azon, hogy úgy állítsátok be, hogy ez nem így van, azzal, hogy egyes szélsőségesek nézeteit felnagyítjátok, és jellemzőnek, jelenségnek állítjátok be. És közben szépen építgetitek az "egyenlóség á la SZDSZ-LMP" elméletét, ahogy például ebből a cikkből látszik:
index.hu/belfold/2011/03/17/csak_ciganyok_tamadnak_rasszista_okbol/
Két jellemző mondat a cikkból:
"A Magyar Helsinki Bizottság a közösség tagja elleni erőszak miatt hozott ítéleteket kezdte átnézni egyenként. Hivatalosan ugyanis az elkövetők és az áldozatok etnikai hovatartozásáról sem lehet statisztikát vezetni, az ítéletek vizsgálatából azonban kirajzolódhat egy kép."
Olyan aranyos! Magyarul: tilos a bűncselekményekkel kapcsolatosan statisztikákat készíteni és felhasználni - kivéve nektek.
"Abban a jogvédő szervezetek képviselői egyetértenek, hogy a gyűlöletbűncselekményekkel szembeni törvények a világban jellemzően az olyan csoportok tagjait védik, amelyeket tényleges megkülönböztetés ér. Az pedig, hogy a többségi társadalmat megvédje, általában nem az ilyen jellegű törvények feladata."
Ez utóbbi mondat pedig jól mutatja, hogyan is értelmezitek ti az egyenlőséget.

kormányzó 2011.04.28. 08:08:19

@Blassius: Ez az Öreg! Viktor pont az ilyen véleményeket várja! Hadd kérdezzem meg,Tagkönyved sorszáma?Esetleg "sárga-cédula"? Harmadik variáns,Értelmiségi? Ez lenne a legrosszabb,ezt az életed árán is tagadd!

readonly 2011.04.28. 08:11:09

Szar, gyenge, hazug írás. Liberális, ezáltal köze nincs a valósághoz.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2011.04.28. 08:21:31

Jaj, de szép írás. Kár, hogy a térfigyelő kamerák felvételei ennek pont az ellenkezőjét támasztják alá. De hát ugye ne hagyjuk, hogy az olyanok mint hogy tények, valóság befolyásoljanak minket, fő az előítélet!

Lopótök 2011.04.28. 08:34:54

Kívánom, hogy az ilyen posztoló-féle seggfejek egyszer megtapasztalják azt, amit mondjuk az ottani emberek éreznek. Falun élek, az ország keleti részén. Az óvodás gyerekek 50-60%-a cigány, ez az arány pár évtizeden belül nálunk is 80%-ra fog kúszni. Szerintem már nincs mit tenni ezzel az országgal, lehet itt jogot védeni meg baromságokat írni, de az senkin nem fog segíteni. A posztoló is, bármilyen okos, nem járatná a gyerekét olyan iskolába, ahol az osztály fele cigány, órán leköpik a tanárnénit, szünetben megverik a magyar gyerekeket. És senki nem szólhat semmit a jogvédők miatt. Ezt az országot 20 év alatt kivégezték az ostoba, tolvaj, mohó, senkiházi politikusok. ÁÁ Annyira felhúzom magam az ilyen fogalmatlan seggfejeken mint a posztíró! Hol élsz te basszus?

Touch-Kó 2011.04.28. 08:38:09

A cikk iroja egy liberalis majom!!
Egy kis lista, emlekeztetoul:
Olaszliszka - Szögi Lajost meglincselték a cigányok.
Makó - 18 éves magyar lányt megerőszakolt, kirabolt és felgyújtott egy cigány.
Boldogkőváralja - 4 cigány kirabolta és megölte a helyi lelkészt.
Kecskemét - 3 cigány vert agyon egy 16 éves magyar fiút.
Tiszacsege - tucatnyi cigány vert agyon botokkal egy magyar fiatalembert.
Tiszacsege - 2 cigány vert agyon egy 98 éves öregembert.
Piricse - 3 cigány kirabolta és megölte a helyi kocsmárost.
Tápióbicske - 3 cigány halálra kínzott egy 54 éves nőt.
Hangony - 3 cigány vert agyon egy 86 éves férfit.
Kunbaja - 2 cigány megfojtott egy idős embert.
Öcsöd - cigányok vertek agyon egy 78 éves férfit.
Miskolc - 3 cigány vert agyon egy 58 éves férfit.
Bácsalmás - 2 cigány rugdosott halálra egy 44 éves férfit.
Baks - 99 éves nénit ölt meg egy cigány.
Ózd - 90 éves öregembert ölt meg egy cigány.
Mezőzombor - két cigány nyomorékká vert egy férfit.
Szekszárd - 3 cigány vert agyon egy 80 éves férfit.
Békés - 58 éves nőt ölt meg egy cigány.
Nagydorog - idős embert vert agyon egy cigány.
Kömlő - cigányok vertek agyon egy 59 éves férfit.
Jászfényszaru - cigányok késeltek meg és löktek ki vonatból egy férfit.
Hajdúdorog - idős embert ölt meg egy cigány.
Vásárosnamény - 58 éves férfit vertek halálra a cigányok.
Szeged - biztonsági őrt késelt meg életveszélyesen egy cigány.
Kisvárda - 17 éves lányt késelt meg 4 cigány.
IV. ker - idős asszonyt szurkált halálra egy cigány.
VII. ker - biztonsági őrt késeltek a cigányok.
VIII. ker. - diáktársát verte halálra egy cigány.
VIII. ker. József körút - 37 éves nőt késelt meg egy cigány.
VIII. ker. Szentkirály utca - 26 éves férfit késelt meg egy cigány.
Blaha - cigány késelt meg egy 15 éves magyar fiút.
Hetény - a kórház biztonsági őrét késelte meg 3 cigány.
Szombathely - 2 cigány késelt meg egy főiskolás fiút.
Karcag - kocsmárost késelt meg 3 cigány.
Marcal - templomban próbált megerőszakolni 76 éves nénit egy cigány.
Tiszavasvári - cigány késelt meg egy 18 éves fiút.
Nyíregyháza - 4 cigány kirabolt egy 14 éves magyar fiút.
Győr - 5 cigány vert meg életveszélyesen egy 20 éves fiút.
Miskolc - 3 cigány bántalmazott egy idős nőt.
Ungvár - 2 cigány bántalmazott súlyosan egy nyugdíjas nénit.
Kőbánya-Kispest - 3 cigány bántalmazott egy 21 éves fiatalembert.
Szolnok - cigányok bántalmaztak egy 17 éves lányt.
Karácsond - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Ercsi - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Heves - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Törökszentmiklós - 3 cigány dúlt fel egy temetőt.
Tiszavasvári - sírokat rongáltak a cigányok.
Hegyszentmárton - 35 sírt rongáltak meg a cigányok.
Nyírbátor - 3 cigány bántalmazott egy orvost.
Gyöngyösoroszi - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Gyöngyöspata - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Nyírderzs - 82 éves nénit vert meg és rabolt ki 4 cigány.
Budaörs - orvost vert meg egy cigány.
Békés - dolgukat végző tűzoltókra támadtak a cigányok.
Székesfehérvár - 3 cigány kirabolt egy újságírót.
Mezőtúr - lopott autóval loptak színesfémet a cigányok.
Jászapáti - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Hernádnémeti - túlkoros cigányok megverték kisebb magyar osztálytársaikat.
Hernádnémeti - cigányok bántalmaztak tanárnőt.
Arló - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Gyöngyös - fegyveres cigányok támadtak rendőrökre.
Gyöngyössolymos - fegyveres cigányok támadtak rendőrökre.
Ózd - fegyveres cigányok molotov-koktélokkal randalíroztak.
Átány - cigányok megverték egy autóbusz sofőrjét.
Edelény - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Törökszentmiklós - két pedagógust bántalmazott egy cigány.
Kállósemjén - húsvágó bárddal támadt mentősökre egy cigány.
Mike - 3 cigány rabolt ki egy idős embert.
Kunmadaras - 2 cigány rabolt ki egy járókelőt.
Angyalföld - két cigánybanda fegyveres tömegverekedése.
Ilk - fegyveres cigányok tömegverekedése.
Nyíregyháza - mentősökre támadt egy cigány.
Nyírbogdány - cigány bántalmazott egy tanárnőt.
Buják - cigány verte meg az iskolaigazgatót.
Kiskunhalas - fegyveres cigányok tömegverekedése.
+ erdőirtások, kábellopások, mindennapos gyilkosságok, idősek elleni terror, stb, stb, stb.

Remelem bekoltozik a szomszedodba, egy kissebb vigany csalad, mondjuk ugy19-20 fo, es minden nap szembesulni fogsz a liberalista elvakultsagoddal te PATKANY!

csi szi 2011.04.28. 08:41:07

A fehérterror az az volt, amikor a posztolóhoz hasonlókat a különítményesek beásták az orgoványi erdőben nyakig.
Itt eddig csak cigányterror volt, meg a zámolyi ügyhöz hasonló pofátlan hazugságáradat.

csi szi 2011.04.28. 08:44:51

@simonmondja.: És ezzel mi a bajod? Már Bokros Lala is megmondta, hogy fel kell számolni a koraszülött jóléti államot. Azt is ő mondta, hogy Burundiban egyetem sincs mégis elvannak. :)

Megfigyelo 2011.04.28. 08:47:39

A poszt alapvetően jó. Lassan ideje lesz rehabilitálni (az általam egyébként soha sem kedvelt) Grósz Károlyt, aki megjosolta a fehérterrort -- csak az valamivel később következett be, mint hallgatói (s talán ő maga is) gondolta. Pillanatnyilag nem tudok elkeserítőbb olvasmányt elképzelni, mint az itteni sok hülye és aljas fasiszta hozzászólást. Hát tényleg el lell mennie az embernek a hazájából?

paszmazo 2011.04.28. 08:51:00

Szerethető hozzáállás.
Csak hát itt Borsodban, a mi falunkban nincs cigány (most éppen) és nyugalom van. 8 évvel ezelőtt beköltözött egy "tisztességes, békés cigány család". Onnantól a naplementét az jelezte, hogy a cigány gyerekek (12-en) elindultak a falu szélén lévő zártkertek felé, majd sötétedés után teli szatyrokkal jöttek vissza. "szegények". Másfél évig tűrte a falu, aztán néhányszor " megpróbálták őket meggyőzni, hogy jobban érzik ők magukat ott, ahonnan jöttek". Egy idő után elhitték (mert már jobban fájt), és el is mentek. A mi falunk szerencsés, de lehet, hogy a maga szerencséjének kovácsa is. Nem az a baj velük, hogy cigányok, hanem, hogy nem tisztelik a más vagyonát. Lopnak és ez nekik természetes, sőt kikérik maguknak, ha valaki rájuk szól.
Két faluval odébb büszke a polgármester, hogy tíz év alatt elérte, ne lopják el a közterületre kiültetett virágokat még a kiültetés éjszakáján. Véletlenül ott sok a roma.
Azon is érdemes elgondolkozni tanult barátaim, nagy eszmék szószólói, hogy éjszaka egy feldühödött, szerintetek rettegő cigány tömegbe akik ("a családjukat védve")nekiesnek négy "agresszív" felnőttnek, hogy kerül egy "védtelen, ártatlan" gyerek. Ugyanaz a történet, mint Olaszliszkán, ahol odahívták a kis cigánygyereket is, hogy rúgjon ő is vagy kettőt a magyarba, hagy tanuljon.
TUDJÁTOK, MIFELÉNK AZT MONDJÁK:"MESSZIRŐL JÖTT EMBER AZT MOND, AMIT AKAR", ÉS TI OKOSOK NAGYON MESSZIRE VAGYTOK INNEN.

Muad\\\'Dib 2011.04.28. 08:51:55

@Megfigyelo:
ROTFLMAO... Fehérterror meghatározása: négy ember össze-vissza vereti magát 50 felfegyverzett cigánnyal. Jó ezt tudni a jövőre nézve.

Lajosforras 2011.04.28. 08:52:27

ez a poszt egy faszság úgy,ahogy van. de reméljük,szép,kerek összeg a karakterek után kifizetett összeg az önmaga által élethosszig tartó szobafogságra ítélt megélhetési megmondóembernek. csak így tovább,legyen kedves ezek után sem foglalkozni holmi tényekkel,csak döntse el,kinek van igaza. isszuk a szavait.:)

==T== 2011.04.28. 08:55:12

Az az civilizáció előtti szintet tükröző életvitel amit a cigányok egy jelentős hányada képvisel - és ami ellen a cigányok maradék hányada se nagyon emeli fel a szavát - semmilyen szinten nem tolerálható egy egészséges többségi társadalom részéről. Nem véletlen,hogy zavarják el őket a franciák meg az olaszok is.

Hogy a fidesz manipulál, az kb. tény. De ettől még az alapprobléma nagyonis valós és húsbavágó, és bizony putrisoros szomszédsággal az ember nem lesz libbant jogvédő.

2011.04.28. 08:56:47

@Con Storm:

"A magántulajdon és az élethez való jog, alapjog!"

Költségvetési kérdésekben a magántulajdon már nem az, ha emlékeim nem csalnak.

2011.04.28. 08:58:56

HAHAHAHAAA
törölted a kommentem?:D
miszerint a folyamatos index címlap és a 16(mostmár 18 hoppácska) követő beszél helyettem is?:D
savanyú a szőlő?XD
töröld majd ezt is nehogy csorba essen a méltán népszerű blogod becsületén;)

Ronda Bözse 2011.04.28. 09:03:04

Nyugaton sokkal erősebb az emberjogi védelem és sokkal több segélyt kapnnak a családosok és menekültek.Miért nem célozzák meg a romák Franciaországot,ott most úgy is elvegyülhetnének a líbiai menekültek közt.De az USa és Kanada is tökéletes célpont,remélem megkapják a politikai menedékjogot és elhúznak mint a vadlibák!

vidéki suzukis 2011.04.28. 09:10:45

Megy a szoci-ÁL-liberális rettegtetés. Régen jól meg lehetett ebből élni, de manapság is megér egy ilyen írás egy index-címlapot.
A kisebbségnek joga van emberi módon élni? Igen. És a többségnek nincs? A megélhetési falvédőket kötelezném egy-egy antiszociális "kiscsalád" befogadására. Na jó, elég lenne a szomszédságukat is elviselniük.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.28. 09:26:11

@MikeBoy: Csalnak!

A költségvetés nem foglalkozik a magántulajdonnal, maximum a vele felmerülő költségek megtérítését szedheti be...

Adó a jövedelmed azon része, amivel az államban élő közösség hozzájárul a megtermeléséhez!

Ez jogelmélet, Magyarországon ezt titkolják a komcsinak álcázott szélsőjobboldali nagytőkés fasiszták által vezetett neonáci magyargyűlölő szeparatista csoportok...

Rwindx 2011.04.28. 09:27:28

Csak annyit mondanék tömören: elmész te a picsába!

Megfigyelo 2011.04.28. 09:32:40

@Muad\\\'Dib: És előtte a 4 ember (sokadmagával) elment "rendet teremteni" oda, ahol semmi keresnivalüja nem volt, és részegen levizelni a szegény cigánymberek portáját...

2011.04.28. 09:33:29

@Con Storm:

Csak arra utaltam, hogy az AB költségvetési törvényt nem kaszálhat el a magántulajdon védelmére hivatkozva.
Ha pedig így van, akkor ebből a szempontból a magántulajdon már nem számít alapjognak.

2011.04.28. 09:36:54

@Con Storm:

De ne válaszolj, közben rájöttem teljesen alkalmatlan vagy vitapartnernek..... :-)
Sorry, mea culpa, hogy szóltam hozzád!

VT22 2011.04.28. 09:44:07

Már megint valami belterjes indexes haverpajtási blog.

Kedves blogíró! A kutya sem kíváncsi rád ha nem tolnák alád az index címlapot! Vajon miért nincs a többi bejegyzés alatt egy fél komment se?

ati27 2011.04.28. 09:45:48

Uraim!

A képlet sokkal eccerűbb, mint ahogy gondoljátok. A szocik rájöttek, hogy a szavazóbázisuk a "nyugdijasok" (na nem mindegyik) igencsak "amortizálódik", másrészt ugye kénytelenek voltak meghozni azt a döntést, ami ugye elég sok emberkét hozzájuk terelt (13. havi). Kérdeznétek, ugyan már hol vannak a választások? Lehet, hogy nincs is olyan messze!Mivel új alkotmányt elfogadták, nincs akadálya annak hogy a FIDESZ kimondja, akkor új választások legyenek. Ami ugye még 4 évet hozna nekik, ha nem is 2/3-al. Másrészt az ellenzéket, és főképp a szocikat letolt gatyával érné. Tudják ezt ők nagyon, úgyhogy találni kell egy nagyobb csoportot, akiket "aprópénzér" meg lehet venni. Sajnos a cigányság erre tökéletesen megfelelő! Sajnos, nem a két szép szemükért csinálják ezt! A helyzet még veszélyesebb, mert ugye ezzel nem lehet választást nyerni, de a regnáló kormányt bele lehet kergetni egy kilátástalan küzdelembe. Mert tegyük fel az események hatására (ez most egy pozitív jövőkép lenne) több rendőrt és határozott fellépést mutatnának a problémás területeken akkor jönne az, hogy "fehérterror". Esetleg megszerveznének valami tömeges munkalehetőséget a képzetlen rétegnek, akkor az "kényszermunka" lenne. Ha megfelelő felzárkóztató oktatást, ahol a hátrányos helyzetűek vagy beilleszkedési zavarral küzdőek lennének oktatva, akkor az pedig diszkrimináció lenne! Ugye-ugye? Ez ment az elmúlt 20 évben, és ennek isszuk a levét! Szóval a véleményem, hogy a posztoló él a legnagyobb homályban, és ő még a cigányoknál is jobban meg van vezetve. Mert igenis lehetnek jó szándékú, naiv elemek, akik hisznek ebben, és ezt én nem ítélném el! Pont titeket használ ki a saját oldalatok! Mert ugye "teleaggódjátok" a sajtót! Ti mintegy eszköz vagytok csupán a harcban, akiknek néha dobnak egy csontot.. És igen a politikusainknak van a legnagyobb felelőssége ebben, mert mindenki "ugródeszkaként" használja ezt a népcsoportot! Ugye a játékelméletben van az un.: Win-win helyzet, no ez nem az, hanem éppen ellenkezője! Ha pl az mszp "nyer" vele, akkor ugyanúgy le lesznek ejtve, és a feszkó egyre csak gyűlik!

kormányzó 2011.04.28. 09:56:07

@ati27: A képlet egy cseppet bonyolultabb! Te ugyan úgy eszköz Vagy mint én.Bárki nyer is /ami tulképpen felesleges kérdés,hisz ugyanarról a csoportról beszélünk /,Te és én veszíteni fogunk! Amíg hagyjuk.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.04.28. 10:00:40

@MikeBoy:

Az alkotmány bíróság csak egy dolog! Pert kell indítani, eldobják a bíróságok, strsbourgban megadják az igazat, utána meg feljelented emberiség ellenes bűnökért... Ennyi!

Az a legjobb ha alapból nem foglalkozik veled a jogvédelem... akkor mehet az ügy egyből a nemzetközire...

ati27 2011.04.28. 10:02:12

Annyit még, hogy én LIBERÁLISNAK mondom magam. DE amit az szdsz, mszp művelt annak köze sincs a liberalizmushoz! Az ominózus: "el lehet menni" kijelentés után meg is tettem, és egy valóban liberális országba kerültem (no nem az USA) Ahol a következő a felfogás: szinte mindent lehet, de megvannak a markáns határok! Egy példa: itt kirándulhatsz szabadon, jogod van magánterületre is bemenni pl egy tanyához tartozó területre. Egy feltétellel: nem tehetsz kárt, rendetlenséget az ottani környezetben. HA mégis, akkor leszarják a bőrszíned és határozottan fellépnek ellened! Másik példa: jelenleg nyelvtanfolyamra járok, ahol rengeteg féle náció van, bevándorlók, és igen elég sok arab világból is, de mondhatnám a "másságot" vagy a vallási meggyőződést. Ahol ugye tudjuk igencsak vannak ellentétek. Szigorú,többszintű protokollok vannak arra ha valaki nem tolerálja a másikat! És micsoda csoda: működik! HA nem is 100% hatékonysággal de jó hatásfokkal. Ahogy a svéd nyelvtanárunk mondta, hogy fogadjuk el, hogy a liberális (oktatási) módszer működik a legjobban, persze vannak hibái, de még hatékonyabb rendszert nem találtak fel. Tegyük hozzá hogy ő ugye svéd állampolgár, de a nagyapja holland volt, a nagyanyja francia származású. A férje pedig olasz. Beszél is vagy 4-5 nyelven!

ati27 2011.04.28. 10:15:15

@kormányzó:
Igazad van, természetesen. Sajnos tipikusan az a történet, amikor a gyertya az ember körmére ég. Ráadásul minél tovább halogatják a megoldást, annál drasztikusabb lépések kellenek az egyensúlyi helyzet megoldásához. Egy példa: még valamikor 96-97 magasságában bicikli-túráztunk az említett észak-keleti térségben, ami szerintem ez ország egyik legszebb vidéke. Nem is volt különösebb probléma, az emberek barátságosak, rendesek voltak, még a "kisebbség" nagy része is. De már akkor voltak kirívó esetek: egyik reggel az eligazításon felhívták a figyelmünket egy helységre, a tanács a következő volt: Ez előtt a falu előtt mindenképp várjuk be egymást, és legalább 8-10 fős csoportokban menjünk át! Lehetőleg minél rövidebb idő alatt, és semmikép ne álljunk meg. Kicsit furcsa utasítás volt, de azt csináltuk amit mondtak. Átmentünk a falun, aminek valószínű nagy többsége a "kisebbséghez" tartozott. Amikor áthaladtunk nem éppen kedves szavakkal méltattak, és a purdék még meg is dobáltak minket. Gondolom azóta nem lett jobb a helyzet.. Lehet hogy most már egy hasonló túrát nem lehetne megúszni komoly következmények nélkül! Pedig szívesen visszatérnék kirándulni. Csakhát nem ment el az eszem!

Martian (törölt) 2011.04.28. 10:41:54

@Megfigyelo: hívhattak volna rendőrt, volt arrafelé éppen elég belőle és most ugrottak is volna az esetre... a tócsa is ott virított az út közepén... ehelyett a csoportos önbíráskodást választották, súlyos testi sértés szintjén.
És ki követte el a súlyos törvénysértést? az ilyen kimenetelek miatt beszélnek az emberek cigányterrorról és nem náciterrorról.

h4z4rd 2011.04.28. 11:31:50

@Thomas Simon: szentigaz. Én hiszek az előítéleteknek: például a piros pöttyel jelölt csapot nyitom ki, ha melegvízre vágyok. ;)

kormányzó 2011.04.28. 12:02:51

@ati27: Svédország jobb Neked,túrázz ott!

Martian (törölt) 2011.04.28. 13:51:48

@ati27: kéne már egy új figyelmeztető KRESZ tábla, piros háromszögben bottal ágáló, követ dobáló emberfigurákkal... lehetőleg műanyagból, hogy a helyén is maradjon. :)

Archenemy 2011.04.28. 14:10:18

@Megfigyelo: loál

csak tudod láttunk mi már provokáló, részeg cigányt is

ha azt verték volna meg nyolcvanan, most a holdig hallatszódna a rásszizmús, brüsszelsegíccs, rásszizmus ajvékolás
süti beállítások módosítása